Epäterveestä ihmissuhteesta irroittautuminen
Nyt kun sain taas etääntymisprosessin aluilleen niin pitäisi vaan yrittää pitää menosta kiinni loppuun saakka eikä taas sortua vanhoihin kaavoihin maanittelun ohessa.
Kommentit (10)
Tein tuon 2 vuotta sitten enkä edellenkään ole päivääkään katunut mitä tuli tehtyä, päinvastoin pystyn viimein hengittämään.
Paras palvelus jonka voit itsellesi tehdä. Uskon suhun.
Miksi aina sorrut? Ehkä siinä ihmissuhteessa on kuitenkin jotain kiinnipitämisen arvoista? Et kai muuten siihen aina palaisi?
Vierailija kirjoitti:
Maanittelun?
Anna mun googlettaa asia sinulle https://www.suomisanakirja.fi/maanittelu
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina sorrut? Ehkä siinä ihmissuhteessa on kuitenkin jotain kiinnipitämisen arvoista? Et kai muuten siihen aina palaisi?
Miksi huumeista irroittautuminen on vaikeaa? Kai huumeissa täytyy jotain hyvää olla kun sitä palaa käyttämään?
Tsemppiä! Ansaitset parempaa. Älä jää! minä olen haavoilla ja hajalla kun en päässyt ajoissa pois. Tulin suhteessa lopulta petetyksi, hajotetuksi ja mitätöidyksi. Mies kaatoi lopuksi koko roskan ja syyllisyyden minun niskaani jatkaen onnellista uutta elämää uuden naisensa kanssa. Olen vihainen itselleni, kun jäin vaikka kaikki minussa huusi että lähde :( Mutta tästä nousen vielä, etsin rajojani ja kasaan itsekunnioitukseni rippeitä... Surullista, miten helposti selittää itselleen kaiken paremmaksi. Sitä on niin vaikea selittää kenellekään, joka ei ole itse kokenut. Miksi et vain lähde? Niinpä.
Heikot sotuu sääliä hakevaan. Älä sorru. Elämä on liian lyhyt sellaiseen.