Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?

Vierailija
12.01.2024 |

Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?

Kommentit (1224)

Vierailija
481/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun miehellä menee huonosti, kiukuttelee kaikille ympärillään tai menee nettiin haukkumaan naisia."

Enpä tiedä. Itse yleensä lähden vaikka kalaan, melomaan, tai telttailemaan. Usein kaikkia kolmea. Ja koira lähtee mukaan tietysti, eikä sille kiukutella, koskaan.

Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen, silloin voi noita harrastaa. Mitä teet loput 9kk vuodessa?

Syksyllä ja talvella voi metsästää. Keväällä salihommia kesää varten.

Vierailija
482/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Palstalla miehet ovat aina nettimaksajia. Kiinnostais tietää, minkä vientialan edustaja olet. Aikaa kuitenkin palstailla, kuin käsien heiluttajilla"

Ei aina. Ketjun aloituksessakaan ei sanota, että naiset olisivat aina onnellisia sinkkuina. On kyse miehet vastaan naiset -asetelmasta. Jos sinulle käy tuo yleistävä asetelma silloin, kun se on naisten kannalta edullinen (sinkut onnellisempia), niin älä sitten ala vinkua muistakaan yleistyksistä (miehet maksavat enemmän veroja kun naiset, naiset ovat miehiä useammin töissä turhilla käsienheiluttelualoilla jne.) 

- ohis

Millä perusteella väität minun ajattelevan miehet vastaan naiset? Aloituksessa pohditaan tätä ilmiötä, joka on tutkimuksillakin todettu. Tutkimustulos ei kerro mitään mistään tai kenenkään asenteista. 

Se, että yleistät naiset "käsien heiluttajiksi" taas luo vastakkainasette

Koska yleistä aloituksessa. Aivan samalla tavalla voin yleistää naisten loisivan miesten rahoilla, koska miehet maksavat suurimman osan veroista. Tämä on tilastollinen fakta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne-elämältään vakaa, lapsilleen läsnäoleva isä parantaa huimasti lasten asemaa. Hyvä isä on parempi kuin  ilman isää, mutta ilman isää on parempi kuin epävakaa, aggressiivinen, laiminlyövä, tunteitaan muilla säätelyttävä tms. isä. 

Naiset jättävät huonot miehet, joten yh:t ovat yleensä valinneet tuon ilman isää kahdesta huonosta. Toki parhaiten pärjäävät henkisesti terveiden kotien lapset, jotka saavat hyvän mallin myös oman elämänsä parisuhteille. 

Miksi naiset siis porsivat noille sioille?

Todella törkeä on tämä sinun kommenttisi koskien lapsia ja synnyttämistä. Vertaat sikoihin. Kertoo sinusta ja sinun ajattelutavastasi, olet # naisvihaaja#naisvihakommentti# perhevihaaja#lapsivihaaja

Vierailija
484/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali Tavisnainen on juurikin se halutuin 19-25 BMI jollei miehellä ole sitten jotakin fetissiä epänormaaliin naistyyppiin.

Kun miehet niin kovasti toistavat tuota bmi:tä niin huolehtisivatpa omastaan myös. Elämäntavat alkavat näkyä tässä 40+-iässä itse kullakin. Naiset pitää itsestään parempaa huolta sinkkuina, terveet elämäntavat jne. Naisilla, jos ei ole lapsia huollettavana, usein itsestä huolehtiminen korostuu. Miehet antavat enemmän mennä pitsa-kokis-linjalla, mikä sitten näkyy naamassa ja kropan muodossa. 

Ne tehdyt tunnit siellä näkyy. Miehet tekee 8 tuntia enemmän viikossa koti+palkkatyötä kuin naiset.

Työ ja pelaaminen. Moni mies turruttaa tunteitaan ruokaan

Bodyshaming on ok kunnes lihava nainen. :D

Vierailija
485/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useiden tutkimusten mukaan sinkkunaiset ovat onnellisempia, kuin parisuhteessa olevat, koska

- parisuhteissa kotityöt kasautuvat edelleenkin naisille

- vastuu lapsista kasaantuu edelleenkin naisille

- naiset tekevät parisuhteessa ja perheessä kaiken tunnetyön, joka on henkisesti erittäin kuormittavaa ja raskasta

1. ajankäyttötutkimusten mukaan jos molemmat tekevät saman verran palkkatöitä, myös kotityöt jakaantuvat tasaisesti. Yhteenlaskettuna miehet tekevät keskimäärin enemmän töitä.

2. naiset myös omivat sen vastuun. Hormonit ja biologia (mies ei imetä)

3. naiset keksivät jatkuvasti uusia "työn" muotoja joita vain he tekevät.

Kotityöt eivät jakaannu tasaisesti, naiset tekevät edelleen enemmän.

Naiset tekevät enemmän kotitöitä vain jos lasket ainoastaan kotityöt tehtäväksi työksi. Miehillä kun on myös palkkatyöt.

Kotityöt ja palkkatyö ovat kaksi eri asiaa, ei niitä lasketa yhteen koska ne eivät ole verrannollisia mitenkään. Palkkatyöstä maksetaan, kotityöstä ei. Naisilla ja miehillä on molemmilla palkkatyö. Naiset tekevät enemmän kotitöitä. 

Vierailija
486/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne-elämältään vakaa, lapsilleen läsnäoleva isä parantaa huimasti lasten asemaa. Hyvä isä on parempi kuin  ilman isää, mutta ilman isää on parempi kuin epävakaa, aggressiivinen, laiminlyövä, tunteitaan muilla säätelyttävä tms. isä. 

Naiset jättävät huonot miehet, joten yh:t ovat yleensä valinneet tuon ilman isää kahdesta huonosta. Toki parhaiten pärjäävät henkisesti terveiden kotien lapset, jotka saavat hyvän mallin myös oman elämänsä parisuhteille. 

Puuttuu terveen ihmissuhteen malli, samalla tavalla kuin noilta miehiltäkin. Kusipäät ovat harvoin sitä 100% ajasta, vaan hyvät ja huonot hetket vaihtelevat. Trauma bonding. Huonot ihmissuhdemallit. Noista kestää oppia pois, mutta onneksi oma lapsi monilla havahduttaa. 

Vierailija
487/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan rauhallisesti tässä vastaillut teidän kysymyksiinne, toivonut teidänkin olevan onnellisia ja olen vastaanottanut kaikki teidän vihanpurkaukset, vääristelyt ja syytökset siitä, että olen varmaan ihan kaamea akka. Ketään en ole haukkunut vaan toivon teille parempaa oloa. 

Ette te vaikuta olevanne onnellisia sinkkuja vaan täynnä vihaa. Mä en vihaa miehiä, mä vaan en jaksa enää parisuhdetta. Jos kerran voin paremmin ilman miestä, miksen valitsisi niin? Teillä on vapaus tehdä sama valinta ja toivottavasti teettekin. 

Yhdyssanoistasi, kaksoiskonsonanteistasi, lauserakenteestasi ja naiseksi identifioitumisestasi voi päätellä helposti, että olet kaamea akka.

Miksi sellaista ihmistä, joka sanoo ettei halua parisuhdetta ja voi pal

Tuossa ei ole tolkun häivää, sillä sinkkumiehet käyttävät kotitöihin VÄHEMMÄN aikaa kuin naisen kanssa saman katon alla asuvat. 

Vierailija
488/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perusteella monet sinkkunaiset ovat täynnä vihaa miehiä kohtaan ja nyt purkavat aggressiotaan tässä ketjussa. :)

Minua on hyväksikäytetty lapsena,  pahoinpidelty, r aiskattu, petetty, uhkailtu ja omaisuuttani anastettu elämäni varrella ja tekijänä on ollut joka ikinen kerta mies. Joka. Ikinen. Kerta. Ei mikään ihme, että välttelen miehiä kuin ruttoa. 

Äitijutuilta kuullostaa. Lähtikö äiti kävelemään vai valkkasi liian jännän isän sulle.

Vierailija
489/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko poikkeus?

Olen sinkku, onnellinen ja tykkään matkustella Etelä-Koreaan pari kertaa vuodessa. Minulla on vakituinen työ ja paljon harrastuksia.

Ketjussa moni nainen haukkuu nuoria miehiä inceleiksi. Ja että emme osaa tehdä kotiaskareita. Ja että tarvitsemme naisen. Ja että ulkomaalaiset naiset ei huoli meitä.

Vaikutatte katkerilta. :) M25

Tämä ketju on pelkkää copiumia naisille. Uskottelevat itselleen, että naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehet. Copium sanon minä. Jos naiset olisi oikeasti onnellisempia kuin miehet, niin ei naiset istuisi jollakin hikisellä foorumilla hakkaamassa itkukurkussa näppäimistöä ja huutamassa punaisena kuinka sinkkumiehet ovat surullisia.

Mä olen ihan rauhallisesti tässä vastaillut teidän kysymyksiinne, toivonut teidänkin olevan onnellisia ja olen vastaanottanut kaikki teidän vihanpurkaukset, vääristelyt ja syytökset siitä, että olen varmaan ihan kaamea akka. Ketään en ole haukkunut vaan toivon teille parempaa oloa. 

Ette te vaikuta olevanne onnellisia sinkkuja vaan täynnä vihaa. Mä en vihaa miehiä, mä vaan en jaksa enää parisuhdetta. Jos kerran voin paremmin ilman miestä, miksen valitsisi niin? Teillä on vapaus tehdä sama valinta ja toivottavasti teettekin. 

Olet ketjussa jossa haukutaan miehiä ja valehdellaan niistä. 

Miksi?

Leikitään siis ettet vihaa miehiä.

Vierailija
490/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa myöntää, mutta jostain syystä sitä tuntee menettävänsä itsensä parisuhteessa. Öisin nukkuu huonommin, kun toinen on siinä vieressä. Sinkkuna saa nukkua milloin haluaa ja missä haluaa. Sinkkuna yöllä saa vaikka sytyttää valon ja lukea kirjaa eikä se häiritse ketään! Siivotessa tarvotsee siivota vain omat sotkut, ei kenenkään muun. Musiikkia ja tv-ohjelmia ei tarvitse kuulla sen enempää kuin mitä itse haluaa. Kotona on rauhallista ja kivoihin juttuihin voi keskittyä.

Vierailija
491/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinkkunaiset saavat halutessaan helposti kaikki parisuhteen edut ilman, että sitoutuvat keneenkään mieheen. Tämän lisäksi naiset ovat kasvatettu jo vuosituhansia paremmin pärjäämään nykyisen kaltaisessa elämässä miestä paremmin. Nainen on aina osannut hoitaa leirin/kodin ja miehen tehtävät ovat olleet jotain aivan muuta. Miesten perinteisiä tehtäviä ei enää tarvita, joten miehet ovat aika pulassa, että mikä rooli nykyään pitäisi ottaa.

Miten naiset muka saisivat miehen mahdollistaman korkean elintason ilman miestä?

Onlyfansista, tietysti!

Vierailija
492/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali Tavisnainen on juurikin se halutuin 19-25 BMI jollei miehellä ole sitten jotakin fetissiä epänormaaliin naistyyppiin.

Kun miehet niin kovasti toistavat tuota bmi:tä niin huolehtisivatpa omastaan myös. Elämäntavat alkavat näkyä tässä 40+-iässä itse kullakin. Naiset pitää itsestään parempaa huolta sinkkuina, terveet elämäntavat jne. Naisilla, jos ei ole lapsia huollettavana, usein itsestä huolehtiminen korostuu. Miehet antavat enemmän mennä pitsa-kokis-linjalla, mikä sitten näkyy naamassa ja kropan muodossa. 

Ne tehdyt tunnit siellä näkyy. Miehet tekee 8 tuntia enemmän viikossa koti+palkkatyötä kuin naiset.

Tasa-arvo | Naiset tekevät kotitöitä yli neljä tuntia enemmän viikossa kuin miehet: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009175712.html

Miehet tekevät palkkatyötä enemmän, koska näin ei tarvitse hakea lapsia,  nainen hakee. Lisäksi tuo hyödyttää miehen urakehitystä ja taloutta, ja huonontaa naisen.

Miten naisen urakehitys huononisi? Suurin osa on töissä julkisella sektorilla jossa ei tehdä muutenkaan 8h päivässä. Valitkaa alanne toisin niin kaikki on hyvin.

Lisäksi: naiset eivät enää tee lapsia, joten vetoaminen lasten hakuun on aika 80-lukua.

Vierailija
493/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko poikkeus?

Olen sinkku, onnellinen ja tykkään matkustella Etelä-Koreaan pari kertaa vuodessa. Minulla on vakituinen työ ja paljon harrastuksia.

Ketjussa moni nainen haukkuu nuoria miehiä inceleiksi. Ja että emme osaa tehdä kotiaskareita. Ja että tarvitsemme naisen. Ja että ulkomaalaiset naiset ei huoli meitä.

Vaikutatte katkerilta. :) M25

Tiedäthän, mitä se incelli tarkoittaa? Jos et ole sellainen, et sit ole. Jos olet, niin olet. Se ei ole haukkumista itsesssään. 

Täällä haukutaan naisia aika karkeasti. Aina kun haukutaan, lisää se haukkumista.

Vierailija
494/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännää.

Vierailija
495/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sinä pullero hiljaa ja ole puuttumatta normaali ihmisten asioihin! Kristuksen riippatissi taas vinkuu siellä.

Moni mies purkaa pahaa oloaan tällai aggressiivisesti haukkumalla naisia ja ylipäänsä kettuilem

Huomattavasti vähemmän? 2/3 sairaanhoitoa vaativista lähisuhdeväkivallan uhreista on miehiä. Mies voi läpsäistä, nainen hakkaa veitsellä.

Toki ne ovat sinusta yhteismitallisia.

Vierailija
496/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se alkaa jossain vaiheessa näkyä myös yhteiskunnan tasolla jos miesten onnellisuus kasvaa. Nykyään puhutaan paljon siitä miten parisuhteita ei enää muodostu. Tämä on aika iso ilmiö ja jos se lisää miesten onnellisuutta niin miksei se alkaisi näkyä miesten suurempana hyvinvointina ja vähempinä ongelmina? Itse suon miehille mielellään tuon onnen enkä ole heitä vaatimassa parisuhteeseen, vaikka joskus miehestä ja perheestä haaveilinkin. Olen kuitenkin onnellinen näinkin, eikä ole tarvetta pakottaa ketään. Uskon, että jos sinkkujen lisääntyminen lisää onnellisuutta niin meillä on menossa varsin hyvä yhteiskunnallinen kehityssuunta.

Ei näy koska parisuhteesta luopuvat ne, joilla olisi eniten annettavaa (ja siten myös menetettävää kun nainen tekee sen vakiotempun). Sama kun rikas rikastuu. Miksi vasemmisto on niin sitä vastaan kun yhteiskunnan tasolla varallisuus kasvaa.

Vierailija
497/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että miten pskasia näiden eukkojen kämpät ovat kun eivät tykkää kotihommia tehdä ja syövätkin vain eineksiä likaisissa pesemättömissä vaatteissaan?

Miehenä olen ihan tottunut pitämään itseni ja kotini siistinä ja kunnossa.

En kyllä yhtään ihmettele, että miehet eivät tuollaisia sottapyttyjä halua vaivoikseen.

Miten nuo oikeasti elävät, kun itsekin joutessani käyn 8 h päivässä töissä,kokkaan,tiskaan,siivoan,pesen pyykit etc ja ehdin vielä salille treenaamaan ja viikonloppuisin käymään naisissakin ihan helposti?

Vierailija
498/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten vaikkapa seksiä saavat paljon helpommin.

Vierailija
499/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian iso osa tästä keskustelusta (aloitusviestistä lähtien) on tasoa meidän isä on vahvempi kuin teidän isä. Meillä on isompi auto kuin teillä.

Mitä hiton väliä sillä on, onko joku satunnainen ryhmä tuntemattomia ihmisiä onnellisempi kuin toinen satunnainen ryhmä tuntemattomia ihmisiä? Ihmeellistä vastakkainasettelua. Jokainen pitäköön huolen omasta onnellisuudestaan. Vai sitäkö tämä on? Pitää yrittää olla jotenkin parempi kuin toinen voidakseen olla onnellinen?

Minusta on surullista, että kukaan on onneton. Mutta kiinnostavaa olisi silti pohtia, miksi näin on. Mitkä ovat ne tekijät ilmiön takana. Siinä omakohtaiset kertomukset ovat kiinnostavia ja tuovat ymmärrystä. 

Tänne ikävä kyllä eksyy nopeasti ne, jotka vihvaavat vastakkaista sukupuolta ja haluavat käyttää kaikkea mahdollista ver

Se johtuu vain ja ainoastaan postaamistasi kommenteista. Jos ilmaiset misogyniaa, niin se ymmärretään siten. Koristelet sen vaan #mies$. Siten se on ikäänkuin sallittua ja koet ehkä olevas kovinkin terävä. 

Itselläni on negatiiviset ajatukset ja tunteet vain kaltaisiasi kohtaan. Silti toivon, että joku rakkaus sinutkin pelastaisi tuosta myrkkykuopasta, jonne olet itsesi haudannut.

Vierailija
500/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useiden tutkimusten mukaan sinkkunaiset ovat onnellisempia, kuin parisuhteessa olevat, koska

- parisuhteissa kotityöt kasautuvat edelleenkin naisille

- vastuu lapsista kasaantuu edelleenkin naisille

- naiset tekevät parisuhteessa ja perheessä kaiken tunnetyön, joka on henkisesti erittäin kuormittavaa ja raskasta

1. ajankäyttötutkimusten mukaan jos molemmat tekevät saman verran palkkatöitä, myös kotityöt jakaantuvat tasaisesti. Yhteenlaskettuna miehet tekevät keskimäärin enemmän töitä.

2. naiset myös omivat sen vastuun. Hormonit ja biologia (mies ei imetä)

3. naiset keksivät jatkuvasti uusia "työn" muotoja joita vain he tekevät.

3. pitää täysin paikkansa.

Parisuhteessa erilaisen metatyön määrä lisääntyy räjähdysmäisesti. Kotona nipotetaan jokaisesta yksityiskohdasta kuten leivänmuruista tai paidasta sohvalla, siivota pitää useammin ja tarkemmin, sisustusta muutetaan jatkuvasti, kaappien väri ei kelpaa ja sohva on liian tummasävyinen, illanistujaisiin tarvitaan 20 erilaista herkkukoria ja ne viinit kilistelyä varten, lomareissuilla täytyy jatkuvasti panostaa mukavuuksiin, lahjoja pitää ostella ja niitä pitää suunnitella, pitää somettaa ja viestittää kaikenlaista small talk-roskaa, pitää keskustella tyhjänpäiväisistä työpaikkajuoruista ja siitä miksei se pomo huomaa hyvää työpanosta, pitää laittaa kynttilät palamaan parvekkeelle ja siivota koko kämppä ennen kuin voi rentoutua, jne.

Jatkanko?

Nainen tekee yli 50% tästä, koska nainen on se joka haluaa lisää näitä asioita ja mies ei.

Jos mies haluaa kiillottaa auton vanteita ja asentaa paremmat kaiuttimet, tietysti on selvää että mies tekee työnkin yksin kun kerran sellaisia turhuuksia haluaa. Mutta naisen haluamat asiat ovat tärkeitä ja välttämättömiä, ne pitää tehdä 50-50.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä