Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?

Vierailija
12.01.2024 |

Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?

Kommentit (1224)

Vierailija
501/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisen urakehitys huononisi? Suurin osa on töissä julkisella sektorilla jossa ei tehdä muutenkaan 8h päivässä. Valitkaa alanne toisin niin kaikki on hyvin.

Lisäksi: naiset eivät enää tee lapsia, joten vetoaminen lasten hakuun on aika 80-lukua.

Hyvin hyvin harvalla naisella riittää lahjakkuus, energia ja tunteidenhallinta uraan yksityisellä puolella.

Naisten suosikkiammateissa opettajilla, sairaanhoitajilla ja lääkäreillä urakehitys on vain nimellistä.

Vierailija
502/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali Tavisnainen on juurikin se halutuin 19-25 BMI jollei miehellä ole sitten jotakin fetissiä epänormaaliin naistyyppiin.

Kun miehet niin kovasti toistavat tuota bmi:tä niin huolehtisivatpa omastaan myös. Elämäntavat alkavat näkyä tässä 40+-iässä itse kullakin. Naiset pitää itsestään parempaa huolta sinkkuina, terveet elämäntavat jne. Naisilla, jos ei ole lapsia huollettavana, usein itsestä huolehtiminen korostuu. Miehet antavat enemmän mennä pitsa-kokis-linjalla, mikä sitten näkyy naamassa ja kropan muodossa. 

Ole sinä pullero hiljaa ja ole puuttumatta normaali ihmisten asioihin! Kristuksen riippatissi taas vinkuu siellä.

Moni mies purkaa pahaa oloaan tällai aggressii

Huomattavasti vähemmän? 2/3 sairaanhoitoa vaativista lähisuhdeväkivallan uhreista on miehiä. Mies voi läpsäistä, nainen hakkaa veitsellä.

Toki ne ovat sinusta yhteismitallisia

Kun joku kuolee lähisuhdeväkivallan seurauksena, se uhri on melkein aina nainen ja tekijä mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet eivät kykene hyväksymään sitä, että kaikki naiset eivät alistu kotiorjiksi.

Mutku se on ainoa, mitä nainen voi miehelle parisuhteessa tarjota. Te ette ole niin mahtavia, että ansaitsisitte yhtään mitään tekemättä mitään.

Niin eli nainen kärsii parisuhteista. Tästä syystä on helpompaa olla yksin. Ette te miehetkään ole niin ihmeellisiä, että ansaitsisitte yhtään mitään tekemättä mitään.

Mutta en mä silti voisi kuvitellakaan ottavani miehen vain orjaksi. Siinähän MÄ pitäisin itseäni ihmeellisenä. 

Vierailija
504/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko poikkeus?

Olen sinkku, onnellinen ja tykkään matkustella Etelä-Koreaan pari kertaa vuodessa. Minulla on vakituinen työ ja paljon harrastuksia.

Ketjussa moni nainen haukkuu nuoria miehiä inceleiksi. Ja että emme osaa tehdä kotiaskareita. Ja että tarvitsemme naisen. Ja että ulkomaalaiset naiset ei huoli meitä.

Vaikutatte katkerilta. :) M25

Tämä ketju on pelkkää copiumia naisille. Uskottelevat itselleen, että naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehet. Copium sanon minä. Jos naiset olisi oikeasti onnellisempia kuin miehet, niin ei naiset istuisi jollakin hikisellä foorumilla hakkaamassa itkukurkussa näppäimistöä ja huutamassa punaisena kuinka sinkkumiehet ovat surullisia.

Taidat tietää mistä puhut, kun itsekin istut tällä hikisellä foorumilla huutamassa, että kaikki miehet ovat sinkkuina onnellisempia, kuin naiset😅 Sanoi tutkimukset mitä hyvänsä😁

Vierailija
505/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun miehellä menee huonosti, kiukuttelee kaikille ympärillään tai menee nettiin haukkumaan naisia."

Enpä tiedä. Itse yleensä lähden vaikka kalaan, melomaan, tai telttailemaan. Usein kaikkia kolmea. Ja koira lähtee mukaan tietysti, eikä sille kiukutella, koskaan.

Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen, silloin voi noita harrastaa. Mitä teet loput 9kk vuodessa?

Telttailla voi kyllä ympäri vuoden. Kalastaakin voisi, jos tykkäisi pilkkimisestä - itse en tykkää. Melontakausi on yllättävän pitkä sekin, varsinkin jos tykkää koskissa puljaamisesta. Minulla on kuitenkin tuo koira tosiaan yleensä matkassa niin sydäntalven koskimelonnat jäävät aika vähiin, liikaa riskejä. 

Js pitäisi päätä selvittää niin pitkä viikonloppu lumikenkäillen, valokuvaten ja telttaillen toimisi varmasti hyvin. Ei vain oikein ole suurempia murheita ollut viime vuosina ole joten arki pyörii enimmäkseen liikunnan ja koiran treenien / kisojen rytmittämänä. On tässä jo yksi yö kyllä tullut silti ulkona nukuttua ja muutenkin tietysti metsässä liikuttua. Koiralle on välillä pakkasta vain ollut vähän liikaa.

Vierailija
506/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali Tavisnainen on juurikin se halutuin 19-25 BMI jollei miehellä ole sitten jotakin fetissiä epänormaaliin naistyyppiin.

Kun miehet niin kovasti toistavat tuota bmi:tä niin huolehtisivatpa omastaan myös. Elämäntavat alkavat näkyä tässä 40+-iässä itse kullakin. Naiset pitää itsestään parempaa huolta sinkkuina, terveet elämäntavat jne. Naisilla, jos ei ole lapsia huollettavana, usein itsestä huolehtiminen korostuu. Miehet antavat enemmän mennä pitsa-kokis-linjalla, mikä sitten näkyy naamassa ja kropan muodossa. 

Ole sinä pullero hiljaa ja ole puuttumatta normaali ihmisten asioihin! Kristuksen riippatissi taas vinkuu siellä.

Kerrataan:

" Suomessa miehistä 72% on ylipainoisia, naisista 63%. Miehissä on joka ikäluokassa enemmän ylipainoisia, kuin naisissa"

Mutta naisissa on enemmän lihavia.

https://thl.fi/documents/155392151/190131308/Lihavuus+Suomessa_ik%C3%A4…

Jostain syystä en muuten löytänyt lähdettä tuolle että miehissä on enemmän ylipainoisia jokaisessa ikäluokassa. Voitko laittaa mistä se on.

Vierailija
507/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useiden tutkimusten mukaan sinkkunaiset ovat onnellisempia, kuin parisuhteessa olevat, koska

- parisuhteissa kotityöt kasautuvat edelleenkin naisille

- vastuu lapsista kasaantuu edelleenkin naisille

- naiset tekevät parisuhteessa ja perheessä kaiken tunnetyön, joka on henkisesti erittäin kuormittavaa ja raskasta

Etpä paljonkaan normaalista elämästä tiedä. Mitäpä veikkaat, että miten se esim 38v mies on kyennyt selviytymään yksin kaikista ns normaali elämän "haasteista" , kuten ruuanlaitosta,siivoamisesta,pyykinpesusta ym arkisista asioista ? Aika harvalla miehellä on kuitenkin kotihoitopalvelua. Kulta pieni kun maailmassa ei ole olemassa yhtäkään asiaa taikka tehtävää josta mies ei selviytyisi ihan itsenäisesti. Ihan turhaan nyt pyrit marttyroitumaan ja uhriutumaan tai olemaan jotain erikoistaitoja omaava vain siksi, että olisit jokin taivaanlahja mieh

Eri

En epäile ollenkaan, etteikö miehet osaisi ihan samoja juttuja, kuin naiset. Mysteeri onkin, miksi eivät tee! Miksi muuttuvat täysin kyvyttömiksi parisuhteessa?

Ja ei tietenkään kaikki. Mutta liian moni silti.

Vierailija
508/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun joku kuolee lähisuhdeväkivallan seurauksena, se uhri on melkein aina nainen ja tekijä mies. "

Paitsi jos uhri on pikkulapsi - silloin tekijä on useimmiten nainen. 

Vierailija
509/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kerran osaa tehdä kaikki kotityöt sekä hoitaa lapset itsenäisesti, niin miksi se mies ei parisuhteessa tee noita asioita vaan jättää ne yksin naisen tehtäviksi? 

Eihän jätä. Tilastojen mukaan naiset tekevät niitä hieman enemmän päivittäin (20min tms). Se johtuu siitä, että naiset ovat valinneet alan jossa ei tarvitse tehdä edes täyttä päivää.

Menkää oikeisiin töihin niin tuo tasoittuu kummasti. Ette voi vaatia että puolisonne (jota sulla ei onneksi ole) tekee 8h päivän töissä ja vielä sinua enemmän kotonakin. Johan miehet tekee jo nyt enemmän hommia kuin naiset.

Vierailija
510/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kerran osaa tehdä kaikki kotityöt sekä hoitaa lapset itsenäisesti, niin miksi se mies ei parisuhteessa tee noita asioita vaan jättää ne yksin naisen tehtäviksi? 

Eihän jätä. Tilastojen mukaan naiset tekevät niitä hieman enemmän päivittäin (20min tms). Se johtuu siitä, että naiset ovat valinneet alan jossa ei tarvitse tehdä edes täyttä päivää.

Menkää oikeisiin töihin niin tuo tasoittuu kummasti. Ette voi vaatia että puolisonne (jota sulla ei onneksi ole) tekee 8h päivän töissä ja vielä sinua enemmän kotonakin. Johan miehet tekee jo nyt enemmän hommia kuin naiset.

Mene sinä itse ensin edes johonkin töihin.

Vierailija
511/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko poikkeus?

Olen sinkku, onnellinen ja tykkään matkustella Etelä-Koreaan pari kertaa vuodessa. Minulla on vakituinen työ ja paljon harrastuksia.

Ketjussa moni nainen haukkuu nuoria miehiä inceleiksi. Ja että emme osaa tehdä kotiaskareita. Ja että tarvitsemme naisen. Ja että ulkomaalaiset naiset ei huoli meitä.

Vaikutatte katkerilta. :) M25

Tämä ketju on pelkkää copiumia naisille. Uskottelevat itselleen, että naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehet. Copium sanon minä. Jos naiset olisi oikeasti onnellisempia kuin miehet, niin ei naiset istuisi jollakin hikisellä foorumilla hakkaamassa itkukurkussa näppäimistöä ja huutamassa punaisena kuinka sinkkumiehet ovat surullisia.

Siltä vaikuttaa. Meidän jätkäporukassa lähes kaikki ovat vapaaehtoisesti sinkkuja ja onnellisia.

Mitä lampaita ne miehet niissä parisuhteissa ovat? Eivät siis onnellisia. Ei meillä mies kysy, saako hän lähteä. Ei tietenkään. Se, mitä siellä koreoissa sit tehdään tai tapahtuu, vaikuttaa siihen, onko kotiin tulemista. Mutta kyllä jokainen nainen ja mies tekevät itse päätöksen tekemisistään. 

Vierailija
512/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai että... mihinkäs lihavat naiset sitten turruttaa tunteensa "

Lihavilla naisilla ei ole tunteita.

Vierailija
513/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet eivät kykene hyväksymään sitä, että kaikki naiset eivät alistu kotiorjiksi.

Mutku se on ainoa, mitä nainen voi miehelle parisuhteessa tarjota. Te ette ole niin mahtavia, että ansaitsisitte yhtään mitään tekemättä mitään.

Niin eli nainen kärsii parisuhteista. Tästä syystä on helpompaa olla yksin. Ette te miehetkään ole niin ihmeellisiä, että ansaitsisitte yhtään mitään tekemättä mitään.

Mutta en mä silti voisi kuvitellakaan ottavani miehen vain orjaksi. Siinähän MÄ pitäisin itseäni ihmeellisenä. 

Höpöhöpö!!!

Nainen ei ota heikommassa taloudellisessa asemassa olevaa miestä parisuhteen. (tilastollinen fakta)

Nainen siis hyötyy taloudellisesti (tilastollinen fakta), mutta ei suostu antamaan mitään parisuhteeseen.

Vierailija
514/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka perustaa ymmärryksen ihmisyydestä sosiaaliseen mediaan? Sikäli ymmärrän pointtisi, et jos käsitykseni miehistä perustuisi sos. mediiaan, tai edes vauva fin, olisin ihan varmasti miesvihhaaja. Täällä on niin järkyttäviä kommentteja. Ja vih a tunnetusti lisää sitä itseään, joten vihhaa ylläpitävä voima tämä on. 

Mutta kun tunnen miehiä ihan livenä, ei ole tarvetta mihinkään yleistyksiin. Täälläkin tunnistaa samat näppikset, eli määrällisesti teitä on vielä aika vähän. Mitään hyväähän tuosta kaikesta vn purkauksista ei seuraa.

--

Oletkin miesvihaaja kun täällä riehut haukkumassa miehiä.

Mutta niin, naiset itse toimivat kuten toimivat. Sosiaalinen media tekee siitä julkista. Miesvihanne tulee näkyväksi.

Vierailija
515/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkuissa näkyy se ero, miten suhtautuu vastoinkäymisiin. Kun sinkkunaisella menee huonosti, nainen hakee yhteyttä ystävättäreen, silittää kissaa, menee koiran kanssa lenkille... jne. pehmeitä juttuja. Sosiaalisuutta. 

Kun miehellä menee huonosti, kiukuttelee kaikille ympärillään tai menee nettiin haukkumaan naisia.

Tämä palsta "miehet sitä, miehet tätä" ketjuineen tosiaan todistaa tuon.

Vierailija
516/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt ja palkkatyö ovat eri asia, niitä ei lasketa mihinkään yhteiseen pottiin. Tehköön vaikka 12h palkkatöitä, mutta ne kotityöt ja lastenhoito tulee edelleen jakaa tasan. Palkkatyöllä ei sluibailla eroon kotityövastuusta. 

Vierailija
517/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu ei kostu enää, jos tienaa miestä enemmän. Tulee ero.

Vierailija
518/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tehdyt tunnit siellä näkyy. Miehet tekee 8 tuntia enemmän viikossa koti+palkkatyötä kuin naiset.

https://thl.fi/aiheet/sukupuolten-tasa-arvo/tasa-arvon-tila/perheet-ja-…

Tässä vähän tietoa aiheesta. 

Vierailija
519/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perusteella monet sinkkunaiset ovat täynnä vihaa miehiä kohtaan ja nyt purkavat aggressiotaan tässä ketjussa. :)

En edelleenkään ole yhtään aggressiivinen. Mua sen sijaan on jo haukuttu tässä ketjussa vaikka kuinka monta kertaa ja vaikka millä nimityksillä. Nauranut mä olen täällä. Paras oli se Kristuksen riippatissi 😄.

Toki täällä on pahemminkin traumatisoituneita naisia. Heille toivon myös parempaa vointia. Samoin teille kaikille muille. Meen nyt vähän kotitöihin.

Vierailija
520/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edustatko sinä onnellista sinkkua? Et ole kovin vakuuttava sellainen. 

En.

Edustan Keski-Aasialaisen vaimoni kanssa team Aasiavaimoa ja ulkomailla yli vuosikymmenen asuneena varoittelen suomimiehiä suominaisten heikosta laadusta parisuhteessa.

Tavallaan ymmärrän ja arvostan tuota, mutta se on kuitenkin täysin tarpeetonta. Jokainen poika näkee jo koulussa millaisia naiset ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi