Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?

Vierailija
12.01.2024 |

Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?

Kommentit (1224)

Vierailija
461/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että tämän palstan sinkkunaiset ovat hyvin onnellista porukkaa. Ovat täynnä iloista energiaa ja positiivista elämänmyönteisyyttä.

Kyllä. Ihmettelen vaan kuinka on mahdollista että tuollaiset helmet ovat vielä vapailla markkinoilla 😉

Naisten ja miesten eri tarpeet. Naiset kaipaa yhtä positiivista miestä, mistäs löytyis? 

Vierailija
462/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle hyvän miehen mitta on se, että hän pitää sanansa, hoitaa hommat, eikä narise liikaa. Luo turvallisen ilmapiirin läsnäolollaan. Ammatti ei ole tärkeä. 

Ja nuo asiat näkyy Tinderissä todella hyvin  ;)

Miten tinder liittyy asiaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan rauhallisesti tässä vastaillut teidän kysymyksiinne, toivonut teidänkin olevan onnellisia ja olen vastaanottanut kaikki teidän vihanpurkaukset, vääristelyt ja syytökset siitä, että olen varmaan ihan kaamea akka. Ketään en ole haukkunut vaan toivon teille parempaa oloa. 

Ette te vaikuta olevanne onnellisia sinkkuja vaan täynnä vihaa. Mä en vihaa miehiä, mä vaan en jaksa enää parisuhdetta. Jos kerran voin paremmin ilman miestä, miksen valitsisi niin? Teillä on vapaus tehdä sama valinta ja toivottavasti teettekin. 

Yhdyssanoistasi, kaksoiskonsonanteistasi, lauserakenteestasi ja naiseksi identifioitumisestasi voi päätellä helposti, että olet kaamea akka.

Miksi sellaista ihmistä, joka sanoo ettei halua parisuhdetta ja voi paljon paremmin ilman parisuhdetta, haukutaan ja hänen

No koska se on:

a) suomalainen

b) nainen

Kaamea akka parisuhteella tai ilman. :D

Vierailija
464/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan rauhallisesti tässä vastaillut teidän kysymyksiinne, toivonut teidänkin olevan onnellisia ja olen vastaanottanut kaikki teidän vihanpurkaukset, vääristelyt ja syytökset siitä, että olen varmaan ihan kaamea akka. Ketään en ole haukkunut vaan toivon teille parempaa oloa. 

Ette te vaikuta olevanne onnellisia sinkkuja vaan täynnä vihaa. Mä en vihaa miehiä, mä vaan en jaksa enää parisuhdetta. Jos kerran voin paremmin ilman miestä, miksen valitsisi niin? Teillä on vapaus tehdä sama valinta ja toivottavasti teettekin. 

Yhdyssanoistasi, kaksoiskonsonanteistasi, lauserakenteestasi ja naiseksi identifioitumisestasi voi päätellä helposti, että olet kaamea akka.

Miksi sellaista ihmistä, joka sanoo ettei halua parisuhdetta ja voi paljon paremmin ilman parisuhdetta, haukutaan ja hänen

Koska miehet eivät kykene hyväksymään sitä, että kaikki naiset eivät alistu kotiorjiksi.

Vierailija
465/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle tähänkin ketjuun vastailleelle naiselle saisi asentaa sekä rinta, että aivoimplantin. Miten tyhmä ihmisen oikeasti pitää olla, että kuvittelee kotihommien olevan jotain rakettitiedettä?

Vierailija
466/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret sinkkumiehet ovat onnellisempia kuin nuoret sinkkunaiset.

Totta. Sinkkunaiset rääkyy ilmastonmuutoksesta ja me sinkkumiehet matkustelemme Koreassa ja Japanissa.

Kumpi on onnellisempi?

Mutta ketjun naisethan ei tätä ikinä myönnä.

Vierailija
467/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useiden tutkimusten mukaan sinkkunaiset ovat onnellisempia, kuin parisuhteessa olevat, koska

- parisuhteissa kotityöt kasautuvat edelleenkin naisille

- vastuu lapsista kasaantuu edelleenkin naisille

- naiset tekevät parisuhteessa ja perheessä kaiken tunnetyön, joka on henkisesti erittäin kuormittavaa ja raskasta

1. ajankäyttötutkimusten mukaan jos molemmat tekevät saman verran palkkatöitä, myös kotityöt jakaantuvat tasaisesti. Yhteenlaskettuna miehet tekevät keskimäärin enemmän töitä.

2. naiset myös omivat sen vastuun. Hormonit ja biologia (mies ei imetä)

3. naiset keksivät jatkuvasti uusia "työn" muotoja joita vain he tekevät.

Kotityöt eivät jakaannu tasaisesti, naiset tekevät edelleen enemmän.

Naiset eivät omi, vaan miehet eivät hoida. Lisäksi tuohon lasten hoitoon kuuluu myös sellaiset asiat, kuin neuvoloissa käyminen, lääkärissä käynti, koulu- ja harrastusasiat, kaveriasiat, syntymäpäivät, vaatteet, asusteet jne. Kaikki tuo kaatuu AINA naisten vastuulle.

Naisten tehtävä parisuhteessa on käydä keskustelut, tukea, auttaa, lohduttaa, kysyä kuulemiset. Tämän takia miehet ovat hukassa eron tullessa, koska eivät kykene tekemään sitä surutyötä. 

Jos oikeasti tuntisit "biologiaa", ja historiaa, niin tietäusit, että myös miehiltä löytyy myös tuo mystinen hoiva- ja suojeluvietti. Tuo "äidinrooli" on luoto 1800- luvun Vktoriaanisessa englannissa, miesten toimesta, koska sen avulla miehet ovat pitäneet naisia kurissa.

Tietäisit nämä, jos olisit ollut parisuhteessa, mutta et ole. 

Naiset tekevät enemmän kotitöitä vain jos lasket ainoastaan kotityöt tehtäväksi työksi. Miehillä kun on myös palkkatyöt.

Lastenhoitoon: nuo asiat eivät kaadu AINA naisen vastuulle. Olet miehiä vihaava inceli kun väität tuollaista.

Mitä biologiaan tulee niin olet oikeassa. Olen sitä sukupolvea jonka mielestä miehet eivät synnytä ja imetä.

Mitä tulee parisuhdestatukseeni niin et tiedä minusta mitään, olet pelkkä miehiä vihaava inceli.

Vierailija
468/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali Tavisnainen on juurikin se halutuin 19-25 BMI jollei miehellä ole sitten jotakin fetissiä epänormaaliin naistyyppiin.

Kun miehet niin kovasti toistavat tuota bmi:tä niin huolehtisivatpa omastaan myös. Elämäntavat alkavat näkyä tässä 40+-iässä itse kullakin. Naiset pitää itsestään parempaa huolta sinkkuina, terveet elämäntavat jne. Naisilla, jos ei ole lapsia huollettavana, usein itsestä huolehtiminen korostuu. Miehet antavat enemmän mennä pitsa-kokis-linjalla, mikä sitten näkyy naamassa ja kropan muodossa. 

Naiset ovat useammin lihavia. Hyvin pidätte itsestänne huolta...

Vierailija
469/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että tämän palstan sinkkunaiset ovat hyvin onnellista porukkaa. Ovat täynnä iloista energiaa ja positiivista elämänmyönteisyyttä.

Kyllä. Ihmettelen vaan kuinka on mahdollista että tuollaiset helmet ovat vielä vapailla markkinoilla 😉

Johtuu siitä, että sukupuoleen katsomatta ne kaikkein kauheimmat ja hulluimmat tapaukset ovat jatkuvasti haku päällä. Vaikka juuri heillä ei ole mitään annettavaa parisuhteessa, aiheuttavat muille vain harmeja. 

Hyvät ihmiset osaavat olla yksinkin, vaikkei se olekaan se mitä he alunperin halusivat. Jonkinlainen itsekunnioitus myös kyseessä. Ei helmiä sioille.

Vierailija
470/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun miehellä menee huonosti, kiukuttelee kaikille ympärillään tai menee nettiin haukkumaan naisia."

Enpä tiedä. Itse yleensä lähden vaikka kalaan, melomaan, tai telttailemaan. Usein kaikkia kolmea. Ja koira lähtee mukaan tietysti, eikä sille kiukutella, koskaan.

Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen, silloin voi noita harrastaa. Mitä teet loput 9kk vuodessa?

Vierailija
471/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko poikkeus?

Olen sinkku, onnellinen ja tykkään matkustella Etelä-Koreaan pari kertaa vuodessa. Minulla on vakituinen työ ja paljon harrastuksia.

Ketjussa moni nainen haukkuu nuoria miehiä inceleiksi. Ja että emme osaa tehdä kotiaskareita. Ja että tarvitsemme naisen. Ja että ulkomaalaiset naiset ei huoli meitä.

Vaikutatte katkerilta. :) M25

Tämä ketju on pelkkää copiumia naisille. Uskottelevat itselleen, että naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehet. Copium sanon minä. Jos naiset olisi oikeasti onnellisempia kuin miehet, niin ei naiset istuisi jollakin hikisellä foorumilla hakkaamassa itkukurkussa näppäimistöä ja huutamassa punaisena kuinka sinkkumiehet ovat surullisia.

Sinähän täällä koko ajan jankutat. Sinulle on esitetty tutkimustuloksia, jotka kertovat, että as

Paitsi ettei ole. Tarkkuutta nyt.

Vierailija
472/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet tekevät palkkatyötä enemmän, koska näin ei tarvitse hakea lapsia,  nainen hakee. Lisäksi tuo hyödyttää miehen urakehitystä ja taloutta, ja huonontaa naisen."

Ne töitä paiskivat miehet maksaa suurimman osan siitä verokertymästä jolla mm. pidempään elävien naisten eläkkeet ja terveydenhuolto maksetaan. Kommenttisi on siis, paitsi typerä ja tietämätön, myös kiittämätön. 

Miehet tekevät enemmän palkkatyötä, koska tienaavat enemmän. Nainen ei ota juuri koskaan heikommin tienaavaa puolisoa (fakta).

Miehen ajattaminen lasten harrastuksissa työn sijaan on perheelle rahan kippaamista roskapönttöön, mutta sitähän ei suomiakka ajattele.

Vierailija
473/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunne-elämältään vakaa, lapsilleen läsnäoleva isä parantaa huimasti lasten asemaa. Hyvä isä on parempi kuin  ilman isää, mutta ilman isää on parempi kuin epävakaa, aggressiivinen, laiminlyövä, tunteitaan muilla säätelyttävä tms. isä. 

Naiset jättävät huonot miehet, joten yh:t ovat yleensä valinneet tuon ilman isää kahdesta huonosta. Toki parhaiten pärjäävät henkisesti terveiden kotien lapset, jotka saavat hyvän mallin myös oman elämänsä parisuhteille. 

Miksi naiset siis porsivat noille sioille?

Vierailija
474/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle tähänkin ketjuun vastailleelle naiselle saisi asentaa sekä rinta, että aivoimplantin. Miten tyhmä ihmisen oikeasti pitää olla, että kuvittelee kotihommien olevan jotain rakettitiedettä?

Ei olekaan. Siitä syystä se ei sitten miehiä kiinnosta, vai? Työsät jutut hoitakoon nainen. Näinkö?

Vierailija
475/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on niin helppoja, niin mikseivät miehet sitten tee niitä parisuhteessa, vaan jättävät ne naisen yksin hoidettaviksi? 

Vierailija
476/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Palstalla miehet ovat aina nettimaksajia. Kiinnostais tietää, minkä vientialan edustaja olet. Aikaa kuitenkin palstailla, kuin käsien heiluttajilla"

Ei aina. Ketjun aloituksessakaan ei sanota, että naiset olisivat aina onnellisia sinkkuina. On kyse miehet vastaan naiset -asetelmasta. Jos sinulle käy tuo yleistävä asetelma silloin, kun se on naisten kannalta edullinen (sinkut onnellisempia), niin älä sitten ala vinkua muistakaan yleistyksistä (miehet maksavat enemmän veroja kun naiset, naiset ovat miehiä useammin töissä turhilla käsienheiluttelualoilla jne.) 

- ohis

Millä perusteella väität minun ajattelevan miehet vastaan naiset? Aloituksessa pohditaan tätä ilmiötä, joka on tutkimuksillakin todettu. Tutkimustulos ei kerro mitään mistään tai kenenkään asenteista. 

Se, että yleistät naiset "käsien heiluttajiksi" taas luo vastakkainasettelua. Joko teitä nettomaksajia on palstoilla monta, tai sitten sinä olet todella aktiivinen. Niin usein on tämä sama kommentti tullut vastaan niin naisista kuin miehistäkin. 

Ohis

Vierailija
477/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinkkunaiset saavat halutessaan helposti kaikki parisuhteen edut ilman, että sitoutuvat keneenkään mieheen. Tämän lisäksi naiset ovat kasvatettu jo vuosituhansia paremmin pärjäämään nykyisen kaltaisessa elämässä miestä paremmin. Nainen on aina osannut hoitaa leirin/kodin ja miehen tehtävät ovat olleet jotain aivan muuta. Miesten perinteisiä tehtäviä ei enää tarvita, joten miehet ovat aika pulassa, että mikä rooli nykyään pitäisi ottaa.

Miten naiset muka saisivat miehen mahdollistaman korkean elintason ilman miestä?

Vierailija
478/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet eivät kykene hyväksymään sitä, että kaikki naiset eivät alistu kotiorjiksi.

Mutku se on ainoa, mitä nainen voi miehelle parisuhteessa tarjota. Te ette ole niin mahtavia, että ansaitsisitte yhtään mitään tekemättä mitään.

Vierailija
479/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali Tavisnainen on juurikin se halutuin 19-25 BMI jollei miehellä ole sitten jotakin fetissiä epänormaaliin naistyyppiin.

Kun miehet niin kovasti toistavat tuota bmi:tä niin huolehtisivatpa omastaan myös. Elämäntavat alkavat näkyä tässä 40+-iässä itse kullakin. Naiset pitää itsestään parempaa huolta sinkkuina, terveet elämäntavat jne. Naisilla, jos ei ole lapsia huollettavana, usein itsestä huolehtiminen korostuu. Miehet antavat enemmän mennä pitsa-kokis-linjalla, mikä sitten näkyy naamassa ja kropan muodossa. 

Ne tehdyt tunnit siellä näkyy. Miehet tekee 8 tuntia enemmän viikossa koti+palkkatyötä kuin naiset.

Työ ja pelaaminen. Moni mies turruttaa tunteitaan ruokaan, juomaan, työntekoon ja viihteeseen. Ei tarvii aja

Ai että... mihinkäs lihavat naiset sitten turruttaa tunteensa

Vierailija
480/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret sinkkumiehet ovat onnellisempia kuin nuoret sinkkunaiset.

Ja naiset alapeukuttaa... :) :) :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme