Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?

Vierailija
12.01.2024 |

Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?

Kommentit (1224)

Vierailija
441/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali Tavisnainen on juurikin se halutuin 19-25 BMI jollei miehellä ole sitten jotakin fetissiä epänormaaliin naistyyppiin.

Kun miehet niin kovasti toistavat tuota bmi:tä niin huolehtisivatpa omastaan myös. Elämäntavat alkavat näkyä tässä 40+-iässä itse kullakin. Naiset pitää itsestään parempaa huolta sinkkuina, terveet elämäntavat jne. Naisilla, jos ei ole lapsia huollettavana, usein itsestä huolehtiminen korostuu. Miehet antavat enemmän mennä pitsa-kokis-linjalla, mikä sitten näkyy naamassa ja kropan muodossa. 

Ole sinä pullero hiljaa ja ole puuttumatta normaali ihmisten asioihin! Kristuksen riippatissi taas vinkuu siellä.

Kerrataan:

" Suomessa miehistä 72% on ylipainoisia, naisista 63%. Miehissä on joka ikä

Miehillä ylipaino huonontaa hormonitoimintaa ja tekee miehistä vähemmän viehättäviä sen oleellisimman seksihalukriteerin eli ominaistuoksun suhteen, joten ihan vertailematta kannattaa oma paino pitää sillä alueella, että naiset mieheksi myös silmät kiinni tunnistaa. 

Vastaavasti toki naisilla omat syynsä huolehtia viehättävyydestään, mutta niistä naisille riittävästi kerrotaan. 

Tietty jos on tätä nykyaikaa, että ei seksiäkään enää haluta, niin mikäs siinä sitten. 

Vierailija
442/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali Tavisnainen on juurikin se halutuin 19-25 BMI jollei miehellä ole sitten jotakin fetissiä epänormaaliin naistyyppiin.

Kun miehet niin kovasti toistavat tuota bmi:tä niin huolehtisivatpa omastaan myös. Elämäntavat alkavat näkyä tässä 40+-iässä itse kullakin. Naiset pitää itsestään parempaa huolta sinkkuina, terveet elämäntavat jne. Naisilla, jos ei ole lapsia huollettavana, usein itsestä huolehtiminen korostuu. Miehet antavat enemmän mennä pitsa-kokis-linjalla, mikä sitten näkyy naamassa ja kropan muodossa. 

Ole sinä pullero hiljaa ja ole puuttumatta normaali ihmisten asioihin! Kristuksen riippatissi taas vinkuu siellä.

Kerrataan:

" Suomessa miehistä 72% on ylipainoisia, naisista 63%. Miehissä on joka ikä

"Vuosien 20142020 aikana 2064-vuotiaita naisia testattiin 20 527 ja miehiä 16 909. Vastaajien itseraportoimien tulosten mukaan alle kolme tuntia viikossa hengästyttävästi liikkuvia oli naisista suurempi (71 %) osuus kuin miehistä (62 %). 

Kehon koostumusta kuvaava vyötärönympärys luokitellaan huomattavaksi terveysriskiksi 

silloin, kun se on naisilla yli 90 cm ja miehillä yli 100 cm. Testatuista naisista vyötärönympärys oli tällä tasolla hieman suuremmalla osuudella (34 %) kuin miehillä (30 %). Sekä mie#histä että naisista vähän yli kolmasosalla vyötärön ympärys oli normaali. Rasvaprosentti oli 

suositeltavalla tasolla lähes puolella testatuista (miehet 46 %, naiset 47 %). Huomattavasti 

yli suositeltavan tason rasvaprosentti on naisilla silloin, kun se on suurempi kuin 30 %. 

Miehillä vastaava suositusarvo on 20 %. Testatuista naisista suuremmalla osuudella (31 %) 

rasvaprosentti oli huomattavasti yli suositeltavalla tasolla kuin miehillä (28 %). Kehon kuntoindeksi, joka huomioi kehonkoostumuksen lisäksi kestävyyskunnon, oli huolestuttavan heikko 41 prosentilla naisista ja 21 prosentista miehistä. Hyvä tai erinomainen kuntoindeksi oli 37 prosentilla miehistä ja noin joka viidennellä naisella."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun miehellä menee huonosti, kiukuttelee kaikille ympärillään tai menee nettiin haukkumaan naisia."

Enpä tiedä. Itse yleensä lähden vaikka kalaan, melomaan, tai telttailemaan. Usein kaikkia kolmea. Ja koira lähtee mukaan tietysti, eikä sille kiukutella, koskaan.

Vierailija
444/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran hyvät miehet eivät halua naista, miksi sitten ihmettelette sitä että nainen on sinkkuna onnellisin?

Tätähän me ollaan vuosikausia täällä teille yritetty selventää, mutta sanotte vain että mitäs huolitte huonoja miehiä. No en huoli. Ja hyvää en saa. 

Ei sitä ihmetellä vaan valheellista väitettä jonka mukaan miehet eivät olisi onnellisia sinkkuina  :) Luuletko että ne hyvät miehet jotka eivät halua naista itkevät naisettomuuttaan  :D

Melkoiset harhat mammalla.

Täysin riippumatta misogynias määrästä, useampi mies on sinkkuna onneton naisiin verrattuna. Mutta hienoa on se, että olet onnistunut välttämään tämän. Pysy jatkossakin onnellisena sinkkuna!

Pilleripurkilla käy rouske

Edustatko sinä onnellista sinkkua? Et ole kovin vakuuttava sellainen. 

Vierailija
445/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullapa on kummallinen käsitys ja mielikuva normaalista tavallisesta miehestä. Olen itse 191 pituinen 96 kiloinen tavallisestakin tavallisempi jäppinen,enkä edes yritä olla sen enempää. Ehkä sinun tavallisesi on sitten se pitsakolamies, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
446/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan rauhallisesti tässä vastaillut teidän kysymyksiinne, toivonut teidänkin olevan onnellisia ja olen vastaanottanut kaikki teidän vihanpurkaukset, vääristelyt ja syytökset siitä, että olen varmaan ihan kaamea akka. Ketään en ole haukkunut vaan toivon teille parempaa oloa. 

Ette te vaikuta olevanne onnellisia sinkkuja vaan täynnä vihaa. Mä en vihaa miehiä, mä vaan en jaksa enää parisuhdetta. Jos kerran voin paremmin ilman miestä, miksen valitsisi niin? Teillä on vapaus tehdä sama valinta ja toivottavasti teettekin. 

Yhdyssanoistasi, kaksoiskonsonanteistasi, lauserakenteestasi ja naiseksi identifioitumisestasi voi päätellä helposti, että olet kaamea akka.

Miksi sellaista ihmistä, joka sanoo ettei halua parisuhdetta ja voi paljon paremmin ilman parisuhdetta, haukutaan ja hänen kimppuunsa hyökätään? Eri

Vierailija
447/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on miesvihaa? En ole puhunut suurimmasta osasta miehiä mitään. Sen sijaan toivon että miesten onnellisuuden lisääntyminen on totta, ja toivon että miesten elämää haittaavat ongelmat myös vähenevät. Onnellisuus vähentää ongelmia ja se on hyvä asia sekä miesten että yhteiskunnan kannalta. Jos tuon kokee miesvihaksi, niin vihan näkeminen ympärillään alkaa olla patologista.

Minä en ole keksinyt sitä, että miesten syrjäytymistä pidetään yhteiskunnallisena ongelmana. Jos se ei sinun mielestäsi ole kuin marginaalinen ongelma, niin kohdista katkeruutesi esim. mediaan joka pitää asiaa esillä säännöllisesti. Ja niihin tahoihin jotka syrjäytyneitä miehiä yrittävät auttaa. Hehän myös vihaavat miehiä sinun logiikkasi mukaan.

Miesvihaa on tämä: kerromme että hyvät miehet eivät ole enää kiinnostuneita parisuhteesta naisten kanssa, koska naisilla ei ole mitään annettavaa miehille. Nuo hyvät miehet esimerkiksi hyväksyvät naisten tahtotilan kodinhoidon  jakamisesta jne. Se onnistuu niiltä miehiltäkin, joten miksi ottaa naista sotkemaan kun sen jäljet jää miehen siivottavaksi.

Nyt esität että se näkyisi väkivallan ja alkoholismin vähenemisenä. Esität siis että huonojen miesten lisäksi tavalliset ja jopa hyvät miehet ovat vaimojaan hakkaavia alkoholisteja. 

Mitä taas syrjäytymiseen tulee niin se todellakin on marginaalinen ongelma. Kuka ja missä "miesten" syrjäytymistä pitää ongelmana? NEET-nuorissakin naisia oli miehiä enemmän vielä edellisessä otannassa.

Vierailija
448/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet tekevät palkkatyötä enemmän, koska näin ei tarvitse hakea lapsia,  nainen hakee. Lisäksi tuo hyödyttää miehen urakehitystä ja taloutta, ja huonontaa naisen."

Ne töitä paiskivat miehet maksaa suurimman osan siitä verokertymästä jolla mm. pidempään elävien naisten eläkkeet ja terveydenhuolto maksetaan. Kommenttisi on siis, paitsi typerä ja tietämätön, myös kiittämätön. 

Vierailija
449/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan rauhallisesti tässä vastaillut teidän kysymyksiinne, toivonut teidänkin olevan onnellisia ja olen vastaanottanut kaikki teidän vihanpurkaukset, vääristelyt ja syytökset siitä, että olen varmaan ihan kaamea akka. Ketään en ole haukkunut vaan toivon teille parempaa oloa. 

Ette te vaikuta olevanne onnellisia sinkkuja vaan täynnä vihaa. Mä en vihaa miehiä, mä vaan en jaksa enää parisuhdetta. Jos kerran voin paremmin ilman miestä, miksen valitsisi niin? Teillä on vapaus tehdä sama valinta ja toivottavasti teettekin. 

Yhdyssanoistasi, kaksoiskonsonanteistasi, lauserakenteestasi ja naiseksi identifioitumisestasi voi päätellä helposti, että olet kaamea akka.

No mä voin olla sulle sitten kaamee akka, jos se oloasi helpottaa. Sun mielestä tosin kaikki muutkin naiset ovat, joten en tunne itseäni yhtään spessuksi nyt. 

Onneksi itselläni on ihania miespuolisia sukulaisia, joiden mielestä olen ihana akka. 

Vierailija
450/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh!

Tärkeintä naisessa on hyvä Bärsse 🍑

Muutenhan naisen voi kouluttaa ihan helposti mieleisekseen. Toiset ovat vähän haasteellisempia, mutta kyllä ne yleensä aika helposti oppivat kunhan on määrätietoinen ja kärsivällinen.

Vierailija
451/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että tämän palstan sinkkunaiset ovat hyvin onnellista porukkaa. Ovat täynnä iloista energiaa ja positiivista elämänmyönteisyyttä.

Kyllä. Ihmettelen vaan kuinka on mahdollista että tuollaiset helmet ovat vielä vapailla markkinoilla 😉

Vierailija
452/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edustatko sinä onnellista sinkkua? Et ole kovin vakuuttava sellainen. 

En.

Edustan Keski-Aasialaisen vaimoni kanssa team Aasiavaimoa ja ulkomailla yli vuosikymmenen asuneena varoittelen suomimiehiä suominaisten heikosta laadusta parisuhteessa.

Vierailija
453/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mielestäsi olennaisesti muuttunut kahdesassa vuodessa? Ei näitä koskaan vuosittein tehdä, olisko kerran kymmenessä vuodessa, kun on kallista hommaa. 

Mit sehän on ihan sama, pitääkö paikkanda vai ei. Sulla on oikeus uskoa, miten haluat

Mikä on muuttunut: sosiaalinen media on tuonut naisten ajatukset miehistä paremmin miesten nähtäville. Persoonat kuten Jordan Peterson ovat avanneet naisten miesvihaa ja miehet ovat kertoneet ihan omista kokemuksistaan. Jenkeissä asiat ylikorostuvat, mutta aina ne samat ilmiöt päätyy tänne muuallekin.

Äläkä ymmärrä väärin: naisilla on täysi oikeus vaatia miehiltä ihan mitä tahansa. Se etteivät miehet ole tehneet kuten naiset vaativat on johtanut siihen, että naiset keskittyvät lähinnä miesten haukkumiseen (tälläkin palstalla nähtävä ilmiö) joka taas johtaa siihen, että yhä useammat miehet katsovat pelikenttää ja toteavat

Erona naisten ja miesten negatiivisuuteen toisiaan kohtaa on se, ettei naisilla ole mitään guruja, joiden oppeja suoltaa perustellessaan omia kantojaan. Ikävä kyllä monen negatiiviset asenteet perustuvat omiin kokemuksiin. Miehillä on sitten tällaisia, kuin Jordan Peters, jotka kertovat, miten miesten tulisi ajatella. Selkeästi on paha olo näilläkin miehillä, se on selvä. Saavat sit vastauksen pahaan oloonsa näiltä idoleilta. Jotenkin tuntuu vaan siltä (joo, on tunne/käsitys, ei ole tutkimusta väutteelle), että miehet ovat enemmän  aktiivisesti naisvi hamielisiä, kun naiset taas ovat vaan välinpitämättömiä. Sillai passiivisesti eivät vaan välit/arvosta.

Vierailija
454/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun miehellä menee huonosti, kiukuttelee kaikille ympärillään tai menee nettiin haukkumaan naisia."

Enpä tiedä. Itse yleensä lähden vaikka kalaan, melomaan, tai telttailemaan. Usein kaikkia kolmea. Ja koira lähtee mukaan tietysti, eikä sille kiukutella, koskaan.

No tuo kuulostaa kivalta. Tsemppiä sulle ja koirulille👍. 

Vierailija
455/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa tämän takia miehet eivät halua naisvaltaisten alojen palkkojen tasaamista. Naisilla huonommat resurssit, ovat riippuvaisia miehistä, miehet saavat kodinhoitajan ja perillisten kasvattajan. Kun naiset ovat itsellisiä, ei heitä miehet kiinnosta. Eli yhteiskunnan etu, et naisilla on huonommat palkat!

Palkkojen tasaamista.... Kyse ei ole alasta vaan palkan maksajasta.

IT-henkilö saa julkisella sektorilla huonompaa palkkaa kuin yksityisellä. Se ei ole miesvaltaisen alan syytä.

Mitäs jos tulisitte oikeisiin töihin sieltä julkiselta? Yksityisellä teille maksetaan just ansaitsemanne mukaan.

Vierailija
456/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt eivät jakaannu tasaisesti, naiset tekevät edelleen enemmän.

Naiset eivät omi, vaan miehet eivät hoida. Lisäksi tuohon lasten hoitoon kuuluu myös sellaiset asiat, kuin neuvoloissa käyminen, lääkärissä käynti, koulu- ja harrastusasiat, kaveriasiat, syntymäpäivät, vaatteet, asusteet jne. Kaikki tuo kaatuu AINA naisten vastuulle.

Naisten tehtävä parisuhteessa on käydä keskustelut, tukea, auttaa, lohduttaa, kysyä kuulemiset. Tämän takia miehet ovat hukassa eron tullessa, koska eivät kykene tekemään sitä surutyötä. 

Miehet ei ehkä myöskään aina kaipaa sitä naisten "tunnetyötä" ts. tunneyhteyden ylläpitoa niin kuin naiset. Naisilla noin yleisesti on suuremmat tarpeet parisuhteessa, monelle miehelle riittää, että saa säännöllisesti seksiä ja jos ruoka tulee pöytään naisen laittamana niin se on jo huikeasti plussaa. Naisen tekemää siivoustyötä moni mies ei edes huomaa, koska omat standardit vaan on eri. 

Samaan aikaan nainen kaipaa arjen huomionosoituksia, keskusteluja, yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia, arjen jakamista, tunteiden jakamista, että käydään välillä yhdessä pariskuntana jossain, että merkkipäivät muistetaan ja niitä juhlitaan jne. Ja sen lisäksi sitä säännöllistä ja hyvää seksiä. 

Ite oon tällainen ns. naisellisten tarpeiden nainen ja liian vanhanaikainen nykymarkkinoille.  

Vierailija
457/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasena pömpöösinä nettomaksajana sulla myös varaa eaim. henkivartijaan. Niitä tarttis jokainen yhteiskuntarauhan mentyä. Mut hei, tärkeintä, et sulla menee hyvin! 

Tui tui. Jos me kaikki oltais julkisella, mistä sä keräisit lisää rahaa verokassaan?

Vierailija
458/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että tämän palstan sinkkunaiset ovat hyvin onnellista porukkaa. Ovat täynnä iloista energiaa ja positiivista elämänmyönteisyyttä.

Kyllä. Ihmettelen vaan kuinka on mahdollista että tuollaiset helmet ovat vielä vapailla markkinoilla 😉

mt-nappi syrjintää. :(

Miksei alkoholismia nähdä samanlaisena paskan kumppanin aiheuttamana sairautena kuin mt-ongelmia.

Vierailija
459/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret sinkkumiehet ovat onnellisempia kuin nuoret sinkkunaiset.

Vierailija
460/1224 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien perusteella monet sinkkunaiset ovat täynnä vihaa miehiä kohtaan ja nyt purkavat aggressiotaan tässä ketjussa. :)

Minua on hyväksikäytetty lapsena,  pahoinpidelty, r aiskattu, petetty, uhkailtu ja omaisuuttani anastettu elämäni varrella ja tekijänä on ollut joka ikinen kerta mies. Joka. Ikinen. Kerta. Ei mikään ihme, että välttelen miehiä kuin ruttoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän