Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirjo Nuotio on aina painanut 53kg, voi olla 2-3 päivää syömättä.

Vierailija
10.01.2024 |

Oppinut (pakkomielteisen) tavan vartioida painoaan aanuin illoin omilta vanhemmiltaan. On tarkka än saman painoinen ollut koko elämänsä ja synnytyksenkin jälkeen vain pari viikkoa aikaa palautua normaaliksi. Nyt yli 70v hyväksyy uuden 54kg painonsa, vaikka edelleenkin se tavoite on 53. On välillä helpostikin 2-3 päivää syömättä, ettei vaan liho. 

En tiedä mitä te muut olettemieltä, mutta minusta tämä oli hyvin surullista luettavaa. Ei mitenkään ihailtavaa.

Kommentit (371)

Vierailija
121/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Pirjo on kuolinvuoteellaan valtavan tyytyväinen juuri tuohon asiaan😆

Todennäköisesti. Itse olin anorektisena todella tyytyväinen siihen, että pystyin olemaan syömättä. Tervettähän se ei silti ole.

Hän ei ole anorektikko vaan normaalipainoinen. Anorektikot on sitten asia erikseen. Siihen voi kuolla. 

Tiedän sen kyllä, koska olen itse anoreksiaa sairastanut. Kontrollin tunne on kuitenkin sama.

Et voi yleistää omaa anoreksiaasi tietenkään  kaikkiin jotka seuraa painoaan... Kateellisen paskapuhetta.. Olen aina seurannut ja olen terve normaali painossa..... Läskit seuratkaa tekin välillä missä mennään. 😄

Vierailija
122/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko että moni Pirjon arvostelijoista on itse ylipainoinen eikä itsekuria ole paljoakaan. Siksi tuntuu hyvältä arvostella ihmistä, joka oikeasti tekee jotain oman hyvinvointinsa eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso esim. Sinkut paljaana.... Oman arvon tunto , ei kelpaa kellekkään ei normi työ maistu.... Ehkä aikoinaan vaa'alla käynti olisi soittanut kelloja...... 

Vierailija
124/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavien loputtomia selityksiä.

Mikä on sun paino? Oletko välillä 2-3 vrk syömättä? Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
125/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika hoikka, mutta en oikein viitsi käydä vaa'alla. Se menee minusta kontrolloinnin  puolelle.

Veetäkö kellekkään kuuluu jos tarkkailee painoaan.. Minusta se on viisautta että tietää missä mennään..   Läskikasat eivät nähtävästi ole käyneet vaa'alla kun paino lipsahtaa 100 kg.. 

Samaa mieltä. Pirjo voisi pitää mölyt mahassaan. Paljon muuta siellä ei varmaan olekaan.

No esim. Jassu isossa rumpumahassa on paaaljon mättöä sulamassa.. Hän voi rauhassa mölytä ja kirota.. 😂🤮🐳🐖

Vierailija
126/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pisti silmään se, ettei lapsuuden perheessä saanut lihota 🤔 Ihankuin se olis ihmisen arvo siitä kiinni.

Vierailija
127/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää oli ihan hyvä juttu. Muistutus siitä, ettei ihmisen todellakaan tarvitse jatkuvasti olla ruoka-annos edessään. Pirjo on normaalipainoinen, eikä mikään alipainoinen syömishäiriöinen. Totuus on, ettei esim. toimistotyötä tekevän tarvitse kovin paljoa syödä päivässä. Moni tuon kokoinen nainen kuluttaa ehkä 1600kcal päivässä, joten sen enempää ei tarvitse syödäkään. Tuo kertyy hyvin nopeasti, joten käytännössä se on juuri niin kuin Pirjo sanoo, että kumppanin kaveriksi vähän napsii jotain. Sillä saa sen 1600kcal kasaan.

Vierailija
128/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten juttujen julkaiseminen lehdissä on edesvastuutonta. Kukaan ei ikinä ajattele herkkiä ja etenkin nuoria tyttöjä, jotka näitä lukevat. Itsehän muistan edelleen lukeneeni jokaisesta lehdestä aina mielenkiinnolla kaikki painoon liittyvät jutut ja jos vaikka Suosikin Dear Eki palstalla joku kertoi olevansa 158/58 ja kysyi onko läski, pistin muistiin kaiken. Mietin vain sitä miten pitkä ja painava joku toinen on ja vertasin itseeni. En kelvannut itselleni koskaan ja edelleen sama ajatusmaailma vaivaa.

Naiset voisivat olla hiljaa painostaan ja sairaasta ruokasuhteestaan. Korkeintaan kannattaisi puhua asiasta sairautena, ei tällä tavalla hehkuttaen sitä ettei ole koskaan edes nälkä.

Saman muistan, tosin mukana oli jotain julkkisjuttuja, että miten Hollywood-naiset pysyvät mitoissaan. Olikohan se Dolly Partonista juttu, jossa hän sanoi, että hän ei kiellä itseltään yht

Voiko oikeasti olla olemassa ihmisiä, joiden elämä, kehonkuva ja suhde ruokaan syöksyvät raiteiltaan jonkun epämääräisen lehtijutun takia?

Vierailija
129/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs onnellinen läski on kun kuolee ennen aikojaan rasvan täyttäessä sisäelimet.. Onko eläessään tuutyväinen kun ei pysty normi liikuntaan eikä kelpaa kellekään.... 😆😆😆😆😆😆😆... 

Vierailija
130/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin rehellinen hoikka ihminen. Yleensähän nämä väittävät, että voivat syödä mitä tahansa ja vaikka kuinka paljon.

Minusta tuntuu, että nuo painoaan tarkkailevat Pirjot ovat vähemmistössä hoikissa ihmisissä. Useimmilla hoikilla keho säätelee ravinnontarvetta ihan ilman että sitä erikseen tarvitsee ajatella. Kun luonnostaan syö niukemmin, tai siis sen verran että pysyy liikkeellä ja hyvävointisena, niin mieliteon tullen voi sitten välissä mättääkin enemmän kaloreita kerralla.

Vierailija
131/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin rehellinen hoikka ihminen. Yleensähän nämä väittävät, että voivat syödä mitä tahansa ja vaikka kuinka paljon.

Totta! Mieluummin olen hieman pulkassa kuin syömättä 3 päivää. 

Vierailija
132/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta jos pitää noin kytätä painoa ja sen takia olla päiviä syömättä. 

Vierailija
133/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain kieroutuneella tavalla ihminen tuntee olevansa ikään kuin turvassa kun pystyy kontrolloimaan elämässään jotain.

Näinhän se on. Anoreksiakaan ei ole pohjimmiltaan mikään ulkonäköön liittyvä sairaus vaan taustalla on turvattomuuden tunne, jota ihminen yrittää parantaa kontrolloimalla asiaa, jonka kokee olevan ainoa asia, joka on täysin hänen hallinnassaan - eli painoaan. Monella ihmisellä on tarvetta kontrolloida jotakin. Tarve kontrolloida kertoo siitä, että psyyke ei ole täysin terve. Toki tämä on hyvin inhimillistä, elämä on arvaamatonta.

Vierailija
134/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko että moni Pirjon arvostelijoista on itse ylipainoinen eikä itsekuria ole paljoakaan. Siksi tuntuu hyvältä arvostella ihmistä, joka oikeasti tekee jotain oman hyvinvointinsa eteen.

Voiko se todellakin olla ihmiselle hyväksi, että on useita päiviä syömättä ja stressaa jatkuvasti painoaan? 

Vierailija
135/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta jos pitää noin kytätä painoa ja sen takia olla päiviä syömättä. 

Paasto on terveellistä.

Vierailija
136/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin oma äitinikin. Hänellä paino vaihtelee 50-52 kilon välillä, eikä todellakaan halua tippaakaan painoa lisää ja aina on ollut hoikka. On myös 175 senttiä pitkä, joten aika laihahan hän on, mutta mikäs tuossa jos itse tykkää, eikä siitä mitään haittaa ole koko ikänä ollut. On jo yli 70 vuotias hänkin.

Vierailija
137/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo paljon parempi kuin nämä 20kg painoa tuli täytenä yllätyksenä. Tuosta voisi moni ottaa oppia mutta mukavuus vie voiton monen mamman elämässä.

Olen itse keski-ikäinen ja painan saman verran kuin lukiossa. Joka aamu puntarilla ja jos paino tuppaa nousemaan niin lisään liikuntaa ja syön kevyemmin. Vaikka sanoisitte mitä niin uskon tämän olevan terveempää kuin kehopositiivisuus, jossa menmään mielihyvä edellä ja heitetään rajoitukset romukoppaan.

Etkö siis pidä kropastasi? Kehopositiivisuus tarkoittaa että jokainen hyväksyy kroppansa sellaisena kuin se on.

Vierailija
138/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs onnellinen läski on kun kuolee ennen aikojaan rasvan täyttäessä sisäelimet.. Onko eläessään tuutyväinen kun ei pysty normi liikuntaan eikä kelpaa kellekään.... 😆😆😆😆😆😆😆... 

Riippuu läskin määrästä. Ja elääkö koko loppuelämän läskinä.

Vierailija
139/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilot lähtee liikkumalla. Pirjo voi vanhalla iällä painaa 5 kiloa enemmän. Syöminen on yx naatinto.  

Syöminen on nautinto samalla tavalla kuin auton tankkaaminen bensiksellä. En minä sielläkään jää mehustelemaan ja runkuttamaan sitä bensapistoolia siinä täyttöaukossa.

Tankki täyteen ja liikenteeseen muihin mielenkiintoisempiin hommiin.

Ei ole sama nautinto.

Vierailija
140/371 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa mikä on oikeasti surullista: Rankka ylipaino! Kysykää lääkäriltänne kumpi hänen mielestään on haitallisempaa terveydelle. Painon vartiointi ja vaikka muutaman päivän paasto, vai raskas ylipaino.

Jos otatte asiasta selvää, niin maailmassa on useita huippulääkäreitä, jotka tarkoitusella pitävät paastoja. Osa heistä päivien, jopa viikon tai enemmän kestäviä paastoja, koska tutkimukset ovat osoittaneet niiden antavan huomattavia terveyshyötyjä. Se on sitä paitsi ihmisen historia huomioiden täysin normaalia, että välillä paastoaa. Se mikä ei ole normaalia, on tämä nykyinen läskistyminen. Tätä ei olla koskaan aikaisemmin nähty. Ylipainon massiiviset terveysongelmat on myös hyvin aukottomasti todistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi