Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa täysin itsenäisiä ihmisiä jotka eivät ollenkaan tarvitse toisia ihmisiä?

Vierailija
09.01.2024 |

Olisi nimittäin kiva olla sellainen. En tykkää olla riippuvainen keistäkään ihmisistä. Liian usein ihmisiin saa pettyä tavalla tai toisella. Onko joku niin henkisesti vahva että ei koe tarvitsevansa esim. juttuseuraa ikinä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viera kirjoitti:

Parempi yksin kuin yyhhoon kanssa.

Näin se vaan menee..,  yh. toisinaan ottaisi toisen yh:n.

Suomalaiset myös vähenevät nopeasti.

Vierailija
42/45 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen.

Mitä vähemmän ihmisiä ympärillä,sitä parempi minun on olla. Olen ehdottomasti introvertti ,enkä kaipaa toisia ihmisiä sotkemaan elämääni. 

Mulla sama.

En käytä edes kelan palveluita koska en halua olla riippuvainen kenestäkään. En myöskään käytä julkista liikennettä vaan kuljen omalla autollani ja mieluimmin yksin, ottamatta ketään kyytiin. Asun yksin 154 neliön omakotitalossani sillä rakastan tilaa ja yksityisyyttäni. Lisäksi inhoan kakaroita ja niistä lähtevää meteliä sekä sitä sotkua minkä ne saavat aikaan. En myöskään halua jotain naista tänne majailemaan pidemmäksi aikaa joten käytän mieluummin vuokrattavia versioita.inhoan kaikenlaista jonottamista joten mahdolliset hammaslääkäri / lääkäri asiat hoidatan yksityisellä puolella. Samoin autoni huollot sekä katsastuksen hoidatan palveluna jossa auto haetaan

Minun veljeni ei tarvitse millään tavalla muita ihmisiä. Hän ei soita minulle eikä siskolleni ikinä eikä muutenkaan ole oikein kontaktissa kehenkään paljoa. Hän ei ole riippuvainen kenestäkään ja hoitaa aina asiansa itse. Hän ei jonota eikä luo suhteita naisiin, kun sen yhden päivän ajaksi. Hammaslääkärin hoitaa yksityinen ja kaikki autoon liittyvä hoituu soittamalla ja joku hakee sen. Ei ole lapsia eikä ole tulossa lapsia. Ei suostunut kummiksi minun ja siskon lapsillemme eikä meidän lapset ole ikinä käynyt hänen luonaan vanhassa asunnossa ja nyt, kun hän osti uuden kattohuoneiston 120 neliötä, niin siellä ei ole kuin muuttomiehet käynyt ja joku satunnainen pano ja äitimme kerran. Edes hänen kaverit ei ole käynyt siellä asunnossa. Äiti sanoi, että siellä ei ole yhtään ylimääräsitä tavaraa  ja täysin steriili asunto. Kaikki kallista ja viimeisen päälle. Kaukosäätimet ja läppäri oli linjassa jne.

Hän on patologi ja kuolleet ei puhu, niin sekin asia on hänelle voitto. Hänen elämässään on kaikki tiptop ja jotenkin sellainen American psycho hahmo. Erittäin tarkka ja pakkomielteinen omaan työhönsä. Kovassa kunnossa oleva 42v mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/45 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja viihdyn eritätin hyvin yksin, mutta hyvin monissa asioissa tarvitsen muita ihmisiä. Eihän mulla olisi tässä asunnossa sähköjäkään, jos ei joku toinen sitä sähköä tuottaisi. Eikä olisi koko asuntoakaan, jos ei joku olisi tätä rakentanut. Ja aika ikävää olisi ollut joutua vaikkapa poistamaan umppari itseltään. Tai tehdä joku isompi leikkaus. En myöskään ole omavarainen niin, että tuottaisin itse omat ruokani. Eli kyllä sitä aika paljon tarvitsee muita ihmisiä, vaikke suurimman osan niistä kanssa olisikaan ksokaan kasvotusten tai edes puhelimessa tekemässä.

Vierailija
44/45 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että juttuseuran tarve on merkki heikkoudesta? Kaikenlaista sitä ihminen lukeekin.

Ihminen on laumaeläin, jonka aivoissa on oletusasetuksena se, että hakeudumme lajitovereidemme pariin. En pidä lajityypillistä käytöstä heikkoutena, pikemminkin pidä abnormaalina yksilöä, jolla tarvetta ei ole, ainakin jos näin on sisäsyntyisesti. Toki tässäkin on otettava huomioon kokemukset, totta kai ihminen alkaa väistää muita ihmisiä, jos hänen kokemuksensa ja kohtaamisensa muiden kanssa ovat aina epämiellyttäviä.

Vierailija
45/45 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielen terveys toimistot ovat luoneet harhan että tarvitsee ystäviä EI TODELLA TARVITSE. toimistot siirtäneet vastuunsa joillekkin ystäville

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme