Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pitäisi lukea yksi kirja tunnelukoista, mikä se olisi eli paras kirja tunnelukoista

Vierailija
30.10.2024 |

Jos neuvoisit minua lukemaan yhden kirjan tunnelukoista mikä se olisi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo Takasella näyttää oleva aiheesta monta kirjaa. En ole lukenut yhtäkään koska oletan tietäväni suunnilleen minkä tyyppisisiä tunnelukkoja itselläni on. Esittelyjen perusteella noissa kaikissa tunnelukkokirjoissa esitellään lukot ja thats it. Itse ainakin kaipaisin että kirjassa nimenomaan neuvottaisiin miten siitä eteenpäin; kuinka käsitellä omia tunnelukkojaan ja miten tulla niitten kanssa toimeen.

Jos joku osaisi vinkata minulle sellaisen kirjan olisin iloinen!

Vierailija
2/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että kirja yksin riittää. Mä olin lukenut varmaan kaikki ne, silti mä en tunnistanut itseäni niistä. Puoliso tunnisti mulle monta lukkoa. Ajauduttiin sitten ihan tunnelukko terapiaan ja sieltä löytyi 5 lukkoa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, miksi jätit - Liisa Jukuri

Vierailija
4/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin psykologille mainitsemaan, että olen lukenut tunnelukkoja käsittelevän kirjan. Psykologi haukkui kirjan ja minut. 

Vierailija
5/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä kirjoja pitää lukea, netistä löytyy asiaan liittyviä juttuja.

Vierailija
6/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain kurssia? Ohis

Vierailija
7/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että kirja yksin riittää. Mä olin lukenut varmaan kaikki ne, silti mä en tunnistanut itseäni niistä. Puoliso tunnisti mulle monta lukkoa. Ajauduttiin sitten ihan tunnelukko terapiaan ja sieltä löytyi 5 lukkoa.  

Itsensä diagnisointi ei yleensä toimi. Läheinen sitten saattaakin huomata heti mikä lukko sulla on

Vierailija
8/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, siirryn netin ihmemaahan etsimään.

Kirjat taitavat tosiaan olla usein vain pidempiä ja kuorrutetumpia versioita netistä löytyvistä artikkeleista ja tietopankeista. Hyvä vinkki, kiitoksia.

Vierailija
9/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa sitä mieltä et kirja ei auta yhtään. Harva pystyy olemaan itselleen niin rehellinen et tajuaisi mistä ongelmat johtuu. Vielä harvempi osaa ne hoitaa pois. Tunnelukot kun kuitenkin vastustaa niiden poistumista.

Vierailija
10/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita Moorjani: Herkkyys on vahvuutta.

Vierailija
11/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erehdyin psykologille mainitsemaan, että olen lukenut tunnelukkoja käsittelevän kirjan. Psykologi haukkui kirjan ja minut. 

Mä ehdotin myös joskus psykoterapeutilleni, että mitä jos lukisin Tunne lukkosi -kirjan, joka silloin oli pinnalla. Hän tyrmäsi ajatuksen sanoen, että kirja on kirjoitettu aika yksinkertaisille ihmiselle. Mutta mielestäni hän tosiaan tyrmäsi tuon yksittäisen teoksen, eikä koko tunnelukkojen ajatusta. 

Vierailija
12/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan lukeminen tai tunnelukon tunnistaminen ei tuo ihmistä elämääsi. Sitä johon ihastuit.

Vierailija
13/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naiset

#huuhaa

#yksiselityskaikkeen

Vierailija
14/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anita Moorjani: Herkkyys on vahvuutta.

Tyypillinen ãmmãn opus jossa musta maalataan selittelemällä valkoiseksi 😁

Vierailija
15/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Nordinilla on hyviä kursseja miten syöpä paranee tunnelukot avaamalla. 

Vierailija
16/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänchakra on vihreä. Myös palleachakra, auringon keltainen tai vaalea meripihka. Joskus kommunikointi on kurkkuchakrassa, taivaansininen.

Vierailija
17/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta mut mun vaimo muuttui ihan täysin kun kävi tunnelukko terapian läpi. Parempaan suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme