Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit alkaneet ärsyttää varsinkin jos elämässäni muita huolia

Vierailija
09.01.2024 |

Ihan hyväntahtoiset työkaverit on alkaneet ärsyttää. Kaikki heidän kysymyksensä ja uteliaisuutensa, esim. "Paljonko sun sähkölasku on?", "Ootko maistanut sitä ja sitä?", "Mitä teit viikonloppuna?", "Ootko menossa sinne ja sinne?", "Meinaatko hankkia auton jossain vaiheessa?" Jne.

Varsinkin jos elämässäni on muita huolia, tulen pahalle tuulelle kyselyitä ja tekisi mieli huutaa "V*ttuako se sulle kuuluu!" tai "Oo v*ttu hiljaa!"

Mitä mulle on tapahtumassa? Oon melkein jatkuvasti siinä kynnyksellä että menetän hermoni. Pelkään sitäkin että minusta näkee pahantuulisuuden ulospäin. Joku joskus sanoi etten osaa kai piilottaa tunteitani vaan ne näkyvät naamastani ilman että tajuan sitä itse. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama mutta osaan aika hyvin piilottaa nämä tunteet poden  masennusta pääni sisällä mutta pakko olla työelämässä nyt. Vihaan itseäni kyllä en muita ihmisiä. Ja sitten pitää pitää yllä kuluttavaa small talkkia.

Vierailija
2/6 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menopaussi, jos olet nainen. Aivan kaikki vain vituttaa ja ihmisten touhu on jotenkin älytöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet masentunut ja väsynyt.

Vierailija
4/6 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene hoitoon. Ei se työkavereiden vika ole että sulla olematon resilienssi.

Vierailija
5/6 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jo valmiiksi, kun olen palaamasss sairauslomalta takaisin töihin. Tiedän jo etukäteen sen kyselyn määrän enkä todellakaan halua puhua sairaudestani mitään. Tai oikeastaan mistään muustakaan. Tiedän, etteivät tarkoita mitään pahaa tai "utele", mutta tuntuu silti ärsyttävältä.

Vierailija
6/6 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menopaussi, jos olet nainen. Aivan kaikki vain vituttaa ja ihmisten touhu on jotenkin älytöntä.

Ja muiden pitää ymmärtää, kun vanha nainen jolla on ollut aikaa oppia käyttäytymään on edelleen kuin uhmaikäinen pieni lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi