Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma arvioni, miksi nettideittailu on niin vaikeeta

Vierailija
09.01.2024 |

90% miehistä hakee pelkkää seksiä

90% naisista hakee parisuhdetta

Miehiä on sovelluksissa 2-3 kertainen määrä naisiin nähden

Tähän päälle etäisyys, ikä, lapset, eläimet, ym toiveet, joiden pitäisi kohdata.

Sellainen mies, mitä minä etsin, on deittipalstoilla niin kovaa valuuttaa, etten tule sellaista koskaan saamaan. Eli parisuhteen haluava, 50-55v, korkeasti koulutettu, normaalipainoinen, tupakoimaton. Olen itse tällainen nainen, mutta nuo miehet tietty haluaa jonkun 35v typykän

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muukin deittailu on mennyt ihan pilalle, kun ei miehet enää lähesty missään. Enkä usko sen johtuvan minusta. Ei kiinnosta pätkääkään nettideittailla ja etsiä sadan seksiheikin seasta jotain helmeä. Miksei miehet kasvata palleja ja tule pokaamaan terassilla tai kahvilassa kuten ennenvanhaan?

Onpa outoa. Voisiko johtua siitä että #sinäkin saatat kokea lähestymisen ahdistavana, jonka jälkeen objektiivisuudelle ei enää ole tilaa? "Your righs end where my feelings begin" jne? Toki edelleen teen aloitteita kiinnostavien naisten suuntaan, mutta taitaa olla niin että ne ovat nykyään niin varovaisia ettei kohde edes ymmärrä kyseessä olevan tutustumisyritys. Eli siis en "tule pokaamaan" kuten ennenvanhaan, se on selvää. Nyt pitäisi osata tarttua hienovaraisempaan aloitteeseen ja viedä sitä eteenpäin.

Kukaan tervejärkinen ei suutu, jos mies tulee kohteliaasti juttelemaan ja uskoo sanaa EI. Jokainen tervejärkinen suuttuu, jos alkaa lääppimään perseelle baaritiskillä ja vonkaa panoa. Siinä on ihan pikkanen ero näiden asioiden välillä, joka ei mene joidenkin miesten kaaliin valitettavasti varmaan mitenkään.

Olet täysin oikeassa. Paino sanalla "tervejärkinen". Valitettavasti some on täynnä niitä vähemmän tervejärkisiä, ja lehdistö antaa näille jatkuvasti tilaa, sen sijaan että sanottaisiin suoraan että pää kiinni.

Vierailija
22/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, häviäjiä ovat he jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko haluta parisuhde, omakotitalo, lapsia ja koira? 

- naisvihaaja, lapsivihaaja, koiravihaaja

Vierailija
24/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v naiset ei halua 50-55 vuotiaita ukkoja, sen voitte huviksenne uskoa.

Että kilpailu tasottuu siltä osin, nuo viiskymppiset miehetkin joutuu tyytymään omanikäisiin.

Vierailija
25/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 v naiset ei halua 50-55 vuotiaita ukkoja, sen voitte huviksenne uskoa.

Että kilpailu tasottuu siltä osin, nuo viiskymppiset miehetkin joutuu tyytymään omanikäisiin.

Juuri näin. Ja koska saman ikäinen ei houkuttele (vaihdevuosi-ikäinen nainen on toki mukavaa kaveriseuraa, mutta parisuhteeseen hieman liian hankala, kun seksuaalisuudessa on jo niin paljon rajoitteita), eikä perheenperustamistarpeita enää ole, toteaa iso osa 50-vuotiaista miehistä että mieluummin yksin.

Vierailija
26/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyydet löytää n. 50-vuotias eläinrakas, empaattinen vegaani-mies onkin sitten jo neulan etsimistä heinäsuovasta. Samantekevää, mikä on pituus, varallisuus tms. Toinen tärkeä kriteeri on itseironian taito.

Jos tuollaisen miehen löytäisitkin, niin hän todennäköisesti olisi aika heiveröinen ja epämiehekäs, joten tuskinpa siitä mitään kuitenkaan tulisi.

Vierailija
27/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muukin deittailu on mennyt ihan pilalle, kun ei miehet enää lähesty missään. Enkä usko sen johtuvan minusta. Ei kiinnosta pätkääkään nettideittailla ja etsiä sadan seksiheikin seasta jotain helmeä. Miksei miehet kasvata palleja ja tule pokaamaan terassilla tai kahvilassa kuten ennenvanhaan?

"Muukin deittailu on mennyt ihan pilalle, kun ei miehet enää lähesty missään."

Jos näyttäisit hyvältä, niin miehet kyllä lähestyisivät sinua. Koita siis näyttää jatkossa hyvältä.

Vierailija
28/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ongelma on se että he eivät hahmota miesten haluja. Kaikki miehet haluavat seksiä ja siihen kelpaa iso osa naisista. Suurin osa miehistä haluaa parisuhteen ja siihen helpaa kapea osa naisista.

Suurin osa naisista haluaa parisuhteen ja siihen kelpaa suunnilleen samankokoinen osa miehistä kuin seksiinkin. Joten naiset jotenkin kuvittelevat että miehet ovat samanlaisia. He eivät ymmärrä että seksiin on helppo saada hyvä mies, koska miehille kelpaa seksiin niin iso osa naisista. He eivät ymmärrä, että todellinen haaste on olla riittävän hyvä nainen parisuhteeseen. Seksin helppous on saanut heidät luulemaan, että ovat jo tosi hyviä naisia. Ei se niin ole, siihen kelpaa suunnilleen sellainen nainen joka hengittää. Teidän täytyy kehittää itseänne rajusti, että löytyy se mies jonka haluatte parisuhteeseen. Tai sitten laskette rimaa rajusti, eli omalle tasolle.

Miehet ei hahmota, että nainen pärjää hyvin yksinkin, jos mieleistä miestä ei löydy parisuhteeseen. 

Vierailija
29/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu on vaikeaa koska naisia on siellä vain 25%.

Tuohon kun lisää vielä naisten hypergamisen nirsouden (vain top5% miehistä kiinnostaa) niin tavismiehellä on äärimmäisen vaikeaa löytää muita kuin lihavia itseään vanhempia yksinhuoltajia.

Vierailija
30/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ongelma on se että he eivät hahmota miesten haluja. Kaikki miehet haluavat seksiä ja siihen kelpaa iso osa naisista. Suurin osa miehistä haluaa parisuhteen ja siihen helpaa kapea osa naisista.

Suurin osa naisista haluaa parisuhteen ja siihen kelpaa suunnilleen samankokoinen osa miehistä kuin seksiinkin. Joten naiset jotenkin kuvittelevat että miehet ovat samanlaisia. He eivät ymmärrä että seksiin on helppo saada hyvä mies, koska miehille kelpaa seksiin niin iso osa naisista. He eivät ymmärrä, että todellinen haaste on olla riittävän hyvä nainen parisuhteeseen. Seksin helppous on saanut heidät luulemaan, että ovat jo tosi hyviä naisia. Ei se niin ole, siihen kelpaa suunnilleen sellainen nainen joka hengittää. Teidän täytyy kehittää itseänne rajusti, että löytyy se mies jonka haluatte parisuhteeseen. Tai sitten laskette rimaa rajusti, eli omalle tasolle.

Pätee ainakin minuun. Jos olen ilman orgasmia 7 päivää, panen oikeasti melkein mitä tahansa. Mutta suhteeseen en ikipäivänä kelpuuttaisi kuin sellaisen naisen joka on sekä kaunis, että yhteensopiva minun kanssani luonteensa puolesta. 

Vierailija
31/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää tanssilavoille tapaamaan ihmisiä. Siellä on vaikea käyttää valeprofiilia, huijata ikää, painoa tms. 

Vierailija
32/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisena viiskymppisenä akateemisena miehenä (joka haluaisi sen parisuhteen) väitän, ettei nyt olla ihan kuumista valuuttaa. Ja kyllä kelpaisi se saman ikäinen.

Ainakaan täällä länsiperiferiassa ei juuri ole kysyntää.

(tosin voihan se olla ukostakin kiinni?)

Vierailija
33/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tällaisena viiskymppisenä akateemisena miehenä (joka haluaisi sen parisuhteen) väitän, ettei nyt olla ihan kuumista valuuttaa. Ja kyllä kelpaisi se saman ikäinen.

Mites ulkomuoto? Jos yhtään pidät itsestäsi huolta etkä ole mykkä mölli, niin kysyntää on

Vierailija
34/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy voinee löytyä peiliin katsomalla.

Vierailija
35/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa viisikymppinen, akateeminen, töissä käyvä normaalipainoinen sinkkumies. Ja voin kertoa että naiset ei kyllä halua olla kanssani missään tekemissä, ihan naisen iästä riippumatta.

En tiedä mitä naiset haluavat, mutta on käynyt päivänselväksi että minua he eivät ainakaan halua.

Vierailija
36/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyydet löytää n. 50-vuotias eläinrakas, empaattinen vegaani-mies onkin sitten jo neulan etsimistä heinäsuovasta. Samantekevää, mikä on pituus, varallisuus tms. Toinen tärkeä kriteeri on itseironian taito.

Jos tuollaisen miehen löytäisitkin, niin hän todennäköisesti olisi aika heiveröinen ja epämiehekäs, joten tuskinpa siitä mitään kuitenkaan tulisi.

Punkkaripiireistä varmaan löytyisi eläinrakas vegaani. Mutta muut elämäntavat saattavat sitten olla hieman kyseenalaiset.

Vierailija
37/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44v. nainen jolla yksi aikuinen lapsi joka asuu vielä mun kanssa omakotitalossa. Mulla koulutuksian lukio ja amiskoulutus sekä valmistun loppuvuodesta AMK:sta. Olen vielä ylipainoinen, mutta painoa olen jo pudottanut ja tavoite on normaali paino. Kasvoiltani olen tavallinen. On vakituinen työ, mutta katsoo nyt mihin sitä päätyy valmistumisen jälkeen. 

Etsin tavallista keski-ikäistä miestä. Kasvoiltaan ja olemukseltaan mun silmää miellyttävä, ei tarvitse olla malli. Voi olla vähän mahaa, mutta ei mitään reilusti ylipainoista. Hiusten värillä ei ole väliä tai voi olla vaikka kalju. Silmälasit ei haittaa. Ei ole väliä onko tatuointeja vai ei. Voi olla lapsia tai sitten ei, ei väliä mulle. Työpaikka olisi toivottava,  mutta voi olla ihan tavallinen duunari. Ei tarvitse olla mikään korkeasti koulutettu.

Ei vain tunnu kelpaavan tavallisille miehille vaan etsivät kaunista ja nuorta missin näköistä. En voi mitään sille, että ne joilta itse olen saanut Tinderissä ja Badoossa tykkäyksiä on osa suoraan sanottuna rumia. Tai sitten on tavallisia, mutta eivät vain miellytä mua. Tai sitten on profiiliteksti sitä luokkaa, että ei kiitos. Ehdoton turn off on se kun laitetaan kuvia missä näkyy lasten kasvot. Mua ei haittaa kalakuvat, melko neutraaleja ne kuitenkin on. 

Eilen poistin Tinderistä profiilin ja taidan poistaa Badoostakin. Ihan turhia paikkoja enkä mä niissä jaksa olla. Tulee irl-elämässä sitten vastaan se mies jos tulee.

Palstapellejen mielestä olen liian vanha, mutta kas kummaa kun muakin vanhemmat löytää parisuhteita. Palstan inisijöiden mielipiteillä ei ole väliä.

Nainen44

Vierailija
38/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen sinulle olisi mieleen?

Ap

Vierailija
39/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää tanssilavoille tapaamaan ihmisiä. Siellä on vaikea käyttää valeprofiilia, huijata ikää, painoa tms. 

Ja mistä ulkonäön perusteella heti näet ketkä hakee parisuhdetta? Saati muut tärkeät kriteerit.

Vierailija
40/99 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet

No tämä. Mielummin olen vaikka loppuelämän yksin kuin otan jonkun vain. En halua tyytyä johonkin vain vaan halua miehen joka miellyttää mua monella tapaa.

Nainen44