Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma arvioni, miksi nettideittailu on niin vaikeeta

Vierailija
09.01.2024 |

90% miehistä hakee pelkkää seksiä

90% naisista hakee parisuhdetta

Miehiä on sovelluksissa 2-3 kertainen määrä naisiin nähden

Tähän päälle etäisyys, ikä, lapset, eläimet, ym toiveet, joiden pitäisi kohdata.

Sellainen mies, mitä minä etsin, on deittipalstoilla niin kovaa valuuttaa, etten tule sellaista koskaan saamaan. Eli parisuhteen haluava, 50-55v, korkeasti koulutettu, normaalipainoinen, tupakoimaton. Olen itse tällainen nainen, mutta nuo miehet tietty haluaa jonkun 35v typykän

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muukin deittailu on mennyt ihan pilalle, kun ei miehet enää lähesty missään. Enkä usko sen johtuvan minusta. Ei kiinnosta pätkääkään nettideittailla ja etsiä sadan seksiheikin seasta jotain helmeä. Miksei miehet kasvata palleja ja tule pokaamaan terassilla tai kahvilassa kuten ennenvanhaan?

Itse olette naiset tilanteen aiheuttaneet. Olisiko se asiallinen käytös ja kohtelias kieltäyminen ollut se järkevämpi vaihtoehto sille ainaiselle "painu vttuun"? Noh, nyt saatte pidellä tunkkejanne ihan huoletta, ei olla tulossa häirimään arvon lumihiutaleita. Saatte tiuskia ja kiukutella toisillenne ihan niin paljon kuin haluatte. Ei edes kiinnosta enää.

Noin vastaa vain ne kaikista parhaimman näköiset naiset, ja siltä syystä että kaikki ovat heidän kimpussa. Kannattaisiko kokeilla välillä lähestyä niitä taviksia/seinäruusuja? 

Vierailija
82/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin parisuhteen. Miehet seksiä. Joskus mietin onko minussa jotain vikaa. 😐

Lapsia ei ole. Kissan haluaisin. N28

Tässä kuviossa kissa on se helpoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muukin deittailu on mennyt ihan pilalle, kun ei miehet enää lähesty missään. Enkä usko sen johtuvan minusta. Ei kiinnosta pätkääkään nettideittailla ja etsiä sadan seksiheikin seasta jotain helmeä. Miksei miehet kasvata palleja ja tule pokaamaan terassilla tai kahvilassa kuten ennenvanhaan?

Itse olette naiset tilanteen aiheuttaneet. Olisiko se asiallinen käytös ja kohtelias kieltäyminen ollut se järkevämpi vaihtoehto sille ainaiselle "painu vttuun"? Noh, nyt saatte pidellä tunkkejanne ihan huoletta, ei olla tulossa häirimään arvon lumihiutaleita. Saatte tiuskia ja kiukutella toisillenne ihan niin paljon kuin haluatte. Ei edes kiinnosta enää.

Noin vastaa vain ne kaikista parhaimman näköiset naiset, ja siltä syystä että kaikki ovat heidän kimpussa. Kannattaisiko kokeilla välillä lähestyä niitä tavik

Noin ei kyllä vastaa kukaan tuntemani nainen! En minäkään vaikka saan kyllä jatkuvasti kehuja.

Vierailija
84/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin sellaisen täydellisen miehen joka ei käytä tinderiä tai nettideittejä. En olisi tuollaisesta miehestä pystynyt kilpailemaan satojen naisten kanssa nettideiteissä. Löytyi yhteisten kavereiden kautta. 

Samixii.

Vierailija
85/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin vastaa vain ne kaikista parhaimman näköiset naiset, ja siltä syystä että kaikki ovat heidän kimpussa. Kann

Ei minunkaan tuntemat, mutta voin kuvitella että baarissa joku saattaa vastata tolla tavalla kivahtaen jollekin änkyräkännissä lähestyvälle punakalle ukolle, jonka iskurepla on "hyvät tissit". 

Vierailija
86/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lapsettomana 46v miehenä en oikein voi sietää lapsia omaavia yli 40v naisia, koska se juna perheen perustamiseen meni jo naisen osalta ja ehkä omaltakin. Mieluummin sitten lapseton sinkkunainen kuin leikkiä mahdollisesti isää tai isoisää lapsille jotka eivät ole omia. Valitettavasti lapsettomat yli 40v naiset ovat usein jotenkin mieleltään vinksahtaneita, ainakaan he eivät tiedä miten olla nainen parisuhteessa. Tulevaisuus näyttää lohduttomalta.

Kiertäen tämä siis  tarkoittaa, että lapsia hankkinut nainen osaa olla nainen parisuhteessa? Tarkoittaako se siis rivien välistä sitä, että etsin talonemäntää, joka hoivaa, kokkaa, pykkää ja hoitaa kuin lasta ilman, että sinun tarvitsee osallistua kodinhoitoon ja parisuhteen ylläpitoon muuta kuin vähän naisen apukätenä?

Mietin, kun kaikki minun tuntevat lapsettomat sinkkunaiset tykkäävät kyllä hoitaa kotia

Näin minäkin tuon luen. Jos "olla nainen parisuhteessa" vaatii lapsia, niin silloin kyse on jostain ominaisuudesta joka on vahvempi lisääntyneillä. Eli avuttoman huollettavan tarpeista huolehtiminen. Yleensähän lapsellisuus katsotaan heikentävän niitä parisuhdeominaisuuksia, kun äiti-ihminen on kiireinen, väsynyt ja ei pysty keskittymään niin paljon puolisoon kun lapset vievän huomion ja jaksamisen. 

Vierailija
87/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri sellainen mies jota haet. Hyvin koulutettu, hyvässä kunnossa ja varakas.

Mutta analyysi oikea. Haen huomattavasti itseäni nuorempaa seuraa. Ainoana syynä että pystyn.

Vierailija
88/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v vaalea, hoikka ja urheilullinen nainen, jolla yksi 14v lapsi 50% ajasta. Luen paljon ja olen utelias monista asioista. Profiilini keskittyy mielenkiintoiseen esittelytekstiin. Vaikka toki voisin kuviakin esitellä.

Ja kyllä olisi valtavasti ksysyntää!, ihan miehistä 30-50v, kaikki fiksuja ja kivan näköisiä. En vaan millään ehdi kaikille edes vastata. 300 osumaa/viikko.

Kaikki tietää, että naiset saa valtavasti osumia. Niinpä naisilla onkin kissanpäivät, jos kaipaa pelkkää seksiä. Mutta parisuhteeseen noista miehistä ei kovin moni halua alkaa. 

Vierailija
89/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v vaalea, hoikka ja urheilullinen nainen, jolla yksi 14v lapsi 50% ajasta. Luen paljon ja olen utelias monista asioista. Profiilini keskittyy mielenkiintoiseen esittelytekstiin. Vaikka toki voisin kuviakin esitellä.

Ja kyllä olisi valtavasti ksysyntää!, ihan miehistä 30-50v, kaikki fiksuja ja kivan näköisiä. En vaan millään ehdi kaikille edes vastata. 300 osumaa/viikko.

Kaikki tietää, että naiset saa valtavasti osumia. Niinpä naisilla onkin kissanpäivät, jos kaipaa pelkkää seksiä. Mutta parisuhteeseen noista miehistä ei kovin moni halua alkaa. 

Ei noista välttämättä saa edes seksiseuraa. 300 osumasta todennäköisesti 200 on sellaisia jotka laittaa kaikki oikealle. Lopuista pelkkää runquseuraa etsii 90. 10 olisi valmis tapaamaan, mutta heistä 5 on saamattomuus/laiskoja, ja tapaaminen onnistui vain jos nainen suunnittelee kaiken. Lopuista viidestä 4 tekee ennen treffejä oharit. Oikeasti seuraa etsii 1, ja sen pitäisi olla sitten oman mielen mukainen, eli useimmiten ei ole.

Vierailija
90/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noista välttämättä saa edes seksiseuraa. 300 osumasta todennäköisesti 200 on sellaisia jotka laittaa kaikki oikealle. Lopuista pelkkää runquseuraa etsii 90. 10 olisi valmis tapaamaan, mutta heistä 5 on saamattomuus/laiskoja, ja tapaaminen

Mitä ihmettä? Osuma tarkoittaa, että kumpikin on laittanut toisensa oikealle. Mitä merkitystä on sillä, ketä muita se toinen on laittanut oikealle? Siis mitä vikaa niissä 200:ssa on? 

Vierailija
91/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän offtopic mutta kyllähän se tässä iässä menee vaikeaksi. 

enää ei tyydytä mihin tahansa ja on jo se tieto mitä halutaan. On kaikenlaisia sitoumuksia ja velvollisuuksia. On totuttu elelemään tietyllä tavalla ja se nuoruuden joustavuus on hävinnyt. 

Kyllä sen huomaa mieskin kun ei enää kerää katseita entiseen malliin.

Vierailija
92/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on vaihtoehtoja. Haluatko miehen joka mielellään tienaisi ja turvaisi? (Muista Googlata käyttäjän antama oikea nimi sekä kuvat!) Siirry:

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/

Vinkkivideo: https://m.youtube.com/watch?v=hK6JyRyCS9w&pp=ygUTRXhlY3V0aXZlIHdpdmVzID…

Korkeastikoulutettuja: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=8d71f7640267498d81ae3fb… JA https://www.millionairematch.com/

Vierailija
93/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan suurin osa miehistä haluaa parisuhteen. Ongelma vain on siinä, että naiset haluavat parisuhteeseen niitä miehiä, jotka haluavat vain seksiä.

Vierailija
94/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noista välttämättä saa edes seksiseuraa. 300 osumasta todennäköisesti 200 on sellaisia jotka laittaa kaikki oikealle. Lopuista pelkkää runquseuraa etsii 90. 10 olisi valmis tapaamaan, mut

Oletko vähän yksinkertainen? Se vika, että he eivät laittaneet oikealle SINUA, vaan kaikki sokkona, eivätkö ole oikeasti kiinnostuneet sinusta. Ei niillä Matcheilla ole mitään arvoa eivätkä ne kerro siitä että niiden tekijät olisivat oikeasti kiinnostuneita tapaamaan.

Vierailija
95/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niillä nuorilla naisilla tekee? Ne ei osaa juuri mitään, ne ovat täynnä neurooseja, ylipainoisia, pikavippejä pikavippejä vippien perään, jne

M48

Vanhat naiset valittavat päivästä toiseen kuinka vanhat naiset enää kelpaa. Höpö höpö. Vanhoilla naisilla ole mitään paineita. Vanhat miehet ne eivät kelpaa vanhoille naisille. 

N52

Työkaveri 53v ja on erittäinen tikissä oleva nainen ja näyttää hyvältä jne. Oli tinderissä, niin nyt sillä on kainalossa 40v urheilullinen mies mitä kehtaa esitellä rapujuhlissa. Se kerto, että tinderissä oli just samanikästä olevaa kaljamahaa spedehiuksilla varustettuna.

Kollega sanoi, että meinaatko, että toi nainen huolis mitään muuta kuin itteesä nuoremman komistuksen tolla rungolla ja ulkonäöllä. Toi nainen tietää tasan arvonsa ja mitä se saa ja siks sillä on tollanen näytekappale nyt elämässä.

Vierailija
96/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% naisista on deittipalveluissa vain testaamassa markkina-arvoaan ja nostamassa itsetuntoaan, kun saavat satoja matcheja. oikeasti ovat varattuja tai eivät edes halua suhdetta. siksi miehille on tullut vääristynyt kuva naisten nirsoudesta. todellisuudessa ei ole kyse siitä, ettei kukaan mies kelpaa vaan siitä, etteivät naiset oikeasti edes halua miestä.

Vierailija
97/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selvää että jos mies saa lähestyessään kuulla painu veehen niin silloin on mies tehnyt monta virhettä. Esim mennyt yli-ikäisenä vonkaamaan joltain teiniltä. Ei ole mitään tilannetta jossa asiallinen kiva oman ikäinen nainen sanoo painu vee missään tilanteessa. Paitsi jos lähestyjä on mokannut isosti. 

Vierailija
98/99 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletusarvoisesti nainen on nykyään vegaani eli luonnonvastaista ruokavaliota noudattava, ja joka tapauksessa vihreiden kannattaja eli muitakin luonnottomuuksia kannattaa sekä marssii poliittisesti tällä liberalilla agendalla.

Hehkutetun korkeakulttuurin harrastamisen sijaan naiset ovat kokemukseni mukaan himourheilijoita, siitä innostuneita ja heidän musiikkimakunsa on mauton.

Naiset eivät ole kiinnostuneista avioliitosta, varsinkaan kristillisestä, vaan max. parisuhteesta, sis. seksiä ja abortteja tarpeen tullen, ei moraalista selkärankaa, luotettavuutta.

Naiset ovat usein epänaisellisia, ja kielenkäyttönsäkin muistuttaa useimmiten miehistä kiroilua.

Harvoin olen kiinnostunut, en aktiivisesti etsi enää aviopuolisoa.

Vierailija
99/99 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille varmaan todella hankalaa. Tinderissä arviolta 20 % käyttäjistä on naisia ja loput 80 % miehiä.

Onnea teille miehet vaan siellä Tinderistä puolison löytämiseen.