Miksi nuoremmat naiset tykkää hieman vanhemmista miehistä?
Itse olen 48v mies ja minusta on kiinnostunu 20-30 vuotiaat naiset, mikä tälle on syynä?
Olen nuorekas,charmikas ja taloudellinen tilanne on hyvä.
M48
Kommentit (139)
Raha ja helppo elämä. Vanhemmalla miehellä on jo asunnot sun muut. Siihen on helppo tupsahtaa ja antaa vaikka ukon elättää, kun itse opiskelee jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnen muutaman nuoren naisen jotka on säätäneet reippaastikin, jopa 20v vanhempien miesten kanssa, mutta luulisin että tässä on syynä se ettei heillä ole kauheasti menekkiä ja vanhempien kanssa nuoruus on sitten valttikortti. Kavereiden kanssa usein on ihmetelty kun nämä tyypit eivät juuri julkisesti näiden miesten kanssa näyttäydy ja suoraan sanottuna uskon että häpeävät näitä miehiä, mutta ajattelevat parempi joku kuin yksin. Hyviä tyyppejä nämä naiset siis on, mutta monesti aika huono itsetunto.
Tämä tuli itselläkin mieleen, että jos miesystävä on 20-30 vuotta vanhempi, nainen ei ole löytänyt oman ikäistä miestä. Eli on vähän pakkorako, jollei halua olla yksin.
En kyllä itsekään kehtaisi isäni käisen miehen kanssa esiintyä julkisesti pariskuntana.
Ei se mua haittaa että nuoremmat naiset pientä maksua vastaan haluavat nautta kanssani hyvästä seksistä. Itse olen 47v ja säännöllisesti luonani käy 23 vuotias ihana suomalaisnainen. Istumme iltaa, saunomme ja naidaan. Upeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika marginaalinen ja ohimenevä ilmiö. Tuli itsekin nuorenpana seurusteltua vanhemman miehen kanssa mutta siinä kolmenkymppisenä sitten tapasin nykyisen samanikäisen miehen.
Vanhempi mies voi olla ihan hauskaa seuraa aikansa jos kuvioissa ei ole lapsia mutta hyvin harva nuorempi nainen alkaa perhettä perustamaan itseään reilusti vanhemman kanssa. Mutta tuon nyt luulisi olevan itsestäänselvyys sille vanhemmallekin osapuolelle.
Samahan tuo on kun ikäero on toisinpäin. Mullakin oli joku kesäsuhde vanhempaan, ja kumpikin tiesi että se loppuu kun tulee realistinen vaihtoehto vastaan.
Sitä en nuorena tiennyt että nuoret miehet harrastaa samaa, eli kevyitä suhteita vanhempien naisten kanssa. Nyt olisi sitten sellaista paljonkin tarjolla, mutta olen suhteessa enkä sinkkunakaan enää jaksaisi mitään mistä tietää ettei tule mitään. Ei nappaisi, vaikka nuoret miehet visuaalisesti kiinnostavia ja vitaalisia ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua haittaa että nuoremmat naiset pientä maksua vastaan haluavat nautta kanssani hyvästä seksistä. Itse olen 47v ja säännöllisesti luonani käy 23 vuotias ihana suomalaisnainen. Istumme iltaa, saunomme ja naidaan. Upeaa on.
Jos seksi on naisenkin mielestä hyvää niin miksi tarvitsee maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tunnen muutaman nuoren naisen jotka on säätäneet reippaastikin, jopa 20v vanhempien miesten kanssa, mutta luulisin että tässä on syynä se ettei heillä ole kauheasti menekkiä ja vanhempien kanssa nuoruus on sitten valttikortti. Kavereiden kanssa usein on ihmetelty kun nämä tyypit eivät juuri julkisesti näiden miesten kanssa näyttäydy ja suoraan sanottuna uskon että häpeävät näitä miehiä, mutta ajattelevat parempi joku kuin yksin. Hyviä tyyppejä nämä naiset siis on, mutta monesti aika huono itsetunto.
Tämä tuli itselläkin mieleen, että jos miesystävä on 20-30 vuotta vanhempi, nainen ei ole löytänyt oman ikäistä miestä. Eli on vähän pakkorako, jollei halua olla yksin.
En kyllä itsekään kehtaisi isäni käisen miehen kanssa esiintyä julkisesti pariskuntana.
Ennen naisten oli pakko mennä suhteisiin vanhempien miesten kanssa taloudellisista syistä. Esim mummoni nai 17 v vanhemman miehen, koska mummolla oli jo yksi lapsi eikä sen takia saanut ketään lähempää omaa ikäänsä. Nykyään ikäerot on pienentyneet ihan tilastollisesti, mutta silti sama valttikortti on käytettävissä jos tilanne näin sanelee.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole koskaan tykännyt. Oman ikäisiä tai hieman nuorempia olleet kaikki.
Näinpä! Noin 5 vuotta nuorempi mies on yleinen ja sopiva ikäero.
Nelikymppisellä kaverillani on aina ollut parikymppisiä tyttöjä. Ennen siittä oltiin vähän kateellisia mutta nykyään tiedetään ettei retku vaan kelpaa kenellekään itsetuntoa ja elämänkokemusta omaavalle. Yksinkertainen kaveri, komea kyllä. Väkivaltainen ollut joissain suhteissaan kuulopuheiden mukaan. Säälittää ne tytöt lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä oon huomannut, et nuoremmat naiset on kokeilunhaluisempia ja lähtevät nykysin matkaan ihan eri tavalla baareist tms. Vissiin trendit vähän muuttuneet ja on cool lähtee varttuneemman luo jatkoille.
Kun nuorempi nainen on humalassa ja hänet taluttaa joku setämies samaan taxiin, se ei välttämättä tarkoita, että ukko pääsee panemaan ja jos pääseekin, se ei ole seurustelua, vaan hyväksikäyttöä. Ukko voi toki kehua kavereille, että on bylsinyt, vaikkei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti rahat ei lopu, tai loppuu saantikin. Aika säälittävältä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on naisenkin mielestä hyvää niin miksi tarvitsee maksaa?
Niin, no tuskin se onkaan hyvää tuon naisen mielestä😅
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tykkää. En tiedä ketään jota ne kiinnostaa tai joka seurustelis sellaisen kanssa.
Terveisin nainen joka tykkää ruipeloista 20v finninaamaisista varattomista pojista, jotka ujostelevat, eivätkä ymmärrä naisten päälle vielä mitään.
Helppo raha kelpaa niille naisille.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tykkää. En tiedä ketään jota ne kiinnostaa tai joka seurustelis sellaisen kanssa.
No joku bloggaaja aina valitsee itseään 10+ vuotta vanhemman setämiehen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Ja täysin yllättäen olemme tilanteessa jossa keskustelusta on siivottu puolet pois. Kuin tyhjästä ilmestyi palstamammojen armeija, joka yhdessä tuumin tuli tulokseen että miesten jakamat kokemukset eivät olleet totta. Oi tätä denialismin määrää!
Niin siis miesten käsitykset naisten mielipiteistä ovat enemmän totta kuin naisten omat mielipiteet?
Onhan täällä joku nainenkin kertonut että haluaa vanhemman miehen. Suurin osa on kertonut että ei halua. Jostain syystä se suurimman osan mielipide on denialismia?
Olen eri, mutta selvästikään et lukenut viestiä, johon vastasit. Tuo kaveri sanoi, että naiset täällä kieltävät miesten kertomat tosielämän kokemukset. Hän ei puhunut mitään mielipiteistä. Esimerkiksi minä olen miehenä kyennyt toistuvasti helposti deittailemaan nuorempia naisia. Esimerkiksi edellinen tyttöystäväni oli 19 v, kun taas minä olin 32. Emme melkein koskaan puhuneet ikäerosta, koska se ei aiheuttanut mitään mistä olisi pitänyt keskustella. Minä pidän nuoremmista naisista, hän vanhemmista, joten homma sopi molemmille. Parisuhde päättyi lopulta aivan muista syistä. Ja on paljon vastaavia tilanteita, missä on ollut ikäeroa, oli sitten kyse suhteesta, kevyestä flirttailusta tai kaikelta siltä väliltä. Mutta joidenkin mielestä kokemukseni eivät ole aitoja, koska, en tiedä, jotain tyyppiä vain ärsyttää eikä halua uskoa muiden kokemuksia? Mikäs siinä, mutta se ei tee tekemättömäksi tai olemattomaksi omia kokemuksiani, ja edelleenkin olen oikea ihminen, jolla on ollut oikeita kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Helppo raha kelpaa niille naisille.
Olen kolmekymppisenä deittaillut teini-ikäisiä lukiolaistyttöjä ollessani miltei varattomana osa-aikaisena työntekijänä Lidlissä. Mutta ehkä sinä ajatteletkin jotain viisikymppisiä kavereita? Itse näytän 25-vuotiaalta ja olen hyvännäköinen vielä kaiken lisäksi, mikä auttaa. Tilanteita on kaikenlaisia. Palstamammat varmaan automaattisesti ajattelevat jotain Timo Soinin näköistä "setämiestä", kun kuulevat sanan "vanhempi mies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin nainen joka tykkää ruipeloista 20v finninaamaisista varattomista pojista, jotka ujostelevat, eivätkä ymmärrä naisten päälle vielä mitään.
Lohduttaudu sinä setä tällä ajatuksella, jos jaksat sillä huomiseen. Fakta on, että nuoret miehet jaksavat paremmin, näyttävät ja tuoksuvat paremmilta yms. Minä olen saanut yhdeltä 25 vuotiaalta seksiä yhdeksän kertaa yhden vuorokauden sisään. Miten se sinun staminasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...Ja täysin yllättäen olemme tilanteessa jossa keskustelusta on siivottu puolet pois. Kuin tyhjästä ilmestyi palstamammojen armeija, joka yhdessä tuumin tuli tulokseen että miesten jakamat kokemukset eivät olleet totta. Oi tätä denialismin määrää!
Niin siis miesten käsitykset naisten mielipiteistä ovat enemmän totta kuin naisten omat mielipiteet?
Onhan täällä joku nainenkin kertonut että haluaa vanhemman miehen. Suurin osa on kertonut että ei halua. Jostain syystä se suurimman osan mielipide on denialismia?
Olen eri, mutta selvästikään et lukenut viestiä, johon vastasit. Tuo kaveri sanoi, että naiset täällä kieltävät miesten kertomat tosielämän kokemukset. Hän ei puhunut mitään mielipiteistä. Esimerkiksi minä olen miehenä kyennyt toistuvasti helposti deittailemaan nuorempia naisia
Teillä oli vain 13-vuotta ikäeroa, et siis ollut yhtä vanha kuin tuon 19-vuotiaan naisen isä!
Onko tämän palstan yleinen periaate että jos omassa elämässä tai tuttavapiirissä jotain asiaa ei ole, sitä ei ole kenelläkään muullakaan koko maailmassa? Onko vaikea käsittää että ihmiset ovat erilaisia? Mitä merkitystä iällä oikeastaan on? Varallisuus, luonne, elämäntilanne, terveys, ulkonäkö ym. ei riipu iästä. Valitsetteko te ystävännekin iän perusteella? Miksi on vaikea hyväksyä että eri ikäiset ihmiset voivat pitää toisistaan ilman että syynä on raha tai joku lapsuuden trauma? Itsellä ainakin on elämän varrella ollut hyvin eri ikäisiä kavereita ja heiloja; omanikäisiä, nuorempia, vanhempia ja reilusti vanhempia. Ei ole kyllä ikä itsessään koskaan ollut ongelma.
Kyl mä oon huomannut, et nuoremmat naiset on kokeilunhaluisempia ja lähtevät nykysin matkaan ihan eri tavalla baareist tms. Vissiin trendit vähän muuttuneet ja on cool lähtee varttuneemman luo jatkoille.