Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoremmat naiset tykkää hieman vanhemmista miehistä?

Vierailija
09.01.2024 |

Itse olen 48v mies ja minusta on kiinnostunu 20-30 vuotiaat naiset, mikä tälle on syynä? 

Olen nuorekas,charmikas ja taloudellinen tilanne on hyvä. 

M48

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista, että hyvin alkanut ketju hukkuu nyt eräiden vanhempien naisten spämmiin. Tuskin tämäkin ketju kestää enää pitkään ennen kuin suljetaan. 

Ei huku Pertti, vaan sinuun spämmiisi. Koitahan "koupata".

Vierailija
62/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista, että hyvin alkanut ketju hukkuu nyt eräiden vanhempien naisten spämmiin. Tuskin tämäkin ketju kestää enää pitkään ennen kuin suljetaan. 

Tämä ennustettiin jo ensimmäisellä sivulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoista käävistä ei kiinnostu edes vanhemmat mummelit.

Naiset valitsee Max 3 vuotta vanhemman kumppanin. Tuollaiset ikäerosuhteet ovat äärimmäisen harvinaisia 

Ahaa joo tosi harvinaista. Minullakin on kolmekymppisenä miehenä "vain" satoja matcheja Tinderissä ikähaarukassa 18-22 v. Jos se onkin harvinaista, aika mukavasti löydän aina nuorempaa seuraa, ja nämä naiset myös usein ilmaisevat, että suosivat vanhempia. Katkerien vanhojen akkojen vuodatus tässä ketjussa on huvittavaa seurata. 

Joopatijoo, miksi siinä tapauksessa vänkäät mammojen kanssa palstalla, etkä ole polkemassa niitä upeita nuorikkojasi? 

Koska istun bussissa matkalla töihin ja on tylsää. Bussissako pitäisi alkaa yhtäkkiä jotain random

No kun olet nähtävästi niin uskomattoman upea alfa, niin miksei se sinulta onnistuisi?

Vierailija
64/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talous kunnossa etkä ole vielä ihan harmaa niin saattaa pari vuotta vielä vientiä riittää. Viidenkympin jälkeen ehkä samanikäiset saattaa kiinnostua. 

Vierailija
65/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se johtuu että näitä nuorison ihailemia vanhoja miehiä löytyy palstalta jatkuvasti, mutta äärimmäisen harvoin ketään aitoa nuorta naista joka olisi samaa mieltä?

a) miesten kertomukset ovat päiväunia ja copingia

b) puhdasta trollausta

c) harhaisuutta, eli kuvitellaan että esim katse tai viereen istuminen kertoo aina kiinnostuksesta. Mä istuin ennen aina vanhempien miesten viereen koska se oli turvallisempaa kun heissä ei ollut mitään seksuaalista toisin kuin nuorissa. En istu enää kun tiedän miten miehet sen tulkitsee. 

Naiset jotka täällä ovat eri mieltä ovat kylläkin niitä vanhempia naisia, eivät nuorempia. Moni nuorempi nainen tykkää vanhemmista miehistä, niin myös ne nykyään vanhemmat naiset pitivät näistä omassa nuoruudessaan. 

Vierailija
66/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se johtuu että näitä nuorison ihailemia vanhoja miehiä löytyy palstalta jatkuvasti, mutta äärimmäisen harvoin ketään aitoa nuorta naista joka olisi samaa mieltä?

b) puhdasta trollausta

c) harhaisuutta, eli kuvitellaan että esim katse tai viereen istuminen kertoo aina kiinnostuksesta. Mä istuin ennen aina vanhempien miesten viereen koska se oli turvallisempaa kun heissä ei ollut mitään seksuaalista toisin kuin nuorissa. En istu enää kun tiedän miten miehet sen tulkitsee. 

Naiset jotka täällä ovat eri mieltä ovat kylläkin niitä vanhempia naisia, eivät nuorempia. Moni nuorempi nainen tykkää vanhemmista miehistä, niin myös ne nykyään vanhemmat naiset pitivät näistä omassa nuoruudessaan. 

Ei edelleenkään. Yritätkö uskotella itseäsi vai niitä nuoria naisia, että tämä olisi jollain lailla normaalia? Ei tule onnistumaan.

Vierailija
67/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giggelsiä ovat vailla, tarkemmin sanottuna sitä sitä mitä sieltä giggelsistä tulee ulos, sitä ovat vailla. Et sinä niitä lompakkoloisia ihmisenä kiinnosta, ne halua sinulta vain sen kersan, että saavat Easy Moden tulille ja sinä maksat sen.

Nuoret miehet kun ovat nykyään järkeviä ja kiertävät kaukaa tuollaiset ikäisensä tikittävät talous-miinat, niin ne on epätoivoissaan alkaneet katsella jopa itseään vanhempia miehiä. Ei kannata mennä ansaan, tulee kalliiksi.

Vierailija
68/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

b) puhdasta trollausta

Mistä sä tiedät kirjoittajien iän? Esim mä olen nuori, enkä tunne ketään ikäistäni joka sopisi tuohon kuvaukseen mitä vanhemmat miehet näyttää meidän miesmausta ajattelevan. 

Ei sillä että mua kiinnostaisi, ajatelkaa mitä huvittaa. Sinänsä vaan hassua että täällä puhutaan nuorista naisista kuin olisimme jotain ulkoavaruuden olentoja joita ei palstalla käy ollenkaan ja joiden mielipiteistä voi väittää mitä vain kun kuvitellaan että emme niitä näe.

Vierailija
69/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun nuorella pojalla lentää kolmannella pukkauksella, mutta vanhan miehen kanssa nainenkin saa.

Vanha mies joka ei ole vieläkään tajunnut, että nainen tyydytetään käsin tai suulla, ei yhdynnällä.

Sinussa on joku vika. Meillä vaimo sai jälleen tänä aamuna yhdynnässä ties kuinka monta orgasmia peräkkäin.

T. Mies 49v, vaimo 32v

Mies joka ei tiedä että ne 'peräkkäiset' orkut on itseasiassa sitä yhtä ja samaa orkkua (emättimen supistusta). Jos orkkujen tauko on useampia minuutteja voi laskea toinen, kolmas jne.

Vierailija
70/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa. Miehet trollaa tekemällä naisista väitteitä joita 99% naisista ei allekirjoita. Sitten naiset yrittää korjata tätä väitettä ja miehet jatkaa trollausta. Ja näin sitä mennään päivästä toiseen.

Vierailija
71/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä samaa. Miehet trollaa tekemällä naisista väitteitä joita 99% naisista ei allekirjoita. Sitten naiset yrittää korjata tätä väitettä ja miehet jatkaa trollausta. Ja näin sitä mennään päivästä toiseen.

Teitä lompakkoloisia, ämmiä, on nin helppo ja mukava huudattaa ihan ajankulukseen. Kannattaa aina poimia ne matalla roikkuvat naurikset, eli hedelmät pois kuljeksimasta.

On vähän kuin pianoa soittaisi, vaikka ei ymmärrä paskaakaan musiikin päälle tai pianon soittamisesta. Ei sillä ole väliä, kun vain tietää ne nappulat mistä lähtee minkäkinlainen ääni.

Vierailija
72/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään 20-30 vuotiasta naista, joka olisi kiinnostunut lähes 5-kymppisestä miehestä.

Olen itsekin ollut tuon ikäinen ja kyllä vaan silloin isäni ikäiset miehet olivat minun silmissäni ikäloppuja vanhuksia. 

Vierailija
73/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi vanhempi mies voi tulla omaishoitovaiheessa raskas.

0rpo siirtää julkisen terv. huollon veroparasiittifirmoille.

Harva kai niitä vanhempia ihan aviopuolisoksi etsii, vaan nuoruuden hetken kivaan. Itsellä oli parikymppisenä tavatessamme 53-vuotias miesystävä. Tiesin heti alusta asti, että en niin vanhaa miestä aviomieheksi ottaisi. Mutta hän oli kivaa seuraa ja tykkäsi minusta, joten ajattelin että voisin ottaa elämänkokemuksena seurustelun hänen kanssa. 3 vuotta sitten oltiin yhdessä ja oli kyllä ihanaa. Ei se ole nykyään mitenkään epätavallista, että ei kovin nuorena halua vielä vakiintua mihinkään avioliittoon, vaan lyhyempiä seurusteluja harrastaa ensin.

Vierailija
74/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään 20-30 vuotiasta naista, joka olisi kiinnostunut lähes 5-kymppisestä miehestä.

Olen itsekin ollut tuon ikäinen ja kyllä vaan silloin isäni ikäiset miehet olivat minun silmissäni ikäloppuja vanhuksia. 

No ei kukaan tunne. Siksi nämä ketjut ottavat tuulta alleen kun tuo on useimmille naisille niin käsittämätön luulo, että on pakko tulla korjaamaan ja unohdetaan olevansa trollipalstalla.

Vierailija
75/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä lompakkoloisia, ämmiä, on nin helppo ja mukava huudattaa ihan ajankulukseen. Kannattaa aina poimia ne matalla roikkuvat naurikset, eli hedelmät pois kuljeksimasta.

On vähän kuin pianoa soittaisi, vaikka ei ymmärrä paskaakaan musiikin päälle tai pianon soittamisesta. Ei sillä ole väliä, kun vain tietää ne nappulat mistä lähtee minkäkinlainen ääni.

Voihan niitä sormia käyttää näppäimistön takomiseen (kiukuspäissään?) ja trollaamiseen. Toiset miehet käyttävät niitä ihan muulla tavalla ;) Huudattavat kyllä myös!

Vierailija
76/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallisuuden tunne, osaavampi seksissä keskimäärin, yleisen elämänkokemuksen tuoma vakaus. Ei todellakaan mitään harvinaista. Tunnen monia 25v naisia jotka ottaisivat mieluummin nelikymppisen kuin omanikäisen miehen.

Et tunne Pentti

Tunnen ja itse olen yksi heistä. Aina tykännyt 10-15v itseäni vanhemmista.

Vierailija
77/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena vanhemman miehen kanssa, mutta se kyllä johtui puhtaasti siitä että en uskonut saavani ketään omasta ikäluokastani. Surullista jälkikäteen, mutta tosiaan ajattelin että vanhemmalta saa enemmän ihailua koska hänellä on niin vähän mahdollisuuksia saada muita nuoria naisia. Huono itsetunto siis. Ajattelin, että nuori mies ei voi ihastua minuun koska hän saa muitakin ikäisiäni.

Sitten tuli oman ikäiseni mies joka todisti, että hän todella voi haluta minut vaikka saisi muitakin. 

Vierailija
78/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on mua 13 vuotta vanhempi. Olin 20, kun alettiin seurustelemaan. Ennen sitä seurustelin nelisen vuotta oman ikäiseni kanssa ja välissä oli muutama säätö. Kyllä siinä vaan on eroa. Vanhemman kanssa ei ole loputonta biletystä ja tietokonepelien pelaamista. Ja on ihan erilaiset taidot sängyssäkin. Osaa huomioida, kuunnella, puhua järkevistä aiheista, on fiksut elämänarvot, tekee osansa kodin- ja lastenhoidosta jne. Mieheni kyllä näyttää nuoremmalta kuin on, eikä ole vielä lähelläkään 50. Raha ei tässä ole mitenkään merkittävässä osassa, itsekin olen korkeakoulun käynyt ja sitä vastaavassa työssä. Nyt ollaan jo naimisissa ja lapsiakin on.

Vierailija
79/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ja täysin yllättäen olemme tilanteessa jossa keskustelusta on siivottu puolet pois. Kuin tyhjästä ilmestyi palstamammojen armeija, joka yhdessä tuumin tuli tulokseen että miesten jakamat kokemukset eivät olleet totta. Oi tätä denialismin määrää!

Vierailija
80/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Ja täysin yllättäen olemme tilanteessa jossa keskustelusta on siivottu puolet pois. Kuin tyhjästä ilmestyi palstamammojen armeija, joka yhdessä tuumin tuli tulokseen että miesten jakamat kokemukset eivät olleet totta. Oi tätä denialismin määrää!

Niin siis miesten käsitykset naisten mielipiteistä ovat enemmän totta kuin naisten omat mielipiteet?

Onhan täällä joku nainenkin kertonut että haluaa vanhemman miehen. Suurin osa on kertonut että ei halua. Jostain syystä se suurimman osan mielipide on denialismia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä