Miksi nuoremmat naiset tykkää hieman vanhemmista miehistä?
Itse olen 48v mies ja minusta on kiinnostunu 20-30 vuotiaat naiset, mikä tälle on syynä?
Olen nuorekas,charmikas ja taloudellinen tilanne on hyvä.
M48
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluun vanhempaamiestä ja sen suonikasta kovaa k**pää! Mun p**lu on kokoajan märkä ja turvoksissa.
Tiinuli 16 v
Juo Pertti pääsi selväksi
Vierailija kirjoitti:
Seksissä jaksavat pidempään ja ovat pervompia. Nuoremmat miehet miehet ovat seksistä vähemmän kiinnostuneita. Enemmän kaverit ja bileet kiinnostaa.
t. setämies 48
Vierailija kirjoitti:
Seksissä jaksavat pidempään ja ovat pervompia. Nuoremmat miehet miehet ovat seksistä vähemmän kiinnostuneita. Enemmän kaverit ja bileet kiinnostaa.
Tämä väittämä on ehkä suurin valhe koskaan! Se on juurikin toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Koska nuoret miehet "eivät puhu eivätkä pussaa". Oman kokemuksen mukaan alle viisikymppisiä miehiä ei seksi kiinnosta, kännykkää räplätään kaikki vapaa-aika eikä ole kiinnostusta keskustella eikä suunnitella mitään. Hiukan vanhemmat miehet sen sijaan ymmärtävät seksin päälle. Parikymmentä vuotta on sopivaksi havaittu ikäero. Mitä rahaan tulee, itse en ainakaan ole ikinä pyytänyt pennin pyörylää yhdeltäkään mieheltä. Omat rahat tienataan ihan itse töissä käymällä.
Jaa, Kalervo se täällä taas tyttöilee
https://www.vauva.fi/keskustelu/5421306/miksi-nuoremmat-naiset-tykkaa-h…
Et ole 'hieman vanhempi' mies... olet heidän isänsä ikäpolvea ja ne etsii sugerdaddyä tai faijankorviketta... ovat jo oppineet somesta... ja sitten voit olla keskivertoa paremman näköinen ja kuulut niihin miehiin 'joita samat naiset kierrättää siittämään lapsensa`... YMMÄRRÄN ETTÄ KUULOSTAA SURULLISELTA... Tämä on nykymiesten kohtalo... jos on oikeasti 'kunnon' mies ja erooa niin pian on ottajia mutta onko se sitten todellakin aito 'kunnon mies' vai jo tunne-elämältään vammautunut edellisestä suhteesta... jos kunnonmies jää leskeksi niin varmaan joku nappaa piankin...
'Vähän vanhempi' mies... ennen ajateltiin että mies hieman naista kehityksessä jäljessä ja näin miehen kuuluu olla kaksi - siis 2 - vuotta naista vanhempi... minulla ollut näin ja venähtänyt jopa 4 vuoden ikäeroon... mutta tuossa lyhyessä neljän vuoden ajassa se mies oli jo tainnut ehtiä pilata itsensä täysin ja kaikki meni plörinäksi... eli pulmuset suoraan koulusta avioon... mies pari vuotta naista vanhempi... Olis ihanne...
Jos mies oli naista nuorempi niin se oli 'ennen' täysi katastrofi... minulla on tälläisia tapauksia ollut kaksi ja olen ollut 5 vuotta vanhempi ja JO kokenut hirveyksiä eli abortin, väkivaltaa, raiskauksen ja naimissa oleva kusettanut valheella... mitä tommoset kokemattomat pojanklopit sitten hakevat edes ton verran vanhemmasta naisesta? TÄYSIN TURHIA SUHTEITA... joista ei mitään voinut tulla... kuolleena syntynyttä... sitten on näitä rajatapauksia, nainen 2-3 vuotta vanhempi... EI MISTÄÄN MITÄÄN KUNNOLLISTA... NE KUNNOLLISET JUTUT OVAT NE ALKUNUORUUDEN TODELLA VAKAVAT RAKKAUSJUTUT. Näillä mennään... M.O.T.
Vierailija kirjoitti:
Daddy -energia, vastuunotto, auktoriteetti, kokemus ja parempi seksi.
Itse täytin 40 ja samanikäiset naiset katsoo lähinnä lannistuneina. Sen sijaan nuoret naiset (25-35v.) hakeutuu seuraan. Tällä hetkellä 46v. ja kaksi pidempää suhdetta 9v. ja 11v. nuorempiin takana + erinäinen määrä säätöjä joista nuorimmat olleet 24 ja 25v.
Mä tykkään mihin tää maailma on menossa. ;D
Kukaan ei usko sanaakaan tästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä väittämä on ehkä suurin valhe koskaan! Se on juurikin toisin päin.
Nauroin samaa :D Aikamoiset coping-mekanismit tulilla vanhoilla miehillä :D
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Ei ole tarkoittanut, ja se että sinä kirjoitat puolet kommenteista tähän ketjuun, ei muuta asiaa miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuuden tunne, osaavampi seksissä keskimäärin, yleisen elämänkokemuksen tuoma vakaus. Ei todellakaan mitään harvinaista. Tunnen monia 25v naisia jotka ottaisivat mieluummin nelikymppisen kuin omanikäisen miehen.
Et tunne Pentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daddy -energia, vastuunotto, auktoriteetti, kokemus ja parempi seksi.
Itse täytin 40 ja samanikäiset naiset katsoo lähinnä lannistuneina. Sen sijaan nuoret naiset (25-35v.) hakeutuu seuraan. Tällä hetkellä 46v. ja kaksi pidempää suhdetta 9v. ja 11v. nuorempiin takana + erinäinen määrä säätöjä joista nuorimmat olleet 24 ja 25v.
Mä tykkään mihin tää maailma on menossa. ;DKukaan ei usko sanaakaan tästä
Taisit nyt triggeröityä. Kouppaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Niitä kiinnostaa puhelimen ruutu enemmän kuin pillu. Ei voi kuin ihmetellä näin viisikymppisenä äijänä kun kyllä itsellä ja tuntemillani kavereilla pillu menee melkein kaiken edelle ja näin on ollut varhaisteini-iästä asti.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoista käävistä ei kiinnostu edes vanhemmat mummelit.
Naiset valitsee Max 3 vuotta vanhemman kumppanin. Tuollaiset ikäerosuhteet ovat äärimmäisen harvinaisia
Ahaa joo tosi harvinaista. Minullakin on kolmekymppisenä miehenä "vain" satoja matcheja Tinderissä ikähaarukassa 18-22 v. Jos se onkin harvinaista, aika mukavasti löydän aina nuorempaa seuraa, ja nämä naiset myös usein ilmaisevat, että suosivat vanhempia. Katkerien vanhojen akkojen vuodatus tässä ketjussa on huvittavaa seurata.
Kohta ketju poistetaan, koska modeille lähetetään ilmiantoja miesten kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Olemme keskustelun siinä vaiheessa, että samat palstamammat alkavat spämmäämään myrkkyä tulehduttaakseen hyvin alkaneen ketjun tekeytyen joksikin toiseksi. Copingit tiukassa.
Kuinka monta kommenttia, jotka sisältää sanan "coping" meinasit vielä kirjoittaa? Palstamammoja ei voisi vähempää kiinnostaa kaltaisesi luuserit. Ja meillä mammoilla on tosiaan seksielämä, sinulla ei. Kiukuttaahan se varmaan.
Aika surullista, että hyvin alkanut ketju hukkuu nyt eräiden vanhempien naisten spämmiin. Tuskin tämäkin ketju kestää enää pitkään ennen kuin suljetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsee Max 3 vuotta vanhemman kumppanin. Tuollaiset ikäerosuhteet ovat äärimmäisen harvinaisia
Ahaa joo tosi harvinaista. Minullakin on kolmekymppisenä miehenä "vain" satoja matcheja Tinderissä ikähaarukassa 18-22 v. Jos se onkin harvinaista, aika mukavasti löydän aina nuorempaa seuraa, ja nämä naiset myös usein ilmaisevat, että suosivat vanhempia. Katkerien vanhojen akkojen vuodatus tässä ketjussa on huvittavaa seurata.
Joopatijoo, miksi siinä tapauksessa vänkäät mammojen kanssa palstalla, etkä ole polkemassa niitä upeita nuorikkojasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopatijoo, miksi siinä tapauksessa vänkäät mammojen kanssa palstalla, etkä ole polkemassa niitä upeita nuorikkojasi?
Koska istun bussissa matkalla töihin ja on tylsää. Bussissako pitäisi alkaa yhtäkkiä jotain random naista panemaan?
Mistä se johtuu että näitä nuorison ihailemia vanhoja miehiä löytyy palstalta jatkuvasti, mutta äärimmäisen harvoin ketään aitoa nuorta naista joka olisi samaa mieltä?
a) miesten kertomukset ovat päiväunia ja copingia
b) puhdasta trollausta
c) harhaisuutta, eli kuvitellaan että esim katse tai viereen istuminen kertoo aina kiinnostuksesta. Mä istuin ennen aina vanhempien miesten viereen koska se oli turvallisempaa kun heissä ei ollut mitään seksuaalista toisin kuin nuorissa. En istu enää kun tiedän miten miehet sen tulkitsee.
Kyllä se haarukka on 1-3 vuotta vanhemmissa. Viisi vuotta vanhempi on jo ikäloppu luuseri.