Miksi nuoremmat naiset tykkää hieman vanhemmista miehistä?
Itse olen 48v mies ja minusta on kiinnostunu 20-30 vuotiaat naiset, mikä tälle on syynä?
Olen nuorekas,charmikas ja taloudellinen tilanne on hyvä.
M48
Kommentit (139)
Itse en ole koskaan tykännyt paljon vanhemmista. Mutta en ole koskaan ollut materian perään. Oma mies on vain vyuoden vanhempi
En tiedä teistä muista, mutta minä ainakin aion lähteä tästä katsomaan nuorten tyttöjen tanssivideoita TikTokkiin.
Lukioaikana yleisesti pidettiin vähän jälkeenjääneinä ja sairaina niitä kolmekymppisiä miehiä jotka pyörivät lukioikäisten tyttöjen ympärillä. En usko että tämä on mihinkään muuttunut, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun nuorella pojalla lentää kolmannella pukkauksella, mutta vanhan miehen kanssa nainenkin saa.
Vanha mies joka ei ole vieläkään tajunnut, että nainen tyydytetään käsin tai suulla, ei yhdynnällä.
Teknisesti ottaen sillä naisen orgasmilla ei ole mitään merkitystä ja toisaalta jokainen on itse vastuussa omista orgasmeistaan
Eivät tykkää niistä miehistä vaan niiden miesten lompakosta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teistä muista, mutta minä ainakin aion lähteä tästä katsomaan nuorten tyttöjen tanssivideoita TikTokkiin.
Tiktok on aivopesua
Itse en pahemmin viitsi aikaani tuhlata yli kolmekymmentä vuotiaiden naisten kanssa vaan olen keskittynyt lähinnä 20-25 vuotiaisiin naisiin koska hintaluokka on sama.
M48
Vierailija kirjoitti:
Eivät tykkää niistä miehistä vaan niiden miesten lompakosta.
Niinhän se on. Naiset ovat huøria jo nuorena. Surullista ,mutta totta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5558241/hyva-yhteiskunta-taalla-joku-ti…
Hyvä yhteiskunta! Täällä joku tiukkapipo vaatii että otatte vastuun ja laitatte PISTEEN KOKO NUORISON IRTOSUHDEHÄRDELLILLE!
MITÄS TÄMÄ SITTEN ON - KAKSI KERTAA RAISKATTU:
18 veenä raiskaaja 23 vee, dipl.ekonomi, varakas
37 veenä raiskaaja 34 vee, insinööri tasokkaassa tunnetussa firmassa
Näillä miehillä myös metodi jota molemmat käyttäneet, mutta sitä ei voi tänne kirjoittaa koska menee heti poistoon.
Ihan hyvännäköisiä, pitkiä miehiä.
ENTÄS NÄMÄ VANHEMMAT ÄIJÄT - LUOTATTEKO SITTEN NIIDEN HÄÄRÄÄMISIIN PIKKUTYTTÖJEN KANSSA? Minusta paskajutut haisevat!
Itsellä oli nuorena pari kymmenisen vuotta minua vanhempaa miesystävää, koska heidät oli ensinnäkin helppo saada ja toiseksi ajattelin, että he olisivat kypsempiä kuin nuoremmat miehet. No eivät olleet mikä olisi oikeastaan pitänyt tajuta jo siitäkin, että he hakeutuivat niin paljon itseään nuorempaan seuraan. Nykyään en ottaisi itseäni paljon vanhempaa (tai nuorempaa) miestä, koska samassa ikähaarukassa olevilla ihmisillä on yleensä enemmän yhteistä esim. elämänkokemuksissa ja elämäntilanteessa.
55 on jo erektio-ongelmia, mutta lääke löytyy
Minä tykkään parrakkaista vanhemmista miehistä. Ikä on vain numero, mutta parta pitää olla, muuten en kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän palstan yleinen periaate että jos omassa elämässä tai tuttavapiirissä jotain asiaa ei ole, sitä ei ole kenelläkään muullakaan koko maailmassa? Onko vaikea käsittää että ihmiset ovat erilaisia? Mitä merkitystä iällä oikeastaan on? Varallisuus, luonne, elämäntilanne, terveys, ulkonäkö ym. ei riipu iästä. Valitsetteko te ystävännekin iän perusteella? Miksi on vaikea hyväksyä että eri ikäiset ihmiset voivat pitää toisistaan ilman että syynä on raha tai joku lapsuuden trauma? Itsellä ainakin on elämän varrella ollut hyvin eri ikäisiä kavereita ja heiloja; omanikäisiä, nuorempia, vanhempia ja reilusti vanhempia. Ei ole kyllä ikä itsessään koskaan ollut ongelma.
ongelmat alkavat siinä, kun sedät esittävät täällä totuutena, että suurten ikäerojen suhteet olisivat jotenkin yleisiä, kun eivät ne ole, ja tämä ei jankkaamalla muutu. Yksittäisiä poikkeuksia voi o
Ok. Kiitos vastauksesta. En ole varma miten "yleinen" määritellään, joten en myöskään jää jankkaamaan siitä tämän enempää. Illanjatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan tykännyt paljon vanhemmista. Mutta en ole koskaan ollut materian perään. Oma mies on vain vyuoden vanhempi
Mistä tämä materia-jankkaus aina tulee? Olen miehenä deittaillut paljon nuorempia naisia eikä heitä ole "materia" kiinnostanut, ei niin, että sellaista olisi koskaan paljon ollutkaan. On varmaan jotain sugar daddy-järjestelyjä joillain, mutta nämä nyt eivät todellisia parisuhteita olekaan, vaan prostituutiota.
Kaipa tuossa jotain totuutta on. Omakin mieheni on minua vanhempi. Kerrassaan 2 vuotta.
Onnea vaan sinulle papparaiselle kaksikymppisten tsirbuloiden jahtaamiseen. Taysvalkoiset ylle vaan ja menoksi. Kaipa sielta joku voi syottiisi tarttua.
T: yx palstamamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä materia-jankkaus aina tulee? Olen miehenä deittaillut paljon nuorempia naisia eikä heitä ole "materia" kiinnostanut, ei niin, että sellaista olisi koskaan paljon ollutkaan. On varmaan jotain sugar daddy-järjestelyjä joillain, mutta nämä nyt eivät todellisia parisuhteita olekaan, vaan prostituutiota.
No tämä! Tätä minäkään en tajua, en sitten millään. Onko niitä (toisen ihmisen) rahan ja materian perässä hyppääjiä sitten paljonkin? Itse tunnen vain yhden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä! Tätä minäkään en tajua, en sitten millään. Onko niitä (toisen ihmisen) rahan ja materian perässä hyppääjiä sitten paljonkin? Itse tunnen vain yhden.
No ei nyt varmaan täysin sugardaddy-ajatuksella mutta mitä itse tiedän vanhempien miesten kanssa seurustelleita kavereita niin yleensä niissä on aika paljon vaikuttanut joko se, ettei kelpaa oman ikäisille tai sitten se, että vanhemmalla miehellä on enemmän materiaalista tarjottavaa kuin nuorilla, esim auto, mökki, talo jne.
Näissä tapauksissa se miehen ikä on huono puoli joka pitää sietää jotta saa hyvät puolet. Mutta uskon kyllä että on myös sellaisia jotka rakastuvat iästä huolimatta ja jopa sellaisia joita syystä tai toisesta kiinnostaa nimenomaan vanhempi mies. Näitä en tunne mutta se ei tarkoita etteikö heitä olisi.