Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoremmat naiset tykkää hieman vanhemmista miehistä?

Vierailija
09.01.2024 |

Itse olen 48v mies ja minusta on kiinnostunu 20-30 vuotiaat naiset, mikä tälle on syynä? 

Olen nuorekas,charmikas ja taloudellinen tilanne on hyvä. 

M48

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte täältä kysellä. Tiedät että ne haluaa käyttää sun rahat, ei siinä muuta.

Vierailija
2/139 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa 0,5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tykkää. En tiedä ketään jota ne kiinnostaa tai joka seurustelis sellaisen kanssa.

4/139 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noussut uudestaan esiin ajatusmaailma, että miehen tulisi elättää nainen. Lehdet ja foorumit täynnä providership juttuja. 

Tasa-arvoa kun vaaditaan, mutta samaan aikaan myös vanhoillista elämäntapaa, niin Mielummin jälkimmäinen kuin molemmat.

Ja jos siihen ryhtyy, niin Mielummin ottaa nuoremman, jos saa valita. 

Tuskin 60v nainenkaan ottaa 60v miestä, jos (nainen) maksaa kaikki kulut? 

Vierailija
5/139 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin tykkäät maturesta, kun täällä viihdyt ja mammoilta tyhmiä kyselet?

Vierailija
6/139 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko papalla pää pehmeni.

Vierailija
7/139 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun nuorella pojalla lentää kolmannella pukkauksella, mutta vanhan miehen kanssa nainenkin saa.

Vierailija
8/139 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun nuorella pojalla lentää kolmannella pukkauksella, mutta vanhan miehen kanssa nainenkin saa.

Vanha mies joka ei ole vieläkään tajunnut, että nainen tyydytetään käsin tai suulla, ei yhdynnällä.

Vierailija
9/139 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, he ovat sinusta yhtä kiinnostuneita kuin sinä olet äitisi ikäisistä naisista.

Vierailija
10/139 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät tykkää, elleivät sitten ole kullankaivajia, jotka etsivät pelkästään provider miestä elättäjäksi.

Vierailija
11/139 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä jaksavat pidempään ja ovat pervompia. Nuoremmat miehet miehet ovat seksistä vähemmän kiinnostuneita. Enemmän kaverit ja bileet kiinnostaa. 

Vierailija
12/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuoret miehet "eivät puhu eivätkä pussaa". Oman kokemuksen mukaan alle viisikymppisiä miehiä ei seksi kiinnosta, kännykkää räplätään kaikki vapaa-aika eikä ole kiinnostusta keskustella eikä suunnitella mitään. Hiukan vanhemmat miehet sen sijaan ymmärtävät seksin päälle. Parikymmentä vuotta on sopivaksi havaittu ikäero. Mitä rahaan tulee, itse en ainakaan ole ikinä pyytänyt pennin pyörylää yhdeltäkään mieheltä. Omat rahat tienataan ihan itse töissä käymällä.

Vierailija
13/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen harhaluulo. 1% parisuhteista on yli 1 vuoden ikäerolla. Ja siihenkin 1% luetaan julkkisten ja rikkaiden alfaurosten parisuhteet nuorempiin naisiin. Tavallisella 40-60 vuotiaalla miehellä on häviävän pieni mahdollisuus saada ison ikäeron parisuhteita, noin promillen luokkaa. 

Vierailija
14/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daddy -energia, vastuunotto, auktoriteetti, kokemus ja parempi seksi. 

Itse täytin 40 ja samanikäiset naiset katsoo lähinnä lannistuneina. Sen sijaan nuoret naiset (25-35v.) hakeutuu seuraan. Tällä hetkellä 46v. ja kaksi pidempää suhdetta 9v. ja 11v. nuorempiin takana + erinäinen määrä säätöjä joista nuorimmat olleet 24 ja 25v.

Mä tykkään mihin tää maailma on menossa. ;D

Vierailija
15/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin parikymppisenä 40-55-vuotiaista. Syitä oli monia:

- mun silmään ovat komeampia, en ole koskaan välittänyt siloposkisista "pojista"

- elämäntyyli kypsempi ja rauhallisempi

- usein kultivoituneemmat harrastukset joihin miehen mukana pääsee tyyliin Savonlinnan oopperajuhlille vs. jotkut lähmäiset kännäysfestarit

- parempi taloudellinen asema ja ylellinen elämäntyyli kiehtoi, esim. saattoi päästä matkoille joihin ei itse maksaen todellakaan olisi ollut varaa

Vierailija
16/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoremmista tykkäävät

Vierailija
17/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ainuttakaan joka tykkäisi.

Vierailija
18/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin nuorempana henkisesti kypsän ja älykkään miehen ja siksi deittailin jopa 10 vuotta itseäni vanhempia. Karvaasti sain kokea olevani väärässä. Ihan yhtä vastuuttomia ja lapsellisia heistä suurin osa oli kuin oman ikäisistäkin. Ei se ikä paranna luonnetta. Toiset on fiksuja jo nuorena, toiset ei koskaan.

Vierailija
19/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan popparit esiin, ja jäädään seuraamaan palstamammojen katkeransuloisia kommentteja...

Vierailija
20/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simple pimple:

.....kaksi vastausta...RAHA tai Isä kompleksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä