Teinipojalla lyhyet paidat ja housut roikkuu niin että "kaikki" paistaa?
Missä vaiheessa alatte puuttua lastenne pukeutumiseen? Meillä poika, 14v, seuraa muotia ja kavereiden pukeutumista ja näyttää sellaiselta roadmanilta. (Ei toki kulje puukko kädessä ryöstelemässä ikätovereitaan.) Siihen pukeutumiseen kuuluu, että housut, on ne sitten kapeat mustat farkut tai kapeat collarit, roikkuu alhaalla ja paidat ei kuitenkaan ole kovin pitkät.
Nyt poika laskee housujaan niin alas, että ne paljastavat bokserit sekä edestä että takaa, kun paidat ja takki ei ole pitkiä. Siis suomeksi sanottuna pojalla vilkkuu sekä takapuoli että, no, vastaavat paikat etupuolelta (bokserien peittämänä toki). On kuulemma ihan ok ja tavallista eikä mun pidä siitä välittää. Mielestäni menee ihan överiksi tuo?
Kommentit (113)
Onhan se tietty aikas erikoista, jos 12 vuotiaalla pallikarvat näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Ei noin, vaan ihan on bokserit jalassa kunnolla, mutta kun housut on niin alhaalla ja paidat on lyhyitä, niin ne bokserit näkyvät koko ajan eli takapuoli ja edestä sukuelimet esillä (bokserien takana).
Tai en tiedä vaikka jollain olisi noinkin mitä kuvailet mutta sellaista sentään en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo jos käy salilla ja haluu esitellä et ala vatsalihakset on tikis. Monet pitää housui ja bokserien reunaa sen verran matalal et lihakset erottuu paremmin.
M16
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on näin? Ei tässä ketjussa ole tuollaisesta puhuttu mielestäni. Vai onko tämäkin joku uusi tyyli?
Ihan normi tyyli kaikilla, miks tota asia kuuluu muille..?
M-08
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi tyyli kaikilla, miks tota asia kuuluu muille..?
M-08
Voitko nyt kuvailla että millainen on tämä normityyli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä legit ihan solidi tyyli.
M17
Pidätkö itse myös housuja noin ja eikö sua haittaa se, että sun peniksen hahmottaa siitä housujen ja hupparin välistä suoraan?
Toisaalta 17-vuotias on jo melkein aikuinen ja 14-vuotias huomattavasti enemmän lapsi. Sekin on mun mielestä ihan merkittävä asia tässä.
No esim muijilla näkyy yhtä lailla rinnat jotka hahmottaa paidan alta en nää et ketä on yllättänyt jos jätkillä on housus kanssa jotain.
M17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä legit ihan solidi tyyli.
M17
Pidätkö itse myös housuja noin ja eikö sua haittaa se, että sun peniksen hahmottaa siitä housujen ja hupparin välistä suoraan?
Toisaalta 17-vuotias on jo melkein aikuinen ja 14-vuotias huomattavasti enemmän lapsi. Sekin on mun mielestä ihan merkittävä asia tässä.
No esim muijilla näkyy yhtä lailla rinnat jotka hahmottaa paidan alta en nää et ketä on yllättänyt jos jätkillä on housus kanssa jotain.
M17
Tässä kuitenkin pointti on se, että se "jotain" nimenomaan ei ole housuissa vaan niiden ulkopuolella. Eli housut menee niin alhaalla, että sukuelimet ei ole siellä housuissa ollenkaan vaan ainoastaan boksereissa. Ja paidat niin lyhyitä, että ne bokserit näkyy koko ajan.
Siis tällaiseen tyyliin: https://i.pinimg.com/736x/49/ca/f3/49caf3c412e07286654f0839461dd783.jpg
Tuota housujen roikkumista oli jo ysärillä...
Juu, mutta ihan eri tyylillä. Nyt housut ja paidat on pieniä ja kalsarit näkyy kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Siis tällaiseen tyyliin: https://i.pinimg.com/736x/49/ca/f3/49caf3c412e07286654f0839461dd783.jpg
Mikä tässä on ongelma? Nykymuotia vaan
Vierailija kirjoitti:
Se on joku hiphop-, rap- tai gangstatyyli. 90-luvulta tuttua. Se oli coolia teinien mielestä ja taitaa olla edelleen. Tytöillä myös omat tyylit. Ei kai sille sitten mitään voi jos jotain näkyy, kunnes laittavat taas peittävää. Koulusta ei tietoa mitä ope sanoo siellä.
90-luvulla hopparien housut olivat toki löysät mutta ei niitä sen kummemmin roikoteltu. 2000-luvun puolella vasta tuli jostain syystä muotiin roikottaa niitä jo valmiiksi löysiä housuja niin että perse näkyy.
Taasko se tyyli on muodissa että pojilla roikkuu housut polvissa ja perse paistaa
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
En kyllä antaisi poikani kulkea munat vilkkuen.
Vierailija kirjoitti:
Taasko se tyyli on muodissa että pojilla roikkuu housut polvissa ja perse paistaa
Se on kätevää se. Paskalle voi istahtaa ihan suoraan ilman että tarvitsee erikseen laskea housuja.
Vierailija kirjoitti:
Ennenvanhaan puliukot saattoivat lasolipullon juotuaan vallella housut tuolla tavalla roikkuen.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä antaisi poikani kulkea munat vilkkuen.
Munkin mielestä asiatonta, mutta poika ei kuuntele (tietenkään) ja kuulemma on nyt muotia näin ja kavereillakin on. Ihan toivotonta. AP