Teinipojalla lyhyet paidat ja housut roikkuu niin että "kaikki" paistaa?
Missä vaiheessa alatte puuttua lastenne pukeutumiseen? Meillä poika, 14v, seuraa muotia ja kavereiden pukeutumista ja näyttää sellaiselta roadmanilta. (Ei toki kulje puukko kädessä ryöstelemässä ikätovereitaan.) Siihen pukeutumiseen kuuluu, että housut, on ne sitten kapeat mustat farkut tai kapeat collarit, roikkuu alhaalla ja paidat ei kuitenkaan ole kovin pitkät.
Nyt poika laskee housujaan niin alas, että ne paljastavat bokserit sekä edestä että takaa, kun paidat ja takki ei ole pitkiä. Siis suomeksi sanottuna pojalla vilkkuu sekä takapuoli että, no, vastaavat paikat etupuolelta (bokserien peittämänä toki). On kuulemma ihan ok ja tavallista eikä mun pidä siitä välittää. Mielestäni menee ihan överiksi tuo?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Ap älä viitti sille huomautella, eikö oo hyvä et sitä kiinnostaa ulko näkö..
P15
On toki mutta jos etupuolelta housut on suomeksi sanottuna munien alla ja paita/takki lyhyt niin että kaiken hahmottaa bokserien läpi niin onhan se nyt aika roisia. Onko sun mielestä ihan ok tai normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, 38, toi on jo aika hurjaa. Eikö sun poikaa häiritse tuo ollenkaan?
Ei tunnu häiritsevän ja kavereillaan on sama meno. En tiedä mitä nuoret seuraavaksi keksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P15
On toki mutta jos etupuolelta housut on suomeksi sanottuna munien alla ja paita/takki lyhyt niin että kaiken hahmottaa bokserien läpi niin onhan se nyt aika roisia. Onko sun mielestä ihan ok tai normaalia?
No ootko käyny teidän pojan koululla ainaki meidän luokalla tuo tyyli on ihan normaalii..
Ennen oli kunnia-asia, että jätkät on rumia ja ei välitä ulkonäöstään. Nyt on hienoa kun useimmat pojat on tosi kiinnostuneita olemaan siistejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P15
No ootko käyny teidän pojan koululla ainaki meidän luokalla tuo tyyli on ihan normaalii..
Pojan kavereilla on tuota samaa. Mä ymmärrän, jos nyt takaa vähän bokserit vilkkuu, mutta sitä en ymmärrä, että pitää edestä näyttää käytännössä sukuelimet kaikelle kansalle. Jos housut kulkee niiden alta ja paita on niin lyhyt että välissä on 10 senttiä boksereita esillä, niin se on härskin näköistä. Onko toi sun mielestä ihan OK? Eikö häiritse ollenkaan?
On muuten aikas tyhmän näköistä tuo muoti, ensimmäinen mielikuva mikä välittyy on että ei edes housuja osata pukea kunnolla jalkaan.
En nyt muutenkaan tiedä olisiko se joku ylpeydenaihe larpata ma mu ja.
Vierailija kirjoitti:
On muuten aikas tyhmän näköistä tuo muoti, ensimmäinen mielikuva mikä välittyy on että ei edes housuja osata pukea kunnolla jalkaan.
En nyt muutenkaan tiedä olisiko se joku ylpeydenaihe larpata ma mu ja.
En mäkään ymmärrä. Olen kai liian vanha :)
Antaa jokaisen pukeutua niin kuin haluaa. Kyllä 14 vuotias itse tietää miten haluaa pukeutua ja mitä muotia seurata. Aina vanhemmat paheksuu. Sukupolvesta toiseen.
Auttaisiko oikea kohtaaminen?
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muoti sellanen nyt että merkkivyö ja merkkibokserit ja niiden pitää näkyä. Meillä poika 17v pukeutuu tuohon tyyliin myös ja housut menee perskannikoiden alapuolella mutta takki on lyhyt eli tosiaan ne bokserit näkyy ihan koko ajan. Turha siitä on huomautella.
Mites ne etupuolelta menee?
Farkut on vinossa niin että edestä peittyy kalleudet.
Hitsi, tässähän olisi saumaa jollekin pikamuotilafkalle. Jonkin muodikkaan bokseri- ja farkkulafkan yhteistyönä toteuttamat bokserifarkut. Siis ei erillisiä boksereita ja farkkuja, vaan farkut joiden vyötärönauhana ja perskannikoiden peittona on bokserit. Ei tarvitsis ihmisten enää kauhulla odottaa koska farkkujen vyö pettää, tai koska farkut painavampina hilaavat ne bokseritkin mukanaan nilkkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P15
Pojan kavereilla on tuota samaa. Mä ymmärrän, jos nyt takaa vähän bokserit vilkkuu, mutta sitä en ymmärrä, että pitää edestä näyttää käytännössä sukuelimet kaikelle kansalle. Jos housut kulkee niiden alta ja paita on niin lyhyt että välissä on 10 senttiä boksereita esillä, niin se on härskin näköistä. Onko toi sun mielestä ihan OK? Eik
No ei mua nyt häiritse kun meidän luokalla useimmilla pojilla on noin ja ei sitä oo tullu ajatelleeksikaan että siellä nyt on joku suku elin tai kaikillahan se on siis pojilla. Mut ihan normaali outfit mun mielestä.
P15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hemmetti, tää muoti on siis tullut takaisin 😂 tuolla tavoin teinipojat pukeutui silloinkin kun minä olin teini, n 20v sitten. Muistan kun mietittiin miten ihmeessä yhden luokkakaverin housut voi pysyä jalassa kun housun vyötärö oli kirjaimellisesti puolessa perseessä (istuessa siis istui oman vyönsä päällä) ja kalsarit vain peitti kriittiset paikat. Tytöillä toki oli sit myös matalat kireät farkut ja lyhyet topit myös ja stringit vilkkui että eipä se paljon parempaa toki ollut 😁
Ulkomailla joillakin oli housut polvissa tai melkein säärissä. Eli vielä alempana. Se muoti siis. Kun kuvia katsoi. Kalsonkien pitää olla aika hyvät tai shortsit.
Ei parane olla ruskeaa rantua kalsonkien persauksissa, jos meinaa housut kintuissa kävellä. On se kyllä kumma, että mitä hienoa siinä on olevinaan, kun pitää tietentahtoen näyttää venäläiseltä vankikarkurilta.
Vierailija kirjoitti:
Googlasin nyt roadman style ja tuli kuvia mikä se tyyli on.
Minäkin googlasin. Ei yhtään bokseria vilkkunut missään kuvassa, mutta somppuja kyllä.
Kyllä kai totakin tyyliä voi monella eri tavalla toteuttaa. Täällä meillä nyt sitten on vedetty housut edestäkin liian alas.
Mun mielestä legit ihan solidi tyyli.
M17
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä kuulostaa. Varmasti tiukka pylly olisi hellästi työntyä sisään palleja myöten. <3
M55
Mun yks entinen tuttava on just sun tyyppinen törkyturpa. Kuusikymppinen, ruma, epäsiisti ja yksinäinen. Ei kelpaa kenellekään naiselle. Alkokin maistuu. Hyi.
Ei minua naiset kiinnostakaan vaan pikkupoikien pyllyt.
M55
Vaikka ootkin trolli niin pistäähän se miettimään kun murrosikäiset kulkee tuolla peppu esillä ja ilmeisesti etumuskin. Tässä yksi hyvä syy nostaa niitä housuja.
Mikä helvetin trolli? Persepillu paras pillu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä legit ihan solidi tyyli.
M17
Ai pojilla vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P15
Eri vastaa. Kotona vai muualla. Eikö voi sitten vetää paksumpia kalsonkeja, ettei haittaa niin. Ei kai ulkopuoliset ala sitä tuijottamaan, varsinkaan vanhat ihmiset. Eli antaa palaa.
Oiskomaikamkertoa, että muiden silmissä näyttää kuin kulkis vaipat housuissa (roikottaa muita housuja) tai vaihtoehtoisesta pazkat housuissa
Toki sitä saa näyttää vajaaälyiseltä muille jos haluaa
Voi ei, 38, toi on jo aika hurjaa. Eikö sun poikaa häiritse tuo ollenkaan?