Teinipojalla lyhyet paidat ja housut roikkuu niin että "kaikki" paistaa?
Missä vaiheessa alatte puuttua lastenne pukeutumiseen? Meillä poika, 14v, seuraa muotia ja kavereiden pukeutumista ja näyttää sellaiselta roadmanilta. (Ei toki kulje puukko kädessä ryöstelemässä ikätovereitaan.) Siihen pukeutumiseen kuuluu, että housut, on ne sitten kapeat mustat farkut tai kapeat collarit, roikkuu alhaalla ja paidat ei kuitenkaan ole kovin pitkät.
Nyt poika laskee housujaan niin alas, että ne paljastavat bokserit sekä edestä että takaa, kun paidat ja takki ei ole pitkiä. Siis suomeksi sanottuna pojalla vilkkuu sekä takapuoli että, no, vastaavat paikat etupuolelta (bokserien peittämänä toki). On kuulemma ihan ok ja tavallista eikä mun pidä siitä välittää. Mielestäni menee ihan överiksi tuo?
Kommentit (113)
Aika monta vyötä meni aikanaan itseltänikin poikki sen takia että se vyö on jossain puolivälissä reissiä. Pidemmän askeleen kun ottaa tai vaikka lähtee juoksemaan bussiin niin NAPS vaan ja sitten oitsella kädellä housunkauluksesta kiinni etteivät tykännään tipahda.
Hävettäisi jos ei naurattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta vyötä meni aikanaan itseltänikin poikki sen takia että se vyö on jossain puolivälissä reissiä. Pidemmän askeleen kun ottaa tai vaikka lähtee juoksemaan bussiin niin NAPS vaan ja sitten oitsella kädellä housunkauluksesta kiinni etteivät tykännään tipahda.
Hävettäisi jos ei naurattaisi.
Miten siinä pystyy edes kävelemään? Miten isoja housuja oikein pidit?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan antaisi suomalaisen lapseni pukeutua miksikään roadmaniksi?? Vähän kasvatusta kehiin ja opastusta miksi ei kannata pukeutua kehitysmaarikollisten tyyleihin.
Kuule ei tollasta voi alkaa ohjailla, kyllä teini pukeutuu niin kuin haluaa. Pahimpia ylilyöntejä voi yrittää suitsia mutta kavereiden malli ratkaisee.
Googlasin nyt roadman style ja tuli kuvia mikä se tyyli on.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaatetukseen puutu. Älä myöskään hiusleikkuuksiin tai värjäämisiin. Ne on kaikki tilapäistä joista pääsee eroon. Mutta jos alkaa tulla tatuointeja tai lävistyksiä niin silloin jyrähdät.
14-vuotiaalla tatuointeja? :D
Vierailija kirjoitti:
Googlasin nyt roadman style ja tuli kuvia mikä se tyyli on.
Ruma tyyli on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä kuulostaa. Varmasti tiukka pylly olisi hellästi työntyä sisään palleja myöten. <3
M55
Mun yks entinen tuttava on just sun tyyppinen törkyturpa. Kuusikymppinen, ruma, epäsiisti ja yksinäinen. Ei kelpaa kenellekään naiselle. Alkokin maistuu. Hyi.
Ei minua naiset kiinnostakaan vaan pikkupoikien pyllyt.
M55
Vaikka ootkin trolli niin pistäähän se miettimään kun murrosikäiset kulkee tuolla peppu esillä ja ilmeisesti etumuskin. Tässä yksi hyvä syy nostaa niitä housuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä kuulostaa. Varmasti tiukka pylly olisi hellästi työntyä sisään palleja myöten. <3
M55
Mun yks entinen tuttava on just sun tyyppinen törkyturpa. Kuusikymppinen, ruma, epäsiisti ja yksinäinen. Ei kelpaa kenellekään naiselle. Alkokin maistuu. Hyi.
M55
Vaikka ootkin trolli niin pistäähän se miettimään kun murrosikäiset kulkee tuolla peppu esillä ja ilmeisesti etumuskin. Tässä yksi hyvä syy nostaa niitä housuja.
Milloin tulisit työntymään mun pieneen peppuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55
M55
Milloin tulisit työntymään mun pieneen peppuun?
Oletko sellainen pieni lutkapoika?
M52
Kieltämättä vähän erikoista jos teinipojat haluavat esitellä pullottavaa etumusta toisilleen. Nuorison muotia ei kyllä pysty ymmärtämään.
Se on muoti sellanen nyt että merkkivyö ja merkkibokserit ja niiden pitää näkyä. Meillä poika 17v pukeutuu tuohon tyyliin myös ja housut menee perskannikoiden alapuolella mutta takki on lyhyt eli tosiaan ne bokserit näkyy ihan koko ajan. Turha siitä on huomautella.
Vierailija kirjoitti:
Se on muoti sellanen nyt että merkkivyö ja merkkibokserit ja niiden pitää näkyä. Meillä poika 17v pukeutuu tuohon tyyliin myös ja housut menee perskannikoiden alapuolella mutta takki on lyhyt eli tosiaan ne bokserit näkyy ihan koko ajan. Turha siitä on huomautella.
Mites ne etupuolelta menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkut on vinossa niin että edestä peittyy kalleudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkut on vinossa niin että edestä peittyy kalleudet.
No sehän meillä onkin hullusti, kun pojalla on edestä ne housut yhtä alhaalla kuin takaa ja kun paita ei riitä niin... Ei hyvä. AP
Samaa oli 20v sitten. Silloinkin ihmeteltiin miten joillain pysyi housut jalassa. Jos positiivista haluaa, niin ainakin kulkee puhtaissa kalsareissa.
Viiden vuoden päästä tulee sitten chinot ja ns smart casual muotiin. Sitten joku räväkkä kasari tai ysäri. Niin se vain menee.
Ap älä viitti sille huomautella, eikö oo hyvä et sitä kiinnostaa ulko näkö..
P15
Just näin ja sitä ei häpeillä ollenkaan, että ne bokserit vilkkuu sieltä. Ja jos se nyt takaa vielä meniskin, mutta kun ne näkyy etupuoleltakin ja hahmottuu kaikki. Se on melkein paljastelua jo.