Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstajauhajat

Vierailija
07.01.2024 |

Kuka on mielestäsi palstan ärsyttävin, saman levyn soittaja?

Kommentit (246)

Vierailija
181/246 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klittapapitar on mun mielestä ihan ok fanaatikko.

Mutta mitä en voi sietää, ovat Jorman jutut. Oli puheenaihe tai kysymys mikä hyvänsä, niin Jorma alkaa jauhaa siitä miten hyvin hänellä ja hänen vaimollaan ovat asiat ja ovat muuten olleet jo 50 vuotta ja edelleen nussivat päivittäin ennen aamiaista ja iltapalan jälkeen ja viisi kertaa siinä välissä.

Vierailija
182/246 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain vulvan kauneus on merkityksellistä ja antoisa puheenaihe. 

Sinäkö se olit bruutukseni, jos ei kerran KH. Kenen iholle se meni?  Tämä pappa ei ole poistanut ainakaan mitään, ei ole tapana. Jos en pärjää sanailussa, niin olen pärjäämättä. Poistaminen on raukkamainen teko ja sillä myöntää itselleeen olevansa hävijäjä. Munattomia on he, jotka ei seiso omien sanojensa takana.

Nyt vain sinulta unohtui kertoa millaisesta pillusta kiihotut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/246 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain vulvan kauneus on merkityksellistä ja antoisa puheenaihe. 

Sinäkö se olit bruutukseni, jos ei kerran KH. Kenen iholle se meni?  Tämä pappa ei ole poistanut ainakaan mitään, ei ole tapana. Jos en pärjää sanailussa, niin olen pärjäämättä. Poistaminen on raukkamainen teko ja sillä myöntää itselleeen olevansa hävijäjä. Munattomia on he, jotka ei seiso omien sanojensa takana.

Nyt vain sinulta unohtui kertoa millaisesta pillusta kiihotut. 

offtopic: Sehän ei ollut tämän ketjun aihe. Minusta olet pyrkinyt olemaan näiden kanssa tarkkana, miksi nyt itse lipeät sellaiseen? Ethän vain trollaa?

Vierailija
184/246 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki harjoitan off-topickia, ei se ole trollaamista. 

Tarkkana nyt siellä, aikuiset ja koulutetut ihmiset!

- pillut ovat oikein ihania ja suloisia; fakta. 

Vierailija
185/246 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen hulluna klitorikseen! Miksi se olis negatiivinen asia, aivan upea juttu, ja oikein käytettynä tuo meille miehillekkin paljon nautintoja.

Näin se on. Ihana osa vulvaa!

Kirjoitetaan miehillekin oikein hyviä loppuviikon toivotuksia. 

Vierailija
186/246 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan mieheni kullia, vaikkaen sillä pelkästään saakkaan. Sillä on kiva leikkiä, se on ihana katsella; ihan vaikka sen kasvaminen on superia. Ja kun sitten se leikkii pillunhuulilla; se vasta onkin. Ja suussa; kuinkas se sielläkin kas kummaa kasvaa vaikka ihan pienestä äkkiä isoksi. Hän se osaa myös minut sytyttää hetkessä, ja antaa sen nautinnon mikä syvintä on.

Sen omistaja se vasta onkin ihana; sellainen upea mies että muut kalpenee hetkessä, yhä vieläkin, vuosien mentyä.

Vierailija
187/246 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo tykkää saada kalua sisälleen oijein paljon mutta sitä ennen tekee orkun pienellä sauvavibralla klitoriksen varren päältä. 

- Muistutan tässä yhteydessä että jokainen vastaa orgasmeistaan itse. 

Vierailija
188/246 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin pysyttiin taas aiheessa. oikein makliesimerkit kahdesta palstaidiootista

Vierailija
189/246 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvin pysyttiin taas aiheessa. oikein makliesimerkit kahdesta palstaidiootista

Tuo on sitä metakeskustelua. 

Kyllä pillu seksipalstalle kuuluu mutta keskustelijoista keskusteleminen sekä ad hominem ei koskaan, minnekään.

Vierailija
190/246 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano Pate saa ääneni. Olen ensimmäistä kertaa tälle vuotta lukemassa uusia ketjuja, niin lähes jokaisesta löytyy yksi tai useampi papan postaus.

Vierailija
191/246 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano Patelle ääni täältäkin. On ohittanut klitorishullun jankkaamisen jalossa taidossa, vaikka pitkään uskoin ettei se ole mahdollista.

Onpa keskustelun aiheena uppotukkien merkitys syvänmeren kalojen sukupuolielämään, tai seksin mahdollisuuksiin avaruussukkulan painottomissa olosuhteissa, niin vaimon pillun nuolenta, piilohomot, vässykät, mankelipilluorgasmit, kissan nosto pöydälle, miesten (=siis niitten kaikkien muitten miesten kuin Paten itsensä) peiliinkatsominen, pillun nuolenta, ja nuorena tehty lupaus singahtavat keskusteluketjuun yhtä varmasti kuin Helena Ahti- Hallbergin tissit tanssiohjelman tuomaripöydän takaa.

Vierailija
192/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallista, että jos tänne seksipalstalle kirjittelee, etenkin persoonallisesti, saa haukut niskaansa. Eikös tänne ole tarkoitus seksistä kirjoittaa?

Ja miksi hän joka kirjoittaa naisten asioista ja siitä klitoriksesta ja sen toiminnasta, on HULLU.

Kalujen pituuksista ja muista mitoista saa rauhassa jauhaa niin paljon kuin sielu sietä, samoin huo.ista, pano asennoista ja miten mies parhaiten nautti,jne jne ilman minkäänlaista närää, noin suunnilleen.

Ei taida naisen nautinnot olla yhtään tärkeitä.

Ja netissähän saa huudella mitä sattuu, puhuukohan ihmiset oikeassakin elämässä yhtä typerästi toisilleen.

Vierailija
193/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pano Pate saa ääneni. Olen ensimmäistä kertaa tälle vuotta lukemassa uusia ketjuja, niin lähes jokaisesta löytyy yksi tai useampi papan postaus.

Kannattaisiko edes vähän katsoa milloin kommenttini on kirjoitettu. Täällä kun näyttää olevan tapana nostaa aikaisempien vuosien keskusteluita uudestaan framille. Ei kiinnosta itseänikään lukea mitä joskus on tullut kirjoitettua. Kirjoitain aina siihen keskusteluun mihin minulla on sanottavaa ja siihen keskusteluun liittyvää asiaa. Vanhoja juttuja en muistele, eikä tarvitse muistella, koska en koskaan kirjoita mitään mikä ei pitäisi paikkansa. Siten ei ole vanhoja valheita, mitä pitäisi yrittää muistaa. Ei kuulu tapoihin keksiä omiaan. 

Tämä on tietääkseni keskustelusaitti, jossa on useita säännöllisesti kirjoittavia. Ymmärrän kyllä, että joitain incelleja tai jonneja häiritsee, kun usemmiten olen naisten kanssa samaa mieltä ja naisia puollustan. Naisten ovat aina olleet lähellä sydäntä ja olen viihtynyt heidän kanssa hyvin, samoin naiset minun kanssani. 

Vierailija
194/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kummallista, että jos tänne seksipalstalle kirjittelee, etenkin persoonallisesti, saa haukut niskaansa. Eikös tänne ole tarkoitus seksistä kirjoittaa?

Ja miksi hän joka kirjoittaa naisten asioista ja siitä klitoriksesta ja sen toiminnasta, on HULLU.

Kalujen pituuksista ja muista mitoista saa rauhassa jauhaa niin paljon kuin sielu sietä, samoin huo.ista, pano asennoista ja miten mies parhaiten nautti,jne jne ilman minkäänlaista närää, noin suunnilleen.

Ja netissähän saa huudella mitä sattuu, puhuukohan ihmiset oikeassakin elämässä yhtä typerästi toisilleen.

Niinpä. Haukutko sinäkin kasvotusten kaikkia, jotka ovat eri mieltä kanssasi? Minua olet täällä netissä haukkunut monet kerrat nimittäin. 

Vierailija
195/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Haukutko sinäkin kasvotusten kaikkia, jotka ovat eri mieltä kanssasi? Minua olet täällä netissä haukkunut monet kerrat nimittäin. 

Oleko selvännäkijä? LUULET ehkä, mutta olen täysin kyllästynyt siihen, että minua syytetään ties mistä, mm. olen dissannut naisten orgasmeja (mieletön väite) ja kun olen pyytänyt sanomaan missä ja miten, ei tule vastausta.

Mutta tuohon sanomaasi; etkö ole samaa mieltä kirjoituksestani? Vai puhutko mitä puhut kun katsot, että sulla on siihen oikeus, kun luulet että juurikin MINÄ olen jotain sun mielestä pahaa kirjoittanut sinusta, Ihmisestä jota en tunne lainkaan. En tiedä edes oletko mies vai nainen.

Vierailija
196/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen täytyy yrittää päteä palstalla ja muistella menneitä, kun tänä päivänä ei enää pillu kostu eikä melakaan tuota orkkuja vaimolle.

Vierailija
197/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä puheenvuoro sopii niin täydellisesti siihen, mitä aloituksessa kysyin.

Ymmärrätkö sinä tämän? Tuskin.

Vierailija
198/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu se naisten nautinnoistakin keskustelun salliminen olevan pitkälti kiinni siitä kuka sanoo ja mitä sanoo. Jos ei halua omasta elämästään valehdella vaan kertoo rehellisesti että pantava on ihan naisen mieliksi, vaikka itse perustaisi enemmän muunlaisestakin seksistä, niin voi ei, missä on ne naiset itse kertomassa, miksi miehet puhuvat naisten puolesta, älähtää joku välittömästi. Jos taas kertoo että on nuollut naisen orgasmista toiseen, niin oletettavasti se sama joku on ylistämässä, miten on kerrankin fiksu mies. Miksei nyt ihmetellä, missä on ne naiset itse kertomassa, miksi mies saa puhua naisen puolesta että mistä hän nauttii? Näetkö mitään ristiriitaa tässä?

Niin, ja ne naiset itse kertomassa. Siis jokaikiseen ketjuunhan, jossa kysellään että tarvitaanko sitä kalua vai ei tai että saako niitä orgasmeja panemalla vai ei, ilmoittautuu useita naisia jotka tykkäävät ja saavat. Ja aina on myös miehiä, jotka kertovat, että suuseksi toimii rouvalle parhaiten. Näitä ei ilmeisesti kuitenkaan lasketa, koska ne sotivat niin pahasti sitä maailmankuvaa vastaan, joka toimii tämän nautintokeskustelun moottorina.

Vierailija
199/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ehdokkaani on KETJUJEN POISTATTAJA, joka on ollut todella aktiivinen viime aikoina. Ketjut lähtee alta kun olet vastaamassa ja ne ovat jopa olleet paremmasta päästä, eli jankkaamisvapaita.

Haluaisko asianomainen tulla selittämään motiivejaan?

Vierailija
200/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen täytyy yrittää päteä palstalla ja muistella menneitä, kun tänä päivänä ei enää pillu kostu eikä melakaan tuota orkkuja vaimolle.

No enpä muistanut, että sinunlainen oksennuskin on saitilla. Tietävinään aina muiden asiat paremmin kuin he itse. Herää heti unestaan, kun tahallaan mainitse sanat mahtikalu, oravapillu tai mankeloiva pillu. Ilmeisesti kaikki niitä mista on kateellinen. Koita nyt hankkia jo oma elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi