Palstajauhajat
Kuka on mielestäsi palstan ärsyttävin, saman levyn soittaja?
Kommentit (246)
Kiltit pojat ei päässy ikinä juhliin yläasteella
Kielteiset kannanotot todennäköisesti jarruttavat osaa palstan ihmisiä kehittymästä, vaikka enemmistö täällä seksi-palstan lukijoista toki suhtautuu toisten ihmisten luonteen kehittymiseen positiivisemmaksi ja lähetettyihin negatiivisiin kirjoituksiin epäilevästi niin valtaosa täällä palstalla jopa ainakin periaatteessa uskoo hyvän voittoon myös näitten vähemmän ymmärtävien kohdalla tai ainakin lopulta.
Se on hyvä tietää kyllä kaikkien täällä.
Täällä on näin naisenkin näkökulmasta pippeliään mittaavat tai sen mitoillaan kehuvat ovat rasittavimpi niin täällä kuin irl.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi taruolentoa joista on paljon kuultu mutta liekö heitä oikeasti olemassakaan:
Klitorishullun mies.
Pano- paten vaimo.
Mä olen aika varma, että KH:n mies on kumimuna.
"Karvat eivät haittaa suuseksin antamista"-jankuttaja
Vierailija kirjoitti:
Monisuhteiset
Tätä nyt ei voi pitää kuin kiitos mielipiteestänne, olen sen noteerannut -tyylisenä avautumisena.
Mukavaa loppuviikkoa! :)
Minä ainakin olen hulluna klitorikseen! Miksi se olis negatiivinen asia, aivan upea juttu, ja oikein käytettynä tuo meille miehillekkin paljon nautintoja.
Olen kiinnostunut toisten miesten munista ja se pitää minut valveillakin öisin. Töistä ei tahdo tulla mitään kun mietin päivät pääksytysten mikä on sopiva mitta peenikselle, onko liikaa liian vähän paksuutta pituutta. Voj ejj !!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näin naisenkin näkökulmasta pippeliään mittaavat tai sen mitoillaan kehuvat ovat rasittavimpi niin täällä kuin irl.
Paitsi ettet ole nainen, vaan kateellinen pienikullinen mies ja siksi itket jatkuvasti jos joku kertoo isommasta peniksestään. Katkeruus paistaa jatkuvasti läpi eri kirjoituksissa. Etsi itsellesi tarpeeksi pieni pillu ja lopeta valittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettet ole nainen, vaan kateellinen pienikullinen mies ja siksi itket jatkuvasti jos joku kertoo isommasta peniksestään. Katkeruus paistaa jatkuvasti läpi eri kirjoituksissa. Etsi itsellesi tarpeeksi pieni pillu ja lopeta valittaminen.
Nyt sinun pitäisi lopettaa metakeskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Taisi KH jäädä altavastaajaksi naisten orgasmikeskustelussa, niin lähti koko keskustelu kuin kuppa töölöstä. Tuli vastaväitteitä toisilta naisilta.
Olet kyllä todella suuri valehtelija! Itse varmaan poistatit sen, kun nimenomaan tuli naisia jotka sanoivat etteivät ikinä ole mitään yhdyntäorgasmia saaneet..olet oikeasti täys dorka.
ja kas;
Jopa keinotekoisesti emättimen saanut saa emätinorgasmeja, mutta mä en
On maksumuurin takana, mutta siis kyse naisesta jolla todettiin teini-iässä, että hänellä ei ole...
Tämähän heräskin uuteen eloon tämä em keskustelu!! Heureka.
Kuinka joku mies voi vihata noin paljon naista, että poistattaa keskuteluja kun vaarana häviö keskustelussa-
Säälittävä mies reppana.
Vain vulvan kauneus on merkityksellistä ja antoisa puheenaihe.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö se olit bruutukseni, jos ei kerran KH. Kenen iholle se meni? Tämä pappa ei ole poistanut ainakaan mitään, ei ole tapana. Jos en pärjää sanailussa, niin olen pärjäämättä. Poistaminen on raukkamainen teko ja sillä myöntää itselleeen olevansa hävijäjä. Munattomia on he, jotka ei seiso omien sanojensa takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö se olit bruutukseni, jos ei kerran KH. Kenen iholle se meni? Tämä pappa ei ole poistanut ainakaan mitään, ei ole tapana. Jos en pärjää sanailussa, niin olen pärjäämättä. Poistaminen on raukkamainen teko ja sillä myöntää itselleeen olevansa hävijäjä. Munattomia on he, jotka ei seiso omien sanojensa takana.
Se oli varmaan se tässäkin ketjussa aikaisemmin nimetty ja peukutuksista päätellen kannatustakin saanut palstan hiljainen kostaja, joka vain poistaa, ei perustele. Sillä raukalla ei edes ole niitä sanoja joiden takana seisoa, koska ei sitten niin kertaakaan ole järjenvastaista poistoaan perustellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala, että nämä ovat harhaisia. Ei, en ole mies, vaan haluaisin että seksi-osio olisi muutakin kuin pikkupoikien pätemistä.
Minä ihmettelen nyt kyllä moderointia. Eikö heillä ole mitään linjaa, jos vaan joku haluaa poistaa, niin okei poistetaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki naiset laamapaidassa 24/7 ja salkkareita katsomassa. Muunlaisia naisia ei edes ole. Kaikki "vauvanaiset" vihaa seksiä"-hokija on ihan top ykkönen ärsyttävyydessä.
Joo tämä juuri. Viestit on ainakin helppo tunnistaa kun kaikissa viesteissä on vähintään 3 näistä mainittu: vauvanainen, laamapaita, siideri, salkkarit, emansipoitunut, feministi, YÄK.
Seksin vihaamisen lisäksi naiset eivät myöskään halua näyttää kirjoittajan silmiin seksikkäältä ja sekös häntä jaksaa ärsyttää.
Joskus kirjoittaja trollaa naisena, mutta tyylilleen uskollisena eli erittäin huonosti.
Ehkä trollaan, ehkä en. Suikkarin jälkeen sylkemään juoksevat, meikkejä ja hepeneitä vihaavat saavat aikaan vastareaktion. Älä kirjoita kirjoitustaidostani, puhuisit oikeasti mitä miesviha ja feminismi voivat saada aikaan, vaikka yritys olisi kaunis. Seksi on kaunis asia, joillekkin se on juuri se HYI YÖK! Kirjoituksiani ymmärtämättä kysyn oletko tyhmä vai esitätkö netissä sellaista?
Joo tämä juuri. Viestit on ainakin helppo tunnistaa kun kaikissa viesteissä on vähintään 3 näistä mainittu: vauvanainen, laamapaita, siideri, salkkarit, emansipoitunut, feministi, YÄK.
Seksin vihaamisen lisäksi naiset eivät myöskään halua näyttää kirjoittajan silmiin seksikkäältä ja sekös häntä jaksaa ärsyttää.
Joskus kirjoittaja trollaa naisena, mutta tyylilleen uskollisena eli erittäin huonosti.