Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstajauhajat

Vierailija
07.01.2024 |

Kuka on mielestäsi palstan ärsyttävin, saman levyn soittaja?

Kommentit (246)

Vierailija
201/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pano Pate saa ääneni. Olen ensimmäistä kertaa tälle vuotta lukemassa uusia ketjuja, niin lähes jokaisesta löytyy yksi tai useampi papan postaus.

Sen täytyy yrittää päteä palstalla ja muistella menneitä, kun tänä päivänä ei enää pillu kostu eikä melakaan tuota orkkuja vaimolle.

No enpä muistanut, että sinunlainen oksennuskin on saitilla. Tietävinään aina muiden asiat paremmin kuin he itse. Herää heti unestaan, kun tahallaan mainitse sanat mahtikalu, oravapillu tai mankeloiva pillu. Ilmeisesti kaikki niitä mista on kateellinen. Koita nyt hankkia jo oma elämä.

Se ei yllätä, että sinä et jotain muista. Siihen malliin tykität samaa legendaa kerrasta toiseen. Sulla lienee jonkin asteinen orastava muistisairaus.

Kaiken kukkuraksi sun mahtikalullasi ei ole enää mitään oikeaa funktiota. Se ei seiso ilman pillereitä, ei saa oravapillua kostumaan eikä tuota yhtään orgasmia mankelipillulle.

Sen vielä lopuksi lisään, että isoja kaluja on muillakin kuin sinulla. Se mikä sinut ja meidät muut erottaa, on se että me muut emme jauha siitä joka ketjussa. Sulle se puolestaan on ihan jonkinlainen pakko. 

Mee ny nuolemaan sitä pillua...

Vierailija
202/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei merkitse mitään se mitä sanoo, onko asia oikea vai ei, vaan se kenen oletetaan kirjoittavan. Sääli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pano Pate saa ääneni. Olen ensimmäistä kertaa tälle vuotta lukemassa uusia ketjuja, niin lähes jokaisesta löytyy yksi tai useampi papan postaus.

Kannattaisiko edes vähän katsoa milloin kommenttini on kirjoitettu. Täällä kun näyttää olevan tapana nostaa aikaisempien vuosien keskusteluita uudestaan framille. Ei kiinnosta itseänikään lukea mitä joskus on tullut kirjoitettua. Kirjoitain aina siihen keskusteluun mihin minulla on sanottavaa ja siihen keskusteluun liittyvää asiaa. Vanhoja juttuja en muistele, eikä tarvitse muistella, koska en koskaan kirjoita mitään mikä ei pitäisi paikkansa. Siten ei ole vanhoja valheita, mitä pitäisi yrittää muistaa. Ei kuulu tapoihin keksiä omiaan. 

Tämä on tietääkseni keskustelusaitti, jossa on useita säännöllisesti kirjoittavia. Ymmärrän kyllä, että joitain incelleja tai jonneja häiritsee, kun usemmite

Sepä siinä onkin, kun sun postaus toistaa aina samaa kaavaa. Täysin samat lätinät joka kerta, riippumatta siitä, mikä aihe on kyseessä. Keksisit jonkun uuden tarinan välillä

Vierailija
204/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sepä siinä onkin, kun sun postaus toistaa aina samaa kaavaa. Täysin samat lätinät joka kerta, riippumatta siitä, mikä aihe on kyseessä. Keksisit jonkun uuden tarinan välillä"

No sinäpä sen sanoit, keksisit jonkun uuden tarinan välilllä, eikä aína samaa keksittyä oksennusta. Minä en tarinoita keksi vaan kerron elävästä tai eletystä elämästä. Joten jos ei kiinnosta älä lue äläkä täällä poraa.  Ei v.ttu voisi vähempään kiinnostaa. 

Vierailija
205/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täysin mielisairas hullu joka kyselee siitä miten Halla-aho äänesti Venäjä-pakotteista! Mitä se kenellekkään kuuluu Suomessa on sellaine juttu kuin vaalisalaisuus eikä kenenkää tarvi kertoa miten äänesti! Menis nuo huutelijat kouluun ja opiskelis vähän miten Suomalaiset tekee nämä asiat tämä ei ole mikään Venäjä jossa opposiio ja muut sekopäät voi huuella mitä tahansa!

Vierailija
206/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sepä siinä onkin, kun sun postaus toistaa aina samaa kaavaa. Täysin samat lätinät joka kerta, riippumatta siitä, mikä aihe on kyseessä. Keksisit jonkun uuden tarinan välillä"

No sinäpä sen sanoit, keksisit jonkun uuden tarinan välilllä, eikä aína samaa keksittyä oksennusta. Minä en tarinoita keksi vaan kerron elävästä tai eletystä elämästä. Joten jos ei kiinnosta älä lue äläkä täällä poraa.  Ei v.ttu voisi vähempään kiinnostaa. 

Sen verran näytti kuitenkin kiinnostavan, että vaivauduit vastentahtoisesti vastaamaan.

-eri-

Vierailija
207/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano Pate ja KH. Molemmat ovat eläneet niin syvällä omissa pikku tynnyreissään, että oikeastaan ymmärrän ihan hyvin, mistä se saarnaaminen oikein kumpuaa.

Keskustelu niiden kanssa ei onnistu, koska molemmat haluavat olla oikeassa. Muut tekee väärin, he oikein. Siksi tää on tämmöstä. Ihan kuin olisi pikku lasten kanssa tekemisissä.

Vierailija
208/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pano Pate ja KH. Molemmat ovat eläneet niin syvällä omissa pikku tynnyreissään, että oikeastaan ymmärrän ihan hyvin, mistä se saarnaaminen oikein kumpuaa.

Keskustelu niiden kanssa ei onnistu, koska molemmat haluavat olla oikeassa. Muut tekee väärin, he oikein. Siksi tää on tämmöstä. Ihan kuin olisi pikku lasten kanssa tekemisissä.

No kun olet niin ultraviisas ja osaat vastata, niin mikä siinä klitoriksessa on huonoa? Ja miksisiitä ei travitsis puhua, mutta huor..ta ja kalun mitoista kyllä ja alituiseen.

Mielenkiinnolla odotankin vastausta, jos sitä nyt tulis.

Vierailija
209/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sun elämässä kovin paljon ole tapahtunu, ku aina kirjoitat ne samat asiat

Vierailija
210/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olet niin ultraviisas ja osaat vastata, niin mikä siinä klitoriksessa on huonoa? Ja miksisiitä ei travitsis puhua, mutta huor..ta ja kalun mitoista kyllä ja alituiseen.

Ei klitoriksessa ole mitään huonoa. Sinä keskität kaiken pelkästään klitorikseen ja näin ei kaikilla ole. Ehkä kohdallasi on. Anaaliseksistä voi saada mahtavia orgasmeja, samoin emätinorgasmi on totta ja klitoris on kyllä herkkä hyväilyillw. Rinnat ovat myös osa kehoa, joista toiset saavat orgasmeja. Unohdat kokonaisvaltaisesti muut kuin itsesi. Ja en ole tuon kommentin kirjoittaja. Pano Pate on säälittävä olemattomassa uhossaan.

Vierailija
211/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki monisuhteisuuden ja polyamorian hehkuttavat. Eivät ymmärrä millaista tuhoa saavat aikaan.

Henkilökohtaisesti minulla ei ole väliä muiden mielipiteistä, mutta se mikä ärsyttää on ylläolevan kaltaiset heitot jossa ei ole minkäänlaista perustetta, puhumattakaan faktoista.

Tuo kommentoija ei pysty perustelemaan tuota heittoaan koska hänellä ei ole selvästikään asiasta kokemusta, eikä varsinkaan faktaan pohjautuvia tutkimustietoja. Siitä syystä hän putoaa automaattisesti mielenvikaisten kastiin ilman että on koskaan edes tuonut mitään muuta vastaavaa esiin mikä osoittaisi hänen olevan mielisairas.

Vierailija
212/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan sulle samalla tavalla, kuin sinkin teet. Eli en vastaa yhtään mitään, mutta annan alapeukun.

Vierailija
213/246 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet ihanan fiksu. Mutta empä muuta odottanutkaan. Näin ne asiat selviää...

Vierailija
214/246 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo asiallisesti ole totta. Siis useimmille naisille se klitoris on se helpoin tapa, tutkitusti.

Mutta kyllä minä ihan naisten kaikista nautinnoista puhun. Ja itse olen kertonut miten minä saan kyllä ihan yhdynnässä.

Mutta en  minä kaikkien asioiden puolesta puhu, en erikoiseti homojen tai lesbojenkaan, eikä ole mitään heitä vastaankaan.

Sen sijaan minua on haukuttu ties miksi, ja eihän mulla ole miestäkään, ja mulla on tunnoton pillu ym ym aivan daijuja väitteitä.

Ja senkin olen sanonut montakin kertaa, että jokainen nainen saakoon orgasminsa miten saa ja haluaa, kaikki nautinto naisille on erinomaista, ja siksi en tajua miksi muuta väitetään.

Vierailija
215/246 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo asiallisesti ole totta. Siis useimmille naisille se klitoris on se helpoin tapa, tutkitusti.

Mutta kyllä minä ihan naisten kaikista nautinnoista puhun. Ja itse olen kertonut miten minä saan kyllä ihan yhdynnässä.

Mutta en  minä kaikkien asioiden puolesta puhu, en erikoiseti homojen tai lesbojenkaan, eikä ole mitään heitä vastaankaan.

Sen sijaan minua on haukuttu ties miksi, ja eihän mulla ole miestäkään, ja mulla on tunnoton pillu ym ym aivan daijuja väitteitä.

Ja senkin olen sanonut montakin kertaa, että jokainen nainen saakoon orgasminsa miten saa ja haluaa, kaikki nautinto naisille on erinomaista, ja siksi en tajua miksi muuta väitetään.

Kaikkien naisten nautinnosta puhut, jos kysymys on klitoriksesta. Ja jokainen saakoon miten saa ja haluaa, mutta väärässä ovat jos tuntoaistia on vaikka myös anaalissa. Muistat muistuttaa ainakin siihen väliin, että SILTI klitoriksesta koskemalla saa ENITEN naisia. Sä lyttää muita ja jos joku (nainen) kommentoi muuta ni sä itse alat väheksymään sitä. Ainakin muistutat klitoriksen merkityksestä. 

Sä et puhu tosiaan kaikkien puolesta. Ainoastaan klitorista koskettamalla saavien puolesta. Et naisten yleisesti. 

Vierailija
216/246 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naisten nautinnosta puhut, jos kysymys on klitoriksesta. Ja jokainen saakoon miten saa ja haluaa, mutta väärässä ovat jos tuntoaistia on vaikka myös anaalissa. Muistat muistuttaa ai

Hevon paskaa...ja tiedät sen, kunhan jauhat.

Vierailija
217/246 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki alkanut, työkseen palstalla jankkaavat ovat palanneet töihin.

Vierailija
218/246 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki alkanut, työkseen palstalla jankkaavat ovat palanneet töihin.

No nyt oli painavaa puhetta seksistä! Jatka samaan malliin.

Vierailija
219/246 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta tässä on, että nyt palstajankkaajat valtasivat jo tämänkin aiheeltaan terapeuttisen ketjun. Seuraavaksi iskee parkki-pirkko, joka poistattaa koko ketjun.

Vierailija
220/246 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimpiä aloituksia on nämä "Kysy mitä vaan, nainen/mies vastaa". Nämä haastateltavat on ihan älyttömiä. Joku tulee palstalle ja haluaa, että häneltä kysytään jotain. Onko sinulla iso muna? Joo on 16,6cm. Aijaa. Mitä helvettiä me teemme näillä tiedoilla? Miksi ei voi vaan keskustella aiheesta joka kiinnostaa tai tehdä aloituksen aiheesta mistä haluaa jutella? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme