Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstajauhajat

Vierailija
07.01.2024 |

Kuka on mielestäsi palstan ärsyttävin, saman levyn soittaja?

Kommentit (246)

Vierailija
141/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moi kaikilla suomalaisilla täällä tuntuu olevan se:

' maailmanpienim#lkkusinpienit#ssisin S i e l u ' ?

tai ehkä..

(olen vain niin kuin aina täällä..) -

..oikeassa?

*Tottå.*

Vierailija
142/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leboilla tai yhdyntäorgasmeja saamattomilla saa olla seksiä ihan kuinka paljon tahansa, muttei tartte tulla dissaamaan kulleja ja yhdyntäorgasmeja.

Siitä kyse.

Sellaiset kullilliset, jotka väittävät naista paremmin  tietävänsä mistä ja miten nainen nauttii, saakin dissata. He ovat just niitä, joiden naiset eivät ikinä saakkaan, vaan feikkaavat. Nämä pullistelijat ovat ihan pohjanoteerauksia. Lesboilla on oikeus omiin juttuihinsa ja se heille suotakoon.

Minusta mieskin voi hyvin kommentoida omien naiskokemustensa pohjalta. Ei naisetkaan voi kommentoida kuin omasta näkökulmastaan. Jos miehellä on ollut useampikin naispuolinen seksikumppani, ja naisella ei yhtäkään, niin onhan siinä sitten miehellä jonkinlaista sellaista näkemy

Minä olen kaiken asiantuntija. Kuten Perhe on Pahin sarjan Archie Bunker, "there are three things I know everything about, and those are: midget wrestling, baseball and everything else."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kullillaan kehuvat misogynistit

Toi sun logiikka ei oikein istu. Haukut sellaisia miehiä naisvihaajiksi, jotka ovat antaneet naiselleen satoja tai tuhansia yhdyntäorgasmeja. Naisviha saa kyllä ihan uuden käsityksen, jos kiimainen naiselleen orgasmeja kullillaan paneva mies on naisvihaaja. Veikkaan, ettei hänen naisensa tunne kyllä tuota vihaa, ellei sitten sekoita eläimellistä ottamista vihaksi??

Kyllä nämä orgasmeja saaneet naiset ovat halunneet niitä halukkaasti jatkossakin. Oma vaimo ainakin halusi monta kertaa viikossa ja oli harvinaisen pettynyt, jos yksikin jäi välistä pois. Mutta toki itsekin vihannut vaimoani ja nuollut siksi  pilluakin jo koko ikäni ja kullikin ollut pyydettäessä aina käytössä ja on kyllä käytettykin.

No kato! Tulihan se Pate tähänkin ketjuun kirjoittamaan TAAS sen saman litaniansa

Vierailija
144/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi.

Kielteiset seksuaalisetstereotypiat todennäköisesti jarruttavat osaa palstan vaki-r#nkkaaajista, vaikka enemmistö täällä seksiä (kumppanin kanssa) harrastavista lukijoista toki suhtautuu nuorempien r#nkkaajien kielteisiin ns.seksistereotyyppisiin kirjoituksiin palstalla jopa ainakin periaatteessa myös ihan myönteisesti.

Se on kyllä hyvä.

Vierailija
145/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaaminen kannattaa aina, toki myös  jörniminen!

Vierailija
146/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörkka liukastui Loirin spermaan, vai miten se meni?

Vierailija
147/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika latteaa: mies antaa yhdyntäorgasmeja, joten ei voi olla naisvihaa.

Siis mieshän panee itselleen, ei sen kummempaa.

Ja mikä ihmeen yhdyntäorgasmi taas. Ja mies siis antaa...hallelujaa.

Kullillaan paneva mies, milläs muulla se mies itselleen orgasmit panis, aivan kuin olis paraskin sankari! Niin absurdia kuin voi.

Vierailija
148/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullillaan paneva mies, milläs muulla se mies itselleen orgasmit panis, aivan kuin olis paraskin sankari! Niin absurdia kuin voi.

Kuinka niin absurdia? Vaginapenetraatiolla sinutkin on siitetty. 

Vierailija
149/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos varma? Ei seksiä nyt kyllä harrasteta vain lapsentekoa ajatellen..monilta meen paljon uhrauksi siihen, jottei niitä tulisi.

Vierailija
150/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkos varma? Ei seksiä nyt kyllä harrasteta vain lapsentekoa ajatellen..monilta meen paljon uhrauksi siihen, jottei niitä tulisi.

Kyllä mä olen varma että joku mies, oletettu isäsi, on nussinut äitiäsi vaginaan, lauennut sinne ovulaation aikana ja solupallo on alkanut jakautumaan. 

Vierailija
151/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen varma että joku mies, oletettu isäsi, on nussinut äitiäsi vaginaan, lauennut sinne ovulaation aikana ja solupallo on alkanut jakautumaan. 

Juu, eikö ollut oletettu vaan ihan isäni, ja heillä olikin tarkoitus saaga lapsi alulle.

Aina pitää puhua pahasti, mies kun on.

Muttaitse esim. olen yrittänyt lapsien tuloa estellä, kun jo 2 ihanaa on. Mutta ei päe enää tul, mies vasektoitu, ja minulta kohtu sittemmin pois.

Joten saamme ajella kuinka haluamme!

Vierailija
152/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa latteaa, kun vaimo ei ole koskaan suostunut seksiin ilman yhdyntää. Ei edes vieläkään, vaikka saanut omansa jo suuseksillä ennen yhdyntää. Ekat  3-4 vuosikymmentä ei suostunut saamaan suuseksillä kuin harvoin,  aina halusi ja sai yhdynnöissä. Ihan itse otti kalullani omat orgasminsa. Olisi varmaan sinun mielestä pitänyt kieltäytyä?? 

Että sellainen sankari, vaimo saanut itse valita ja toteuttaa. On ollut varaa valita millä saa, koska olen myös nuollut ja sormettanut hänen pilluaan koko ikäni. Jos tarkkoja ollaan niin kaikesta ajasta on mennyt nuolemiseen ja sormettamiseen 3/4 osa ja yhdyntöihin vain 1/4. Että näin yksipuolista jörnimistä. Vaimo saanut koko ikänsä pillun nuolemista,sormettamista ja kullia joka viikko, joten eipä tuo ole valittanut kohtataloaan. Todellista naisvihaa tosiaan. Toki joku voi pitää sitä, etten ole muille naisille jakanut. Olen ymmärtänyt, että naiset haluaa rehellisen, luotettavan ja uskollisen miehen, (siis ei uskonnollisen miehen).

Vierailija
153/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pappaa, kun ei taaskaan tajunnut, vaan jauhaa ja kelaa vanhoja juttujaan. Etkö tajunnut, ettei taaskaan ollut sun vaimstas kyse, vaan ihan yleisesti. Jotkut naiset nääs haluavat itse päättää, ei vaan olla alustana.

Vierailija
154/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pappaa, kun ei taaskaan tajunnut, vaan jauhaa ja kelaa vanhoja juttujaan. Etkö tajunnut, ettei taaskaan ollut sun vaimstas kyse, vaan ihan yleisesti. Jotkut naiset nääs haluavat itse päättää, ei vaan olla alustana.

No selitäpä sinä siten viisaampana, miten mies voi olla naisvihaaja jos panee ja antaa naiselleen naisen haluamia orgasmeja yhdynnässä. Vai yritätkö väittää, ettei nainen haluasi yhdynnässä jos saisi valita. Harvempi nainen taitaisi kieltäytyä yhdyntäorgasmeista, lesboja lukuun ottamatta. 

Mitä naisen päättämiseen tulee, niin  nainen päättää jos haluaa. Miehellä ei ole siihen osaa eikä arpaa. Mies ei naistaan omista tai sitten on jossain pahasti vikaa. Omakin vaimo on päättänyt aina miten halunnut.

Vierailija
155/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kaksi voisitte jo pitää turpanne kiinni. Juttunne on jo niin last season.

Vierailija
156/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No selitäpä sinä siten viisaampana, miten mies voi olla naisvihaaja jos panee ja antaa naiselleen naisen haluamia orgasmeja yhdynnässä. Vai yritätkö väittää, ettei nainen haluasi yhdynnässä jos saisi valita. Harvempi nainen taitaisi kieltäytyä yhdyntäorgasmeista, lesboja lukuun ottamatta. 

Mitä naisen päättämiseen tulee, niin  nainen päättää jos haluaa. Miehellä ei ole siihen osaa eikä arpaa. Mies ei naistaan omista tai sitten on jossain pahasti vikaa. Omakin vaimo on päättänyt aina miten halunnut.

näin se sanoi mullekin viime yönä

157/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Fica oikeesti vai leikisti hullu. Veikkaisin viimistä vaihtoehtoa. Varttihullu.

Kuinka niin? Fica tuottaa Ihan päteviä postauksia. Palstan yleisen arvostuksen mukaan hän on myös täysin monogaminen jolle ei seksibileet ja muiden kanssa paneskelu maistu. 

:D Varttihullu houkuteltu paikalle.

Jokaisella on oikeus mielipiteisiin, ni anna ny toisen olla sitä mieltä :)

Mutta joo, avoimiin suhteisiin en kyllä rupeis vaikken oliskaan naimisissa. Mut oon naimisissa ja ei tosiaan kiinnosta paneskelu, ku oman miehen kanssa. Seksiasioista juttelen kodin ulkopuolella ainoastaan täällä. 

Ja voin olla just niin hullu, kun kuvittelet mun olevan :)

N47

Vierailija
158/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viihdettä ilmassa! KH ja pano- pappa tukkanuottasilla! Oluet ja popcornit pöytään! Kumpi voittaa: klitoriksen kutina vai papan vaimon munankaipuu? Tonight only! Liput lippupisteeltä, tai ticketmasterista!

Vierailija
159/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi taruolentoa joista on paljon kuultu mutta liekö heitä oikeasti olemassakaan:

Klitorishullun mies.

Pano- paten vaimo.

Vierailija
160/246 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään heti uusi jauhaja joka alkanu ärsyttään: Ficaksi-epäilijä. Kirjottaa moneen ketjuun missä fica ei edes kirjoita, et täytyy olla fican kirjoitus ja onkohan kuitenkin mies. Tullut vastaan monessa aloituksessa nyt lähiaikoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä