Käytiin kauppakeskuksessa, jossa on vierekkäin CM ja Prisma. Ihmeteltiin, että väkeä menee CM:ään vaikka Prismassa on halvemmat hinnat
Yritettiin kysellä, että miksi haluavat maksaa enemmän SAMASTA tuotteesta. Emme saaneet kuin tiuskintaa vastaukseksi. Vartijat tulivat ohjaamaan meidät pois. Ihmettelemme vieläkin. Miten on mahdollista, että halutaan maksaa enemmän SAMOISTA tuotteista? Pikkupoikamme sen kiteytti niin, että vieläkin on vedet silmissä: hulluja on monenlaisia. 😂
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä. Ihanko oikeasti ihmiset miettii sitä missä on halvimmat hinnat? Mä en ole IKINÄ laskenut ruokaostosten hintaa, ja olen 54v. Käyn just siellä kaupassa kulloinkin kuin sillä kerralla huvittaa. Koskaan ei ole rahat loppuneet ja säästöönkin on jäänyt. Citymarketissa on kiva käydä kun siellä on laadukkaampaa tavaraa, näytteillepano on siisti, hyvä liha/kalatiski jne
Meillä taas Prismassa on parempi liha- ja kalatiski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä. Ihanko oikeasti ihmiset miettii sitä missä on halvimmat hinnat? Mä en ole IKINÄ laskenut ruokaostosten hintaa, ja olen 54v. Käyn just siellä kaupassa kulloinkin kuin sillä kerralla huvittaa. Koskaan ei ole rahat loppuneet ja säästöönkin on jäänyt. Citymarketissa on kiva käydä kun siellä on laadukkaampaa tavaraa, näytteillepano on siisti, hyvä liha/kalatiski jne
No eihän toki kannata hinnoista piitata, varmaan olet muutenkin tuhlari.
Kyllä itse asiassa olen. Mitä väliä? Ei sitä omaisuutta hautaansa saa.
Cittareissa on parkkihalli niin sinne on mukava hurauttaa pakkasilla ja koiranilmalla . Lisäksi on meiltä lähin iso kauppa .
Cm:ssä on pääsääntöisesti laadukkaampi hevi ja laajempi liha- ja kalatiski. Monet pirkkatuotteet on päätyneet vakiokamaksi ostoskärryyni, rainbowt ovat kerta toisensa jälkeen olleet pettymys. Eikä mua kiinnosta juosta yhdellä reissulla hakemassa eri juttuja eri kaupoista, ajan vakn cm psrkkihalliin ja nostan laatikot autoon.
Toisaalta kun tullaan pohjoisesta reissusta ja käyään hakemassa kotiin ilta- ja aamupalaa matkalla pikkukaupungista, menen joko vaihtelun vuoksi lidliin tai tarkemman listan kanssa prismaan, siinä kaupungissa cm:llä on usein ollut nahistunut hevi.
Vierailija kirjoitti:
Näin varakkaana henkilönä haluan näyttää köyhemmille Prisman asiakkaille että rahaa löytyy. Ajan hitaasti E-sarjan Mercedes-Benzilläni risteyksestä K-Citymarketille vievälle rampille. Samalla katson Prismaan kääntyviä ja hymyilen heille, koska molemmat tiedämme, että olen se varakkaampi. Pysäköin avoparkkipaikalle aivan parkkialueen reunaan, josta näkyy Prisman suuntaan ja katson vielä ryhdikkäästi seisten, kädet lantiolla, ihmisiä jotka menevät Prismaan ja puhdistan päätäni ja kävelen kauppaan vertaisteni joukkoon.
Puhdistatko päätäsi parkkipaikalla siis kuivahampoolla, kosteuspyyhkeillä (jos olet kalju) vai miten? Joku retkisuihku mukana autossa?
Miksi kuluttamisesta ja tuhlaamisesta on tehty tässä maassa paha ja kielletty asia. Kyllähän rahan ja tavaran pitää liikkua. Kuvitteletteko olevanne parempia ihmisiä jos pihistelette ruokaostoksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He haluavat tukea cittari kauppiasta joka on monimiljonääri jo valmiiksi.
Minusta tuntuu itsestänikin rikkaalta kun käyn Hannun kaupassa Kupittaalla. Tuntuu melkein kuin olisi osa sitä miljonääriperhettä. Ostan niitä kaupassa tehtyjä erikoisrahkoja ja paistopisteeltä lämmintä kanaa ja lihaa ja mietin että onkohan itse Hannu paistanut nämä. Uskon myös että käymällä Kupittaan Citymarketissa, menestys voi tarttua myös minuun, niin että omatkin bisnekset alkavat luistamaan paremmin.
Hannu on kyllä ÄIJÄ!!! monessa bisneksessä mukana ja voisi sanoa menestynyt.
CM löytyy kaikki helposti, järkevällä tavalla. On laaduks, toimii. Siksi CM
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ihmiset ovat esteettisesti epämiellyttäviä, siispä CM on valintani.
Loukkaavaa, todella loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Cm:ssä on pääsääntöisesti laadukkaampi hevi ja laajempi liha- ja kalatiski. Monet pirkkatuotteet on päätyneet vakiokamaksi ostoskärryyni, rainbowt ovat kerta toisensa jälkeen olleet pettymys. Eikä mua kiinnosta juosta yhdellä reissulla hakemassa eri juttuja eri kaupoista, ajan vakn cm psrkkihalliin ja nostan laatikot autoon.
Toisaalta kun tullaan pohjoisesta reissusta ja käyään hakemassa kotiin ilta- ja aamupalaa matkalla pikkukaupungista, menen joko vaihtelun vuoksi lidliin tai tarkemman listan kanssa prismaan, siinä kaupungissa cm:llä on usein ollut nahistunut hevi.
Jotkut Pirkka-tuotteet on hyviä, jotkut aivan karseita. Ihan sama koskee rainbow:ta (joka poistuu/poistui), X-traa ja yleensäkin kaikkia vastaavia (etenkin) halppismerkkejä. Tosin Pirkka ei enää edes ole halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma on leimallisesti lapsiperheiden kauppa, joten moni lapseton suuntaa automaattisesti Cittariin.
Citymarketissa ei ole kirkuvia ja juoksevia lapsia, ja aikuisasiakkaatkin osaavat olla ajamatta kärryillä päälle. Prismassa käy se porukka, jolla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja.
Kaupoissa tulisi olla säännöt lapsiperheille. Eihän lemmikkejäkään saa päästää vapaasti juoksemaan kauppaan ja sörkkimään kaikkea siellä, mutta jostain syystä tämä sallitaan lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaostoksista puhuit. Ruokaostoksia ei pidetä varsinaisesti omaisuutena.
Nenä pystyssä kävelevät 'olen parempi kuin muut' ihmiset käyvät Citymarketissa- tyhmiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Prisma on kommunismin jäänne.
Ei ole. On osuustoimintaa. Kuten Osuuspankkikin. Omistajat voittavat, mutta heitä on yhden sijaan miljoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaostoksista puhuit. Ruokaostoksia ei pidetä varsinaisesti omaisuutena.
Raha, jolla sitä ruokaa ostetaan, on omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Cittareissa on parkkihalli niin sinne on mukava hurauttaa pakkasilla ja koiranilmalla . Lisäksi on meiltä lähin iso kauppa .
Ei kaikissa cittareissa ole. Meidän cittarissa ei ole, mutta Prismassa on. Ja Prisma on täällä isompi.
Prismassa on keskimäärin halvemmat hinnat, mutta Cittarissa usein parempia tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma on kommunismin jäänne.
Ei ole. On osuustoimintaa. Kuten Osuuspankkikin. Omistajat voittavat, mutta heitä on yhden sijaan miljoona.
En mä sitä muutaman prosentin bonusta osaa oikeen voittona nähdä. On mulla jokunen keskon osakekin, mutta liian vähän vielä jotta osingoilla vois leveillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin varakkaana henkilönä haluan näyttää köyhemmille Prisman asiakkaille että rahaa löytyy. Ajan hitaasti E-sarjan Mercedes-Benzilläni risteyksestä K-Citymarketille vievälle rampille. Samalla katson Prismaan kääntyviä ja hymyilen heille, koska molemmat tiedämme, että olen se varakkaampi. Pysäköin avoparkkipaikalle aivan parkkialueen reunaan, josta näkyy Prisman suuntaan ja katson vielä ryhdikkäästi seisten, kädet lantiolla, ihmisiä jotka menevät Prismaan ja puhdistan päätäni ja kävelen kauppaan vertaisteni joukkoon.
Puhdistatko päätäsi parkkipaikalla siis kuivahampoolla, kosteuspyyhkeillä (jos olet kalju) vai miten? Joku retkisuihku mukana autossa?
200 euron seteleillä, jotka on valmiiksi kostutettuja työntekijöideni ylitöistä valuvalla hiellä ja kyynelillä.
Minusta tuntuu itsestänikin rikkaalta kun käyn Hannun kaupassa Kupittaalla. Tuntuu melkein kuin olisi osa sitä miljonääriperhettä. Ostan niitä kaupassa tehtyjä erikoisrahkoja ja paistopisteeltä lämmintä kanaa ja lihaa ja mietin että onkohan itse Hannu paistanut nämä. Uskon myös että käymällä Kupittaan Citymarketissa, menestys voi tarttua myös minuun, niin että omatkin bisnekset alkavat luistamaan paremmin.