Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytiin kauppakeskuksessa, jossa on vierekkäin CM ja Prisma. Ihmeteltiin, että väkeä menee CM:ään vaikka Prismassa on halvemmat hinnat

Vierailija
07.01.2024 |

Yritettiin kysellä, että miksi haluavat maksaa enemmän SAMASTA tuotteesta. Emme saaneet kuin tiuskintaa vastaukseksi. Vartijat tulivat ohjaamaan meidät pois. Ihmettelemme vieläkin. Miten on mahdollista, että halutaan maksaa enemmän SAMOISTA tuotteista? Pikkupoikamme sen kiteytti niin, että vieläkin on vedet silmissä: hulluja on monenlaisia. 😂

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisesti katsoin tänään Cittarin mainoksen ja hinnat oli kuin 2019. Kahvi oli 2.95e/pkt, silakkafileet 7.95e/kg, kirjolohi 11.95e/kg ja ilmainen fileointi. Ei ole kallista tuollainen. Kilo banaanejakin oli 0.99e ja perunoitakin sai 1e/kg.  Ei ollut kallista.

Vierailija
142/142 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä missä minä asun, Citymarket on vaan kivempi kauppa, se ei ole liian iso ja löydän kaikki tuotteet mitä haluan eikä minun tarvitse mennä moneen kauppaan eri tavaroiden perässä. Paikallinen Prisma on järkyttävän iso jumbokauppa, jossa kaikki tavarat on kilometrien päässä toisistaan ja koen siellä kiertelyn todella ahdistavaksi. Kärsin vähän agorafobiasta ja isot avarat tilat ahdistavat. Lisäksi en löydä Prismasta kaikkia lempituotteitani, esim. juuri sitä tiettyä jäätelöä tai pikakahvia. Cittarista löydän ne aina. Lisäksi minulla ei ole sitä vihreää bonuskorttia lainkaan. Minulla on Plussa-kortti. Cittarissa on kaikkein mukavimmat myyjät ja tunnen siellä oloni kotoisaksi. Hinnoilla ei ole niin kovasti väliä, ruoka maksaa paljon joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan