Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea laihduttaa, kun en siedä jatkuvaa nälkää :(

Vierailija
06.01.2024 |

Hetkeksi helpottaa aterian jälkeen, mutta muutoin vatsa kurisee ja ajattelen koko ajan ruokaa. Kasviksiakin syön ja ne ovat vähäkalorista vatsantäytettä, mutta ei auta.

Kommentit (195)

Vierailija
81/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä johtuu lihavuuden pilaamasta hormonitoiminnasta,laihoilla on harvoin nälkä.

Vierailija
82/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kuin roosa Meriläinen, paitsi ettei vtus haise hyvälle. Sunhun sopii hajuvesi yhtä hyvin kuin lihapulliin. 😂 Miksi et laihduta niin kuin nää muutkin yyhhoot täällä? Syöt terveellisesti porkkanaa ja vetelet salaattia , sitten syöt salaa makkaraa vessas. Tyypillinen nainen jolle isi osti kaiken mitä halusit ja äiti vastuuttomasti valehteli kauniiks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsasi ei kurise nälkää heti syönnin jälkeen vaan siksi että on täysi. Jos syöt normaalisti etkä piperrä salaattia. Kannattaa tutkituttaa verensokerit jos aina tuntuu olevan nälkä. Mitä enemmän syö hiilihydraatteja sitä enemmän niitä tekee mieli ja tuntuu olevan nälkä koko ajan. Minä jätin leivät ja hedelmät pois, eikä enää ole koko ajan nälkä. Ei myöskään makean nälkä.

Vierailija
84/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kuin roosa Meriläinen, paitsi ettei vtus haise hyvälle. Sunhun sopii hajuvesi yhtä hyvin kuin lihapulliin. 😂 Miksi et laihduta niin kuin nää muutkin yyhhoot täällä? Syöt terveellisesti porkkanaa ja vetelet salaattia , sitten syöt salaa makkaraa vessas. Tyypillinen nainen jolle isi osti kaiken mitä halusit ja äiti vastuuttomasti valehteli kauniiks.

Mistä suljetulta osastolta sä oikein kirjoittelet noita juttujasi? Vai oletko päissäsi?

Vierailija
85/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus johtuu liian helposta elämästä.

Prinsessat kelluskelee kermavaahdossa ja kaiken saa valmiina eteen syntymästä asti.

Isät ja äidit tasoittaa aina tietä eikä koskaan ole pienintäkään vastoinkäymistä ja jos tuleekin niin heti on vanhemmat pelastamassa pikku prinsessan.

Tunti ilman herkkuja aiheuttaa vieroitusoireena "nälän' tunteen ja on jo tilattava pitsaa. Sitä se on kun ei ole tottunut minkäänlaiseen kuriin ja vähiten itsekuriin. 

Aina kun näen lihavan naisen niin mietin miten helppoa tuonkin elämä on ollut.

Elellyt pelkillä herkuilla pienen ikänsä.

Vierailija
86/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kunnon ruokaa ja liiku. Jätä kaikki välipalat ja napostelut ja syö kaksi lämmintä ruokaa ja joko ilta/aamupala. Jos olet joskus liikkunut niin lihasmuisti palaa yllättävänkin nopeasti. Älä tuijota vaakaa. Huomaat kyllä vaatteista ja kropasta kun tuloksia alkaa tulla. 

Vierailija
87/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota laihduttamaan. Syöt sen verran kun hyvältä tuntuu. Vältä övereitä. Aina tulee sitä paitsi uusi päivä. 

Minun on pakko laihtua! Ylipainoa on 16 kg. Ja kilon viikkotahdilla haluan pudottaa. Pitää kai karsia noita tärkkelyspitoisia hiilareita pois. Siihenkin minulla löytyy malliruokavalio. Itsekurini on kuitenkin pitänyt aika hyvin nälästä huolimatta. 

Ap

Kilon viikkotahti laihtumisessa tarkoittaa 7000 miinuskaloria viikossa. Helpommalla pääsee kun tavoittelee 3500 miinuskaloria viikossa, saa syödä suht normaalisti kotiruokaa ja paino putoaa sen pari kiloa kuukaudessa.

Vierailija
88/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessat kelluskelee kermavaahdossa ja kaiken saa valmiina eteen syntymästä asti.

Isät ja äidit tasoittaa aina tietä eikä koskaan ole pienintäkään vastoinkäymistä ja jos tuleekin niin heti on vanhemmat pelastamassa pikku prinsessan.

Tunti ilman herkkuja aiheuttaa vieroitusoireena "nälän' tunteen ja on jo tilattava pitsaa. Sitä se on kun ei ole tottunut minkäänlaiseen kuriin ja vähiten itsekuriin. 

Ei koske ainakaan minua tuo kuvauksesi, aika kaukana siitä. Kuten kerroin jo aikaisemmin, lihoin tunnesyöpöttelyn vuoksi eli juuri nimenomaan vastoinkäymisten aiheuttamien, ja muidenkin tunteiden, vuoksi. Lihominen tosin on pysähtynyt, jos jotain positiivista pitää hakea. 

Ap

Vierailija
89/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen eräs nainen...joka tosiaan on oikein kultalusikka suussa syntynyt. Muistuttaa ulkomuodoltaan enemmänkin hyljettä kuin naista. Itsekurista sillä naisella ei ollut tietoakaan ja kyseli minulta kerran laihdutusvinkkejä. 

Vierailija
90/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö kunnon ruokaa ja liiku. Jätä kaikki välipalat ja napostelut ja syö kaksi lämmintä ruokaa ja joko ilta/aamupala. Jos olet joskus liikkunut niin lihasmuisti palaa yllättävänkin nopeasti. Älä tuijota vaakaa. Huomaat kyllä vaatteista ja kropasta kun tuloksia alkaa tulla. 

Alan tehdä kävelylenkkejä heti kun lauhtuu. Minulle ei ole ongelma liikkua, päin vastoin tykkään ja sen jälkeen on henkisestikin parempi olo. Syön säännöllisesti. Vaa'assa kyllä tulee käytyä turhankin usein. 

Ap

Vierailija
91/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä on ihan normaali tunne ja ihmisen selviytymiselle tärkeä. On jotain vikaa, jos nälkä on koko ajan, vaikka ravitsee itseään normaalisti esim. kolme kertaa päivässä.

Kun aiheeton nälkä kouraisee mahaa, kannattaa rauhallisesti odottaa hetki ja se menee ohi.

Vierailija
92/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi tämä 76kg->59kg .

-jätin pois iltapalan, jos oli nälkä join teetä ilman hunajaa tai sokeria

-menin ajoissa nukkumaan (ei tule nälkä ja uni tekee hyvää!)

-ruokaannoksia en pienentänyt alussa, hiilareita vähemmän ja niiden sijasta viherkaalia, papuja,porkkanaa ja juustoa (sitä valkoista muruista en nyt muist nimeä)

-päivittäiset kävelyt, ainakin 1h.Tämän jälkeen paljon vettä ettei tule nälkä 

-huolehdin että saan kaikki mineraalit ja vitamiinit, muuten hiukset putoavat päästä!

-pienensin annoksia pikkuhiljaa ja vartalo tottui pienempään määrään

Lopulta mies kommentoi että syön vähemmän kuin lapsi.Tämän jälkeen olen kasvattanut annoksia hieman, ja alunperin olin laihtunut niin että painoin 55kg, sain pikkuhiljaa painoa lisää että nyt painan 59kg.

Vierailija
93/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laskettu että 30 minuuttia aktiivista seksiä vastaa 5 kilometrin juoksulenkkiä. Ainoa mitä ihmettelen tuossa on se, että miksi sitten yyhhoot voi olla ylipainoisia? Heidänhän pitäisi silloin olla ylikuntoisia.

Vierailija
94/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi kokeilla pätkäpaastoa, esim 18:6 tyylillä. Kroppa tottuu nopeasti siihen tahtiin ja vaikka alussa on nälkää niin sen jaksaa kun kestää vain lyhyen aikaa. 

Tavoittelet liian nopeaa laihtumista, se ei kannata. Kilot tulevat takaisin korkojen kanssa. Paras laihtumistahti on puoli kiloa viikossa eli 2kg/kk, siinä tottuu terveellisempään ruokailuun ja pystyy jatkamaan pitkään. 

Vierailija
95/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ruokaannoksia en pienentänyt alussa, hiilareita vähemmän ja niiden sijasta viherkaalia, papuja,porkkanaa ja juustoa (sitä valkoista muruista en nyt muist nimeä)

-huolehdin että saan kaikki mineraalit ja vitamiinit, muuten hiukset putoavat päästä!

Lopulta mies kommentoi että syön vähemmän kuin lapsi.Tämän jälkeen olen kasvattanut annoksia hieman, ja alunperin olin laihtunut niin että painoin 55kg, sain pikkuhiljaa painoa lisää että nyt painan 59kg.

Sulla on ainakin onnellinen mies =) harvaa miestä ainakaan harmittaa jos hänellä on nätti nainen.

Vierailija
96/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyminen aktiivisena unohduttaa minulla nälän. Eli mitä vähemmän on tyhjiä hetkiä ja paikallaan oloa, niin ei nälkä iske. 

Vierailija
97/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parmesaanijuustoa my dearest.

Vierailija
98/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkä johtuu lihavuuden pilaamasta hormonitoiminnasta,laihoilla on harvoin nälkä.

Eikä johdu, vaan liian tiukasta dieetistä. 1/2 kg pudotus viikossa riittää. 

Vierailija
99/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aika paljon ylipainoa. Kun laihdutin niin annoin itselleni luvan syödä päivässä rajattomasti kasviksia. Myös jossain määrin ja vain tiettyjä hedelmiä. Ottaen huomioon että tietyissä hedelmissä voi olla yllättävän paljon kaloreita. Tällä tavoin pystyin pitämään nälkää poissa ja laihtumaan yhteensä 30kg.

Epäilen kuitenkin että tämä keino ei välttämättä toimi jollei ole rajusti ylipainoa tiputettavaksi. 

Vierailija
100/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut naisen paino mikään ongelma. Jos Nainen lihoaa ylipainoiseksi, niin laitan sen vaihtoon ja otan paremman tilalle. Läskit lähtee kävelemällä.