Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea laihduttaa, kun en siedä jatkuvaa nälkää :(

Vierailija
06.01.2024 |

Hetkeksi helpottaa aterian jälkeen, mutta muutoin vatsa kurisee ja ajattelen koko ajan ruokaa. Kasviksiakin syön ja ne ovat vähäkalorista vatsantäytettä, mutta ei auta.

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy miettiä, onko nyt juuri oikea aika laihduttaa. Tarkoitan sitä, että jos sulla on masennusta, ahdistusta tai jotenkin vaikea elämäntilanne, niin ns. itsensä ruoskiminen ei ole hyvä idea. Et saa pysyviä tuloksia. Vai oletko aina ollut "paniikkisyöjä", eli heti on saatava ruokaa kun on vähänkin nälkä? 

Vierailija
42/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelisin menemään ennemmin kuntosalille niin paljon kun mahdollista ja lenkkeilyä vaikkapa kävellen. Energiankulutus on ihan eri luokkaa jos teet raskasta treeniä niin painavilla painoilla kun jaksat verrattuna juoksemiseen. Jos olet miinuskaloreilla energiat ei kuitenkaan ole samanlaiset kun normaalioloissa. Mutta lihakset painaa enemmän kuin läski ja keho alkaa ainakin muuttua paremmaksi vaikkei paino putoaisikaan heti paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset vielä haaveilevat saavansa komean miehen itelleen 😂 vaikka saiskin painonsa normaaliks niin kaupan päälle saa ikuisesti roikkuvan ihon,riippuvat lötköt tissit ja poimuisen perseen. Sä oot häpäissyt ittes! Kaikki häpee sua!ne nauuuraaa sua,lapsetkin osoittelee sormella ja häpee sua!

Tässä malliesimerkki persoonallisuushäiriöisen henkilön sielunmaisemasta ja siitä, miltä täydellinen tunnetaitojen puute näyttää.

Ihan lapsiahan nämä ovat. Kyllä häpeäisin vanhempana, jos tollasen läjän olisin kasvattanut. 

Vierailija
44/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli Painonvartijat. Paino tippui, eikä mitään nälkää tarvinnut nähdä. Nälkäkuuri tai joku näkkikeipädieetti tuo kaikki kadonneet kilot äkkiä takaisin ja vielä lite till.

Järkevä syöminen ja liikunta. Tiedät kyllä itsekin, mistä kiikastaa.

Uusi rakastaja olisi paras laihdutuskikka.

Oliko se Painonvartijoiden ohjelma se Points-ohjelma? Minulla olisi siihen materiaali!

Ap

Vierailija
45/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että nälkä lähtee, kun keho alkaa käyttämään läskejä ravinnoksi. Se on totta. Olen huomannut ihan saman. Ei kroppaa kiinnosta juurikaan tuleeko energiat varastoista eli läskistä vai syömällä. Ihmiset vain ovat tottuneet tankkaamaan ruokaa jatkuvasti suun kautta ja luulevat että muuten nääntyy. Pisin aika syömättä kesti vuoden ajan, oli tosi läski mies kyseessä.

Vierailija
46/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset vielä haaveilevat saavansa komean miehen itelleen 😂 vaikka saiskin painonsa normaaliks niin kaupan päälle saa ikuisesti roikkuvan ihon,riippuvat lötköt tissit ja poimuisen perseen. Sä oot häpäissyt ittes! Kaikki häpee sua!ne nauuuraaa sua,lapsetkin osoittelee sormella ja häpee sua!

No mulla on komea mies, ja hyvin tienaavakin vielä. Ei alkoholi- tai muitakaan ongelmia. Ei ole pettämässä. Kohtelias ja rakastava.

Painavimmillani olen ollut päälle 130 kiloa, ja laihdutin 60 kiloa. Tuossa se ukko edelleen on vierellä. Ei ole rahojeni takia, kaikki yhteinen omistetaan puoliksi, ja hänellä on lisäksi muuta omaisuutta enemmän.

Kukaan ei ole ketjussa kertonut mistään mieshaaveistaan, joten voit vihassasi antaa muiden keskustella rauhassa, ei sinua täällä tarvita. Vaikutat henkisesti sairaalta. Onko sekään parempi kuin ylipaino, jonka saa pois, kun laihduttaa. Sinua ei auta mikään. Surullista :(

Vierailija
47/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, kun itse olen aina laihduttanut syömällä 5 - 6 kertaa päivässä neljän tunnin välein. En ole nähnyt nälkää, vaan päinvastoin on kyllästyttänyt jatkuva syöminen.

Avaaja laihduttaa nyt jotenkin väärin ja nurinkurisesti. Laihduttaessa täytyy pitää huolta, että aineenvaihdunta ROIHUAA. Aineenvaihdunnan saa pidettyä käynnissä vain syömällä monipuolisesti. Älä syö ruokia/juomia, jotka sammuttaa aineenvaihdunnan.

Vierailija
48/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista juoda riittävästi puhdasta vettä. Se täyttää vatsaa. Pieniä annoksia proteiinia, hiilihydraattia ja rasvaa oikeassa suhteessa. Paljon liikkumista ja hyvää tekemistä niin sinulla ei ole aikaa ajatella näläntunnetta. Kehon kestää hiukan aikaa tottua tilanteeseen. 

Vierailija
49/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset lihoo kun ne syövät mitä sattuu.

Itsellä pääravintoaineena on liha jota syömällä yksikään ihminen ei ole koskaan lihonnut. 5-7 kg lihaa on normaali kulutus raavaalla miehellä. Eikä mitään teollisuuden pilaamaa eines huttua ollenkaan. Lihaa riisiä ja kasviksia,ei mitään jauhoja yhtään missään muodossa kuten makaroonia,nuudelia,ym turhaa.

191/100 eikä ylimääräistä rasvaa missään. Harrastuksina kuntosali,maraton juoksu sekä triathlon. Lihavuus on aina ihmisen omavalintainen ominaisuus. Selitti sitä sitten millä tekosyyllä tahansa.

Vierailija
50/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy miettiä, onko nyt juuri oikea aika laihduttaa. Tarkoitan sitä, että jos sulla on masennusta, ahdistusta tai jotenkin vaikea elämäntilanne, niin ns. itsensä ruoskiminen ei ole hyvä idea. Et saa pysyviä tuloksia. Vai oletko aina ollut "paniikkisyöjä", eli heti on saatava ruokaa kun on vähänkin nälkä? 

Syömättömyyttä on käytetty hyvin tuloksin mielenterveyden hoitona. Kehossa on rikki menneitä proteiineja, jotka tekevät hallaa terveydelle, mutta kroppa alkaa syömään niitä vasta kun ravinnon saanti suun kautta loppuu. Eli useimpien kohdalla ei koskaan, koska juuri kukaan ei paastoa enää. Historiassa paastoaminen oli normaalia, kun ruokaa ei haettu kaupasta vaan se hankittiin itse, jos saatiin. Keho oppi käyttämään hyödyksi paastot, nyt nämä hyödyt on menetetty.

Myös ylipainosta eroon pääseminen auttaa masennukseen.

Vierailija
51/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 kiloa ylipainoa ei ole mikään oikea ylipaino.  Bmi ei kerro mitään. Rauhoitu hyvä ihminen ja lakkaa stressaamasta. Kaupoissa on vielä joulusuklaitakin tarjouksessa. Kaupasta myydään myös tarvittaessa myös isompia kuteita. 

Vierailija
52/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä muuta tarvita kuin itsekuria.

Vierailija
53/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän se on. Iso osa ei henkisesti kestä nälkää, tai edes sitä ns. normaalia tunnetta kun vatsa ei vain nyt ole täynnä. Laihdutus on aina enemmän tai vähemmän tahdonlujuudesta kiinni. Mieli on se millä laihdutus tehdään, sillä kroppa seuraa kyllä aina perässä. Kropan osalta se on lopulta hyvin yksinkertaista ja helppoa matematiikkaa. Mieli siinä on se, joka on koetuksella. Tuohon ei ole oikotietä onneen. Koita psyykata itseäsi ja hae vertaistukea. Tsemppiä!

Vierailija
54/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelmaan on ratkaisu pätkäpaasto. Hidasta mutta melko helppoa laihtumista. Illalla on vain muutaman tunnin hieman nälkä ja se on helppo kestää kun tietää että aamulla saa syödä vapaasti normaalia ruokaa eikä herkutkaan ole täysin kiellettyjä. 

Vierailija
55/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömättömyyttä on käytetty hyvin tuloksin mielenterveyden hoitona. Kehossa on rikki menneitä proteiineja, jotka tekevät hallaa terveydelle, mutta kroppa alkaa syömään niitä vasta kun ravinnon saanti suun kautta loppuu. Eli useimpien kohdalla ei koskaan, koska juuri kukaan ei paastoa enää. Historiassa paastoaminen oli normaalia, kun ruokaa ei haettu kaupasta vaan se hankittiin itse, jos saatiin. Keho oppi käyttämään hyödyksi paastot, nyt nämä hyödyt on menetetty.

Myös ylipainosta eroon pääseminen auttaa masennukseen.

Voi tuossakin olla jotain perää. Nää on monimutkaisia juttuja. Itse olen paastonnut ja pätkäpaastoillut. Pitäisi päästä takaisin pätkäpaastoiluun. Se tuntuu terveydelle hyödyllisimmältä tyyliltä syödä. 

Vierailija
56/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähän se on. Iso osa ei henkisesti kestä nälkää, tai edes sitä ns. normaalia tunnetta kun vatsa ei vain nyt ole täynnä. Laihdutus on aina enemmän tai vähemmän tahdonlujuudesta kiinni. Mieli on se millä laihdutus tehdään, sillä kroppa seuraa kyllä aina perässä. Kropan osalta se on lopulta hyvin yksinkertaista ja helppoa matematiikkaa. Mieli siinä on se, joka on koetuksella. Tuohon ei ole oikotietä onneen. Koita psyykata itseäsi ja hae vertaistukea. Tsemppiä!

Täällä ap yrittää ymmärtääkseni hakea sitä vertaistukea. Ollaan ystävällisiä toisillemme :) Elämäntilanteita on erilaisia. 

Vierailija
57/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa hyvä näissä läskeissä ihmisissä on, on se etteivät ole pitkäikäisiä.

16 kiloa ylipainoa ?!?! Herrajumala!! Sehän on 32 pakettia voita!! Yli KYMMENEN 1,5 litran cokis pulloa!! Hyi viddu shaathana mikä obeesi. Järkyttävän kokoinen maatuska. Pituus tietysti joku 155,4 senttiä. Todellinen mörkökeiju. 

No mulla ylipainoa yli 20kg ja ihmiset aina kysyy miten pysyn näin hoikkana, olen pitkä niin tosiaan näytän ihan mielestäni kohtuuhoikalta omastakin mielestä. Et sinänsä törkeä kommentti aplle.

Vierailija
58/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän asiallisessa painonpudotuksessa mitään nälkää edes tule. Syöt useammin ja vähemmän kerrallaan. Keksit muuta tekemistä kuin perseen hautomisen sohvalla ja nälän miettimisen. Useimmilla ylipainoisilla (itsellänikin) jatkuva napostelu on pelkkä huono tapa, josta pitää opetella pois. Ei napostelua vaan 6 pientä ateriaa päivässä, vihanneksilla, kokojyvällä ja hedelmillä lisättynä. Puoli kiloa kasviksia päivässä, vähintään.

Sipsejä ja suklaata ei lasketa kasviksiksi.

Vierailija
59/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on komea mies, ja hyvin tienaavakin vielä. Ei alkoholi- tai muitakaan ongelmia. Ei ole pettämässä. Kohtelias ja rakastava.

Painavimmillani olen ollut päälle 130 kiloa, ja laihdutin 60 kiloa. Tuossa se ukko edelleen on vierellä. Ei ole rahojeni takia, kaikki yhteinen omistetaan puoliksi, ja hänellä on lisäksi muuta omaisuutta enemmän.

Kukaan ei ole ketjussa kertonut mistään mieshaaveistaan, joten voit vihassasi antaa muiden keskustella rauhassa, ei sinua täällä tarvita. Vaikutat henkisesti sairaalta. Onko sekään parempi kuin ylipaino, jonka saa

130 kiloisen pitäisi olla lähes kaksi ja puolimetriä pitkä ,mikä ei ole normaalia sekään. Jäin nyt miettimään, että miten paljon vikoja sinuun oikeasti mahtuukaan jos painosi on ollut kilon per sentti?? Melkoista.

Vierailija
60/195 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaessa ei pidä olla jatkuvasti nälässä.

Ei toki tarvi, mutta ei silloin laihdukaan.