Nyt on loppiainen, joten ne KUUSET, KORISTEET JA JOULUVALOT POIS!
Kommentit (150)
Ulkona on tosi kaunista mutta kylmää. Kuusi saa töröttää tuossa vaikka juhannukseen jos minä niin päätän, koska se on kaunis. Pimeyttä riittää kuusenkynttilöille vielä monta viikkoa aamuin, illoin, öin.
Mitä tulee posteihin, roskiin, laskuihin ym, niistä ei teidän tarvitse huolta kantaa. Olen velaton, varakas, huolehdin itsestäni ja kodistani enkä tunne tarvetta teeskennellä, että minulla olisi mitään sananvaltaa siihen, miten ihmiset sisustavat kotinsa, miten pukeutuvat tai mitä harrastavat.
Koska minulla on oma, rikas elämä, ihmissuhteita ja tekemistä. Viikonloput lepään ja nauran intopiukeille komentelijoille, joiden mielenterveys repsottaa samoin kuin heidän pyjamanhousujensa ratkennut perssauma.
Miten jotain voi ottaa päähän jos joku ihmettelee jotain toisten ihmisten tekemisiä tällaisilla palstoilla. Mielestäni kaikki ihmettely on ok palstoilla ja muutenkin, kunhan ei kostonhimoisenq ja ärsytyksestä tehdä rikoksia sille ihmettelyjen kohteelle.
Ja sitten ihmettelijä myös nolaa itsensä jos ihmettelyn aihe ei ole ollutkaan niin kuin hänelle on kerrottu eli voi olla, että alunperinkin kohde on ollut ainoastaan rikosten kohde ja näistä jutuista sitten ihmetellään uhria siis täysin väärin perustein.
Tähän syyllistyvät tomppelit ääliö luuserit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ylipäällikkö se sinä luulet olevasi? Kaltaisesi toisten kyttääjät ovat ihmisistä rasittavampia. Ihmettelevät aina miksi joku muu ei tee asoita samalla tavalla kuin hän ja pahin oireilu ilmenee tällaisilla keskustelupalstoille kirjoitetuilla komenteluilla. Pienillä ja yksinkertaisilla aivoilla ei voi ymmärtää miksi koko maailma ei ole kuin minä. Miksi naapuri maalasi tuon värisen talon ja miksi käly letittää pullapitkon toisella tavalla kuin minä. Sanomattakin selvää että nämä ovat naisia.
Mielenterveysongelmaisista naisista puhuvat ovat miehiä, tunsin tällaisia joskus. Yleensä inceleitä.
Onko psykiatrisi myös incel?
Siinä incel ilmoittautui ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on tosi kaunista mutta kylmää. Kuusi saa töröttää tuossa vaikka juhannukseen jos minä niin päätän, koska se on kaunis. Pimeyttä riittää kuusenkynttilöille vielä monta viikkoa aamuin, illoin, öin.
Mitä tulee posteihin, roskiin, laskuihin ym, niistä ei teidän tarvitse huolta kantaa. Olen velaton, varakas, huolehdin itsestäni ja kodistani enkä tunne tarvetta teeskennellä, että minulla olisi mitään sananvaltaa siihen, miten ihmiset sisustavat kotinsa, miten pukeutuvat tai mitä harrastavat.
Koska minulla on oma, rikas elämä, ihmissuhteita ja tekemistä. Viikonloput lepään ja nauran intopiukeille komentelijoille, joiden mielenterveys repsottaa samoin kuin heidän pyjamanhousujensa ratkennut perssauma.
Kirjailijaa ei tädistä vielä tule. Kannattaa käydä siellä kansalaisopiston kirjoittajakurssilla vielä muutama kymmenen vuotta ahkerasti!
Kuusi, tontut, kyntteliköt ja muut härpäkkeet saivat lähteä.
Valkoinen joulutähti saa ilahduttaa edelleen olohuoneeseen ja pöydällä saa olla valkoisia ja punaisia Kivi-tuikkuja. Olohuoneeseen jäi puolestaan mustia lyhtyjä, tummanvihreät verhot ja muutama punainen kynttilä. Ne saavat jäädä koko tammikuuksi. Tammikuu on vielä pimeä ja sydäntalvea, ihanaa fiilistelyaikaa. Helmikuussa vaihdan vaaleat verhot ja silloin myös kynttilät vaihtuvat keväisiin ja pöydälle laitan joka viikko erivärisiä tulppaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ylipäällikkö se sinä luulet olevasi? Kaltaisesi toisten kyttääjät ovat ihmisistä rasittavampia. Ihmettelevät aina miksi joku muu ei tee asoita samalla tavalla kuin hän ja pahin oireilu ilmenee tällaisilla keskustelupalstoille kirjoitetuilla komenteluilla. Pienillä ja yksinkertaisilla aivoilla ei voi ymmärtää miksi koko maailma ei ole kuin minä. Miksi naapuri maalasi tuon värisen talon ja miksi käly letittää pullapitkon toisella tavalla kuin minä. Sanomattakin selvää että nämä ovat naisia.
Mielenterveysongelmaisista naisista puhuvat ovat miehiä, tunsin tällaisia joskus. Yleensä inceleitä.
Onko psykiatrisi myös incel?
En käy psykiatrilla. Jos kävisin ja olisi, vaihtaisin heti terapeuttia.
Meillä lähtee vasta Nuutin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin naapurissa ja kiskaisin jouluvalojen töpselit irti seinästä.
Vau miten rajua! Tuliko voimakas olo?
Miten niin KUULUU tehdä, ap?
Hittojako sinulle kuuluu, mitä muut tekevät?
Vai oletko jonkin sortin kyttä?
Mun mielestä siinä on jotain kummallista, jos toisten koristeet ja valot häiritsevät. Mitä se laukaisee teissä? Johtuukohan jostain traumasta?
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuun loppuun tai pääsiäiseen pidän kausivalot ja kyntteliköt. Tuovat lämmintä ja kodikasta tunnelmaa kotiin sisälle. Uloskin näyttävät pimeässä kivalle.
Miksi, ap, määräilet toisia? Ei ole sivistynyttä sellainen.
Sopiiko Ap:lle, että nuut ihmiset määräävät mitä ruokaa hänen pitää syödä ja millaisia vaatteita käyttää ja miten hän sisustaa asuntonsa?
Ap ei ole meidän vartija, hoitakoon vaan omat asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä incel ilmoittautui ketjussa.
Missä siinä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä siinä on jotain kummallista, jos toisten koristeet ja valot häiritsevät. Mitä se laukaisee teissä? Johtuukohan jostain traumasta?
Raippakasvatus pienestä pitäen altistaa akressiivisuudelle.
Kuusi ja tontut lähtivät tänään varastoon. Valot ja kynttilät saa jäädä vielä, kun on niin pimeää. Mikä ihmeen kiire ihmisillä on nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raippakasvatus pienestä pitäen altistaa akressiivisuudelle.
"Akressiivisuus"?
Keskity nyt vain niihin omiin ongelmiisi ja omiin terapioihisi. Niissä onkin tekemistä.