Olen lopen kyllästynyt outoon työpaikkatyyppiin
On eri osastolla töissä, mutta näemme. Työpaikalla on tapana tervehtiä. Tervehdin kyseistä henkilöä normaalisti kuten muitakin, mutta hän on POIKKEUKSETTA solmussa, pälyilee, ynähtää jotain mistä ei saa selvää. Tätä on jatkunut nyt viisi vuotta. Miten olisi sana "Hei", silmiin katsahtaen? Kuten normaalit ihmiset tekevät?
Miten te suhtaudutte tuollaisiin tapauksiin?
Kommentit (23)
Hän on jotain sinua suurempaa ja parempaa?
Varmaan kannattaa vain hyväksyä hänen erilainen tervehtimistapa, eikä enää vaivata päätään asialla.
Sä olet varmasti joku lähihoitaja ja oletat että lääkäri moikkaisi sua normaalisti. Ymmärrätkö sä työpaikan hierarkiasta mitään.
Anna olla. Tiedät jo tyypin tavat.
Jos tyyppi on käyttäytynyt sinun mielestäsi oudosti jo 5 v ja silti jaksat vieläkin miettiä hänen käytöstään, niin vika on kylläkin enemmän sussa. Hyväksy ihmisten erilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet varmasti joku lähihoitaja ja oletat että lääkäri moikkaisi sua normaalisti. Ymmärrätkö sä työpaikan hierarkiasta mitään.
🤣🤣🤣🤣
Haluan että ihmiset käyttäytyvät niinkuin MINÄ haluan jos he käyttäytyvät jotenkin erillailla niin MINULLE tulee siitä ikävä olo,ymmärsitkö pointin.
Minä taas olen lopen kyllästynyt typeriin aloituksiin tällä palstalla. Pitäisi varmaan tehdä ihan valitusaloitus asiasta.
Lopeta tervehtiminen väkisin aamuisin, paitsi ne joille se käy, riittävän hiljaisella äänellä - älä huuda ainakaan. Huomenta on kirosana. Onko pakonomainen tarve toistaa tervehdyksiä ja varsinkin sille tyypille väkisin? Varmasti olisi kiva mumista tai pitää outoa ääntä, jos joku väkisin tervehtii.
Hänellä on ainakin hyvä ihmistuntemus.
Vierailija kirjoitti:
Olen laitoshuoltaja ja meillä ylilääkäri tervehti ja hieman kumarsikin minua kun tuli osastolle.
Tervehtiminen kuuluu peruskäyttäytymissääntöihin työpaikalla. - ei ap.
Siinäpä tapa tervehtiä. Mistäs tiedät, että
mitä sen vastaantulijan päässä liikkuu. Hmmm.
Mun naapurin poikaystävä ei koskaan tervehdi takaisin, ihme tyyppi. Kattoo suoraan päin muttei sano mitään. Yks naapurin rouva oli postilaatikoilla astunu sen kengänkärkien päälle eikä liikuttanu itteensä kunnes sai tervehdyksen. Varmaan tän taloyhtiön ainoona.;)
Nykyään ihmisiltä puuttuvat käytöstavat ja ei osata keskustella. Toi on ihan normaalia. Entisessä työssä eräs kollega tuijotti minua aina vihaisesti. Lopulta minä sain kenkää ja hän sai jäädä.
Käy juttelemassa sille. Ihan hyväntahtoisesti. Ehkä seuraavalla kerralla se moikkailee avoimemmin, eikä ole niin takakireä. Voisit kyllä itsekin vähän löysätä nutturaa.
Vierailija kirjoitti:
jaa. Sä et ymmärrä kyllä käytöstavoista mitään.
Hierakia. Hyvää päivää!
🤣 Kyllä joillain on käsittämättömän kauhea elämä. Tsemppiä.