Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?
Kommentit (404)
Sitä, että sillä on kaikki chadin piirteet eli vahva leuka, hunter silmät, joissa positive canthal tilt, sopivan mittainen sänki, tummat silmät ja hiukset eikä saa omistaa silmälaseja. Pituutta oltava vähintään 190cm painoa 90-100kg ja rasvaprosentit minimissä. Osaa itsepuolustuslajeja, metsästystä, auton korjaamista ja talon remontointia. Kaikki avun kysyminen feminiinistä. Miehen täytyy osata aivan kaikki ja olla täysin itsenäinen. Mikäli mies kyseenalaistaa yhtään mitään naisessa niin hän on välittömästi incel.
Osoita että a) pystyt ja b) haluat, ja osta hälle tämä tai vastaava...
http://tinyurl.com/2hk5xb96
Muuten putoat armottomasti looseriluokkaan, surkimukseksi jolla ei tyylitajua eikä lompakkoa.
Sitä ei tiedä jeesuskaan mitä nainen millonkin tarkottaa milläkin. Tuskin tietää itekään.
Tällaista ylikorostavat naiset on yleensä jotain elämänkoululaisia tai lähihoitajia
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää kun mies on hiukan väkivaltainen ja pitää kuria yllä.
En mä ainakaan tykkää. Mies joka pahoinpitelee naista ei ole oikea mies vaan luuseripaska.
Miehen näköinen ja kokoinen.
Ei mikään vinkuva ja neitimäinen peiliintuijottaja.
Ei karsasta fyysistä työtä,ja osaa remppa ja rakentamishommat yms.Ei tarvii olla pyytämässä apuja kokoaikaa muualta.
Jämäkkä,pitää perheestään ja vaimostaan huolen.
On itsenäinen. Arki on normaalia elämää jota voi elää vallan hyvin yksinäänkin ilman että tarvitsee siihen jonkun mahdollistamaan hänen arkensa sujuvuuden. Ei uhriudu eikä syyttele muita elämäntilanteestaan, oli se sitten mikä tahansa. Näkee naisen tasavertaisena kumppanina.
Osaa nussia kovaa, korjata auton, maksaa kaikki menosi ja syö ainoastaan itse metsästämäänsä lihaa
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaan taipuvainen, epäluotettava, alkoholiin päin kallellaan. Sellaisethan naisia saavat.
Naisilla hoivavietti aktivoituu ja he kuvittelevat parantavansa tuollaiset yksilöt.
Vierailija kirjoitti:
Täähän se ois. Printattu naisten geeneihin valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä näyttävä mies, ei naismaisia piirteitä. Osaa tehdä ns. miehisiä hommia kuten korjata auton jne. Osaa ottaa naisen sängyssä ja tuottaa nautintoa.
Mihin moderni vahva ja itsenäinen nainen muka tuollaista miestä tarvitsee?
Huoh. Mä haluan miehen (siis oikean miehen) kumppaniksi ja seksiin. Se, että osaan itsekin tehdä asioita ei tarkoita sitä, että haluaisin elää loppuelämäni ilman miestä, parisuhdetta ja seksiä.
Te naiset ette tiedä mitä te haluatte 😅
No mun mielestä, että ei odota naisen olevan fyysisesti vahvempi. Hassua että naiselle on mukamas ok viisituntiset yöunet lasten takia ja on heikko, jos vähän väsyttää. Jos mies kömpii nukkumaan klo 22 koska väsyttää onhan hän nyt vain väsynyt. Samassa tilanteessa nainen on vain tylsää iltaseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan tykkää. Mies joka pahoinpitelee naista ei ole oikea mies vaan luuseripaska.
Mutta nainen saa huonona päivänä lyödä miestä niin paljon kuin huvittaa?
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että sillä on kaikki chadin piirteet eli vahva leuka, hunter silmät, joissa positive canthal tilt, sopivan mittainen sänki, tummat silmät ja hiukset eikä saa omistaa silmälaseja. Pituutta oltava vähintään 190cm painoa 90-100kg ja rasvaprosentit minimissä. Osaa itsepuolustuslajeja, metsästystä, auton korjaamista ja talon remontointia. Kaikki avun kysyminen feminiinistä. Miehen täytyy osata aivan kaikki ja olla täysin itsenäinen. Mikäli mies kyseenalaistaa yhtään mitään naisessa niin hän on välittömästi incel.
Enpä muista, että olis tullut pahemmin noita chadejä vastaan täällä Helsingissä. Ehkä mä oon vaan sokea tai sit ne kaikki asuu jossain böndellä
No minä en halua mieheni olevan sellainen kuin esim. Joni Hesselgren. Tai Niko Saarinen. En siis halua mieheni olevan neitimäinen dramaqueen. Ei Jonissa ja Nikossa muuten mitään vikaa ole. Suomalaisista miehistä sanoisin Sami Kurosen olevan lähinnä miesmakuani.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä näyttävä mies, ei naismaisia piirteitä. Osaa tehdä ns. miehisiä hommia kuten korjata auton jne. Osaa ottaa naisen sängyssä ja tuottaa nautintoa.
Autot on kiinnostanu aina yhtä vähän kuin naisen nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Mä haluan miehen (siis oikean miehen) kumppaniksi ja seksiin. Se, että osaan itsekin tehdä asioita ei tarkoita sitä, että haluaisin elää loppuelämäni ilman miestä, parisuhdetta ja seksiä.
Kyllä mä tiedän mitä mä haluan. Hyvin selkeästi olen tähänkin kirjoittanut mitä haluan. Te miehet kuvittelette tietävänne mitä jokainen nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nainen saa huonona päivänä lyödä miestä niin paljon kuin huvittaa?
HUOH! No ei tietenkään! Mikä hvetti teitä joitakin vaivaa?!? Ei ole ok kenenkään lyödä yhtään ketään! Että mua ottaa aivoon tuollaiset mutta mutta ja aina väännetään jotakin sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin panemiseen. Kaikki muu on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiedän mitä mä haluan. Hyvin selkeästi olen tähänkin kirjoittanut mitä haluan. Te miehet kuvittelette tietävänne mitä jokainen nainen haluaa.
Nyt teet sen virheoletuksen, että minua edes kiinnostaisi mitä nainen haluaa.
Kannattaa kysyä siltä naiselta koska hänellä varmasti oma määritelmä sille mitä tuo tarkoittaa