Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri vetoaa kaikessa siihen, että minä olen ymmärtänyt väärin.

Vierailija
09.09.2023 |

Jos hän ei tule sovittuun aikaan tapaamiseen, niin minä olen ymmärtänyt väärin. Jos hän sanoo jostain asiasta tänään ihan muuta kuin eilen, niin minä olen ymmärtänyt väärin. Jos jotain hänelle epämiellyttävää tapahtuu, niin se johtuu siitä, että minä olen ymmärtänyt väärin.

Sellaista asiaa ei olekaan, missä ei voisi vedota siihen, että minä olen ymmärtänyt väärin. Ihmeesti muiden ihmisten kanssa tällaista jatkuvaa väärinymmärtämistä ei ole. Miten suhtautua tuollaiseen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaveeraat hänen kanssaan?

Vierailija
2/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako panostaa kovin paljon tuommoiseen suhteeseen, joka perustuu väärinymmärryksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt väärin. Tuollainen käytös ei ole ystävyyttä.

Vierailija
4/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen ei ole kaveri, vaan kiusaaja. Ihan itse voit päättää, kauanko haluat tuollaista käytöstä sietää.

Vierailija
5/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut muita asioita joita joskus jäät ihmettelemään.  Kaverisi saattaa olla narsku.  Onhan se todella outoa, mikäli kaikki asiat käännetään sun syyksi. 

Vierailija
6/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sopivan tilaisuuden tullen että hän on ymmärtänyt nyt väärin, nimittäin sen että sinä sietäisit jatkuvaa paskaa käytöstä ja sitten toivotat hyvää loppuelämää.

Vierailija
7/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on ihan samanlainen.

Vierailija
8/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sopivan tilaisuuden tullen että hän on ymmärtänyt nyt väärin, nimittäin sen että sinä sietäisit jatkuvaa paskaa käytöstä ja sitten toivotat hyvää loppuelämää.

Ei vaan sano, että olet samaa mieltä siitä, että olet ymmärtänyt väärin.

Nimittäin sen, että hän olisi ystäväsi.

Vierailija
9/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
10/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa mitään, vaan olla näkemättä enää ikinä.

Vierailija
11/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut muita asioita joita joskus jäät ihmettelemään.  Kaverisi saattaa olla narsku.  Onhan se todella outoa, mikäli kaikki asiat käännetään sun syyksi. 

Ilmeisesti tässä tapauksessa kaksi narskua ymmärtää toisiaan aina väärin, eihän tuollaista muuten voi selittää.

Vierailija
12/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vetoaako sittenkään? Oletko varma?

Vierailija
13/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ihminen ei ole kaveri, vaan kiusaaja. Ihan itse voit päättää, kauanko haluat tuollaista käytöstä sietää.

Aloituksen kirjoitettuani jäin tietysti nyt itsekin mietiskelemään asiaa. Ja hassusti minunkin mietteissäni esiintyi tuo kiusaaja-sana. Sitten palasin lukemaan vastauksia, ja huomaan, että ehkä siinä kiusaamisessa on jotain perää, kun joku muukin sen niin päättelee. Ap

Vierailija
14/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on toinen ajatus, joka asiaa mietiskellessäni tuli esille. En sitä kyllä ihan noin näppärästi mielessäni muotoillut, mutta tuo annettu ehdotus istuu kyllä johonkin väliin ja kuvaa minun ajatuksiani hyvin. Ap

Vierailija
15/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nartsissi. 🙄

Vierailija
16/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa seuraavalla kerralla, että olen ymmärtänyt täysin väärin. Luulin, että olemme kavereita, hyvästit.

Vierailija
17/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänelle nyt heti viesti: "Olen ymmärtänyt väärin sinut. Kuvittelin, että haluat olla kaverini. Nyt tajuan, että et halua. Kiitos että kestit. Emme tapaa enää."

Sitten hänen yhteystietonsa estoon kaikilla kanavilla.

Vierailija
18/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ihmisessä on sata prosenttia poliitikon ainesta. Kaikki kielletään, valehdellaan, kaikki, ihan kaikki on muiden syytä. Lopeta toi kaveruus, en kutsuisi ihmistä edes kaveriksi. Hän ei tule muuttumaan.

Vierailija
19/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vaihtoehtoa:

a) sinä olt tampio

b) kaverisi on sumuttaja

ratkaisuja on yksi:

unohda kaveri

Vierailija
20/20 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hänelle nyt heti viesti: "Olen ymmärtänyt väärin sinut. Kuvittelin, että haluat olla kaverini. Nyt tajuan, että et halua. Kiitos että kestit. Emme tapaa enää."

Sitten hänen yhteystietonsa estoon kaikilla kanavilla.

Alistuvaa tekstiä, keksisikö joku vähän napakamman jättöviestin, kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän