Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
2541/2659 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein 50% tukee tuollaista idiotismia. En kannata väkivaltaa, mutta en ihmettele, jos monen suominaisen lätty lätisee kotona, jos ymmärrys hyvästä käytöksestä on tuota tasoa. Toki väkivaltaa miehiä kohtaan on parisuhteissa suurinpiirtein yhtä paljon, mutta siitä ei juurikaan puhuta. 

En kannata väkivaltaa, mutta... =   KANNATAN ja turvaudun siihen aina itsekin, koska  minulla ei ole muita keinoja.

Kotitreffeillä onkin sitten 13tusinassa väkivaltataipumusuli elementissään. Eipä tarvitse kauaa puhuttaa kun ilmenee.

Vierailija
2542/2659 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan".

"Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/2659 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Treffinaiseni" maksoi 14,70€ enkä saanut massiivisella ylipanostuksellani edes pysyvää ja varmaa omistusta?

Vierailija
2545/2659 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit olisivat voineet jäädä lyhyiksi jos nainen olisi nälissään joutunut poistumaan, koska pihi-ap:n pakkokahvilla ei elä?

Vierailija
2546/2659 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuten myös taloudellisesti köyhä nainen. Tilastollisesti mitä köyhempi nainen on, sitä todennäköisemmin hän päätyy miehen kanssa parisuhteeseen."

Mun puoliso on yhtä köyhä. Hän ei osallistu vuokran maksamiseen.

Samoin oli mulla. Äijä eli kustannuksellani vuoden ja jätti lopulta viimeisen kerran pakastimen auki koko päiväksi jouluaaton aattona. 

Aika vähän häneltä mitään odotinkaan, mutta sen kuitenkin, että osaisi sulkea kylmälaitteen oven jäljessään kun ei edes osallistu sähkölaskuun tai ruokakuluihin.

Vierailija
2547/2659 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijat jakoivat incel-miehet

1. ulkopuolistajiin, jotka syyttävät tilanteestaan yhteiskuntaa, 

2. toivojiin, jotka etsivät parannusta tilanteeseensa ja 

3. sisäänpäin kääntyneisiin, jotka syyttävät itseään ja kokevat voimakasta emotionaalista ahdistusta.

Vierailija
2548/2659 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sinun piti maksaa? Nyt en älyä. Treffiseuralaisesi ei ollut ennättänyt syödä ennen näkemistänne. Mitään ihmeellistä tuossa.

Ap ilmeisesti halusi miellyttää naista ja pelkäsi pakkeja tai leimautumista herrasmiehen vastakohdaksi, jos ei tarjoa.

Tämä on näiden ketjujen suosikkiroolihahmoni, aloittajaa ystävällisesti selittävä kommentoija, joka kuitenkaan ei ole aloittaja, ei suinkaan :)

Hänet tunnetaan Mestarin oppipoikana. Katsos persuilla kun on tää mestari, jonka sanomisia ne aina selittelee parhain päin. Sama jengi, sama ajatusmaailma.

Vierailija
2549/2659 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sinun piti maksaa? Nyt en älyä. Treffiseuralaisesi ei ollut ennättänyt syödä ennen näkemistänne. Mitään ihmeellistä tuossa.

Ap ilmeisesti halusi miellyttää naista ja pelkäsi pakkeja tai leimautumista herrasmiehen vastakohdaksi, jos ei tarjoa.

No pakkejahan noi nöösit pelkää enemmän kuin kuolemaa, itsetunto on niin olematon, kun se ripustetaan muihin ihmisiin.

Onhan naisillakin huono itsetunto kun eivät uskalla koskaan tehdä aloitetta.

Tai jospa on niin, ettei ne tee aloitteita sinulla. Minä olen kaikki mieheni (5 pitkää suhdetta vuoden 1984 jälkeen) ottanut itse valitsemalla ja tekemällä aloitteen. Sillä lailla saa mitä haluaa, eikä tarvitse ns. tyytyä. Kokeilepa joskus. Olet vain oma ihana itsesi etkä tuollainen teennäinen pikku kusipää.

Vierailija
2550/2659 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet eivät projisoi varakkaaseen naiseen positiivisempia ominaisuuksia".

Miehet eivät kestä itseään menestyneempää ja varakkaampaa naista, koska taloudellinenkaan alistuskiristys ei onnistu.

Jollaisia on harvassa eivätkä sellaiset tilastollisesti ota miestä.

Minä olen sellainen. Minulla on ollut monta miestä ja suhteiden kesto 6 kk - 25 vuotta. Yksin olin viimeksi 1984. Tuon lyhimmän suhteen lopetin itse, koska mulla oli toinen, pitempi suhde menossa ja valitsein sen. Lyhytsuhdemiehestä paljastui lisäksi opportunistisia piirteitä, joista en pitänyt.

Naimisiin en mene, koska haluan hallita omaisuuttani ihan itse. Tässä iässä kuitenkin törmää lähinnä elämänsä sössineisiin ehtoopuolen miehiin, joilla on erilaisia riippuvuuksia ja elämäntapasairauksia. Eli en kyllä ala omaishoitajaksikaan.

Vierailija
2551/2659 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009361889.html

Onko se kaikkien ongelma, että mies ei saa seksiä? Tutkijan kirjoitus HS:ssa nosti valtaisan keskustelun.

LEHTIEN mielipidepalstoilla ja Twitterissä pauhaa keskustelu miesten seksin puutteesta. Aihe sai alkunsa, kun Aarhusin bioetiikan ja yhteiskuntafilosofian tutkijatohtori Joona Räsänen kirjoitti Helsingin Sanomien mielipidekirjoituksessaan, että miesten seksuaalinen yksinäisyys ja siitä kumpuava väkivallan uhka täytyy huomioida Suomessa paremmin.

Yksi syy seksuaaliseen yksinäisyyteen onkin seksikumppanien epätasainen jakautuminen erityisesti miesten keskuudessa, Räsänen kirjoitti. Kun nuori mies ei löydä ainuttakaan naista, jonka kanssa elää, hän saattaa äärimmäisissä tapauksissa yrittää löytää mahdollisimman monta naista, joiden kanssa kuolla.

VAROKAA NAISET!

Vierailija
2552/2659 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletit hänen juovan kahvia tai teetä? Mä aina otan jotakin syötävää kun käyn kahvilassa. Se on normaalia.

Se on selkeästi kehopositiivisen merkki jos pitää syödä koko ajan jotain.

Vierailija
2553/2659 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletit hänen juovan kahvia tai teetä? Mä aina otan jotakin syötävää kun käyn kahvilassa. Se on normaalia.

Kyllä parempi on joku kiva kehonegatiivinen syömishäiriö? Anorektikko tulee halvemmaksi kun elää pyhällä hengellä?

Vierailija
2554/2659 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009361889.html

Onko se kaikkien ongelma, että mies ei saa seksiä? Tutkijan kirjoitus HS:ssa nosti valtaisan keskustelun.

LEHTIEN mielipidepalstoilla ja Twitterissä pauhaa keskustelu miesten seksin puutteesta. Aihe sai alkunsa, kun Aarhusin bioetiikan ja yhteiskuntafilosofian tutkijatohtori Joona Räsänen kirjoitti Helsingin Sanomien mielipidekirjoituksessaan, että miesten seksuaalinen yksinäisyys ja siitä kumpuava väkivallan uhka täytyy huomioida Suomessa paremmin.

Yksi syy seksuaaliseen yksinäisyyteen onkin seksikumppanien epätasainen jakautuminen erityisesti miesten keskuudessa, Räsänen kirjoitti. Kun nuori mies ei löydä ainuttakaan naista, jonka kanssa elää, hän saattaa äärimmäisissä tapauksissa yrittää löytää mahdollisimman monta naista, joiden kanssa kuolla.

VAROKAA NAISET!

Miehiä täytyy alkaa pitää paremmin silmällä ja sulkea pakkohoitoon hyvin matalalla kynnyksellä.

Vierailija
2555/2659 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap'n kaltaiset kitupiikit edes käyvät treffeillä? Ei sillä ole varaa naisystävään, joten tyytyköön käteensä.

Ap ei arvannut, miten paljon ko. nainen maksaa, koska tämä ilmeisesti näytti päällepäin fiksulta.

Vaikea ymmärtää, miksi ap saa arvottomia haukkuja siksi, että miettii kiinnostustaan jatkaa suhdetta.

Kiva suhde on sellainen, jossa opiskelijakin voi tavata kiinnostavaa toista opiskelijaa mahdollisimman usein. Jos ovat käyttörahojensa suhteen samoilla leveysasteilla, voivat tavata mahdollisimman harvoin, koska ap ei pysty kustantamaan panineja kuin ehkä kerran kuussa, eikä se deitti myöskään.

Vierailija
2556/2659 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pörhistele "miehenä" "tarjoavasi", jos sinulla ei ole varaa tarjota (miehenä tai minään muunakaan larppauksena).

Vierailija
2557/2659 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen sellainen. Minulla on ollut monta miestä ja suhteiden kesto 6 kk - 25 vuotta. Yksin olin viimeksi 1984. Tuon lyhimmän suhteen lopetin itse, koska mulla oli toinen, pitempi suhde menossa ja valitsein sen. Lyhytsuhdemiehestä paljastui lisäksi opportunistisia piirteitä, joista en pitänyt."

Mitä, onnistui olemaan opportunistisempi kuin sinä, jolla oli kaksi suhdetta yhtä aikaa? Vaiko kenties yhtä opportunistinen kuin sinä, mitä et katsele, vaan vaadit uhrautuvampaa asennetta puolisoltasi?

Vierailija
2558/2659 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parempi on joku kiva kehonegatiivinen syömishäiriö? Anorektikko tulee halvemmaksi kun elää pyhällä hengellä?

Siihen väliin mahtuu aika monta normaalia, realistisesti elämään suhtautuvaa naista.

Vierailija
2559/2659 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko luovuit potentiaalisesta rahareijästä?

Vierailija
2560/2659 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko toiset treffit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan