Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Kamalaa jos joutuu maksaa 15 euroa treffeistä. Olen työttömänä maksanu jopa 100 euron konserttilipun naiselle. Sain sentään seksiä. Olen kyllä monesti maksanut treffeillä en minä itke jos nainen ei sitten halua jatkaa tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehet eivät projisoi varakkaaseen naiseen positiivisempia ominaisuuksia".
Miehet eivät kestä itseään menestyneempää ja varakkaampaa naista, koska taloudellinenkaan alistuskiristys ei onnistu.
Jollaisia on harvassa eivätkä sellaiset tilastollisesti ota miestä.
Miksei muuten naiset ala valikoimaan itseään pienempituloisia/köyhempiä miehiä? Ei olisi pelkoa tuosta taloudellista nujertamisesta kun ohjat ja suurimmat tulot on naisella? Hän saisi päättää, hänellä suuntaviivat. Ei niitä jyrääviä hyvätuloia miehiä jotka piheilee kaikesta mikä liityyy perheeseen, mutta itse ostaa kalliit autot, veneet, motskarit, elektroniikkaa jne. Siis itselleen. Ja lomamatkalla piheys jatkuu. Muun perheen tietäessä että kun ukko lähtee poikain kanssa rimpsalle, rahaa menee ja tarjotaan muullekin. Ei syödä hesellä silloin.
Ottakaa naiset köyhä mies, voi olla säyseämpi luonnekin ja parempi isä niin ollen.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa jos joutuu maksaa 15 euroa treffeistä. Olen työttömänä maksanu jopa 100 euron konserttilipun naiselle. Sain sentään seksiä. Olen kyllä monesti maksanut treffeillä en minä itke jos nainen ei sitten halua jatkaa tutustumista.
Että mua etoo tuo ilmaus että Sain seksiä. Joo ymmärrän mitä tarkoitat mutta ihan kun se olisi jotain mitä tyttö vain antaa itse saamatta mitään, eli ehkä jopa kärsii tai ainakin odottaa että se olisi ohi. Kyllä toivottavasti tänä päivänä nainen myös nauttii joten molemmat antaa/saa eikä mitään että vain mies saa. Sehän on kuin huor.... ssa käynti ja vähintään todella pahaa naisen esineellistämistä.
N 47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mua etoo tuo ilmaus että Sain seksiä. Joo ymmärrän mitä tarkoitat mutta ihan kun se olisi jotain mitä tyttö vain antaa itse saamatta mitään, eli ehkä jopa kärsii tai ainakin odottaa että se olisi ohi. Kyllä toivottavasti tänä päivänä nainen myös nauttii joten molemmat antaa/saa eikä mitään että vain mies saa. Sehän on kuin huor.... ssa käynti ja vähintään todella pahaa naisen esineellistämistä.
N 47
Et voi saada kolikkoa ilman kolikon molempia puolia. Tästähän tässä on kyse.
Naiset inhoavat sitä ajatusta että mies ostaa naisen, mutta vaativat silti että miehen on maksettava naisen seurasta tarjoamalla.
Te itse esineellistätte itsenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 47
Itse asiassa naiset eivät useimmiten nauti mistään yhdenillan jutuista, koska luottamuksen saavuttaminen kestää ja on vaikea saada itse. Lisäksi pelottaa vahinkoraskauden mahdollisuus. Useimmille jää vähän käytetty olo. Niin se useimmille on, vaikka joillakin voi olla toisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kestä itseään menestyneempää ja varakkaampaa naista, koska taloudellinenkaan alistuskiristys ei onnistu.
Miksei muuten naiset ala valikoimaan itseään pienempituloisia/köyhempiä miehiä? Ei olisi pelkoa tuosta taloudellista nujertamisesta kun ohjat ja suurimmat tulot on naisella? Hän saisi päättää, hänellä suuntaviivat. Ei niitä jyrääviä hyvätuloia miehiä jotka piheilee kaikesta mikä liityyy perheeseen, mutta itse ostaa kalliit autot, veneet, motskarit, elektroniikkaa jne. Siis itselleen. Ja lomamatkalla piheys jatkuu. Muun perheen tietäessä että kun ukko lähtee poikain kanssa rimpsalle, rahaa menee ja tarjotaan muulleki
En edes valikoinut pienempituloista miestä kun lukioikäisimä tavattiin. Joskus kahden kympin jälkeen mies vain lopetti työnteon ja muka keskittyi opiskeluihin, jotka nekin tyssäsivät kuin seinään. Itselläni tulot vain kasvoivat ja elätin sekä yritin kannustaa miestä sekä tarjosin matkoja ja viihdettä vielä päälle. Mies alkoi pitää minua itsestään selvyytenä ja lopetti kotityötkin. Voimia onneksi löytyi sivusuhteeseen, joka tyssäsi, ku jäivät kiinni. Ero tuli miehelle yllätyksenä ja kuulemma julmasti hylkäsin hänet, jotta "sain nauttia täydellisestä elämästäni ilman häntä sitä pilaamassa". Minä kuulemma sain kaiken helpolla, kun taas hän joutui tekemään kaiken eteen paljon enemmän kuin muut. Ilmeisesti tämä ilmaisessa täysihoidossa eläminen oli miehelle sitten tosi rankkaa, ku niin vaikeaksi elämänsä koki.
Enää en anna miehille yhtään enemmän taloudellista hyvää tai rakkautta kuin he ovat valmiita minulle antamaan. Miehet eivät kunnioita anteliasta naista. Vastavuoroisessa suhteessa voin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Otit valtavan riskin. Ajattele miten paljon olisi harmittanut, jos nainen ei olisi antanutkaan. 100€ olisi mennyt vessan pöntöstä alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muuten naiset ala valikoimaan itseään pienempituloisia/köyhempiä miehiä? Ei olisi pelkoa tuosta taloudellista nujertamisesta kun ohjat ja suurimmat tulot on naisella? Hän saisi päättää, hänellä suuntaviivat. Ei niitä jyrääviä hyvätuloia miehiä jotka piheilee kaikesta mikä liityyy perheeseen, mutta itse ostaa kalliit autot, veneet, motskarit, elektroniikkaa jne. Siis itselleen. Ja lomamatkalla piheys jatkuu. Muun perheen tietäessä että kun ukko lähtee poikain kanssa rimpsalle, rahaa menee ja tarjotaan muullekin. Ei syödä hesellä silloin.
Ottakaa naiset köyhä mies, voi olla säyseämpi luonnekin ja parempi isä niin ollen.
Ei mulla ole varaa, kun en itse pärjää kovapalkkaisilla aloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muuten naiset ala valikoimaan itseään pienempituloisia/köyhempiä miehiä? Ei olisi pelkoa tuosta taloudellista nujertamisesta kun ohjat ja suurimmat tulot on naisella? Hän saisi päättää, hänellä suuntaviivat. Ei niitä jyrääviä hyvätuloia miehiä jotka piheilee kaikesta mikä liityyy perheeseen, mutta itse ostaa kalliit autot, veneet, motskarit, elektroniikkaa jne. Siis itselleen. Ja lomamatkalla piheys jatkuu. Muun perheen tietäessä että kun ukko lähtee poikain
Toisaalta ei tarvitse olla kovapalkkainen nainen. Ihan perus riittää. Tuttavapiirissä esimerkkejä. Toki ei mahdollista luksuselämää mutta ihan normaalin kyllä. Toki täytyy katsoa mihin rahat laittaa, esimerkiksi joka päivä ei käydä 15€ panineilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muuten naiset ala valikoimaan itseään pienempituloisia/köyhempiä miehiä? Ei olisi pelkoa tuosta taloudellista nujertamisesta kun ohjat ja suurimmat tulot on naisella? Hän saisi päättää, hänellä suuntaviivat. Ei niitä jyrääviä hyvätuloia miehiä jotka piheilee kaikesta mikä liityyy perheeseen, mutta itse ostaa kalliit autot, veneet, motskarit, elektroniikkaa jne. Siis itselleen. Ja lomamatkalla piheys jatkuu. Muu
Toisaalta ei tarvitse olla kovapalkkainen nainen. Ihan perus riittää. Tuttavapiirissä esimerkkejä. Toki ei mahdollista luksuselämää mutta ihan normaalin kyllä. Toki täytyy katsoa mihin rahat laittaa, esimerkiksi joka päivä ei käydä 15€ panineilla.
Saa olla aika köyhä jos itkee jostain 15€ rahanmenosta.
Minulle tulisi vähän tylsähkö ensikuva ihmisestä joka ottaa kahvilassa (ei siis huoltoasemalla) vain suodatinkahvin eikä edes pohdi kylkiäisiä. Itse yleensä otan kahvilassa jonkin kahvin mitä ei kotona moccamasterilla saa aikaiseksi, ja kakkupalan, rakastan suklaa- ja juustokakkuja, mutta en itse ole leipojaluonne yhtään.
Aloittaja myös selvästi teki tilanteen jossa hän asettaa lähtökohdan, ja toinen ihminen on sitten joko miellyttämisenhaluinen = tilaa samaa tai golddigger = erikoiskahvi ja kylkiäinen omg.
https://www.hs.fi/ruoka/art-2000010113885.html
Hesari huomioi vauvapalstan trendit. Ehkäpä ap voi ottaa nämä reseptit talteen tulevaisuutta ajatellen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muuten naiset ala valikoimaan itseään pienempituloisia/köyhempiä miehiä? Ei olisi pelkoa tuosta taloudellista nujertamisesta kun ohjat ja suurimmat tulot on naisella? Hän saisi päättää, hänellä suuntaviivat. Ei niitä jyrääviä hyvätuloia miehiä jotka piheilee kaikesta mikä liityyy perheeseen, mutta itse ostaa kalliit autot, veneet, motskarit, elektroniikkaa jne. Siis itselleen. Ja lomamatkalla piheys jatkuu. Muu
Sinkkunaisella ei ole varaa käyttää 450€/kk panineihin? Kyllä on köyhää.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/ruoka/art-2000010113885.html
Hesari huomioi vauvapalstan trendit. Ehkäpä ap voi ottaa nämä reseptit talteen tulevaisuutta ajatellen :)
Hah! Superkaakao poikineen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muuten naiset ala valikoimaan itseään pienempituloisia/köyhempiä miehiä? Ei olisi pelkoa tuosta taloudellista nujertamisesta kun ohjat ja suurimmat tulot on naisella? Hän saisi päättää, hänellä suuntaviivat. Ei niitä jyrääviä hyvätuloia miehiä jotka piheilee kaikesta mikä liityyy perheeseen, mutta itse ostaa kalliit autot, veneet, motskarit, elektroniikkaa jne. Siis itselleen. Ja lomamatkalla piheys jatkuu. Muun perheen tietäessä että kun ukko lähtee poikain kanssa rimpsalle, rahaa menee ja tarjotaan muulleki
Valitettavasti se taloudellisesti köyhä mies on usein köyhä kaikilla muillakin tavoilla, joten ei takaa mitään eikä lupaa hyvää moinen yhden (negaatio)tärpin tusinateuvo. Mies kuin mies kykenee halutessaan muillakin tavoin alistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei muuten naiset ala valikoimaan itseään pienempituloisia/köyhempiä miehiä? Ei olisi pelkoa tuosta taloudellista nujertamisesta kun ohjat ja suurimmat tulot on naisella? Hän saisi päättää, hänellä suuntaviivat. Ei niitä jyrääviä hyvätuloia miehiä jotka piheilee kaikesta mikä liityyy perheeseen, mutta itse ostaa kalliit autot, veneet, motskarit, elektroniikkaa jne. Siis itselleen. Ja lomamatkalla piheys jatkuu. Muun perheen tietäessä että kun ukko lähtee poikain
Kuten myös taloudellisesti köyhä nainen. Tilastollisesti mitä köyhempi nainen on, sitä todennäköisemmin hän päätyy miehen kanssa parisuhteeseen.
Tämä ketju yllätti minut, sillä en todellakaan ole ymmärtänyt, että Suomessahan on kahvilakulttuuri! Olen käynyt kyllä paikoissa, joissa on kallista, mutta kulttuuriin en ole törmännyt jonottaessani siellä 20 min päästäkseni valitsemaan vaalean pullamössöleivän tai kokkareisen munavoikarjalanpiirakan välillä. Tarjolla toki ollut myös jotain liivatekakkuja, joiden maussa en ole havainnut eroa, oli nimensä mikä hyvänsä.
Mutta nyt siis tiedän, että monet muut naiset osaavat nauttia tästä kulttuurista, kiva tietää.
"Kuten myös taloudellisesti köyhä nainen. Tilastollisesti mitä köyhempi nainen on, sitä todennäköisemmin hän päätyy miehen kanssa parisuhteeseen."
Mun puoliso on yhtä köyhä. Hän ei osallistu vuokran maksamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Melkein 50% tukee tuollaista idiotismia. En kannata väkivaltaa, mutta en ihmettele, jos monen suominaisen lätty lätisee kotona, jos ymmärrys hyvästä käytöksestä on tuota tasoa. Toki väkivaltaa miehiä kohtaan on parisuhteissa suurinpiirtein yhtä paljon, mutta siitä ei juurikaan puhuta.
En kannata väkivaltaa, mutta... = KANNATAN ja turvaudun siihen aina itsekin, koska minulla ei ole muita keinoja.
Tässä kaksi edellistä tapaamista, ihan vain esimerkkeinä:
Tapasin naisen bileissä, tunsimme entuudestaan. Nainen alkoi puhumaan kaverilleen minun kuulteni exästään, joka kuulemma oli aivan tumppu kun ei tehnyt mitään vaikka hän vihjasi että nyt voisi panna. "Eikö miestä p*llu kiinnosta" olivat tarkat sanat. Oma kiinnostukseni tähän naiseen katosi täysin saman tien. Taas kerran pinnalla itsenäinen feministi, taustalla konservatiivi jonka mielestä uros ottaa naaraan tai uros on kelvoton.
Tapasin naisen keikalla. Kun lähdettiin kotiin päin ja flirttiä oli ollut ilmassa, hän hyppäsi toisen miehen (sellaisen junttijuopon) syliin ja katseli sen näköisenä että mitäs teet asialle. Päätepysäkillä nainen sitten kysyi että no, tulenko vaiko en. Vastasin että heippa, ja seurasi itkuepisodi. Sori, mutta en kilpaile naisesta. Aikuisen naisen on päätettävä kenet haluaa.
En ole muuttumassa suoraviivaiseksi kyllä p*llu kelpaa-mieheksi, niin se vain on.