Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
2481/2659 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sinun piti maksaa? Nyt en älyä. Treffiseuralaisesi ei ollut ennättänyt syödä ennen näkemistänne. Mitään ihmeellistä tuossa.

Ap ilmeisesti halusi miellyttää naista ja pelkäsi pakkeja tai leimautumista herrasmiehen vastakohdaksi, jos ei tarjoa.

Tämä on näiden ketjujen suosikkiroolihahmoni, aloittajaa ystävällisesti selittävä kommentoija, joka kuitenkaan ei ole aloittaja, ei suinkaan :)

Vierailija
2482/2659 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja siksi he valitsevat köyhän opiskelijamiehen? Ei kuulosta järin ovelalta."

Niillä on useita uhreja. Pilden perässä olevalta mieheltä löytyy yllättävän helposti rahaa tarjoiluun, jos nainen on kaunis ja lupailee pildeä. En väitä, että tapauksessa olisi näin.

Ohiksena, miten "lupaillaan pildeä"?

Nainen saattaa sanoa sopivassa tilanteessa esimerkiksi "pääset koskettelemaan minua oikein kunnolla kun vähän pidempään ollaan tunnettu". Mies ajattelee, että kohta lohkeaa ja ei haittaa vaikka rahaa palaa tarjoiluun.

Ewww. Hyi ketale. No tuo on selkeä vedätys, jos sanasta sanaan noin suoraan sanoo JA vaatii jotakin lahjoja sitä ennen. Jos vaan sanoo, että en

Heh, noin ei sano kukaan :D

Ei sanokaan, paitsi rakkaushuijarit netissä, jotka haluaa rahaa western unionilla. "Pilden lupailu" ei koskaan ole noin suoraa tavallisessa tapaamisessa, se on vain miehen omassa mielikuvituksessa. Pilden lupailua ei edes ole normaalissa kanssakäymisessä. "Nainen vietti aikaa mun kanssa 30min, nyt se varmasti haluaa joka reikään, kolme lasta ja palvella mua ikuisuuden". Ei Nico, ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/2659 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sinun piti maksaa? Nyt en älyä. Treffiseuralaisesi ei ollut ennättänyt syödä ennen näkemistänne. Mitään ihmeellistä tuossa.

Ap ilmeisesti halusi miellyttää naista ja pelkäsi pakkeja tai leimautumista herrasmiehen vastakohdaksi, jos ei tarjoa.

Tämä on näiden ketjujen suosikkiroolihahmoni, aloittajaa ystävällisesti selittävä kommentoija, joka kuitenkaan ei ole aloittaja, ei suinkaan :)

Tällaisten ketjujen aloittajat tarvitsevat aina sen kertojaäänen, joka selittää mitä ap oikeasti tarkoitti. 🙂

Vierailija
2484/2659 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tää jatkuu, jestas

Poskettoman pitkä ketju ja lajissaan sikäli harvinainen ettei kateuskorttia suoraan ole esitetty. Jotain sinnepäin kylläkin. Kun on näitä taso ynnä muita miehiä , rahamiehiä ja ties mitä karjalaismummoja ketjussa vilissyt. 

Vierailija
2485/2659 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja siksi he valitsevat köyhän opiskelijamiehen? Ei kuulosta järin ovelalta."

Niillä on useita uhreja. Pilden perässä olevalta mieheltä löytyy yllättävän helposti rahaa tarjoiluun, jos nainen on kaunis ja lupailee pildeä. En väitä, että tapauksessa olisi näin.

Ohiksena, miten "lupaillaan pildeä"?

Nainen saattaa sanoa sopivassa tilanteessa esimerkiksi "pääset koskettelemaan minua oikein kunnolla kun vähän pidempään ollaan tunnettu". Mies ajattelee, että kohta lohkeaa ja ei haittaa vaikka rahaa palaa tarjoiluun.

Nyt on niin luontevaa dialogia, että sinut varmaan headhuntataan kirjoittamaan salkkareita tämän nerokkaan viestin perusteella 😇😂

Jep, ei kukaan nainen puhu noin!

Vierailija
2486/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kotitreffit ovat siis edelleenkin 100% seksitreffit."

Ei ole, koska siitä alkaa parisuhde, mutta sellainen missä molemmat asuu omassa asunnossa.

Eli mies hyväksyy naisen ulkonäön perusteella, tilaa hänet kotiinsa, varmistaa laadun ja julistaa parisuhteen alkaneeksi? Hieno homma?

Mies ei tarvitse treffailua jos nainen on tarpeeksi hyvännäköinen.

No se hyvännäköinen nainen, tai nainen ylipäätään, tarvitsee sitä treffailua selvittääkseen onko mies kuspääjuntti vai normaali. 

Vierailija
2487/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se pitää paikkansa.

5 - kyllä, 5 - ensimmäistä minusta kiinnostunutta naista osuivat tuohon. Kaikki juuri siinä iässä että kaverit alkoivat pariutua, kaikilla "kusipäinen exä" eli juuri sellainen itsevarma ja minua komeampi tyyppi joka kuitenkin teki mitä halusi kun nainen palveli.

Minulta sitten haluttiin varmistaa heti, että enhän minä ole sellainen. Minulta, betamieheltä, ei vastaavaa käytöstä olisi siedetty.

Niin, no eihän siltä eksältäkään sellaista käytöstä siedetty, siksi se onkin eksä. Ja jos sinä alat käyttäytyä kusipäisesti, sinusta tulee kusipäinen eksä ihan samoin kuin edellisestä eksästä. Mutta voithan toki asemoida itsesi betamieheksi ja hyvitellä olemustasi rahalla. Ei se muita haittaa. 

Paitsi että kyllä siedettiin.

Se oli nimittäin nuo exät jotka jättivät naiset. Ei toi

Et sitten hyväksikäyttävistä narsisteista ole kuullut. 

Vierailija
2488/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se pitää paikkansa.

5 - kyllä, 5 - ensimmäistä minusta kiinnostunutta naista osuivat tuohon. Kaikki juuri siinä iässä että kaverit alkoivat pariutua, kaikilla "kusipäinen exä" eli juuri sellainen itsevarma ja minua komeampi tyyppi joka kuitenkin teki mitä halusi kun nainen palveli.

Minulta sitten haluttiin varmistaa heti, että enhän minä ole sellainen. Minulta, betamieheltä, ei vastaavaa käytöstä olisi siedetty.

Niin, no eihän siltä eksältäkään sellaista käytöstä siedetty, siksi se onkin eksä. Ja jos sinä alat käyttäytyä kusipäisesti, sinusta tulee kusipäinen eksä ihan samoin kuin edellisestä eksästä. Mutta voithan toki asemoida itsesi betamieheksi ja hyvitellä olemustasi rahalla. Ei se muita haittaa. 

Paitsi että kyllä siedettiin.

Se oli

Tuttu kuvio.

Nuoria naisia kiinnostaa vain ulkonäkö ja itsevarmuus. Komeimmat ja itsevarmimmat miehet pääsevät pyörittämään naisia, ja nauttimaan kivasta nuoruudesta kun nainen passaa ja antaa seksiä kun mies haluaa. Muutaman kuukauden välein nainen vaihtoon kun tekee mieli kokeilla uutta.Jätetty nainen siirtyy "forever alone"-vaiheeseen, ja kun tämä vaihtuu "biologinen kello tikittää"-vaiheeseen, betamiehelle on sinkkuvuosien aikana mietitty tiukat ehdot.

No kannattais ruveta komeaksi ja itsevarmaksi mieheksi, jos heillä kerran on niin kivaa. Mikä estää? Jos pärstä on kuin petolinnun peräpää, niin plastiikkakirurgia on kehittynyt aika hyväksi. Betamies muovatkoon itsestään ihailemansa adoniksen, vain mielikuvitus on rajana.  Turha valittaa, kun vaihtoehtoja on. Lihaksetkin saa halutessaan silikoni-implantteina. 

Vierailija
2489/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakkejahan noi nöösit pelkää enemmän kuin kuolemaa, itsetunto on niin olematon, kun se ripustetaan muihin ihmisiin.

Vierailija
2490/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pakkejahan noi nöösit pelkää enemmän kuin kuolemaa, itsetunto on niin olematon, kun se ripustetaan muihin ihmisiin.

Onhan naisillakin huono itsetunto kun eivät uskalla koskaan tehdä aloitetta.

Vierailija
2491/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kommentti. Olen jo 50+ mutta nuorena ja suht nättinä tein aloitteita ravintolassa kun oli komia mies huomattu. Saattoi alkaakin tapailu. Järkiään se kesti noin 2 kk kunnes mies mumisee ettei tää sittenkään/sussa ei vikaa/ en halua vielä sitoutua... Minä olin tosissaan ja pettymys oli suuri. Muutama tällainen ja tajusin. 

Miehen täytyy saada tehdä aloite. Ne suhteet kesti järkiään siihen asti kunnes mä lopetin. Pienestä en lopettanut mutta yleensä joku totaali vastuuttomuus oli syy miksi lopetin. 

Nyt naimisissa ollut jo pitkään. Miehen kanssa jonka ravintolassa tavannut vuosia sitten. En muistaisi mitään ihmeellisiä tarjoilukierroksia häneltä. Kiinnosti itse ihminen, ei mitkään päälle liimatut tarjoilut. Tosin ollaan niin taviksia kun olla voi. 

Eli kyllä nainenkin voi haluta tehdä aloitteen mutta tää ei miellytä miehiä. Enkä ole ainoa jolla tämä kokemus. 

Vierailija
2492/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sinun piti maksaa? Nyt en

Ap ilmeisesti halusi miellyttää naista ja pelkäsi pakkeja tai leimautumista herrasmiehen

No pakkejahan noi nöösit pelkää enemmän kuin kuolemaa, itsetunto on niin olematon, kun se ripustetaan muihin

Onhan naisillakin huono itsetunto kun eivät uskalla koskaan tehdä

Tähän kommentti. Olen jo 50+ mutta nuorena ja suht nättinä tein aloitteita ravintolassa kun oli komia mies huomattu. Saattoi alkaakin tapailu. Järkiään se kesti noin 2 kk kunnes mies mumisee 

ettei tää sittenkään/sussa ei vikaa/ en halua vielä sitoutua... Minä olin tosissaan ja pettymys oli suuri. Muutama tällainen ja tajusin. 

Miehen täytyy saada tehdä aloite. Ne suhteet kesti järkiään siihen asti kunnes mä lopetin. Pienestä en lopettanut mutta yleensä joku totaali vastuuttomuus oli syy miksi lopetin. 

Nyt naimisissa ollut jo pitkään. Miehen kanssa jonka ravintolassa tavannut vuosia sitten. En muistaisi mitään ihmeellisiä tarjoilukierroksia häneltä. Kiinnosti itse ihminen, ei mitkään päälle liimatut tarjoilut. Tosin ollaan niin taviksia kun olla voi. 

Eli kyllä nainenkin voi haluta tehdä aloitteen mutta tää ei miellytä miehiä. Enkä ole ainoa jolla tämä kokemus. 

Saman olen havainnut. Mies tekee aloitteen, jos on oikeasti kiinnostunut. Ellei ole, mitään vakaampaa ei ole tiedossa. Tiedän naisen aloitteesta syntyneen vain suhteita, joissa mies on mukana, koska hänelle riittää että on joku nainen, kuka tahansa. Näitäkin on.

Vierailija
2493/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kommentti. Olen jo 50+ mutta nuorena ja suht nättinä tein aloitteita ravintolassa kun oli komia mies huomattu. Saattoi alkaakin tapailu. Järkiään se kesti noin 2 kk kunnes mies mumisee ett

Naisten logiikalla siis suhde komeaan jolle kaikki muutkin naiset pyllistelevät loppui siksi että sinä teit aloitteen ja suhde tavikseen jatkuu koska tavis itse teki aloitteen.

🤣🤣🤣

Vierailija
2494/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän kommentti. Olen jo 50+ mutta nuorena ja suht nättinä tein aloitteita ravintolassa kun oli komia mies huomattu. Saattoi alkaakin tapailu. Järkiään se kesti noin 2 kk kunnes mies mumisee ett

Nainen tekee taas häntä itseään miellyttävän johtopäätöksen.

Todellinen syy oli se, että teit aloitteen komealle miehelle jolle sinä olit tasoa "no vois kait tuota hetken panna". Et omantasoisellesi miehelle.

Vierailija
2495/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sinun piti maksaa? Nyt en

Ap ilmeisesti halusi miellyttää naista ja pelkäsi pakkeja tai leimautumista herrasmiehen

No pakkejahan noi nöösit pelkää enemmän kuin kuolemaa, itsetunto on niin olematon, kun se ripustetaan muihin

Onhan naisillakin huono itsetunto kun eivät uskalla koskaan tehdä

Tähän kommentti. Olen jo 50+ mutta nuorena ja suht nättinä tein aloitteita ravintolassa kun oli komia mies huomattu. Saattoi alkaakin tapailu. Järkiään se kesti noin 2 kk kunnes mies mumisee 

ettei tää sittenkään/sussa ei vikaa/ en halua vielä sitoutua... Minä olin tosissaan ja pe

Pelimiehet eivät siis ole aloitteellisia? Ja jos tekevät, niin pelimiehet ovat aina vakavissaan kiinnostuneita?

Ja mistä sinä tiedät että kiinnostunut mies tekee aina aloitteen? Pystytkö lukemaan jokaisen miehen ajatuksia kilometrien säteellä ja siten tunnistamaan jos jossain on kiinnostunut mies?

Vierailija
2496/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska siitä alkaa parisuhde, mutta sellainen missä molemmat asuu omassa asunnossa.

Eli mies hyväksyy naisen ulkonäön perusteella, tilaa hänet kotiinsa, varmistaa laadun ja julistaa parisuhteen alkaneeksi? Hieno homma?

Ei käy miehellä mielessä, että nainen ei välttämättä halua parisuhteeseen sen miehen kanssa tai edes nähdä koko miestä enää uudestaan. 

Sitä varten tutustutaan somessa erittäin hyvin ennen tapaamista. Esikarsista on aika suurta näin treffatessa. Nainen ei tule kotiin treffeille, jos on vähänkin epävarma miehestä. Kahvilaan sen sijaan mennään matalalla kynnyksellä "kokeilemaan kepillä jäätä".

Vierailija
2497/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen ap teki itse valinnan, jonka seurauksista hän nyt ulisee palstalla. 

Vierailija
2498/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy miehellä mielessä, että nainen ei välttämättä halua parisuhteeseen sen miehen kanssa tai edes nähdä koko miestä enää uudestaan. 

Sitä varten tutustutaan somessa erittäin hyvin ennen tapaamista. Esikarsista on aika suurta näin treffatessa. Nainen ei tule kotiin treffeille, jos on vähänkin epävarma miehestä. Kahvilaan sen sijaan mennään matalalla kynnyksellä "kokeilemaan kepillä jäätä".

Somessa ei voi tutustua riittävästi. Tinderissä on aika ajoin liikkeellä mm. julkisuudesta tunnettu päiväkirjasur maaja.  

Ensitreffit aina julkiselle paikalle. Tarjoaminen ei ole pakollista. 

Vierailija
2499/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee taas häntä itseään miellyttävän johtopäätöksen.

Todellinen syy oli se, että teit aloitteen komealle miehelle jolle sinä olit tasoa "no vois kait tuota hetken panna". Et omantasoisellesi miehelle.

Tälle hekotellaan, mutta mitäån yhteyttä ap:n kokemukseen kauniin, ei kovin kiinnostuneen, seuralaisen kanssa ei kuitenkaan pystytä näkemään 💁🏼

Kun miehellähän on ihmisoikeus kauniiseen tyttöystävään, omasta pärstästä tai luonteesta riippumatta!

Vierailija
2500/2659 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Somessa ei voi tutustua riittävästi. Tinderissä on aika ajoin liikkeellä mm. julkisuudesta tunnettu päiväkirjasur maaja.  

Ensitreffit aina julkiselle paikalle. Tarjoaminen ei ole pakollista. "

Kuinka karsit epätoivoiset ja muuten epäsopivat pois näin treffatessa, jotta voit minimoida turhat tapaamiset?