Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Vierailija kirjoitti:
"Kotitreffit ovat siis edelleenkin 100% seksitreffit."
Ei ole, koska siitä alkaa parisuhde, mutta sellainen missä molemmat asuu omassa asunnossa.
Tuon kirjoittaja on todennäköisesti palstatrolli, mutta on tuossa toimintatavassa perääkin, tai siis tuollaista on tullut vastaan.
Pari edellistä (lyhyehköä) suhdetta on mennyt noin. Miehet olivat tuttuja työ- ja harrastuspiireistä jo parin kuukauden ajalta, eli ei täysin vieraita, joten jommankumman kodissa uskalsi tavata. Nopeasti halusivat ns. lukita eksklusiivisen parisuhteen (ei välttämättä huono asia ollenkaan, vaikka toisen kohdalla olisi tuo varoitusmerkki pitänyt tajuta).
Suhteesta tuli heti osa-aika- avoliitto, eli vietettiin vapaa-aikaa lähinnä vain jommankumman kotona, useammin miehen luona. Treffailuvaihe jäi pois, toki oltiin jo jonkinverran tuttuja ennestään, mutta lisätutustuminen romanttisessa mielessä olisi ollut fiksumpaa, kuin hypätä aika tiiviiseen suhteeseen ja aloittaa se kunnolla tutustuminen vasta siinä. Toki aina ihmiseen tutustuu paremmin siinä suhdevaiheessa, ei kaikki tule esille tapailuvaiheessa ja tapailukin yleensä on eksklusiivista, ainakin omalta puoleltani keskityn vain yhteen mieheen kerrallaan.
Jotenkin heillä oli tuo "noniin nyt on kumppani ja se on nyt heti lukittuna siinä joo, nyt ei tarvitse olla enää mukava. Suhteesta sillä on isompi kynnys lähteä kuin tapailusta". Toinen heistä (se, jota olisi pitänyt varoa) halusi muutenkin sitouttaa itseensä hyvin nopeasti ja toisella ei ollut tunnetaitoja olla parisuhteessa ja ottaa toista huomioon. Hänellä myös kiinnostus vaihteli kuin vuoristoradassa.
Kahta sammakkoa piti pussata, että opin tunnistamaan tuon tyylin "jätetään treffailu, suoraan suhteeseen, kun se on helpompaa". Se vaan ei ole kaikille toimiva konsepti, muistuttaa etäisesti Ensitreffit alttarilla tai muuten järjestettyä avioliittoa. Mutta ehkä joitain miehiä tuommoinen konsepti sitten kiehtoo.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen jankkausketju, mutta toisaalta tässä on virkistävä näkökulma. Nyt miehet ovat kehittäneet vaihtoehtoisen selityksen sille, miksi suhde ei jatku. Enää syy ei välttämättä ole se, että mies ei sattunut olemaan laatikkoleukakirurgi. Nyt vika voi myös olla siinä, että nainen on paninilokki.
Näin pojan äitinä ihmettelen, eikö pojille opeteta kotona yhtään mitään. Itse olen opettanut, että jos haluaa ilmaista tytölle että ilmassa on muutakin kuin kaverillista kiinnostusta, kannattaa se näyttää eleillä, joissa on ripaus ritarillisuutta. Jotain pientä extra-huomaavaisuutta, mitä et tekisi kaverisuhteessa. Tarjoaminen on oikein hyvä tapa.
Kuulostat hyvältä äidiltä, jonka pojasta ei kasva katkeraa, laatikkoleukalentäjistä jauhavaa pösilöä. Hyvin muotoiltu, että ripaus ritarillisuutta, ripaus, se ei tarkoita, että ostaa ihastukselleen Hayabusan ja kultaharkon. Teot kertovat enemmän kuin sanat, se huomaavaisuus ei aina maksa yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se pitää paikkansa.
5 - kyllä, 5 - ensimmäistä minusta kiinnostunutta naista osuivat tuohon. Kaikki juuri siinä iässä että kaverit alkoivat pariutua, kaikilla "kusipäinen exä" eli juuri sellainen itsevarma ja minua komeampi tyyppi joka kuitenkin teki mitä halusi kun nainen palveli.
Minulta sitten haluttiin varmistaa heti, että enhän minä ole sellainen. Minulta, betamieheltä, ei vastaavaa käytöstä olisi siedetty.
Niin, no eihän siltä eksältäkään sellaista käytöstä siedetty, siksi se onkin eksä. Ja jos sinä alat käyttäytyä kusipäisesti, sinusta tulee kusipäinen eksä ihan samoin kuin edellisestä eksästä. Mutta voithan toki asemoida itsesi betamieheksi ja hyvitellä olemustasi rahalla. Ei se muita haittaa.
Paitsi että kyllä siedettiin.
Se oli
Tuttu kuvio.
Nuoria naisia kiinnostaa vain ulkonäkö ja itsevarmuus. Komeimmat ja itsevarmimmat miehet pääsevät pyörittämään naisia, ja nauttimaan kivasta nuoruudesta kun nainen passaa ja antaa seksiä kun mies haluaa. Muutaman kuukauden välein nainen vaihtoon kun tekee mieli kokeilla uutta.
Jätetty nainen siirtyy "forever alone"-vaiheeseen, ja kun tämä vaihtuu "biologinen kello tikittää"-vaiheeseen, betamiehelle on sinkkuvuosien aikana mietitty tiukat ehdot.
Kopypeistaan tätä viestiä eri ketjuihin palstalle ja imen peukkua samalla. Tällä tavalla vältyn menemästä ulos ja kohtaamasta naisia elävässä elämässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja siksi he valitsevat köyhän opiskelijamiehen? Ei kuulosta järin ovelalta."
Niillä on useita uhreja. Pilden perässä olevalta mieheltä löytyy yllättävän helposti rahaa tarjoiluun, jos nainen on kaunis ja lupailee pildeä. En väitä, että tapauksessa olisi näin.
Ohiksena, miten "lupaillaan pildeä"?
Nainen saattaa sanoa sopivassa tilanteessa esimerkiksi "pääset koskettelemaan minua oikein kunnolla kun vähän pidempään ollaan tunnettu". Mies ajattelee, että kohta lohkeaa ja ei haittaa vaikka rahaa palaa tarjoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska siitä alkaa parisuhde, mutta sellainen missä molemmat asuu omassa asunnossa.
Eli mies hyväksyy naisen ulkonäön perusteella, tilaa hänet kotiinsa, varmistaa laadun ja julistaa parisuhteen alkaneeksi? Hieno homma?
Mies ei tarvitse treffailua jos nainen on tarpeeksi hyvännäköinen.
Voi luoja! Etsi itsellesi joku kaltaisesi kuivan kesän orava, älä odota toiselta jotain mitä hän ei ole. Ajatteli muuten varmaan sinusta että hyi v*ttu, köyhäkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat asunnot ovat siksi, että voi olla yhtäaikaa monen naisen kanssa parisuhteessa ja kaikki he käyvät miehen luona vuoropäivinä. (Dream on, sucker)
Miten kahvilatreffit muuttavat tilannetta? Tuskin kahvilassa tavattaessa yhtään sen enempää on valmiutta muuttaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on useita uhreja. Pilden perässä olevalta mieheltä löytyy yllättävän helposti rahaa tarjoiluun, jos nainen on kaunis ja lupailee pildeä. En väitä, että tapauksessa olisi näin.
Tulkinta siitä vissiin kun nainen hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen jankkausketju, mutta toisaalta tässä on virkistävä näkökulma. Nyt miehet ovat kehittäneet vaihtoehtoisen selityksen sille, miksi suhde ei jatku. Enää syy ei välttämättä ole se, että mies ei sattunut olemaan laatikkoleukakirurgi. Nyt vika voi myös olla siinä, että nainen on paninilokki.
Näin pojan äitinä ihmettelen, eikö pojille opeteta kotona yhtään mitään. Itse olen opettanut, että jos haluaa ilmaista tytölle että ilmassa on muutakin kuin kaverillista kiinnostusta, kannattaa se näyttää eleillä, joissa on ripaus ritarillisuutta. Jotain pientä extra-huomaavaisuutta, mitä et tekisi kaverisuhteessa. Tarjoaminen on oikein hyvä tapa.
Ja senhän ap tekikin. Opiskelijabudjetti toki. Jos olisi hyväksynyt 15€ tarjoilut niin sitä se olisi ollut sitten jatkossakin. Ap hakee järkinaista.
Ja olen nainen, 48 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saattaa sanoa sopivassa tilanteessa esimerkiksi "pääset koskettelemaan minua oikein kunnolla kun vähän pidempään ollaan tunnettu". Mies ajattelee, että kohta lohkeaa ja ei haittaa vaikka rahaa palaa tarjoiluun.
Ewww. Hyi ketale. No tuo on selkeä vedätys, jos sanasta sanaan noin suoraan sanoo JA vaatii jotakin lahjoja sitä ennen. Jos vaan sanoo, että en pane tuntemattomien kanssa, vasta kun ollaan tutustuttu pidempään, vaatimatta mitään, niin se on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja senhän ap tekikin. Opiskelijabudjetti toki. Jos olisi hyväksynyt 15€ tarjoilut niin sitä se olisi ollut sitten jatkossakin. Ap hakee järkinaista.
Ja olen nainen, 48 v.
Ja olen olen nainen -incel, tarkoittanet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä, ihan tosi? Wau! Sulle on sopivassa tilanteessa sanottu noin? Siistii!
(Voi herranjumala sentään näitä poikia. Ihan oikeesti, onko nämä todellisia? Päässeet peruskoulusta läpi ja liikkuvat välillä omin avuin tuolla julkisilla paikoilla? Uskomaton juttu! 😂😂😂)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ewww. Hyi ketale. No tuo on selkeä vedätys, jos sanasta sanaan noin suoraan sanoo JA vaatii jotakin lahjoja sitä ennen. Jos vaan sanoo, että en pane tuntemattomien kanssa, vasta kun ollaan tutust
Heh, noin ei sano kukaan :D
Siis miksi sinun piti maksaa? Nyt en älyä. Treffiseuralaisesi ei ollut ennättänyt syödä ennen näkemistänne. Mitään ihmeellistä tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Voi herranjumala sentään näitä poikia. Ihan oikeesti, onko nämä todellisia? Päässee
Nuori kokematon nuori lankeaa helposti tuollaiseen vedätykseen. Vanhempi mies ei enää tohon vipuun mene.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sinun piti maksaa? Nyt en älyä. Treffiseuralaisesi ei ollut ennättänyt syödä ennen näkemistänne. Mitään ihmeellistä tuossa.
Ap ilmeisesti halusi miellyttää naista ja pelkäsi pakkeja tai leimautumista herrasmiehen vastakohdaksi, jos ei tarjoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin luontevaa dialogia, että sinut varmaan headhuntataan kirjoittamaan salkkareita tämän nerokkaan viestin perusteella 😇😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja senhän ap tekikin. Opiskelijabudjetti toki. Jos olisi hyväksynyt 15€ tarjoilut niin sitä se olisi ollut sitten jatkossakin. Ap hakee järkinaista
Heh arvasin ettei porukka usko. Mutta olen minä. Naimisissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on useita uhreja. Pilden perässä olevalta mieheltä löytyy
Nuori kokematon nuori lankeaa helposti tuollaiseen vedätykseen. Vanhempi mies ei enää tohon vipuun mene.
Siis sullekin on sanottu että saa vähän kosketella, mutta vanhempi kokematon mies se tormakkana sanoo että koskettele tyttö itte itteäs vaan, mä en tohon vipuun mene!!! 🤭
Oot kyllä kunnon hermanni. 👍