Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

2241/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi joku menee kahvilaan ja tilaa vain suodatinkahvia, kun olisi mahdollisuus ostaa kaakao, Chai latte, cappuccino, jäälatte jne. Ellei sitten itse ole dieetillä.

Vierailija
2242/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai nainen käytti miestä hyväksi.

Niin miehethän ei koskaanmihin sitä naista oikein haetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten hypergamiaa. Ap taisi yrittää naista, joka on paljon häntä rikkaampi ja tottunut superkaakaoihin ja panineihin. 

Nyt sitten, mitä on se superkaakao? Haluaisin tietää. Tavallista kaakaota olen juonut. Joko oboy tms tai jos hifistelen niin keitän maidon ja otan Van Houtenia ja sokeria siihen. Eihän se ole se superkaakao? 

Kertokaa. Jotain kallista ja hienoa hienon kahvilan tuotetta? Asun niin sivussa ettei täällä ole hienoja kahviloita. Käyn Helsingissä helmikuussa mutta tahdon jo tietää mitä se on. 

Sen ymmärsin ettei ole rommikaakaota tms vaan ihan holitonta kuitenkin. 

Mäkään en tiedä käsitettä. Jo tavalliseen kaakaoon saa yleensä sen kermavaahdon. Ehkä toi superkaakao on sitten superiso, on kermavaahtoa, kanelitankoa ja jotain vaahtokarkkeja mukana?

Vierailija
2244/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi olla käymättä treffeillä.

Vierailija
2245/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbara tulis halvaksi, ei syö mitään.

Vierailija
2246/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi joku menee kahvilaan ja tilaa vain suodatinkahvia, kun olisi mahdollisuus ostaa kaakao, Chai latte, cappuccino, jäälatte jne. Ellei sitten itse ole dieetillä.

Jep, suodatinkahvia kun voi yleensä juoda kotona ja työpaikallakin, niin miksei tilaisi kahvilassa jonkun erikoisemman herkkukahvin, jota tavallisesti ei saa, kun on mahdollisuus nyt siihen.

Vierailija
2247/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rahaton mies naisella tekee??

Vierailija
2248/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin jännittäjätyyppiä, että ekoilla treffeillä en pystyisi syömään muruakaan. Tekisin päätelmän, että nainen käy treffeillä juurikin kuittaamassa osansa päivän ruuasta. Ei ole miestä etsimässäkään, kunhan kusettaa. N22

Itse olin aikanaan miehen kotona eka treffeillä ( juu tiedän ettei hyvä idea) ja hän keitti kahvit. Lisäksi oli ostanut korvapuustit ja suklaata. Jännitti niin paljon ettei mennyt alas muuta kuin kahvi. Pahoittelin että ei nyt pysty :) naimisissa oltu nyt 14 v joten monet pullat ja paninit syöty sen jälkeen kyllä. Mutta eka treffeillä ei välttämättä maistu mikään joten ihmettelen tuota superkaakaon ja paninin mättämistä. Ei ollut kiinnostunut ap:sta, halusi vain hyötyä. 

OIsko niin, että kaikki ihmiset ei ole kuitenkaan keskenään samanlaisia ja kaikki ei jännitä samalla tavalla?

Ihan hyvin se saattoi olla ap:sta kiinnostunut. Jos löysi tämän ketjun, tuskin on enää.

Vierailija
2249/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa panostusta.

Vierailija
2250/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisille on vaikka kolmet treffit joka päivälle, kaikki ei ole niin tylsiä että vievät kahvilaan.

Vierailija
2251/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo nainen käy opiskelujen ohessa töissä ja 15e on hänelle ihan tavallinen tilaus kahvilassa, jos tai kun hän kahvilassa käy, eli ei ajatellut siitä enempää. 

Jos nainen ei juo kahvia eikä teetä, mutta kahvila sopi tapaamispaikaksi, koska sieltä saa kaakaota. Kaakaot ovat joskus kalliimpia kuin se tunteja pannussa seisonut juhlamokka. 

Pelkkä normaalikaakao olisi varmaan ok mutta sekin piti vetää överinä, joku kallis superkaakao ja lämmin leipä päälle. 

Ei kaikissa kahviloissa välttämättä ole sellaista halpaa "normaalikaakaota", monessa saa kaakaona sen kuumaan maitoon sulatetun suklaatikkarin ja kermavaahto päälle. En tiedä mitä normikaakao maksaa, mutta suklaatikkukaakaon hinta on suunnilleen 6-7e.

Nyt alkoi kiinnostaa! Mä haluun tuollaisen suklaatikkarikaakaon. Kuulostaa hyvältä. Ja itse kustannan sen jos yksin käyn sen juomassa kun menen kivaan paikkaan missä noita saa. Miten tietää saavansa tuollaisen eikä mitään k menu kaskaopussia 4,50 johon itse sekoittaa kuuman veden? 

Sulaako se tikkari jotenkin kun juomaa juodaan? 

Onkohan tämä ketju lisännyt kahviloissa kaakaon juomista? 

Vierailija
2252/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuorempi,masentunut ja rahapulassa eräs mies halusi viedä minut huoltoasemalle kahville (silloin ei ollut vielä nykyistä kahvilakulttuuria) ja lupasi tarjota. Otin kahvin,munkkipossun,suklaapatukan ja sämpylän. Mies vaikutti kiukkuiselta enkä tajunnut miksi, vasta myöhemmin ymmärsin ettei tarjoaminen tarkoittanut samaa kuin osta koko tiski tyhjäksi.

Olisit ottanut tankin täyteen ja kolme askia tupakkaa ja pari pakettia kordareita myös samaan laskuun. Joidenkin mielestä tää olisi ollut ok. Niiden jotka puolestelee ap.n tytsän toimia. 

Miehellä ei vissiin olis ollut siinä sitten sananvaltaa. Miehelle asiat nyt vaan tapahtuu ja uhriutumisen aika on jälkeenpäin.

Jaa että miehen pitäisi olla epäkohtelias, ko

ska nainenkin oli? 

Siis ajattele tätä vaikka niin, että kutsut vieraita kahville, mutta he olettavatkin saavansa lounasta. Kyllä siinä pieni kiusallisuus on ilmassa, ja ei tekisi mieli alkaa tätä vieraille vääntää rautalangasta, mutta pakkohan se on. 

Saati sitten AP, joka on treffeillä, ja toivoisi varmaan kuitenkin antavansa itsestään ihan OK kuvan. Ja mitä tekee tyttö? Ottaa sen kaikkein kalleimman tuotteen listalta. En näe tätä hyvänä käytöksenä. 

Mutta ei se tyttö ottanut kailleinta tuotetta listalta! Toi panini on ehkä keskihintaa. Et vissiin ole kahviloissa hetkeen käynyt?

Vierailija
2253/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on kysellyt "sijoituksensa" perään mobilepayssa? 

Vierailija
2254/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan tuossa nainen voinut ajatella, että ottaa pelkän juoman kun mieskään ei muuta ottanut.  Mutta olematta mikään elitisti olen sitä mieltä, että jos alle 15 euron tarjoomukset saavat miehen kupin nurin, niin ei olisi kyllä jatkoa tiedossa.

Kyseessä oli opiskelija. Ja rahan määräkö vaikuttaa siihen, miten paljon kiinnostut miehestä?

Ei niinkään se rahan määrä, vaan se miten suhteettomasti ärsyynnytään siitä, että toinen tilaa jonkun hemmetin LEIVÄN. Ensi kerralla salakuljeta kuivattuja leivänkannikoita treffikumppanillesi ruuaksi kahvilaan niin pääset halvemmalla.

Niinpä. Miten nainen kehtaakin SYÖDÄ? Ollaan jo haukkumassa kyseistä naista läskiksi ja epäuhreilulliseksi kaiken muun lokkeilun ja hyväksikäyttämisen lisäksi.

Vierailija
2255/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä itkupotkuharmitukset siitä olisikaan tullut, jos he olisivat menneet treffeille ravintolaan ja nainen olisi tilannut allergian, keliakian tai ruokavalion takia kalliimman annoksen kuin ap....

Miehellä on keliakia mutta olen huomannut että gluteeniton ja normaali leivos on aika lailla samoissa hinnoissa eli kalliita kaikki :) joskus käydään kun kaupungilla saa parista paikasta hyviä gluteenittomia leivonnaisia eikä ole vain se surkea pakastemuffinsi. Ap olisi varmaan sen tarjonnut tytölle jos tytöllä olisi keliakia... En keksi muuta syytä miksi niitä on myynnissä vielä jossain, harva keliaakikko itse noita haluaa syödä ja tilata. 

Sorry ot! 

Vierailija
2256/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ILMAINEN vinkki kaikille miehille: 

Pyytäkää treffeille vain sellaisia naisia, joista olette aidosti todella kiinnostuneita. Sellaisia naisia, joiden kanssa haluaisitte kenties parisuhteeseen. Siinä kohtaa ei luulisi olevan ylivoimainen juttu maksaa se naisen kaakao ja panini, tai mitä ikinä sitten nainen ottaakaan. Jos mies on kiinnostunut naisesta ja haluaa tehdä tähän vaikutuksen, ei todellakaan aleta kyselemään että "Mites tää lasku, maksatko itse oman osuutesi?" 

Ja hei, jollei sinulla ole varaa maksaa jotain v*tun kaakaota ja paninia. Niin pysy kotona tumputtamassa ja jätä treffailut varakkaammille miehille!

Mutta kun noi naiset on tinderistä! Ei niistä vielä tiedä kuinka kiinnostuneita ollaan.

Vierailija
2257/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön kahvilassa yleensä salaatin tai jäätelön ja mies maksaa. Onneksi oma mies eikä tarvitse tavata tällaisia tyyppejä

Vierailija
2258/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois tinderistä. Sulla ei ole varaa eikä tuollaista kukaan halua.

Vierailija
2259/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin jännittäjätyyppiä, että ekoilla treffeillä en pystyisi syömään muruakaan. Tekisin päätelmän, että nainen käy treffeillä juurikin kuittaamassa osansa päivän ruuasta. Ei ole miestä etsimässäkään, kunhan kusettaa. N22

Itse olin aikanaan miehen kotona eka treffeillä ( juu tiedän ettei hyvä idea) ja hän keitti kahvit. Lisäksi oli ostanut korvapuustit ja suklaata. Jännitti niin paljon ettei mennyt alas muuta kuin kahvi. Pahoittelin että ei nyt pysty :) naimisissa oltu nyt 14 v joten monet pullat ja paninit syöty sen jälkeen kyllä. Mutta eka treffeillä ei välttämättä maistu mikään joten ihmettelen tuota superkaakaon ja paninin mättämistä. Ei ollut kiinnostunut ap:sta, halusi vain hyötyä. 

OIsko niin, että kaikki ihmiset ei o

Haluaisin nähdä superkaakaopanininaisen ilmeet kun ketjuun törmää. 

Katselin kaupassa panineita. Aika pieniä!? Ei siitä kyllä nälkä lähde jos nälkä on. Luulin niitä isommaksi. Eli turha höpöttää siitä että naisella oli nälkä. Olisi tilannut kolme jos nälkä täytyisi taittaa. 

Vierailija
2260/2659 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön kahvilassa yleensä salaatin tai jäätelön ja mies maksaa. Onneksi oma mies eikä tarvitse tavata tällaisia tyyppejä

Mikset maksat itse? Miten pärjäät elämässä, jos tulee ero? Miehesi ei ole enää maksamassa mässyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän