Voitaisiinko lopettaa puhuminen tasoista? Niitä tasoja ei ole kuin fantasioissa. Normaali elämässä...
...ihmiset pariutuu tasoista välittämättä. Kyllähän jokainen fiksu sen tietää, että ihmiset ovat tasa-arvoisia.
Kommentit (149)
Mä olen mies ja en allekirjoita noita tasohöpötyksiä. Jos miettii ihan puhtaasti ulkonäöllisestikin niin se ei ole totta. Siis esimerkiksi jotkut huippumallit tai näyttelijät ei jostain syystä sytytä yhtään, mutta joku tavis voi sytyttää. En osaa selittää miksi. Mulla on erilaiset mieltymykset kuin joillain toisella. Lisäksi pidän pluskoon naisista vaikka tasohullujen mielestä kukaan ei voi tykätä ylipainoisesta naisesta.
Mielestäsi siis kaunis, hoikka, yliopistokoulutuksen omaava, hyvätuloinen nainen pariutuisi yhtä todennäköisesti lihavan, mt- ja päihdeongelmaisen, työttömän elämänkoululaisen kanssa kuin komean, koulutetun ja hyvätuloisen ihmisen kanssa? Tämä esimerkki kuvaa sitä että tuon elämänkoululaisen taso pariutumisen suhteen on heikko ja jos hän pariutuu, niin hyvin todennäköisesti jonkun toisen matalatasoisen kanssa.
Ihmisarvo on toki kaikilla sama mutta siitä ei ole kyse.
Lisään vielä että poikkeuksia toki on aina ja ihmisillä erilaisia mieltymyksiä, eivätkä tasot ole yksiselitteisiä. Esim. varakas kaunis julkkis ei välttämättä sytytä koulutettuja älykköjä. Mutta se ei poista korrelaatioita pariutumisessa. En tästä enempää jää jankkaamaan. Jos asiaa ei ymmärrä tai halua ymmärtää niin se ei hyödytä. Korrelaation käsite olisi osattava hyvin jotta asian voisi tajuta. Se että joku tykkää vaikka kaurapuurosta enemmän kuin sisäfileestä ei poista sitä tosiasiaa että sisäfilee on kalliimpaa ja halutumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi siis kaunis, hoikka, yliopistokoulutuksen omaava, hyvätuloinen nainen pariutuisi yhtä todennäköisesti lihavan, mt- ja päihdeongelmaisen, työttömän elämänkoululaisen kanssa kuin komean, koulutetun ja hyvätuloisen ihmisen kanssa? Tämä esimerkki kuvaa sitä että tuon elämänkoululaisen taso pariutumisen suhteen on heikko ja jos hän pariutuu, niin hyvin todennäköisesti jonkun toisen matalatasoisen kanssa.
Ihmisarvo on toki kaikilla sama mutta siitä ei ole kyse.
Samanlaiset viihtyy samanlaisen kanssa. En kutsuisi sitä tasoiksi. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan, niin akateemisia kuin duunareitakin. Ei kukaan ole toistaan tasokkaampi.
Itse olen korkeasti koulutettu nainen, eikä koskaan yksikään duunarimies ole ollut minusta kiinnostunut, vaan pelkästään toiset akateemiset. Samanlaisuus viehättää ihmisiä.
Jos et ole duunareiden kanssa aikaa viettänyt niin eivät ole saaneet kiinnostustaan osoittaa. Veikkaanpa että työtön, ruma ja köyhäkin mielellään ottaisi hyvätuloisen ja hyvännäköisen puolison jos sellaisen jossain tapaisi ja jos sellaisen saisi. Jos ottaa toisen ruman ja köyhän niin se johtunee ensisijaisesti siitä että ei muuta saa, ei siitä että samanlaisuus viehättää.
Jaah, no pitääpä ruveta sitten seurustelemaan Victoria's Secret -mallin kanssa. Onko kellään heittää heidän puhelinnumeroitaan?
Syrjäytynyt M42
Vierailija kirjoitti:
Jaah, no pitääpä ruveta sitten seurustelemaan Victoria's Secret -mallin kanssa. Onko kellään heittää heidän puhelinnumeroitaan?
Syrjäytynyt M42
Alat hyväsupliikkiseksi maailmanluokan valokuvaajaksi jotta pääset heidän kanssa juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "tasoja" .
Olen ihan tavallisen näköinen mies ja 5 vuotta sitten tapasin sattumalta erään naisen joka kiinnostui minusta ja aloimme seurustelemaan. Todella kaunis nainen, lähinnä missiluokan "ohjus" ja jossain välissä kysyinkin häneltä, että miten noin kaunis nainen voi just minun kanssani tykätä olla? Hämmennyin oikein todella kun hän vastasi,että kulta rakas..minkä minä ulkonäölleni mahdan. Ja tuossa tuo on yhä edelleenkin.
Tästä päätellen en usko mihinkään tasoluokitus teorioihin enää lainkaan vaan uskon lähinnä siihen, että ihminen,mies taikka Nainen, haluaa olla vain ihmisen kanssa jonka lähellä hänen on hyvä olla.
Jotenkin koominen ajatus, että antaisin tuolle kenkää jos lihoisi,laihtuisi taikka rupsahtaisi iän myötä vanhaksi mummoksi.
😂 te ja teidän tasonne oikeesti ..ei voi kuin nauraa.
Ensin ehdotat, että tasoja ei ole olemassa. Sitten määrittelit naisesi tason: todella kaunis. Oma tasosi: mielestäsi huonompi, koska ihmettelit, että mitä hän tekee sinun kanssasi.
Tasoja on olemassa, kaikki sen tietää ja tasot vaikuttavat pariutumiseen.
Miksi esimerkiksi komeat ja hyvätuloiset jääkiekkoilijat saa kauniita naisia?
Miksi rikas mies saa kauniin naisen?
Miksi miss suomi tason nainen ei kelpuuta kumppaniksi sitä tavallista miestä pienillä tuloilla?
Miksi ylipainoiset pariutuu keskenään ja rumat keskenään?
Tasot on olemassa ja ne määrittää kenen kanssa pariutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, millaisissa harhakuvissa täytyisi elää, että ajattelisi, ettei tasoja ole. Kyllä minä ainakin tiedän suurinpiirtein lyhykäisyydessään, millä tasolla olen. Tiedän, jos joku nainen on minulle liian kaunis / liian koulutettu / liian jotain. Ei se ole kovin vaikeaa.
Sama minullakin kun en ole hyvä kroppainen niin otin miehen joka ei pituutensa takia kelvannut muille naisille ja olemme olleet onnellisesti naimisissa ja menestyneet rakentaen eikä ole taloudellisia huolia. Kun vakka ja kansi löytää toisensa niin silloin menestytään.
Vaatimattoman ulkonäkömme takia meillä ei ole ulkopuolisia paineita sillain kuin sellaisilla joilla on vetävä ja houkutteleva ulkonäkö. 😆 Ei ole kilpailijoita kimpussa.
Tästä on paljon hyötyä kun pariutuu samantasoisen kanssa niin ei ole sillain pelkoja että joku toinen voi viedä puolison jos ei sitten ihan itse mokaa se
Olen kaunis, ja ajattelen ihan päinvastoin. Ihmiset viehättävät lähes aina jotakuta ulkomuodostaan riippumatta, joten uskollisuutta toivovan kannattaa valita sellainen, joka on tottunut lähestymisiin eikä anna niiden mennä hattuun. Yllättävän moni "uskollinen" eli ilman huomiota ollut tavantallaaja sortuu heti, kun joku kerrankin kokeilee onneaan, kun kokemus on niin itsetuntoa nostattava. Pitää olla itsevarma omissa nahoissaan, ja varmimmin tämän hoitaa ottamalla melko komean.
Tämä ei tosin kuitenkaan päde, jos on heikkoitsetuntoinen komea tai sisimpiään myöten itsevarma tavis.
Minä miehenä en ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi monet naiset väittää että koulutustaso määrittää sen minkälainen mies on, omassa tuttavapiirissäni on duunareita ja akateemisia ihmisiä, jokainen heistä on yksilö eikä mikään asia yhdistä duunareita tai akateemisia.
Ymmärrän toki sen että juopot ja syrjäytyneet ovat useimmiten niitä pitkäaikaistyöttömiä ja vailla koulutusta mutta joku putkimies tai rekkamies ei minusta eroa millään tapaa siitä insinööristä.
Miehenä itseäni ei naisen koulutustaso kiinnosta yhtään, ainoastaan sillä on merkitystä että nainen elättää itsensä tai jos se on työtön niin se pyrkii työllistymään.
Itse olen deittaillut duunarinaisia ja korkeakoulutettuja naisia eikä niissä mitään eroavaisuuksia ole ollut. Kuspäitä löytyy kaikista ihmisryhmistä.
M34
Antaa palstapoikien pitää tasonsa. Kaikki normaalit tietävät tuon olevan heidän oma kulttinsa ja he rinnastuvat ihmisiin jotka pohtivat parisuhdetta horoskooppien kautta.
Heidän jutuilleen on kiva nauraa ja välillä itse viihteen vuoksi katsoa millä tasolla sitä oma kumppani onkaan. Ihan sama, kuin on kiva katsoa sopivatko kauris ja vesimies yhteen, vaikka ei horoskooppeihin uskokaan. Noillahan normaali ihminen hakee itselleen vaan viihdettä.
Taso ei ole yhtä kuin ulkonäkö, ei lähellekään. Voi olla komeat identtiset veljekset joista toinen on sosiopaatti ja siten tasoa 1, vaikka veli identtisellä ulkonäöllä olisi 10. Samoin jos huumorintaju puuttuu niin taso 1. Tai jos on tyhmä, taso 1. On käynyt monenmonta kertaa baarissa niin, että lupaavalta näyttävä tyyppi on pitänyt karistaa seurasta kun on suun avattuaan laskenut tasolle 1. On käynyt myös niin, että rumahko mies on alkanut kiinnostaa juttujen naurattaessa ääneen. Tasot on olemassa, mutta ulkonäkö ei ole siitä edes puolet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miss suomi tason nainen ei kelpuuta kumppaniksi sitä tavallista miestä pienillä tuloilla?
Kuinka moni tavallinen ihminen oikeasti edes haaveilee jostain mallista tai jääkiekkoilijasta? Kuulostaa siltä että on jäänyt teini-iän tasolle ja ihastuu johonkin idoleihin. Tavalliset ihmiset ihastuu yleensä samankaltaisiin ihmisiin kuin itse on, toisiin tavallisiin. Ei parisuhteessa ole kyse mistään kelpuuttamisesta vaan yhdessä viihtymisestä ja samanlaisista arvomaailmoista. Mulla ei olisi mitään yhteistä syrjäytyneen kanssa eikä myöskään rikkaan mallin kanssa, en kiinnostuisi sellaisista ihan sama mitä tasoa ne tai minä joidenkin mielestä olen. Kaikki ihmiset on samanarvoisia.
Niin, pitää olla maailmanluokan valokuvaaja. Ne tasot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tavallinen ihminen oikeasti edes haaveilee jostain mallista tai jääkiekkoilijasta? Kuulostaa siltä että on jäänyt teini-iän tasolle ja ihastuu johonkin idoleihin. Tavalliset ihmiset ihastuu yleensä samankaltaisiin ihmisiin kuin itse on, toisiin tavallisiin. Ei parisuhteessa ole kyse mistään kelpuuttamisesta vaan yhdessä viihtymisestä ja samanlaisista arvomaailmoista. Mulla ei olisi mitään yhteistä syrjäyt
Ei se niin mene että tavalliset ihmiset ihastuu tavallisiin ihmisiin vaan siinä ihastumisessa määrittää ulkonäkö ja yhteiskuntaluokka paljon. Jos ulkonäöllä ja yhteiskuntaluokalla ei olisi merkitystä niin silloin rumat,kauniit,koulutetut,duunarit jne kaikki pariutuisi keskenään välittämättä toisen ulkonäöstä tai yhteiskuntaluokasta.
Ihmiset ovat toki samanarvoisia mutta kaikki eivät ole yhtä haluttuja puolisoiksi. Pitää olla melko puusilmä jos tätä ei ymmärrä.
Enkä ole mikään peräkamarinpoika vaan keski-ikäinen, perheellinen, rumahko, koulutettu nainen, naimisissa itseäni kaksi vuotta vanhemman, rumahkon, koulutetun miehen kanssa. Rakastan kyllä miestäni mutta se ei kumoa sitä että tasoja on, vaikka ne eivät yksiselitteisiä olekaan.
Itse pidän deittisovelluksia syynä pinnallisuuteen ja siihen miksi deittailukulttuuri on muuttunut niin paljon.
Deittisovelluksissa sä näet vaan toisen kuvan eli miltä se näyttää ja siellä on ilmoitettu se koulutustaso ja työ mitä tekee.
Nykyisin todella monet sinkut käyttää deittisovelluksia ja monet parit muodostuu deittisovellusten kautta.
Kuten sanoin, samanlaiset ihmiset viihtyvät keskenään. Ei ole tasoja, kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.
Ihan esimerkki oikeasta elämästä. Olen seurustellut itseäni matalammin koulutetun ja ylipainoisen miehen kanssa. Teidän logiikan mukaan miehen olisi pitänyt olla onnensa kukkuloilla kun sai itseään tasokkaamman naisen. Vaan eipä ollut, oltiin liian erilaisia. Mulle oli tärkeää esim liikunta ja työ, hänelle ei. Ei kukaan oikeasti jaksa seurustella ihan erilaisen ihmisen kanssa mitä itse on, vaikka olisi jonkun tasoteorian mukaan parempi.
"Kyllähän jokainen fiksu sen tietää, että ihmiset ovat tasa-arvoisia."
Pitäisi olla: "Kyllähän jokainen fiksu sen tietää, että ihmiset ovat taso-arvoisia."