Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitaisiinko lopettaa puhuminen tasoista? Niitä tasoja ei ole kuin fantasioissa. Normaali elämässä...

Vierailija
05.01.2024 |

...ihmiset pariutuu tasoista välittämättä. Kyllähän jokainen fiksu sen tietää, että ihmiset ovat tasa-arvoisia.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa tasot näkyy hyvin: Hyvännäköisillä ihmisillä on hyvännäköinen kumppani, taviksen näköisillä on taviksen näköinen kumppani, ja rumat ovat keskenään tai yksin. 

Vierailija
22/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa tasot näkyy hyvin: Hyvännäköisillä ihmisillä on hyvännäköinen kumppani, taviksen näköisillä on taviksen näköinen kumppani, ja rumat ovat keskenään tai yksin. 

Juuri näin. Tämän olen itsekin prismatestissä havainnut. Ja teen sen suurin piirtein joka kerta, kun olen kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään "tasoja" .

Olen ihan tavallisen näköinen mies ja 5 vuotta sitten tapasin sattumalta erään naisen joka kiinnostui minusta ja aloimme seurustelemaan. Todella kaunis nainen, lähinnä missiluokan "ohjus" ja jossain välissä kysyinkin häneltä, että miten noin kaunis nainen voi just minun kanssani tykätä olla? Hämmennyin oikein todella kun hän vastasi,että kulta rakas..minkä minä ulkonäölleni mahdan. Ja tuossa tuo on yhä edelleenkin.

Tästä päätellen en usko mihinkään tasoluokitus teorioihin enää lainkaan vaan uskon lähinnä siihen, että ihminen,mies taikka Nainen, haluaa olla vain ihmisen kanssa jonka lähellä hänen on hyvä olla.

Jotenkin koominen ajatus, että antaisin tuolle kenkää jos lihoisi,laihtuisi taikka rupsahtaisi iän myötä vanhaksi mummoksi.

😂 te ja teidän tasonne oikeesti ..ei voi kuin nauraa.

Vierailija
24/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, kun somessa oli se ämeriikkaläinen tampico, joka takoi rahaa selostamalla miten naisia isketään dissaamalla ja myöhemmin pidättettiin Romaniassa ihmiskaupasta ja jotain. Siinä oli sitä tasoa, mihin moni pyrkii. 

Vierailija
25/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tavallisen näköinen mies ja 5 vuotta sitten tapasin sattumalta erään naisen joka kiinnostui minusta ja aloimme seurustelemaan. Todella kaunis nainen, lähinnä missiluokan "ohjus" ja jossain välissä kysyinkin häneltä, että miten noin kaunis nainen voi just minun kanssani tykätä olla? Hämmennyin oikein todella kun hän vastasi,että kulta rakas..minkä minä ulkonäölleni mahdan. Ja tuossa tuo on yhä edelleenkin.

Tästä päätellen en usko mihinkään tasoluokitus teorioihin enää lainkaan vaan uskon lähinnä siihen, että ihminen,mies taikka Nainen, haluaa olla vain ihmisen kanssa jonka lähellä hänen on hyvä olla.

Jotenkin koominen ajatus, että antaisin tuolle kenkää jos lihoisi,laihtuisi taikka rupsahtaisi iän myötä vanhaksi mummoksi.

Teksti on tekoälysovelluksen tekstianalyysin mukaan 99,3 prosentin varmuudella naisen kirjoittama.

Vierailija
26/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinä yksittäisenä ihmisenä olet kauniin naisen kanssa, ei poista tasoja. Jos tasoja ei olisi, niin minä ja Brad Pitt nuorempi olisimme samalla viivalla. Ei olla.

Vierailija
27/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku biologi oli keksinyt jonkun alfa- ja beetayksilön ja sitä on sitten jankattu ja laajennettu ihmisiinkin.

Nyt sanotaan, että ei tuollaista edes ole. Mutta hyvin se levisi yleiseen tietoisuuteen. 

Vierailija
28/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä tasoja varmaan jossain Tinder-maailmassa on, ja ehkä jonkuntyyppisten ihmisten kesken... Mutta ei niitä niin kauheasti omassa maailmassani ole näkynyt, kun ihmiset joita tunnen ei ole kovin pinnallisia, ei kiinnosta ulkonäöt eikä tulotasot niin kovin. Niistähän ne "tasot" yleensä juttujen mukaan lähinnä syntyy, naisella ulkonäöstä, miehellä tulotasosta ja ulkonäöstä.

Tunnen kuitenkin monia pariskuntia jotka on täysin epäsuhtaisia näiden suhteen. Minä ja miehenikin ehkä siinä, että olen huomattavasti korkeammin koulutettu, parempipalkkainen ja nuorempana enemmän hyvännäköinen kuin lyhyt ja jo nuorena kaljuuntunut mieheni. Mutta eihän tuollaisilla ole mitään väliä, jos toiseen tutustuu ja ihastuu persoonallisuuteen, ja on mukavaa olla yhdessä, ja jos vielä seksikin toimii. Me tutustuimme työkavereina, joten oli aikaa tutustua toiseen ihmisenä ilman että täytyy heti punnita onko kipinää, voiko tästä tulla jotain, kuten jossain deiteillä. Niin se sinä vuosien myötä kasvoi ihastus ja rakkaus.

Vierailija
29/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä päättelet,etteivät ole olleet yhdessä jo silloin kun molemmat olivat hyvännäköisiä? Sitten iän myötä muuttuneet tavallisen näköisiksi?

Missä vaiheessa tulee se kohta jolloin se oma rakas pitää jättää ja hommata itselleen se paremman näköinen? Pitäisikö itse ymmärtää lähteä siinä vaiheessa kun on esimerkiksi lihonut 5 kiloa vai saako olla vielä siihen asti kun on lihonut kymmenen?mites tuon iän kanssa? Pitää ymmärtää hiipiä mörköluolaan kun täyttää vaikka 40v? Jos vaikka hiukset harmaantuu niin saako jatkoaikaa kun ne värjää? Ilmankos teidän vanhemmatkin ovat eronneet kun molemmat on vanhoja tasottomia rupuja  kuka sellaista haluais katsella.

Vierailija
30/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä tasoja varmaan jossain Tinder-maailmassa on, ja ehkä jonkuntyyppisten ihmisten kesken... Mutta ei niitä niin kauheasti omassa maailmassani ole näkynyt, kun ihmiset joita tunnen ei ole kovin pinnallisia, ei kiinnosta ulkonäöt eikä tulotasot niin kovin. Niistähän ne "tasot" yleensä juttujen mukaan lähinnä syntyy, naisella ulkonäöstä, miehellä tulotasosta ja ulkonäöstä.

Tunnen kuitenkin monia pariskuntia jotka on täysin epäsuhtaisia näiden suhteen. Minä ja miehenikin ehkä siinä, että olen huomattavasti korkeammin koulutettu, parempipalkkainen ja nuorempana enemmän hyvännäköinen kuin lyhyt ja jo nuorena kaljuuntunut mieheni. Mutta eihän tuollaisilla ole mitään väliä, jos toiseen tutustuu ja ihastuu persoonallisuuteen, ja on mukavaa olla yhdessä, ja jos vielä seksikin toimii. Me tutustuimme työkavereina, joten oli aikaa tutustua toiseen ihmisenä ilman että täytyy heti punnita onko kipinää, voiko tästä tulla jotain, kuten

Niin eli kyllä se kalju vaan on se rumentumisen kriteeri 1, kun miehistä puhutaan. Aivan se ja sama, mitä tällä palstalla hiusrajapuheille nauretaan.

Vierailija
31/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollot! Ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän vodkaa.

Vierailija
32/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla Prismassa koskaan näy ikälopuilla papparaisilla parikymppisiä kaunottaria kainalossa, mutta jos papalta löytyy valtaa tai rahaa, niin tilanne muuttuu.

Selkeä taso-ilmiö.

Vierailija
33/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Tasot eli levelit:

1 Spurgu

2 Työtön

3 Opettaja

4 Amisviiksi

5 Keskiluokka

6 Ministeri, kansanedustaja

6 Toimitusjohtaja

7 Toimitusjohtaja Tötterström tms. ruotsalainen nimi

8 Kuningas joka käy Suomessa vain kääntymässä.

Vierailija
34/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiilähän on tosi helppoa valkata itsellenne kumppani kun ei tarvitse yhtään miettiä taikka välittää muusta kuin ulkonäöstä ja vaihtaa sitten kun löytyy joku vielä paremman näköinen. Ilmankos näitä yyhhoo mammoja ja uusioperheitä on vaan enemmän ja enemmän.

Vierailija
35/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolla Prismassa koskaan näy ikälopuilla papparaisilla parikymppisiä kaunottaria kainalossa, mutta jos papalta löytyy valtaa tai rahaa, niin tilanne muuttuu.

Selkeä taso-ilmiö.

Vanhat papat ja mammat on oikeasti niin pinnallisia tyyppejä vaikka ovatkin niin tasottomia kuin olla voi!

Vierailija
36/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, millaisissa harhakuvissa täytyisi elää, että ajattelisi, ettei tasoja ole. Kyllä minä ainakin tiedän suurinpiirtein lyhykäisyydessään, millä tasolla olen. Tiedän, jos joku nainen on minulle liian kaunis / liian koulutettu / liian jotain. Ei se ole kovin vaikeaa.

Mutta et voi silti tietää huoliiko nainen sinut vai ei. Tasot ei ole pelkästään ulkonäkö, koulutus ja varallisuus. Siihen voi liittyä huumorintaju, empaattisuus, maskuliinisuus, pituus, seksuaalisuus, kyky kommunikoida, tavoitteellisuus, harrastukset... lista on ihan loputon.

Oletko tosissasi nyt, vai trollaatko? Jos yritän liian kaunista naista, niin hän ei huoli minua, vaikka huumorintajuni olisi mikä. Koska minua paljon paremman näköiset miehet ovat kilpailemassa samoista naisista, niin silloin en tätä kisaa voi voit

Mistä sinä sen tiedät? Mä olin nuorena kauniimpi kuin itse ymmärsin edes. Kaunein kumppaneistani oli myös älykäs ja urheilullinen, filmitähtinäköä, ymmärsi vaikeitakin juttuja ja aikaansaava ja sittemmin myös menestynyt. Mutta ehdottomasti vaikein kumppanikandidaatti ja surkein sängyssä. Vaikea, itsekeskeinen ja vihainen luonne. En olisi häntä halunnut. Parisuhteen pituudet minulla menevät käänteisesti ulkonäön kanssa, enkä koskaan ole pitänyt sitä kriteerinä. Lapseni isän kanssa erehdyin kerran ravintolaan, ja joku yksinään tavoitteellisesti humaltuva tasoteoreetikko meinasi tulla lyömään häntä, kun ei suvainnut miksi niin ruma jätkä saa tuon näköisen naisen. Lähes itki. 

Miten Loiri niitä kaunottaria hankki? Älä nyt ainakaan sano, että pärställä.

Vierailija
37/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
38/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomattoman vaikeaksi on nykyään parisuhteiden muodostus tehty, jos pitää kaikenmaailman tasoja miettiä... Olen onnellinen, että tuollaisia ei ollut viime vuosituhannella, kun minä ja useimmat ystäväni perustimme perheen. Ja me teimme sen, koska ihastuimme tiettyyn mieheen, ja tunne muuttui ajan myötä rakkaudeksi. Ihan kivikautista menoa, vai mitä?:-)

Vierailija
39/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomattoman vaikeaksi on nykyään parisuhteiden muodostus tehty, jos pitää kaikenmaailman tasoja miettiä... Olen onnellinen, että tuollaisia ei ollut viime vuosituhannella, kun minä ja useimmat ystäväni perustimme perheen. Ja me teimme sen, koska ihastuimme tiettyyn mieheen, ja tunne muuttui ajan myötä rakkaudeksi. Ihan kivikautista menoa, vai mitä?:-)

Niin, mutta luuletko ettei tuohon pariutumiseen ole vaikuttanut tiedostamattomat 'tasot'. Ihmiset pariutuvat oman sosioekonomisen ryhmän sisällä tämä koskee n. 80% ihmisiä, toki aina löytyy poikkeuksia. 

Vierailija
40/149 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtu.be/DiDW3BLyTYc?si=8XdTJ5zu-GyhrdpQ 

Menkää kotiinne! Ootte turhia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi