Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietokoneasiaa, eli onko 250Gt:n ulkoinen kovalevy 99 eurolla halpa? Kannattaako rynnata kauppaan heti aamulla sellaista hakemaan? Kiitos avusta!

Vierailija
08.01.2007 |

Digikuvat ym. tärkeät muistot täyttävät koneen muistia ja tuollainen tarjous osui silmiini päivän lehteä lukiessani... Kaupassa ko. masiinoita 30kpl, siksi pohdinkin kannattaako sinne sitten tosiaan rynnätä!?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä mun mielestä myydään aika usein jo tuohon hintaan - tai sitten ovat vain syöttejä...

Vierailija
2/3 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yrittää tallentta kaikkia. koskapa ei niitä kaikkia kuitenkaan myöhemmin katsele.



ja yksi ulkoinen tallenne on vain yksi paika jossa tallenteet voivat tuhoutua.



tosin 250 GB on hyvä elokuvien yms suurten tiedostojen tilapästallennukseen.



Halpa on. osta pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat aika tavalla pelkkiä kuvia tallentaa, et ikinä saat ton kokosen kovalevyn täyteen



Ettei olis vähän ylimitoitettu kovalevy pelkille digikuville???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme