Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit, kun teini ilmoittaa kotiin tullessaan olevansa nälkäinen ja tarjottu ruoka ei kelpaa?

Vierailija
02.01.2024 |

Tein maaiman parasta bolognesea - katsoi annosta lautasellaan ja sanoi, että kun on aina niin pahaa ruokaa. Miten suhtautuisit?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, että.teinille on laitettu valmis annos lautaselle? Miksi ihmeessä?

Vierailija
102/109 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on paljon väkeä sanomassa syö tai ole nälissäsi tai tee ruokasi. Meillä on ihan tavis-teini,  joka syö paljon ja lähes kaikkia ruokia. Ei kuitenkaan ihan kaikkia ruoka-aineksia tai valmisruokia, ns välipaloja. Joskus yrittää, mutta vieressä katsoja ei voi muuta kuin sanoa käy sylkemässä pois. Ruoka ei ole välttämättä pahaa, mutta suutuntuma on. Miksi pitäisi pitää nälässä jos kertakaikkiaan ei voi syödä, aivan kuten moni muukaan ei söisi munuaismuhennosta tai vaikka etanoita joita voi saada ravintoloista. Meidän teinille ei tarjota ruokia mitä ei voi syödä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjolla oli lisäksi aurajuustomurua (josta itse tykkään) sekä juustoraastetta ja kurkkusalaattia.

Missä pasta ?

Vierailija
104/109 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun teineille ruoka kelpasi.

Vierailija
105/109 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kun ei ruoka maistunut nuorena. Isä nappasi hiuksista kiinni ja retuutti talon läpi heittäen lopuksi kamarin nurkkaan. ( ja huusi : jos ruoka ei maistu niin on sitte syömättä)Siinä kun pari päivää väisteli isäntää niin ainakin yritin jotain syödä.  Laihana pysyin nuoruuteni.  Kuria vaan . Jo rupiaa teini syömään.

Vierailija
106/109 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin Kiitos ja nostaisin lautasen pois. Ei muuta kommunikointia. Jos pyrkisi jääkaapille toteasin uudelleen kiitos ja sulkisin oven

Vierailija
107/109 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän vuoksi lapset pitää opettaa syömään kaikkea mahdollista. Vanhempien vika jos annetaan nirsoilla. Oikeasti nauran ääneen, kun joku aikuinen sanoo ettei voi syödä parsakaalia tms.

Vierailija
108/109 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sitä mitä on tarjolla tai tekee itse jotain parempaa. Tai sitten on syömättä. Turha märistä, jos ei itse kokkaa. Silti joka kerta, jos kysyy lapsilta mitä syödään, niin vastaus on emmätiiä, nööööö. Olen sanonut, että valitusoikeutta ei sitten ole, jos vastaus on tuo.

Vierailija
109/109 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kokeilla vaikka yhdessä suunnitella sitä ruokalistaa vaikka viikolle tms., ja vaikka laskeskella myös hintoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi