Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieraan miehen lumoissa

Vierailija
02.01.2024 |

Kanssasisaret antakaa neuvoja miten tästä eteenpäin? Olen mieheni kanssa ollut naimisissa kohta kymmenen vuotta ja meillä on lapsi, mies on mukava, hellä ja osaa olla hyvä isä. Kaikinpuolin hyvä ja rauhallinen mies ja isä.

Olen kuitenkin ajautunut ilman tahtoa tilanteeseen, jossa minulla on jonkinlainen suhde työkaveriin, kivaan ja atleettiseen mieheen. Silmäpeliä ja juttua meillä on ollut jo pitempään, mutta viimeisen vuoden ajan se on ollut paljon muutakin. Käyn hänen kanssaan kuntosalilla kerran tai kaksi viikossa ja joskus lenkilläkin. Aika monena (liian) iltana viikoittain joudun käymään töissä jonkin tekosyyn verukkeella, jotta näkisin häntä, ja samaa monena viikonloppuna. Siellä meillä on aikaa ja tilaisuus olla intiimistä, päädymme siihen yhä uudelleen ja uudelleen. En tiedä mikä hänessä vetoaa! On aika päinvastainen kuin mieheni, mutta en voi (halua) vastustaa.

Ei molempien kanssa voi olla. Miehestäni en halua luopua, mutta kukaan ei ole ollut kuin tämä toinen mies on. Ehkä tämän takia en ole melkein vuoteen harrastanut sänkyjuttuja mieheni kanssa. Mitä siis teen?!

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nyt kerää rohkeutta ja sanoja valmiiksi, se toinen mies ei vielä tiedä mitään. Kävelin hänen ohitseen heti aamulla taukohuoneessa, jännitti niin paljon vain kävellä ohi ja hän vain hymyili viattomasti minulle. Osaakohan jo arvata vai oliko jotain muuta hänellä mielessä? Jännittää...

Vierailija
102/111 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi keksiä aamuun toisen provoilun samantyyppisestä aiheesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D trolli

Vierailija
104/111 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja mulla on sama tilanne. Anna palaa vaan. Minäkin annoin. 

Vierailija
105/111 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus tuli ja meni, en saanut sanoja ulos... välttelin ja sitten kun olisi ollut mahdollisuus puhua kasvokkain, hän olikin jo lähtenyt. Tänään olisi vielä mahdollisuus, en saanut yöllä untakaan ja mieskin tuskasteli mikä mua vaivaa... en saa sanotuksi hänelle mitään, mitä jos kuitenkin teen väärän valinnan?!

Vierailija
106/111 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tää on, mutta kaipaan sitä torstaita. En ole kuin kerran vuoden aikana harrastanut seksiä toisen kanssa, silloinkin sinä mielessäni. 

Vierailija
107/111 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kesti että suhde alkoi? Minäkin odotan tässä että samalla työpaikalla oleva mies ottaisi seuraavan askeleen eikä vain flirttaisi ja laittaisi muita kyselemään asioistani. Mies on tosin varattu mutta kiinnostunut. 

Vierailija
108/111 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä teet, otat tietysti sen uuden.

Jatkat työkaverin panemista, mutta alat antamaan myös miehellesi. Pelkäätkö järven kuluvan soutamalla?

Vierailija
109/111 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sanottuani asiani sille toiselle, mutta en tiedä ottiko hän tosissaan kun nauroi vain ja poistui paikalta?!? Vähän pelkään maanantaita

Vierailija
110/111 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain sanottuani asiani sille toiselle, mutta en tiedä ottiko hän tosissaan kun nauroi vain ja poistui paikalta?!? Vähän pelkään maanantaita

Ei ollut siis kiinnostusta

Vierailija
111/111 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vältellyt häntä, onneksi ei olla törmätty 😅