Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieraan miehen lumoissa

Vierailija
02.01.2024 |

Kanssasisaret antakaa neuvoja miten tästä eteenpäin? Olen mieheni kanssa ollut naimisissa kohta kymmenen vuotta ja meillä on lapsi, mies on mukava, hellä ja osaa olla hyvä isä. Kaikinpuolin hyvä ja rauhallinen mies ja isä.

Olen kuitenkin ajautunut ilman tahtoa tilanteeseen, jossa minulla on jonkinlainen suhde työkaveriin, kivaan ja atleettiseen mieheen. Silmäpeliä ja juttua meillä on ollut jo pitempään, mutta viimeisen vuoden ajan se on ollut paljon muutakin. Käyn hänen kanssaan kuntosalilla kerran tai kaksi viikossa ja joskus lenkilläkin. Aika monena (liian) iltana viikoittain joudun käymään töissä jonkin tekosyyn verukkeella, jotta näkisin häntä, ja samaa monena viikonloppuna. Siellä meillä on aikaa ja tilaisuus olla intiimistä, päädymme siihen yhä uudelleen ja uudelleen. En tiedä mikä hänessä vetoaa! On aika päinvastainen kuin mieheni, mutta en voi (halua) vastustaa.

Ei molempien kanssa voi olla. Miehestäni en halua luopua, mutta kukaan ei ole ollut kuin tämä toinen mies on. Ehkä tämän takia en ole melkein vuoteen harrastanut sänkyjuttuja mieheni kanssa. Mitä siis teen?!

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua luopua miehestäsi niin lopetat sen toisen jutun. Niin yksinkertaista se on.

Minä päätin pysyä oman miehen kanssa enkä ole sitä päätöstä katunut.

Olen pettynyt. Odotin että naiset komppaisi täällä sitä vaihtoehtoa, että jatkan molempien kanssa ja salaan asian mieheltäni kuten tähänkin asti. Olisi kiva ainakin pari vuotta treffailla ja paneskella salaa uuden kanssa ja katsoa syveneekö suhde. Jos kaikki menee hyvin niin vaihdan lennosta. Jos taas kyllästyn uuteen lopulta, jatkan entisen kanssa kunnes joskus löytyy joku häntä parempi.

Ap

Vierailija
62/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä naisia vaivaa? Pettäjäsika avautuu täällä ja häntä rohkaistaan. Auta armias jos mies olisi tuon kirjoittanut. Mutta neuvona: hullaantumisia tulee, arki se koittaa kaikkien kanssa. Harmi että rikoit lapsesi perheen (näinhän väistämättä tulee käymään, kyllä sinä kiinni jäät).

Suurin osa ei kyllä jää ikinä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua luopua miehestäsi niin lopetat sen toisen jutun. Niin yksinkertaista se on.

Olen pettynyt. Odotin että naiset komppaisi täällä sitä vaihtoehtoa, että jatkan molempien kanssa ja salaan asian mieheltäni kuten tähänkin asti. Olisi kiva ainakin pari vuotta treffailla ja paneskella salaa uuden kanssa ja katsoa syveneekö suhde. Jos kaikki menee hyvin niin vaihdan lennosta. Jos taas kyllästyn uuteen lopulta, jatkan entisen kanssa kunnes joskus löytyy joku häntä parempi.

Ap

Olin lukevinani aloituksesta että en voi jatkaa kahden kanssa. 

Vierailija
64/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki miehille. Pyytäkää palstalta neuvoa niin että käännätte sukupuolet toisin päin. Pettämisiinkin tulee sen jälkeen hyväksyvää neuvoa ja yläpeukkua naisilta. Eihän sillä pitäisi olla väliä, että tarinassa oli sukupuolet käännetty, kun kerran ollaan tasa-arvoisia.

Vierailija
65/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä naisia vaivaa? Pettäjäsika avautuu täällä ja häntä rohkaistaan. Auta armias jos mies olisi tuon kirjoittanut. Mutta neuvona: hullaantumisia tulee, arki se koittaa kaikkien kanssa. Harmi että rikoit lapsesi perheen (näinhän väistämättä tulee käymään, kyllä sinä kiinni jäät).

Se on vain ajan kysymys. Jatkuvasti on vähintään pieni mahdollisuus jäädä kiinni. Kun antaa ajan kulua niin todennäköisyys vain kasvaa jatkuvasti. Vaikka itse tekisi kaiken täydellisesti voi se toinen olla heikko lenkki, jos vyyhti selviää. Tai saa sukupuolitaudin jota on vaikea millään selittää.

Vierailija
66/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, miksi petit isää joka johti perheen rikkoutumiseen ja siihen että liikun kahden kodin välillä?

- Kulta pieni, äiti näki töissä atleettisen miehen. Etupylly alkoi kostumaan ajatuksesta että olisi seksiä ja äidin vain teki mieli tehdä niin. Ei äitiä kaduta vaikka teidän lasten perhe siinä rikkoutui, koska äidin vieraalta mieheltä saama seksi oli hyvää. 

Äiti, menitkö naimisiin sen uuden miehen kanssa?

- Kulta, ei. Tämä mies ei ollut äidistä kiinnostunut kuten isi. Hän vain halusi äidin etupyllyä ja välillä takapyllyäkin. Kaikki rakkaudet eivät ole samanlaisia kulta.

Vierailija
67/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jättämässä miestäni, en toisaalta haluaisi luopua elämästä tämän toisenkaan kanssa. Näin ei voi kuitenkaan jatkaa, joten yritän keskittyä mieheeni. Vaikeaa se tulee olemaan, koska se toinen tulee töissä vastaan joka työpäivä ja varmasti pyytää mukaan menoihinsa..

Vierailija
68/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap trollaa ja hakee tarinoita ja reaktioita jotta voi sitten somessa pöyristyä niistä. Alas on ap vajonnut pakkomielteessään.

Vierailija
69/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käy avioliittosi jos paljastut. Tai sanotaan että kun. Koska paljastut kuitenkin tavalla tai toisella. Miehesi tuskin ilahtuu sitten ja laittaa avioeropaperit vireille. Lapsikin sitten kärsii. Nyt sun pitää lopettaa tuo itsekkyys ja jättää se toinen mies. Vaihda työpaikkaa jos muu ei auta. Tuo silmäpeli ja muu on vaan ihastusta, joka haihtuu heti kun et näe sitä toista.

Vierailija
70/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden kanssa tuolla apn toiminnalla ei ole mitään tekemistä. Vaikka jotkut mieleltään häiriintyneet ja henkisesti lapsen tasolle pysyvästi jääneet niin voivatkin väittää.

Vierailija
71/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kohdannut jotain aitoa. Minulle kävi samoin. Tuo toinen tuntui 'kodilta' heti ensitapaamisesta lähtien.

Niin varmaan, haarojen välissäkö?

Vierailija
72/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jää pitkissä salasuhteissa olevat. Toki jos oma otanta heijastelee omia ehkäpä valtavirran mielestä halveksuttavia arvoja niin silloin voi noin sanoa. Ja toki tehdä oletus että kyllä sillä miehelläkin on varmasti salasuhde. 😉

Vierailija
73/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ajattelin ottaa asian esille tämän toisen kanssa, töiden jälkeen hieman jännittää mitä sanoa ja miten menee

Vierailija
74/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan työkaverillasi olla nytkin muitakin suhteita apn lisäksi. 

En usko, luulen minun riittävän.

Hehhehhehhaaahhohhohhoijaa!

Vierailija
75/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on niitä somessa ja kommenttipalstoilla manipuloivia mieleltään häiriintyneitä trolleja jotka pakenevat heti paikalta tai keksivät valheita kun tajuavat joutuneensa kiipeliin argumentaatiossaan. Totuus ja rehellisyys ovat heidän elämässään loistaneet poissaolollaan teinistä lähtien.

Vierailija
76/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on niitä somessa ja kommenttipalstoilla manipuloivia mieleltään häiriintyneitä trolleja jotka pakenevat heti paikalta tai keksivät valheita kun tajuavat joutuneensa kiipeliin argumentaatiossaan. Totuus ja rehellisyys ovat heidän elämässään loistaneet poissaolollaan teinistä lähtien.

Sitten somessa havainnoivat muiden parisuhteita ja keksivät valheellisia narratiiveja kun itse eivät normaalielämään kykene.

Vierailija
77/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä nyhverö olet, että et uskalla erota kuten aikuiset ihmiset? Vaan täytyy vehkeillä kumppanin selän takana toivoen, että joskus tulee häntä parempi ihminen vastaan. 

Ei jumalauta. Aina tulee joku parempi ihminen, mutta ei se tarkoita sitä, että kumppania kohtaan arvostus ja kunnioitus katoaisi. Ei ainakaan tavallisille ihmisille, jotka arvostavat kumppaneitaan.

Vituttaa taas niin lujaa millaisia ihmisiä täällä on. Kieroja kuin käärmeet.

Vierailija
78/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiset piirteet ovat joillekin osa persoonaa. Usein näillä äiti ollut mt-ongelmainen ja isä päihdeongelmainen. Sitten jättäneet lapsuuden vaillejäämistensä traumat tahallaan käsittelemättä ja tulos on sitten tuota. 

Vierailija
79/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jää pitkissä salasuhteissa olevat. Toki jos oma otanta heijastelee omia ehkäpä valtavirran mielestä halveksuttavia arvoja niin silloin voi noin sanoa. Ja toki tehdä oletus että kyllä sillä miehelläkin on varmasti salasuhde. 😉

Hauskoja nämä, jotka vauhkona jankuttavat, että kaikki jää kiinni. Ihan varmasti jää. Tietysti jää. Totta kai jää. Äitiiiii, jääväthän he varmasti kiinni, jääväthän, jääväthän? Ja tuntuvat vielä ajattelevan, että jos kommenttiin laittaa hymiöitä, niin se jotenkin lisää kiinni jäämistä.

No, tosiasiahan nyt kuitenkin on, että iso osa ei jää kiinni vaan vievät salaisuutensa hautaan saakka ja sille ei nyt vaan mahda mitään. Itse kunkin meistä täytyy vain toivoa hartaasti, ettei pettäminen osuisi omalle kohdalle; ei pettäjänä, eikä petettynä. 

Vierailija
80/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli sanottu että kaikki jää kiinni? Niin. Ei missään. Ihan samaa kuin väite että puolet aviolittoissa olevista pettää. Tuokaan väite ei saa tukea tutkimuksista aiheesta mutta kätevästi sitä narratiivia narsistiset sarjapettäjät levittävät somessa.