Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieraan miehen lumoissa

Vierailija
02.01.2024 |

Kanssasisaret antakaa neuvoja miten tästä eteenpäin? Olen mieheni kanssa ollut naimisissa kohta kymmenen vuotta ja meillä on lapsi, mies on mukava, hellä ja osaa olla hyvä isä. Kaikinpuolin hyvä ja rauhallinen mies ja isä.

Olen kuitenkin ajautunut ilman tahtoa tilanteeseen, jossa minulla on jonkinlainen suhde työkaveriin, kivaan ja atleettiseen mieheen. Silmäpeliä ja juttua meillä on ollut jo pitempään, mutta viimeisen vuoden ajan se on ollut paljon muutakin. Käyn hänen kanssaan kuntosalilla kerran tai kaksi viikossa ja joskus lenkilläkin. Aika monena (liian) iltana viikoittain joudun käymään töissä jonkin tekosyyn verukkeella, jotta näkisin häntä, ja samaa monena viikonloppuna. Siellä meillä on aikaa ja tilaisuus olla intiimistä, päädymme siihen yhä uudelleen ja uudelleen. En tiedä mikä hänessä vetoaa! On aika päinvastainen kuin mieheni, mutta en voi (halua) vastustaa.

Ei molempien kanssa voi olla. Miehestäni en halua luopua, mutta kukaan ei ole ollut kuin tämä toinen mies on. Ehkä tämän takia en ole melkein vuoteen harrastanut sänkyjuttuja mieheni kanssa. Mitä siis teen?!

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama juttu uuden naisen kanssa. Oma nainen on kiltti ja huolehtivainen, mutta hieman väsähtänyt ja puhditon. Ehdottelee seksiä ja yrittää paljon, mutta vain tuo toinen urheilullinen nainen saa minut valmiiksi. Jos harrastaisin seksiä oman vaimoni kanssa, ajattelisin silloin vain tuota toista ja hänen naisellisempaa olemustaan ja itsevarmoja otteita sängyssä. Olen ajautunut sattumalta tähän intiimiin suhteeseen uuden naisen kanssa ilman omaa tahtoa. Olen hänen lumoissa, taidan olla rakastunut. Minkäs rakkaudelle mahtaa, taitaa vain olla kohtalo kyseessä?

Vierailija
42/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vielä kolmas. Joka reijälle joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama juttu uuden naisen kanssa. Oma nainen on kiltti ja huolehtivainen, mutta hieman väsähtänyt ja puhditon. Ehdottelee seksiä ja yrittää paljon, mutta vain tuo toinen urheilullinen nainen saa minut valmiiksi. Jos harrastaisin seksiä oman vaimoni kanssa, ajattelisin silloin vain tuota toista ja hänen naisellisempaa olemustaan ja itsevarmoja otteita sängyssä. Olen ajautunut sattumalta tähän intiimiin suhteeseen uuden naisen kanssa ilman omaa tahtoa. Olen hänen lumoissa, taidan olla rakastunut. Minkäs rakkaudelle mahtaa, taitaa vain olla kohtalo kyseessä?

Rakkaus, se on ihmeellinen asia.

Vierailija
44/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa rakkautta, ihanaa!! Tui tui, kulta! Murunen, oot niin täydellinen mulle, kunnes löydän vielä paremman näköisen!

Vierailija
45/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsiperheen vanhemmalla on aikaa hinkuttaa vieraissa monta iltaa viikosta? Hyvä itse pääsee kerran viikossa kuntosalille 😅

Vierailija
46/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsiperheen vanhemmalla on aikaa hinkuttaa vieraissa monta iltaa viikosta? Hyvä itse pääsee kerran viikossa kuntosalille 😅

Asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen. Tärkeintä on käyttää aikaa kumppanin pettämiseen, paskat omasta perheestä. 

Vierailija
47/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin huomiota sanoihin "Olen kuitenkin ajautunut ilman tahtoa tilanteeseen".

Et ole ajautunut. Ajopuut ajelehtii, ihmiset tekevät päätöksiä. Sinulla on myös ollut tahtoa tavata häntä ja sen tahdon pohjalta olet tehnyt näitä päätöksiä. Välttelet vastuuta tilanteesta.

Sinä oletkin kristitty ja tyrkytät tuota Jeesuksen oppia muille. "ihan jokainen voi menestyä".

Silti todellisuudessa mitään omaa valintaa tai tahtoa ei ole. Sun uskonnossa voi valita, mutta se ei ole todellisuutta.

Vierailija
48/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun halua luopua! Olen jakanut elämäni vain hänen kanssaan, hän oli ensimmäinen poikaystävä ja ensimmäinen muutenkin.

Olet kylläkin viimeaikoina jakanut elämäsi ja etupyllysi työpaikan atleetikon kanssa. Silloin on kuule aika vapauttaa ensimmäinen poikaystävä takaisin luontoon. 

Vierailija
49/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen että toimit seuraavalla tavalla:

1. Jätä nykyinen miehesi

2. Vietä muutama kuukausi intohimoista tapailua tämän sporttisen komistuksen kanssa, kunnes hän löytää paremman ja jättää sinut. 

3. Tee Vauvalle ulinaketju kuinka miehet haluavat vain seksiä, ja pettävät aina

4. Nöyryytä itsesi lopullisesti rukoilemalla ex miestäsi ottamaan sinut takaisin

5. Totea, että huorulia ei huolita takaisin.

Vierailija
50/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen unelmanainen ;) 

Vierailija
51/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen että toimit seuraavalla tavalla:

1. Jätä nykyinen miehesi

2. Vietä muutama kuukausi intohimoista tapailua tämän sporttisen komistuksen kanssa, kunnes hän löytää paremman ja jättää sinut. 

3. Tee Vauvalle ulinaketju kuinka miehet haluavat vain seksiä, ja pettävät aina

4. Nöyryytä itsesi lopullisesti rukoilemalla ex miestäsi ottamaan sinut takaisin

Näin tuossa tulee käymään. Varma juttu.

Vierailija
52/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole rakkautta vaan himoa.

Vierailija
53/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole rakkautta vaan himoa.

Himo ja rakkaus ovat usein liitännäisiä.

Vierailija
54/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa miehesi kanssa perspanoja, ne piristää suhdetta.

Tämä. Ja naapurin jamal mukaan geimeihin.

Vierailija
55/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jättää kunnollisen miehen ja alkaa paneskelle työkaveri eri jännä miestä. Tuollaiset pettäjät naiset pitäisi ruoskia kunnolla julkisesti kuten jossain iranissa jossa pettäjältä katkaistaan kaula.

Vierailija
56/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää: Sika kävi panemassa vierasta, vaikka on perheellinen. Aivan järkyttävää toimintaa, ei mitään moraalia.

Nainen pettää: Ihana uusi rakkaus tuli yllättäen vastaan, eikä kohtalolleen mitään voinut. Taisimme kasvaa erilleen nykyisen miehen kanssa, kun näin pääsi käymään. Ansaitsen tämän onnen.

Vierailija
57/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt peli poikki.

Ota miehesi kanssa aikalisä, asumusero tai vastaava. Vuosi ilman seksiä kertoo paljon: et halua häntä enää eikä takaisin ehkä ole paluuta. Jos miehesi suostuu, erotkaa kuitenkin vain väliaikaisesti. Ehkä suhteella on vielä tulevaisuutta?

Mutta mikä tärkeintä: jätä myös tuo toinen mies. Ole hetki yksin ja mieti, kuka olet ja mitä haluat. Kumpaa tulee ikävä?

Pohdi pitkään, onko tarpeen kertoa kaikille osapuolille koko kuvio. Se ei välttämättä ole miehesi etu, mutta toisaalta voi olla, ettet pysty pitämään salasuhdetta omana tietonasi.

Vierailija
58/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on vain hävittävää. Jos jäät yhteen nykyisesi kanssa, kalvaa tuo pettämishomma sinua lopun elämää. Puhumattakaan jos jäät kiinni.

Toisaalta jos eroat, rikot perheen, eikä se jännä salasuhde enää ole jännä salasuhde. Ajan kanssa jos ei heti, tulee samat ongelmat esiin ja vaatii tahtoa, jotta suhde voi kestää. Täytyy olla todella kokematon jos ei tätä asiaa tiedosta.

Vierailija
59/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua luopua miehestäsi niin lopetat sen toisen jutun. Niin yksinkertaista se on.

Minä päätin pysyä oman miehen kanssa enkä ole sitä päätöstä katunut.

Vierailija
60/111 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naisia vaivaa? Pettäjäsika avautuu täällä ja häntä rohkaistaan. Auta armias jos mies olisi tuon kirjoittanut. Mutta neuvona: hullaantumisia tulee, arki se koittaa kaikkien kanssa. Harmi että rikoit lapsesi perheen (näinhän väistämättä tulee käymään, kyllä sinä kiinni jäät).