Miten te muut hoikat pukeudutte näin helteellä?
Itse pukeudun peittävästi, paitapuseroihin ja löysiin housuihin, ja hattu on sekä tennarit
Kommentit (19)
Sama kuin edellisillä: löysiä, peittäviä vaatteita ja hattu.
Aika vähän vastauksia.
Vastaava lihavien ketju on pitkä, ja siellä kehuskellaan, että kuljetaan sortseissa ja topeissa...
Jos on kunnon helle niin kyllä mulla toppi ja shortsit usein on. Pellava olisi ihanaa mutta en jaksa silittää sitä.
Totesin taas tänään, että trikoo on kuuma materiaali vaikka olikin puuvillaa. Toppi ja päälle avonainen pellavapaita, jalkaan pellavahousut tai ohuet leveät farkut. Pellava tai puuvilla maksimekko.
Maksimekkoihin ja sandaaleihin. Jos joudun tallustamaan yli 400m matkaa paahteessa suojaudun sateenvarjon avulla. 😅 Pyöräillessä shortsit+ t-paita.
Syvälle persvakoon uppoaviin trikoisiin ja napatoppiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän vastauksia.
Vastaava lihavien ketju on pitkä, ja siellä kehuskellaan, että kuljetaan sortseissa ja topeissa...
Miten se on kehumista jos vain kertoo miten pukeutuu. Itse kerroin tuossa ketjussa kesällä pukeutuvani t-paitoihin, tunikoihin, capreihin hameisiin ja mekkoihin. En mitenkää kehuskellut vaan kerroin vain miten asia on.
Mumman vanhaan soopeliturkkiin ja hiihtomonoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän vastauksia.
Miten se on kehumista jos vain kertoo miten pukeutuu. Itse kerroin tuossa ketjussa kesällä pukeutuvani t-paitoihin, tunikoihin, capreihin hameisiin ja mekkoihin. En mitenkää kehuskellut vaan kerroin vain miten asia on.
Kehuskelivat siis, etteivät välitä, mitä muut ajattelevat
Mikä helle nyt on? Alle 25 astetta tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän vastauksia.
Tuo on vaan niitä tyyppejä joiden mielestä lihava promoaa lihavuutta pelkästään olemassaolollaan ja varsinkin silloin jos ei pukeudu mustaan häpeäkaapuun aina ulkona liikkuessaan.
Minishortseissa, topissa tai urheilurintsikoissa yleensä. Oon kaunis ja hyvä kroppa joten saa näkyä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän vastauksia.
Kehuskelivat siis, etteivät välitä, mitä muut ajattelevat
No ei tarvitsekaan välittää mitä muut ajattelevat. Jos et kestä katsoa, niin käännä pää muualle.
Tykkään maksimekoista, mutta on mulla joskus polvimittaisiakin mekkoja. Tärkeintä että mekko ei ole tiukka, vaan väljä ja ilmava.
Löysät housut, pitkä väljä mekko, pitkä hame.