Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut hoikat pukeudutte näin helteellä?

Vierailija
18.05.2024 |

Itse pukeudun peittävästi, paitapuseroihin ja löysiin housuihin, ja hattu on sekä tennarit

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät housut, pitkä väljä mekko, pitkä hame. 

Vierailija
2/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellisillä: löysiä, peittäviä vaatteita ja hattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten pellavaan

Vierailija
4/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsseihin ja t-paitaan. 

Vierailija
5/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän vastauksia. 

Vastaava lihavien ketju on pitkä, ja siellä kehuskellaan, että kuljetaan sortseissa ja topeissa...

Vierailija
6/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnon helle niin kyllä mulla toppi ja shortsit usein on. Pellava olisi ihanaa mutta en jaksa silittää sitä.

Vierailija
7/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukallinen lyhyehkö mekko.

Vierailija
8/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteisiin. 

Vierailija
9/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin taas tänään, että trikoo on kuuma materiaali vaikka olikin puuvillaa. Toppi ja päälle avonainen pellavapaita, jalkaan pellavahousut tai ohuet leveät farkut. Pellava tai puuvilla maksimekko. 

Vierailija
10/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimekkoihin ja sandaaleihin. Jos joudun tallustamaan yli 400m matkaa paahteessa suojaudun sateenvarjon avulla. 😅 Pyöräillessä shortsit+ t-paita.

Vierailija
11/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvälle persvakoon uppoaviin trikoisiin ja napatoppiin.

Vierailija
12/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän vastauksia. 

Vastaava lihavien ketju on pitkä, ja siellä kehuskellaan, että kuljetaan sortseissa ja topeissa...

Miten se on kehumista jos vain kertoo miten pukeutuu. Itse kerroin tuossa ketjussa kesällä pukeutuvani t-paitoihin, tunikoihin, capreihin hameisiin ja mekkoihin. En mitenkää kehuskellut vaan kerroin vain miten asia on.

Vierailija
13/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumman vanhaan soopeliturkkiin ja hiihtomonoihin

Vierailija
14/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän vastauksia. 

Miten se on kehumista jos vain kertoo miten pukeutuu. Itse kerroin tuossa ketjussa kesällä pukeutuvani t-paitoihin, tunikoihin, capreihin hameisiin ja mekkoihin. En mitenkää kehuskellut vaan kerroin vain miten asia on.

Kehuskelivat siis, etteivät välitä, mitä muut ajattelevat 

Vierailija
15/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helle nyt on? Alle 25 astetta tänäänkin.

Vierailija
16/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän vastauksia. 

Tuo on vaan niitä tyyppejä joiden mielestä lihava promoaa lihavuutta pelkästään olemassaolollaan ja varsinkin silloin jos ei pukeudu mustaan häpeäkaapuun aina ulkona liikkuessaan.

Vierailija
17/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minishortseissa, topissa tai urheilurintsikoissa yleensä. Oon kaunis ja hyvä kroppa joten saa näkyä:)

Vierailija
18/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän vastauksia. 

Kehuskelivat siis, etteivät välitä, mitä muut ajattelevat 

No ei tarvitsekaan välittää mitä muut ajattelevat. Jos et kestä katsoa, niin käännä pää muualle. 

Vierailija
19/19 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään maksimekoista, mutta on mulla joskus polvimittaisiakin mekkoja. Tärkeintä että mekko ei ole tiukka, vaan väljä ja ilmava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä