Näytän kuulema Cate Blancetilta, keneltä sinä näytät?
Näytän kuulema nuorelta Cate Blanchetilta. Onko tämä hyvä kohteliaisuus?
Minusta hän on upea ja persoonallisen näköinen/tyylinen. Olen todella otettu.
Keneltä sinä näytät?
Kommentit (247)
Aiemmin Ron Jeremy mutta karvat pois ja nämä pokat nenällä Telly Savalas.
Vierailija kirjoitti:
Näytän kuulemma Timo Soinilta. Ei niin kiva, koska olen nainen. Mutta olen ulkonäöstäni huolimatta löytänyt itselleni kumppanin.
Sohvaperunoiden Maicci?
Anna-Leena Härkönen, Audrey Hepburn, Minna Haapkylä.
Anne Kukkohovia muistuttavaksi on sanottu. Omasta mielestä en ole hänen näköinen.
Keskieurooppalaisesta rikollismummolta.
Useampikin ehdotus on kuultu, Liv Tyler, Elina Kiikko ja Nigella Lawson. Itsestä tuntuu, että ilman meikkiä, suihkun jälkeen tosi tosi hehkeänä näytän joltain Mervi Tapolalta...kiitos tämän couperosan, onneksi saa meikillä piiloon.
25 -vuotiaalta nuorelta naiselta.
Olen oikeasti 40 -vuotias nainen. Vedin viime syksynä yhtä nuorten ryhmää, iältään 15 -18 vuotiaita teinejä ja yksi päivä yksi nuorista kysyi kuinka vanha olen. En ollut heille kertonut ikääni. Vastasin arvatkaa ja he kaikki arvelivat iäkseni 23 -25. Tuli hyvä mieli.
Naamani muistuttaa lähinnä sateen hakkaamaa lehmänpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Sarjakuvanoidalta.
Ai, siltä Häxan Kamomillalta? Voi, kun minäkin näyttäisin!
Joltain pikkutytöltä Harry Potterista.
Vierailija kirjoitti:
25 -vuotiaalta nuorelta naiselta.
Olen oikeasti 40 -vuotias nainen. Vedin viime syksynä yhtä nuorten ryhmää, iältään 15 -18 vuotiaita teinejä ja yksi päivä yksi nuorista kysyi kuinka vanha olen. En ollut heille kertonut ikääni. Vastasin arvatkaa ja he kaikki arvelivat iäkseni 23 -25. Tuli hyvä mieli.
15-vuotiaan mielestä kolmekymppinen on ikäloppu, joten kohteliaisuushan tuo tosiaan oli. 😄
Jasser Arafatilta. Olen naisoletettu.
Karhulta talvisin. Sen hetken verran joskus pilkahdan näkyviin. Kävin pissalla.