Näytän kuulema Cate Blancetilta, keneltä sinä näytät?
Näytän kuulema nuorelta Cate Blanchetilta. Onko tämä hyvä kohteliaisuus?
Minusta hän on upea ja persoonallisen näköinen/tyylinen. Olen todella otettu.
Keneltä sinä näytät?
Kommentit (247)
Ilman meikkiä näytin siskoni mielestä Pirkka-Pekka Peteliukselta.
No mua on erehdytty luulemaan jonkun entisen naapurin aikuiseksi tyttäreksi, että siltä sitten vissiin. Sukulaiset ovat sanoneet, että olen mummoni näköinen.
Etäisesti Sandra Bullockilta, jos olisi tummat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana minulle sanottiin muutaman kerran, että näytin Kylie Minoguelta. Hassua kyllä, pahastuin siitä silloin :D
Tiedostin kyllä samalla, että Kylie Minogue oli minua paljon nätimpi, ja kyseessä oli lähinnä imarteleva vertaus, mutta kai se meni jotenkin niin, että olisin mielikuvissani halunnut näyttää ihan erilaiselta.
Minun ystävätär jankuttaa että olen hänen näköinen.En ymmärrä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana minulle sanottiin muutaman kerran, että näytin Kylie Minoguelta. Hassua kyllä, pahastuin siitä silloin :D
Tiedostin kyllä samalla, että Kylie Minogue oli minua paljon nätimpi, ja kyseessä oli lähinnä imarteleva vertaus, mutta kai se meni jotenkin niin, että olisin mielikuvissani halunnut näyttää ihan erilaiselta.
Minun ystävätär jankuttaa että olen hänen näköinen.En ymmärrä....
Nyt ymmärrän kjun löysin tään kuvan
Kylie Minogue 1 (4515615) - Kylie Minogue Wikipedia
Nuorempana kuulemma Avril Lavignelta. Näyttäisin varmaan vieläkin, jollen olisi muuttanut hiustyyliä aika erilaiseksi.
Alkuaikojen Tekkenin Ninalta. Tykkäsin pelatakin sillä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorelta Catherine Zeta-Jonesilta. Itse en nähnyt yhtäläisyyttä aikanaan yhtään, mutta nyt kun katson 10v sitten otettuja kuvia niin joo, ehkä siellä vähän jtn samaa näkyy. Tosin vieläkin aika ajoin kuulen samaa. Ihan hauskaa sinänsä, itselläni kuitenkin perisuomalaiset sukujuuret.
Hän on kovasti suomalaisen näköinen ja olen myös vakuutunut että Patrik Swaysellä suomalaista sukujuurta.Niin oli suomalaisen näköinen. Ei ihme että suomalaisen Liisan kanssa meni naimisiin.
Minulle on joskus sanottu, että näytän Sara Chafakilta. Tosin siltä, miltä hän näytti ennen kuin alkoi muokkaamaan ulkonäköään.
Kuningatterelta tai nuorelta John Lennonilta (loistorooli) tai kaikkea siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Miitta Sorvalilta
Samoin!
Näytän kuulemma Timo Soinilta. Ei niin kiva, koska olen nainen. Mutta olen ulkonäöstäni huolimatta löytänyt itselleni kumppanin.
Näytän gisele bundchenilta ja claudia shifferin lapselta.
Anne Hache auto-onnettomuuden jälkeen.
Frankensteinin hirviöltä sanoivat aikanaan ystäväni yläasteella.