Näytän kuulema Cate Blancetilta, keneltä sinä näytät?
Näytän kuulema nuorelta Cate Blanchetilta. Onko tämä hyvä kohteliaisuus?
Minusta hän on upea ja persoonallisen näköinen/tyylinen. Olen todella otettu.
Keneltä sinä näytät?
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Minulle on sanottu, että näytän Kim Wildelta, Marilyn Monroelta, Glenn Closelta ja Marilu Henneriltä. Minusta minussa ei ole (ollut) mitään samaa näköä näiden kanssa.
Jaaha, mutta minussa on samaa näköä kuin Blanchetissa.
ap
Useampi on joskus sanonut, että näytän ihan Mick Jaggerilta nuorena. Ei tainnut Jagger olla kovin komea yleisillä standardeilla, mutta jos minä oikeasti ja objektiivisesti olen hänen näköisensä, niin sitten asia on niin.
Vierailija kirjoitti:
Mervi Tapolalta. Nuorena näytin häneltä nuorena, nyt viisikymppisenä ihan ilman alkoholismiakin siltä kuin Mervi pahimpana alkoholistikautena.
Kiva, että jollain menee huonommin kuin mulla. Mutta ai niin, mä oon kyllä vähän alkkis.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Näytän kuulemma Pernilla Wahlgreniltä..
No se ei ole mikään kohteliaisuus.
Halla-ahon näköiseksi on joskus kommentoitu netissä. En tosin ole kalju, mutta silmälasipäinen ja kalpea, vähän nörtin näköinen mies olen.
Monta kertaa on sanottu, että Kate Winsletiltä näytän, ekan kerran joskus Titanicin ilmestymisen aikaan, jolloin sitä kuulin muutamaan otteeseen, viimeisimmän kerran pikkujouluissa viime vuonna. Yhden kerran tätä käytettiin jonkinlaisena loukkauksena, tyyliin "oot ihan sen DiCaprion hårån näköinen" kun annoin pakit... Oon ollut aina blondi, joten ihmettelin Roseen viittaamista aikoinaan. Nythän tuo on Kate ollut useinkin kai vaaleahiuksinen.
Erin Burnettiltä. Tosin samankaltaisuus on kuulemme enemmän ilmeissä ja puhetyylissä kuin ulkonäössä. En tiedä mitä tuosta ajattelisi, melko tiukka täti on hän.
Huutokauppakeisarilta kuulemma. Onko kohteliaisuus vai loukkaus?
Nuorempana Kylie Minoquelta, nykyään Krista Kiurulta.
Vierailija kirjoitti:
Huutokauppakeisarilta kuulemma. Onko kohteliaisuus vai loukkaus?
Ja olet nainen?
On sanottu Arja Koriseva, Riitä Väisäsen, Julia Robertsin, Marilyn Monroen ja Kylie Minoquen näköiseksi riippuen tyylistä. Nykyisin näytän Maria Sidiltä.
Laita kuvahakuun Greek god Poseidon, niin selviää. Atrainta hankkimaan...
M47
Nuorelta Catherine Zeta-Jonesilta. Itse en nähnyt yhtäläisyyttä aikanaan yhtään, mutta nyt kun katson 10v sitten otettuja kuvia niin joo, ehkä siellä vähän jtn samaa näkyy. Tosin vieläkin aika ajoin kuulen samaa. Ihan hauskaa sinänsä, itselläni kuitenkin perisuomalaiset sukujuuret.
Cate Blanchett on vähän alienin näköinen. Minä näytän vaan itseltäni.
Pepe Willbergiltä. Ja olen siis nainen.
🇺🇦🇮🇱