Näytän kuulema Cate Blancetilta, keneltä sinä näytät?
Näytän kuulema nuorelta Cate Blanchetilta. Onko tämä hyvä kohteliaisuus?
Minusta hän on upea ja persoonallisen näköinen/tyylinen. Olen todella otettu.
Keneltä sinä näytät?
Kommentit (247)
Näytin nuorena Brgitte Bardotilta ja nyt vanhemmiten olen ilmetty Ozzy Osbourne.
Mua on sanottu Maria Lundin, Uusi päivä - sarjan Kristan eli Thelma Sibergin sekä Martina Aitolehden näköiseksi. Kaikki mielestäni kauniita ja näyttäviä naisia, eli ihan kehuina otin.
Kun olin nuorempi, eräs mies sanoi baarissa, että näytän ihan laulaja Heinäsirkalta. En tiennyt kuka tämä oli, ja kun googletin, järkytyin. Luulin, että se oli kohteliaisuus, mutta sitten hoksasin että taisi olla vähän ilkeämielinen kommentti. :D Olin (ja taidan olla edelleen :D) hieman pyöreä, vaaleat hiukset ja käytin punaista huulipunaa.
Sitten näytän kuulemma Mr. Presidentin siltä vaaleahiuksiselta laulajalta, Hän on ihan nätti niin eikait siinä! :D
Mitäs mulle onkaan sanottu.. Claire Danes romeon ja julian aikana, itsekin silloinen nuori. Nelikymppisenä Olga Temonen ja Geena Davis
Nuorempana Katie Holmesilta,nyt lähinnä satujen noita-akalta.
Varmaan Matami Mimmiltä tai Anita Hirvoselta.
Mikko Pauniolta, mutta kukaan tuskin häntä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Sergei Lukjanenkolta, paitsi olen vaaleampi ja harmaasilmäinen. Mutta täsmälleen samat piirteet.
Ja olen nainen.
Salaperäisesti kadonnut kaksonen.
Näytän inceliltä, kun minulla on yläpurenta. Naiset ei kelpuuta.
Tulen näyttämään vanhempana ihan Miina Äkkijyrkältä...
Jos nyt puhutaan jostain 'kaikkien' tuntemista Hollywood-julkkiksista, niin parikymppisenä erään nuoren miehen mielestä muistutin Scarlet Johanssonia, jonkun toisen mielestä Blake Livelya. En ollut kummankaan fani. Kampaajan mielestä näytän Gwyneth Paltrowilta. No joo, ehkä samankaltaiset hiukset, nenä, huulet, vartalotyyppi. Näin 4-kymppisenä, ilman mitään kauneusleikkauksia ja botoksia saa kai harvemmin kuulla muistuttavansa jotain filmitähteä. Omasta mielestä ei mene kovin metsään, jos sanon että olen ulkoisesti sekoitus Chloe Sevignyä ja Riikka Purraa.
Joskus eräs tuntematon nainen tuli ssnomaan, että muistutan Frida Kahloa...ehkä ne kulmakarvat...
Kasvot minulla on kuulemma kuin mia malkovalla. Piti googlettaa kuka hän edes on :) ja kyllä meissä samaa näköä on. Vartalot toki onkin sitten ihan erilaiset. :)
Mua on sanottu näiden näköiseksi: Jutta Urpilainen, Mari Perankoski, Kate Winslet, Anna Magnani. 🤪
Joku sanoi joskus, että näytän vähän samalta, kuin nuori käkkäräpäinen Keri Russell. No joo, ehkä joitain samoja kasvonpiirteitä löytyy, ja ihan perusnätti nainenhan se on, joten otan kohteliaisuutena.
Nuorena Christina Applegate ja sitten Karita Mattila
Olen Mannisen Akin vaimon näköinen ja kuulemma samanlaiset jututkin... Siitä en tosin osaa sanoa mitään