Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko toisen ihmisen energian aistia ja siten tunnistaa, ettei kyseinen ihminen ole hyväksi itselle?

Vierailija
01.01.2024 |

Kysymys otsikossa. Olen tuntenut muutaman kk:n miehen, jonka kanssa olen seukkaillut. Ei ole tapahtunut mitään epäilyttävää tms., mutta jostain syystä vieläkään en tunne pystyväni olemaan miehen kanssa ihan luonteva eikä tule sellaista hyvää levollista oloa hänen kanssaan. Kainalossa nukkuminen ei tunnu luontevalta, eikä siihen käpertyminen rauhoita oloa uneen, kuten joissakin muissa suhteissa on ollut kaikkineen. 

Voiko olla, että mies ei vaan jotenkin sovi minulle ja sen tuntee jotenkin nahoissaan? Kyse ei ole myöskään mistään niin palavasta rakkaudesta, että voisi johtua siitäkään vaan ihan semihyvästä jutusta.

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla jonkinlainen kuori suojakerros rakennettuna yllesi

Vierailija
2/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen fiilis ex-miehestä. Aloin kuitenkin parisuhteeseen. En välittänyt oudosta tunteesta mutta oikeassa se oli. Emme sopineet yhteen ja mies oli muutenkin epävakaa ja sairaalloisen mustasukkainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. 

Vierailija
4/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei mies ole tosissaan ja aistit sen. Siitä tulee epämukava olo. 

Vierailija
5/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aistia. Ihan uusistakin ihmisistä tulee joko hyvä, neutraali tai epämiellyttävä tunne ja harvoin se tunne on väärässä ollut. Vaikka miten rakastuisikin, silti on olo että jokin on vinossa tuon ihmisen kanssa. 

Nuo sun tuntemuksesi kuulostaa vähän siltä, ettei mies ole sopiva. 

Vierailija
6/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Toisesta ihmisestä voi kyllä vetää erinäisiä johtopäätöksiä, perusteltuja tai perustelemattomia, mutta mitään höpöhöpöenergiaa jota voisi aistia ei ole olemassakaan.

Vierailija
7/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Eikä kyse ole mistään höpöhöpöenergiasta, vaan useinkin ristiriidasta sanojen ja eleiden välillä, joita intuitiivisesti rekisteröi. Eli ihminen sanoo jotain, mutta koko keho viestii päinvastaista. Tämä on eri asia kuin valehtelu, sillä tekijä ei välttämättä itsekään tajua toimivansa niin, hän on vaan lähtökohtaisesti epäluotettava.

Vierailija
8/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. 

Kaikki on energiaa. 

Moni ihminen tapaa oman parhaan kaverinsakki näin, he tuntevat että toi ihminen on ihan samanlainen kuin mä itse ja siitä tulee kotoisa fiilis. Oikeasti mitä siinä tapahtuu on se että näiden 2 ihmisen energiat on ihan samat. 

Mut se ei tarkota etteikö 2 ihmistä vois olla yhdessä taikka ystäviä vaikka energiat on eri. Se on toki hyvä tiedostaa niin osaa välttää yhteenotot. 

Vierailija
9/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on joku erikoiskyky. Toinen vaihtoehto on, että mies on vain täysi kusipää.

Vierailija
10/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Toisesta ihmisestä voi kyllä vetää erinäisiä johtopäätöksiä, perusteltuja tai perustelemattomia, mutta mitään höpöhöpöenergiaa jota voisi aistia ei ole olemassakaan.

Meediot pystyvät aistimaan energioita tavaroista ja vaikka vanhoista seinälaudoista.

Vierailija
11/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi. Eikä kyse ole mistään höpöhöpöenergiasta, vaan useinkin ristiriidasta sanojen ja eleiden välillä, joita intuitiivisesti rekisteröi. Eli ihminen sanoo jotain, mutta koko keho viestii päinvastaista. Tämä on eri asia kuin valehtelu, sillä tekijä ei välttämättä itsekään tajua toimivansa niin, hän on vaan lähtökohtaisesti epäluotettava.

Niin. Eli vedät johtopäätöksiä ihmisen toiminnasta, et aisti mitään hevonvitun höpöhöpöenergiaa-

Vierailija
12/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. 

Kaikki on energiaa. 

Ei ole. Ainakaan sillä tavalla kuin sinä tarkoitat.

Vierailija
13/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meediot pystyvät aistimaan energioita tavaroista ja vaikka vanhoista seinälaudoista.

MNeedioita ei ole olemassakaan.

Vierailija
14/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ja kannattaa kuunnella sitä sisäistä ääntä. 

Vierailija
15/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota omaan intuitioosi. Se on aivan selvää, että fiiliksesi ovat oikeita. En uhraisi aikaa siihen toiseen enää. 

Minä tein niin, että seukkailin useita kuukausia, vaikka vaistot jo kertoi, että tyyppi on pimee.

Vierailija
16/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä turhaan puhuta naisen vaistosta. Vanha kansa tietää. 

Vierailija
17/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Eli vedät johtopäätöksiä ihmisen toiminnasta, et aisti mitään hevonvitun höpöhöpöenergiaa-

Ei, vaan nimenomaan en analysoi mitään toimintaa, vaan intuitiivisesti aistin ristiriidan sanojen ja toiminnan välillä. Siis ilman, että välttämättä tiedostan tätä. Joku voisi kuvata sitä myös "energiana", itse ajattelen sen mieluummin vain intuitiivisena tunteena, että ihmisessä ei ole kaikki ok.

Olen oppinut luottamaan tähän. Ihan vaistomaisesti tiedän, milloin joku ihminen ei halua minulle hyvää tai ei ole rehellinen. Mistään selvännäöstä siinä ei ole kyse (kuten ei muuten siinä itse selvännäössäkään), vaan kyse on ihmistuntemuksesta, mikroilmeistä ja tälle intuitiolle auki olemisesta. Toisinaan ehdin rekisteröimään esim. valehtelun merkkejä (katse alaviistoon, puheen rytmin muutos, kyllä-sanalla pään pudistaminen, näpräys), mutta useinkaan en vaivaudu näitä enää edes etsimään, luotan vaistooni.

Ei ole sattumaa, että samat tyypit tulevat huijatuksi ja manipuloiduksi aina uudelleen. Heillä tämä "ihmistenlukutaito" on heikompi.

Vierailija
18/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan nimenomaan en analysoi mitään toimintaa, vaan intuitiivisesti aistin ristiriidan sanojen ja toiminnan välillä. Siis ilman, että välttämättä tiedostan tätä. Joku voisi kuvata sitä myös "energiana", itse ajattelen sen mieluummin vain intuitiivisena tunteena, että ihmisessä ei ole kaikki ok.

Olen oppinut luottamaan tähän. Ihan

Eli vedät johtopäätöksiä ihmisen toiminnasta, et aisti mitään höpöhöpöenergiaa. Sillä ei ole hevonvitunkaan väliä teetkö sinä ne johtopäätökset tietoisesti vai tiedostamatta.

Vierailija
19/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota intuitioosi ja lopeta suhde heti.

Vierailija
20/132 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun tapasin töissä Tukholman lasermiehen.

Sanoin työkaverille että puistattaa tuo, ota sinä ja auta häntä.Hänessä oli jotain kauhean kylmää ja pelottavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi