Uudenvuoden lupaus
Teittekö jotain uudenvuoden lupausta seksiin liittyen ?
Itse lupasin miehelleni osallistua tämän vuoden aikana kimppaan vieras mies mukana. Hän on siitä puhunut jo pitkään.
N55 ja M53
Kommentit (13)
Lupasin itselleni antautua miehelle ensi kertaa elämässäni. M50
Tänä vuonna uskaltaudun Iran kartanolle juhlimaan.
Oletko itse myös kiinnosrunut asiasta, vai teetkö sen vain miehesi tahdosta ?
Tein, montakin.
1) Latasin sovelluksen, jolla voin tilastoida seksikertani. Aion tilastoida seuraavia asioita; yhdyntäkerrat sekä turhat yritykset jolloin puoliso ei lämmennyt.
2) Jos tämä tilastointi osoittaa, että tyhjiä arpoja jää käteen enemmän kuin voittoja, niin.....
Aion tänä vuonna (työmatkojen yhteydessä) harrastaa syrjähyppyjä ainakin 2 kertaa. Mieheltä toki salassa. N49
Vierailija kirjoitti:
Tein, montakin.
1) Latasin sovelluksen, jolla voin tilastoida seksikertani. Aion tilastoida seuraavia asioita; yhdyntäkerrat sekä turhat yritykset jolloin puoliso ei lämmennyt.
2) Jos tämä tilastointi osoittaa, että tyhjiä arpoja jää käteen enemmän kuin voittoja, niin.....
Mulla on tästä omassa päässä tilastot usealta vuodelta.
Kerran päivässä kysyny tutuilta ja tuntemattomiltaki eikä kukaa oo syttyny.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna uskaltaudun Iran kartanolle juhlimaan.
Kannattaa varoa niitä Iranilaisia. Jos juhlit väärin niin ne suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Aion tänä vuonna (työmatkojen yhteydessä) harrastaa syrjähyppyjä ainakin 2 kertaa. Mieheltä toki salassa. N49
Se on oikein. Kannattaa ottaa näistä jotain todisteita talteen jotta voit (vuosien päästä) piinata niillä miestäsi kun tämä valittaa seksin vähyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on oikein. Kannattaa ottaa näistä jotain todisteita talteen jotta voit (vuosien päästä) piinata niillä miestäsi kun tämä valittaa seksin vähyyttä.
Näin minä tein ja voi että oli ihanan murtuneen näkönen viiskymppinen ukkeli ko 15 seksittömän vuoden jälkee hain eroa ja paljastin että olin pannu melkein viikottain sen tietämättä. Iha oikein sille kun vonkas multa kerran kun en halunnu krapulassa sen synttäreiden jälkeisenä aamuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minä tein ja voi että oli ihanan murtuneen näkönen viiskymppinen ukkeli ko 15 seksittömän vuoden jälkee hain eroa ja paljastin että olin pannu melkein viikottain sen tietämättä. Iha oikein sille kun vonkas multa kerran kun en halunnu krapulassa sen synttäreiden jälkeisenä aamuna.
Mahtava juttu! Pääsit elämän nautinnossa 15 vuotta, tosi upea saavutus! Hurraa-huutojen yhteydessä sait tuplana ne tuhlatut 15 vuotta takaisin ja olit nuorentunut ja kun maine kasvanut miesten keskuudessa, nyt vaa valkkaat elämäsi kunnossa keskikaljakuppilan parhaimman näkösen reiskan. Onnea!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa tehny saman aikoinaan.
Mies kehtas haluta seksi melkein joka viikko iltasin kun oli peitelly lapset nukkumaan ja keskeytti aina mun BB kattomisen ja sometuksen. Onneksi ei tarttenu katella sitä ko siihe asti että lapset oli kouluikäsiä. Sitte saiki uue miehe kanssa vapaasti olla mitepäin haluttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava juttu! Pääsit elämän nautinnossa 15 vuotta, tosi upea saavutus! Hurraa-huutojen yhteydessä sait tuplana ne tuhlatut 15 vuotta takaisin ja olit nuorentunut ja kun maine kasvan
Miksi tyytyä reiskaan kun ottaa kerralla usiamman
Aion tänä vuonna viimein pyytää vaimolta peggingiä. Kiihottaa ajatus, että hän ottaisi minut straponilla.
M-43